پارس ناز پورتال

تجاوز جنسی راننده هوس باز به خانم معلم جوان در خودرو

تجاوز جنسی راننده هوس باز به خانم معلم جوان در خودرو

تجاوز راننده هوس باز به خانم معلم جوان در خودرو 

 

ماجرای اول

دراین قسمت از اخبار حوادث روز، داستان راننده شیطانی را نقل می کنیم که با نشان دادن خود تحت عنوان راننده اسنپ معلمی را ربوده و او را اذيت داده بود، استاد دانشگاهی که پیشنهاد شومی به دانشجوی دختر خارجی داده، و معلم زن که از دانش آموزانش اخازی جنسی می کرده، داستان اول از این قرار است که:

 

مرد شیطان صفتی با جا زدن خود بجای راننده اسنپ، خانم معلمی را ربود و پس از اذيت و اذیت، اموالش را دزدید‌. متهم پیش از این به اذيت و اذیت شش زن و دختر جوان اعتراف کرده بود. جزئیات بیشتر درباره اذيت معلم زن توسط راننده اسنپ قلاب را در ادامه بخوانید

 

اذيت معلم زن توسط راننده

این مرد شیشه‌اي 30 ساله به نام امید که دارای سابقه کیفری در زمینه سرقت ماشین است ، از اوایل دی سال گذشته تا آخرین روزهای اردیبهشت امسال با خودرو های پراید، پژو و سمند دزدی، زنان و دختران را در قلهک و دیگر محله‌هاي تهران بعنوان مسافر سوار کرده و بعد از اذيت و اذیت، پول، طلا و گوشی تلفن همراه آنها را سرقت میکرد. او حتی دختری را تا مقابل خانه‌اش در شمال تهران تعقیب کرد.

 

سپس او را در مقابل چشمان خواهرش از پارکینگ خانه‌شان ربود ودر دام شیطانی‌اش گرفتار کرد. متهم در جریان آخرین نقشه آدمربایی‌اش ناکام ماند و هنگام فرار هدف شلیک پلیس قرار گرفت و مجروح شد. متهم درباره انگیزه‌اش از این جرایم گفته بود چون زمانی که در زندان بوده دختر مورد علاقه‌اش با فردی دوست شده و به او خیانت کرده به قصد انتقام از زنان به این جرایم دست زده است.

تجاوز جنسی راننده هوس باز به خانم معلم جوان در خودرو

پرونده اذيت معلم زن توسط راننده

با دستور قاضی رضوانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. این در حالی بود که خانم معلمی که در دام او گرفتار شده بود با حضوردر پلیس آگاهی متهم را شناسایی کرد. وی به افسر تحقیق گفت: روز حادثه از اسنپ تقاضای اتومبیل کردم‌. دقایقی نگذشته بود که خودروی پرایدی مقابلم توقف کرد.

 

به راننده گفتم از اسنپ هستی که تایید کرد و من سوار شدم. بعد از طی مسافتی راننده تغییر مسیر داد که به او اعتراض کردم. چاقویی را سمتم گرفت و مرا به محله‌اي خلوت کشانده و مورد اذيت و اذیت قرارداد و با سرقت پول و اموالم مرا رها کرد. ازآن روز کابوس می بینم و از رفتن به خیابان و سوار شدن به ماشین وحشت دارم.

 

متهم زمانی که در مواجهه حضوری با شاکی جدید قرار گرفت، گفته‌هاي او را تائید کرد‌. تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایم متهم در پلیس آگاهی ادامه دارد.

 


ماجرای دوم

پیشنهاد استاد بی حیای دانشگاه مشهد به دختر دانشجوی عراقی

شکایت استاد یکی از دانشگاه‌هاي معتبر مشهد از همکارش، نشان داد که شاکی خود یک مزاحم سایبری سریالی است. استاد یکی از دانشگاه‌هاي مطرح مشهد به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ٧‌ مراجعه و از یکی از همکارانش تحت عنوان نشر اکاذیب شکایت کرد. این پرونده پس از بررسی ابتدایی از سوی پزشک جواد جاویدنیا، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ٧ مشهد برای ادامه روند بررسی‌ها در اختیار قاضی محسن جوانبخت، دادیار شعبه 771 این مجموعه قضایی قرار گرفت.

