پارس ناز پورتال

تجاوز مرد پورشه سوار به دختر بدنساز خوش اندام +عکس

تجاوز مرد پورشه سوار به دختر بدنساز خوش اندام +عکس

تجاوز مرد پورشه سوار به دختر بدنساز خوش اندام 

دختری که ادعا می کند بدنساز است مورد تجاوز مرد ثروتمند پورشه سوار قرار گرفت ودر دادگاه این شکایت را مطرح نمود. چندی پیش دختر مربی بدن‌سازی به اداره پلیس رفت و از مرد پورشه‌سواری به خاطر اذيت و اذیت شکایت کرد.مهناز در تحقیقات گفت مربی بدنسازی هستم و وضع مالی خوبی دارم. به خاطر کارم تبلیغاتی هم در فضای مجازی داشتم.

 

مدتی قبل مرد جوانی در اینستاگرام به من پیام داد و مدعی شد که آگهی مربوط بکار مرا در کانال دیده است. او سؤالاتی در رابطه با بدنسازی پرسید. مدتی از این آشنایی نگذشته بود که بهروز با من قرار ملاقات گذاشت و با خودروی پورشه‌اش به محل قرار آمد.

 

دومین باری که وی را دیدم از من خواست برای ملاقات با خانواده‌اش به خانه آن ها بروم. او می گفت من دختر مورد علاقه‌اش هستم و می خواهد با من ازدواج کند.

تجاوز مرد پورشه سوار به دختر بدنساز خوش اندام +عکس

با این بهانه هم مرا به خانه ویلایی‌اش در شمال تهران برد اما برخلاف تصورم کسی خانه نبود و مرا قربانی نقشه شیطانی‌اش کرد. حتی بهروز از من فیلم تهیه کرد و تهدیدم کرد که اگر حرفی به پلیس بزنم، فیلم‌هاي سیاه را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد.

 

دستگیری مرد پورشه‌ سوار با شکایت دختر مربی بدنسازی

با شکایت مربی بدنسازی تحقیقات آغاز و مرد پورشه سوار خیلی زود بازداشت شد . مرد جوان اما در تحقیقات ماجرا را طور دیگری بیان کرد و مدعی شد که مهناز به خواست خود به خانه‌اش آمده است.

 

او گفت: من با مهناز در اینستاگرام آشنا شدم، او مربی بدنسازی بودو در رابطه با این‌که چه داروهایی مصرف کنم و چه ورزش‌هایي انجام دهم با او تماس گرفتم و درنهایت این آشنایی منجر به دوستی شد. مهناز چند باری به خانه‌ام آمد ، اما هر بار به میل و خواسته خودش بودو هیچ اجباری در کار نبود.

 

تا این‌که بعد از مدتی او پیشنهاد ازدواج را مطرح کرد و از سویی به بهانه‌ هاي مختلف از من می خواست تا به او پول بدهم یا برایش خرید کنم. من که می دیدم قصد مهناز دوستی نیست و به خاطر پول به این دوستی ادامه میدهد این رابطه را قطع کردم. اما او شروع به تهدید کرد که اگر به او پول ندهم از من شکایت می کند.

 

نقشه اخاذی یک میلیاردی

بدنبال اظهارات بهروز، بار دیگر تحقیق از مهناز ادامه یافت و زن جوان اینبار واقعیت را بیان کرد و گفت : بهروز پولدار بود برای همین نقشه کشیدم تا به بهانه‌هاي مختلف از او پول بگیرم. اما خیلی زود فهمید و با من قطع رابطه کرد.

 

من که از این برخورد خیلی ناراحت شدم تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. برای همین از بهروز شکایت کردم، می خواستم با اینکار وی را محکوم کنم ودر نهایت با دریافت 1 میلیارد تومان رضایت بدهم. بدین ترتیب هم او از مجازات رها میشد و هم من به خواسته‌ ام می‌رسیدم. تحقیقات دراین رابطه از سوی پلیس ادامه دارد.

 


 

رابطه شوم یک زن خیانتکار با دوست همسرش لو رفت

مرد 35 ساله اي که شش سال قبل در پی ارتباطی شیطانی با یک زن جوان، همسر وی را با شیوه اي حیله گرانه به قتل رسانده و پيکر وی را داخل چاهی متروکه انداخته بود، در حالی به همراه زن مذکور دستگیر شد که صبح روز گذشته بقایای پيکر مقتول با خاک برداری از عمق 20 متری چاه مذکور بیرون آمد.جزئیات این قتل توسط زن خیانتکار را در ادامه بخوانید.

 

جنایت با همکاری یک زن خیانتکار

ماجرای این پرونده که به کلافی پیچیده تبدیل شده بود، از اول مهر ماه سال 91 زمانی در پلیس آگاهی مورد بررسی قرار گرفت که زنی با تسلیم شکواییه اي به دستگاه قضایی، از گم شدن شوهر 46 ساله اش خبر داد.این زن با نشان دادن دست نوشته اي به پلیس چنین وانمود کرد که همسرش چند روز قبل از منزل خارج شده و دیگر به مشهد باز نخواهد گشت.

تجاوز مرد پورشه سوار به دختر بدنساز خوش اندام +عکس

با اعلام این شکایت، بررسی هاي پلیس برای ردیابی مرد گمشده آغاز شد اما همه ی پیگیریها بی نتیجه ماند تا این‌که مدت ها بعد، سرنوشت این پرونده به گونه اي رقم خورد که احتمال قتل مرد 45 ساله وجود داشت. بهمین دلیل، همسر این مرد و افراد دیگری از مرتبطان با پرونده و به ویژه کسانی که با «محمدرضا-ن» «مرد گمشده» ارتباط داشتند،

 

مورد بازجویی قرار گرفتند و عده اي از آنان نیز با صدور دستور قضایی برای مدت اندکی روانه زندان شدند اما بازهم هیچ سرنخی از جنایت به دست نیامد و همسر محمدرضا با قرار قانونی از زندان آزاد شد.

 

پرونده گم شدن مرد 45 ساله

اواخر سال 95 رسیدگی به پرونده گم شدن مرد 45 ساله با ورود به تاریکخانه سرگذشت افرادی که حدود پنج سال قبل در ماجرای گم شدن «محمدرضا» مورد بازجویی قرار گرفته بودند آغاز شد. دراین میان، ناگهان نامی مرموز توجه قاضی رابه خود جلب کرد.

 

مغول صفتی که برای «علی-ب» یکی از دوستان نزدیک مرد گمشده بکار رفته بود. قاضی روی نام «مغول» متمرکز شد چرا که بخش کوچکی از محتویات پرونده به ارتباط همسر «محمدرضا» با «مغول» اشاره میکرد.

 

اینگونه بود که قاضی ویژه قتل عمد، دست نوشته مرد گمشده را دوباره مورد بررسی هاي دقیق کارشناسی قرار داد.بررسی هاي مقدماتی گروه کارآگاهان بیانگر آن بود که دست نوشته مذکور مدتی قبل از گم شدن مرد 45ساله نوشته شده است.

 

این در حالی بود که قاضی دستوراتی را برای بررسی وضعیت اجتماعی و اخلاقی کنونی همسر محمدرضا صادر کرده و از کارآگاهان خواسته بود تحقیقاتی را درباره سیم کارت هاي مخفی این زن آغاز کنند.

 

دیگر بوی جنایت از این پرونده به مشام می‌رسید. بعد از مدت ها فعالیت هاي اطلاعاتی و عملیاتی که در شاخه هاي مختلف پلیسی صورت گرفت، در نهایت سرنخ هایي به دست آمد که نشان می داد «مغول» از یکسال قبل از جنایت با محمدرضا آشنا شده بودو به منزل او معاشرت داشت و از سوی دیگر نیز همسر محمدرضا مدتی قبل ازدواج کرده و با شوهرش زندگی می کند.

 

اما پیدا شدن چندین سیم کارت مخفی از «ز-ف» «زن مرد گمشده» و بررسی پیامک هاي ارسالی آن، ماجرای ارتباط شیطانی بین او و مغول را فاش کرد. بنابراین زن 34 ساله دستگیر شد.او که هنوز مانند سال هاي گذشته قصد داشت خودرا بی خبر از ماجرای گم شدن همسرش نشان دهد ،

 

وقتی در برابر شواهد و دلایل مستند قرار گرفت ناگهان بغض شش ساله اش ترکید ودر حضور قاضی میرزایی و کارآگاهان اداره جنایی، گریه کنان گفت مغول مرا فریب داد، او به خانه ما معاشرت داشت تا این‌که با توسل به ترفندهای حیله گرانه مرا به شوهرم بدبین کرد ودر نهایت از من خواست شوهرم رابه قتل برسانم اما من گفتم که جرئت اینکار را ندارم تا این‌که او چند قرص تهیه کرد و به من گفت: اینها رابه شوهرت بخوران بعد با من تماس بگیر! شب حادثه من قرص را در چای همسرم حل کردم و به او خوراندم.