 

شاکی در مواجهه با قاضی پرونده‌اش مدعی شد که یکی از همکارانش مطالب غیر‌اخلاقی رابه او نسبت داده است تا وجهه او را در محیط آموزشی تخریب کند. این مرد جوان که دارای مدرک دکترا است در برگه اظهاراتش نوشت چند وقت پیش متوجه شدم قرار است بزودی یکی از اعضای هیئت علمی شوم. مطلب رابه چند نفر از همکارانم گفتم اما ظاهرا این خبر به مزاج یکی از آنان خوش نیامده و از همان روز در فکر بی‌آبرو‌کردن من است و حالا مطالبی غیر‌اخلاقی رابه من نسبت داده است.

 

احضار متهم به دادسرا

متهم به دادسرا احضار شد. مرد جوان پس از حضور در شعبه 771 دادیاری در اظهاراتش به مقام قضایی گفت که اتهام وارده کذب است و به هیچ‌وجه قصد بی‌آبرو‌کردن همکارش را نداشته است. این استاد دانشگاه درباره موضوع پیش‌آمده بیان کرد که چندی پیش یکی از دانشجویان دختر به سراغش آمده و مدعی شده شاکی به او تقاضای‌هاي بی‌شرمانه‌اي داده است ودر تلگرام برایش مزاحمت ایجاد می کند.

 

این فرد ادامه داد: « وقتی این موضوع را از زبان دانشجویم شنیدم باور نکردم و احتمال دادم که شاید حرف‌هایش دروغ باشد. برای همین موضوع رابا یکی از همکاران که دوست مشترک من و شاکی است در بین گذاشتم و به او گفتم قبل از این‌که پای کمیته انضباطی به این مورد باز شود، موضوع را میان خودمان حل و فصل کنیم. من به هیچ‌وجه قصد بی‌آبرو‌کردن همکارم را نداشتم و فقط می خواستم به او کمک کنم. این موضوع نیز جایی پخش نشده و میان ما سه نفر بوده است.

 

احضار دانشجوی خارجی

قاضی جوانبخت دخترجوانی که مدعی شده بود شاکی پرونده برایش ایجاد مزاحمت کرده است رابه دادسرا احضار کرد. تحقیقات پرونده مراحل عادی خودرا طی می کرد که حضور این دختر دانشجو روند رسیدگی به پرونده را تغییر داد. دختر جوان که تبعه خارجی و دانشجوی مقطع کارشناسی است به قاضی جوانبخت گفت: « ما عراقی هستیم و بعد از مرگ پدرم با مادرم در مشهد زندگی می کنیم.

 

چندی پیش پیامک‌ تقاضای دوستی از سوی فردی ناشناس در تلگرام دریافت کردم اما توجهی به آن نکردم. تعداد این پیامک‌ها بیشتر شد و تقریباً هرروز برایم ارسال میشد. کلافه شده بودم و از فرد ناشناس خواستم دست از اینکار بردارد ولی او دست‌بردار نبود. نمیدانستم او کیست تا این‌که در یکی از این پیامک‌ها خودرا معرفی کرد. او استاد دانشگاهم بود. «شاکی پرونده»

 

از من می خواست تا با او رابطه داشته باشم و برای مدتی به عقدش در بیایم. من هرچه به او می گفتم که نمیخواهم آینده‌ام رابه تباهی بکشم و اصلا به این‌گونه رابطه‌ها اعتقاد ندارم دست‌بردار نبود.کلافه بودم و نمیخواستم به دانشگاه بروم. یک روزبعد از پایان درس و از باب درددل با یکی از اساتید دانشگاه موضوع را مطرح کردم که این استاد«متهم پرونده» از من خواست فعلاً دست نگهدارم ودر مورد این موضوع با کسی صحبت نکنم تا خودش موضوع را حل و فصل کند.».

 

شاکی که انتظار شنیدن این حرف‌ها را نداشت ضمن تکذیب این ادعاها، آن‌ها را دروغ خواند و معتقد بود که این افراد می خواهند جلوی موفقیت او را بگیرند. با احضار یکی از اعضای کمیته انضباطی این دانشگاه مشخص شد که شاکی پرونده، طی سال‌هاي اخیر چندین پرونده مشابه دیگر در دانشگاه داشته که با وساطت مدیر این مجموعه آموزشی این موارد مختومه شده است.

 

تحقیقات بعدی نیز مشخص کرد مدیر دانشگاه با این استاد رابطه نزدیک دارد به گونه‌اي که با مسئولیت‌دادن ‌به وی در چند آموزشگاه و مجموعه آموزشی زیر نظر دانشگاه قصد داشته است تا برای این استاد خاطی سابقه ایجاد کند تا او برای به عضویت درآمدن هیئت علمی دانشگاه مجاز شود.

 

قاضی محسن جوانبخت، دادیار شعبه 771 دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ٧مشهد در تشریح دیگر ابعاد این پرونده به خبرنگار ما گفت: با مطرح‌شدن این موضوع روند تحقیقات پرونده تغییر و استاد خاطی برای ادامه روند پیگیری‌هاي قضایی به محاکم کیفری معرفی شد.

 


ماجرای سوم

نقشه راننده شیطان صفت برای خانم معلم جوان در شمال تهران

چندی پیش این خبری منتشر شد مبنی بر این‌که پسر جوانی پس از شکست عشقی شروع به انتقام‌جویی از زنان و دختران جوان میکرد. این پسر معتاد، اتومبیل سرقت می کرد و با خودرو های سرقتی زنان و دختران جوان رابه‌عنوان مسافر سوار کرده و آنها را قربانی نقشه شیطانی خود میکرد.

 

گزارش اذيت و اذیت‌هاي پسر جوان به پلیس اعلام شد و مأموران هنگامیکه او سوار بر خودروی سرقتی بود شناسایی‌ اش کردند. بدین ترتیب تعقیب و گریز آغاز شد و درنهایت مأموران با شلیک گلوله موفق به دستگیری او شدند.

 

متهم پس از دستگیری به جرایمش اعتراف کرد و مدعی شد که سالها قبل با دخترجوانی آشنا شده و همان دختر او را به مواد مخدر آلوده و معتاد کرده بود بعد از مدتی نیز دختر جوان به او خیانت و ترکش کرده است.

 

وی نیز تصمیم به انتقام‌جویی از دختران و زنان جوان گرفته است. با گذشت کمتر از یک ماه از دستگیری متهم صبح دیروز زن جوانی به دادسرای جنایی تهران رفت و گفت: من این راننده شیطان صفت را می‌شناسم. مدتی قبل از مدرسه برای انجام کارهای اداری خارج شدم.

 

قبل از خروج از مدرسه تاکسی اینترنتی گرفتم و منتظر ماشین بودم که ناگهان راننده شیطان صفت سوار بر خودرویی مقابلم نگهداشت. از راننده پرسیدم شما تاکسی اینترنتی هستید و او هم تأیید کرد. سوار شدم اما وی مرا ربود و قربانی نقشه سیاه او شدم. با شکایت این خانم معلم تحقیقات به دستور بازپرس رضوانی دراین پرونده آغاز شد.

 


ماجرای چهارم

خلوت کثیف زن باردار با پسر 15 ساله

معلم بارداری در تگزاس بعلت داشتن رابطه با پسر دانش آموز 15 ساله اش به 6 سال زندان محکوم شد. کاترین هارپر 28 ساله با این‌که باردار بود اما با خوردن الکل در مدرسه و مستی ، به دانش آموز خود که 15 سال هم داشت پیشنهاد رابطه داد.

 

طبق گفته هاي دانش آموز که بدلیل قانونی نامش نامشخص است، وقتی معلمش به او پیشنهاد داد ، ابتدا از پیشنهاد او بدلیل این‌که باردار هم بود متعجب شد ، اما در نهایت پذیرفته است.

تجاوز جنسی راننده هوس باز به خانم معلم جوان در خودرو

دانش آموزان که بعد از زنگ تفریح به کلاس میروند، کاترین و دانش آموزش را حین رابطه در کلاس دستگیر می‌کنند و بعد به مدیر مدرسه و پلیس گزارش می‌دهند.پلیس بعد از دستگیری کاترین و پسر جوان متوجه شدند که آنها تا به حال 76 بار با هم رابطه داشته اند و کسی از این موضوع تا همین حالا خبردار نشده بود.

 

پلیس پس از تکمیل کردن پرونده، کاترین و دانش آموز رابه دادگاه برای اعلام حکم فرستاد. کاترین بدلیل متاهل و باردار بودن به 6 سال زندان محکوم شد ، اما هیئت منصفه معتقد بود که او باید 10 سال حبس داشته باشد و بعنوان مجرم جنسی از او یاد شود.