 

وقتی او بیحال شد، در حیاط را باز کردم و مغول به داخل خانه آمد و وی را با روسری خفه کرد سپس پيکر رابا پراید خودش به روستای سهل الدین برد و داخل چاه متروکه انداخت.این زن در ادامه اعتراف کرد: چند سال بعد از این ماجرا من با همان دست نوشته موفق شدم طلاق غیابی بگیرم و اکنون در حالی ازدواج کرده ام که دختر 11 ساله ام نیز که آن زمان پنج ساله بود با من زندگی می کند.

 

در پی اعترافات این زن، بلافاصله مغول نیز با صدور دستوری از سوی قاضی ویژه قتل عمد دستگیر و روز گذشته با حضور امدادگران آتشنشانی بقایای پيکر مرد گمشده از عمق 20 متری نخاله هاي چاه متروکه بیرون کشیده شد. تحقیقات بیشتر درباره این جنایت خوفناک همان‌ گونه ادامه دارد.

 


 

سرنوشت تلخ زن مطلقه با مردی ارتباط داشتم که هم به من تجاوز کرد و هم

زن مطلقه وقتی دل به مردی شیاد داد و به خلوتگاه وی رفت نمی‌دانست پس از رابطه پنهانی در دام یک متجاوز میوفتد.زن فریب خورده به افسر تحقیق گفت: پسر دایی ام به خواستگاری من آمد. پدرم مخالف بود. مادرم از ترس این‌که مبادا عروس عمه ام شوم عجله می‌کرد. بعد از عقدمان فهمیدم

 

خودش به زن دایی ام پیشنهاد داده به خواستگاری من بیایند. من قربانی لج و لج بازی هاي پدر و مادرم شدم وازدواج کردم. اما شوهرم خلاف کار از آب در آمد. دنبال دوست و رفیق بودو دل به زندگی نمی داد.مرجان آهی کشید و ادامه داد 3 سال گذشت. صاحب یک فرزند شدیم. وقتی فهمیدم پسر دایی ام چه بلایی سر خودش آورده که خیلی دیر شده بود،

 

شیشه مصرف میکرد و بچه ام را تا حد مرگ کتک می زد چاره اي نبود شکایت کردیم. پدر شوهرم می گفت مهریه ات را ببخش و طلاق بگیر. اما من با حمایت قانون طلاق گرفتم.60 میلیون تومان مهریه ام را گرفتم ودر حساب بانکی ام گذاشتم. دلخوشی ام این بود که سود سپرده بانکی ام را میگیرم و از نظر مالی نیازی به کسی نخواهم داشت.

 

وی افزود رابطه ما و فامیل پس از ماجرای طلاقم قطع شد. من و پسرم زندگی جدید خودرا آغاز کردیم سرکار می رفتم تا سرگرم شوم تا این‌که شیفته محبت هاي دروغین جوانی دروغگو شدم.

 

ارتباط با زن مطلقه برای گرفتن مهریه

زن جوان گفت:یکسال قبل بطور اتفاقی با مهران آشنا شدم. به محل کارم معاشرت داشت. از من خواستگاری کرد. می گفت برایش مهم نیست طلاق گرفته ام و یک بچه دارم.شیفته محبتش شده بودم.از طرفی می خواستم هرچه سریعتر سرو سامان بگیرم. مهران ادعا کرد خانواده اش را برای ازدواج راضی می کند

 

وقتی برای نخستین بار به خانه اش رفتم باوجود التماس هایم به من تجاوز کرد و با چرب زبانی ادعا کرد به زودی محرم می‌شویم متاسفانه خام شدم و به عقد پنهانی و موقت او در آمدم سپس مهران با این ترفند که می خواهد خانه اي در شمال بخرد و زندگی مان را در آنجا شروع کنیم پول هاي بی زبانم را از چنگم در آورد.

 

بدون اطلاع خانواده ام و بی هیچ مدرکی 59 میلیون تومان به او دادم. از همان روز غیبش زده است و حالا که فهمیده ام مهران نه تنها به من تجاوز کرده بلکه دار و ندارم رابه سرقت برده است به کلانتری آمده ام.

 

اگر پدر و مادرم بفهمندچه اشتباهی کرده ام هیچوقت من را نمی بخشند. مرجان در پایان گفت امیدوارم ردی از او پیدا کنم و پولم را پس بگیرم. این همه ی سرمایه و زندگی ام است و اگر از دستم برود دیگر نخواهم توانست روی پای خودم بایستم.

 


 

ماجرای ورود دانشجوی پسر به خوابگاه دختران دانشگاه خوارزمی

حراست دانشگاه خوارزمی از ورود دانشجوی پسر به خوابگاه دختران این دانشگاه خبر داد و گفت: این دانشجو بازداشت و به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

 

یک مسئول گفت عصر چهارشنبه 26 اردیبهشت یکی از دانشجویان پسر دانشگاه خوارزمی که حالت روانی خوبی نداشته با عبور از فنس‌هاي اطراف خوابگاه دختران وارد ساختمان شده و با شکستن در و شیشه‌هاي خوابگاه قصد ورود به یکی از اتاق‌ها را داشته است.وی ادامه داد این دانشجو پس از شکستن در اتاق متوجه می شود که فرد مورد نظر خود در آن اتاق نیست.

 

این مسئول حراست دانشگاه خوارزمی خاطرنشان کرد: این دانشجو که بر اثر شکستن شیشه‌هاي خوابگاه مجروح شده بود توسط پرسنل انتظامات دانشگاه دستگیر و پس از بخیه شدن زخم‌ها در درمانگاه دانشگاه به نیروی انتظامی تحویل داده می شود.

 

وی با بیان این‌که خانواده این دانشجو در جریان موضوع قرار گرفته است افزود: مسئول حقوقی شکواییه دانشگاه رابه کلانتری تقدیم کرده و چون این موضوع حاد است دانشگاه به آن ورود نمیکند و توسط قوه قضاییه بررسی خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد حراست دانشگاه به دانشجویان این خاطرجمعی را داده است که تا آخرین روز امتحانات نیروی اضافه در اطراف محوطه خوابگاه مستقر گردد تا در ایام تعطیلات تابستان برای التیام حفاظ اطراف خوابگاه اقدام شود.

 


 

اعدام مرد شیطان صفت  شش زن شاکی این مرد بودند

فردی که با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود، عده اي از مراجعان زن را مورد تجاوز به عنف قرار داده بود، به دار مجازات آویخته شد.این مرد 31 ساله در حالی دستگیر شد که قصد سوءاستفاده از زنی را داشت که همسر وی به اتهام جعل دستگیر شده بود.

 

این فرد که از موقعیت شغلی خود سوءاستفاده می‌کرد به اتهام 6 فقره تجاوز به عنف، روابط نامشروع، ایراد ضرب و جرح، توهین به مقامات رسمی و … محاکمه شد.

 

قضات با تجربه دیوان عالی کشور نیز حکم صادره از سوی دادگاه را تایید کردند و بدین ترتیب این پرونده برای اجرای حکم به یکی از شعبات اجرای احکام ارجاع و متهم در زندان و با حضور قضات اجرای احکام و دیگر مسئولان ذی ربط پای چوبه دار رفت و به مجازات رسید.

 


 

این زن پسر نوجوان را در تلگرام شکار کرد و به خانه اش کشاند

زن جوانی راکه پسران نوجوان را در تلگرام اغفال کرده و به بهانه هاي مختلف به خانه اش میبرد و از انها سوء‌ استفاده جنسی میکرد، به حکم دادگاه باید تحت درمان روانپزشکی قرار گیرد.به گزارش پارس ناز قاضی دادگاه با توجه به اعترافات این زن و گفته هاي نوجوانانی که مورد سوء‌ استفاده جنسی قرار گرفته اند تشخیص داد که این زن یک معتاد جنسی است و باید تحت درمان قرار گیرد.

تجاوز مرد پورشه سوار به دختر بدنساز خوش اندام +عکس

این زن که اماندا ماری نام دارد پس از شکایت خانواده‌هاي چند نوجوان ازسوی مأموران پلیس ایالتی پنسیلوانیا بازداشت شده بود.به گفته پلیس “اماندا ماری” همواره در کمین نوجوانان بوده و از انها سواستفاده جنسی کرده است.قاضی دادگاه محاکمه این زن را منوط به برگزاری جلساتِ مشاوره روان دکتری و اعلام نظر پزشکان کرده است.