پارس ناز پورتال

تجاوز همزمان سه مرد شیطان صفت به زن تنها در خانه

تجاوز همزمان سه مرد شیطان صفت به زن تنها در خانه

تجاوز همزمان سه مرد شیطان صفت به زن تنها در خانه 

مردانی که برای دزدی وارد خانه اي شده بودند زن خانه را نیز مورد آزار جنسی قرار دادند و اکنون قانون برای انها اعدام تعیین کرده است. مظاهر 32 ساله مرد متاهلی است که 3 شهریور 93 در جریان درگیری خیابانی در یکی از محله‌هاي کرج پسر جوانی به نام سعید رابا ضربه چاقو از پای درآورد.

 

براساس مستندات پرونده، مقتول با کارد بزرگی که در دست داشت وارد خیابان شده و برای مردم و رهگذران ترس و هراس ایجاد کرده بود. همان موقع نیز مظاهر با وی درگیر شد و با چاقوی مقتول ضربه‌اي به او وارد کرد. عامل قتل پس از دستگیری ودر بازجویی‌ها مدعی شد در دفاع از خود وناخواسته مرتکب قتل شده

 

اما با توجه به حضور مأموران یگان گشت نیروی انتظامی در محل وقوع درگیری ادعای وی دفاع مشروع شناخته نشد و او با شکایت اولیای دم، پس ازمحاکمه در شعبه اول دادگاه کیفری یک کرج- به ریاست قاضی رنجبر به قصاص نفس محکوم شد.

 

دومین اعدامی سینا  سی ساله است که همراه دوستش، زن جوانی را از مقابل مغازه‌اي ربوده و قربانی رابا ماشین به خانه‌اي در اطراف کرج برده بودند. آنها پس از تجاوزبه این زن، او را رها کرده و متواری شده بودند.

 

پس از شناسایی و دستگیری سینا مشخص شد وی با همسر شاکی رابطه فامیلی داشته است. این شیطان صفت در بازجویی‌ها منکر هر گونه اتهامی شد اما نتایج آزمایشات «دی ان اي» ادعای شاکی را تأیید کرد.

 

بدین ترتیب سینا به اتهام زنای به عنف به یکبار اعدام محکوم شد و پرونده هم دست فراری‌اش همان‌ گونه درحال رسیدگی است. حکم صادره از سوی شعبه اول دادگاه کیفری یک کرج در دیوان عالی کشور تایید شده واین شیطان صفت نیزبزودی پای چوبه دارمی رود.

 

سومین اعدامی پسر 33 ساله‌اي است که اسفند 91 در محمدشهر کرج به‌طور پنهانی وارد خانه‌اي شده و زن صاحبخانه را مورد اذيت و اذیت قرار داده بود.وی پس از دستگیری گفت: شب حادثه در خانه دوستم مواد مخدر مصرف کرده بودم.

 

نیمه‌هاي شب در راه برگشت به خانه متوجه شدم در خانه همسایه باز است که ناگهان وارد شدم. به‌دلیل این که در ورودی ساختمان هم باز بود بی‌اختیار وارد شدم. همان موقع زن جوانی از خواب بیدار شد و وحشت زده فریاد کشید که ازترس با او درگیر شدم.

 

ناگهان متوجه شدم او تنهاست. ولی نمیدانم چرا وسوسه شدم و…شاکی در طرح شکایتش گفته بود: صبح روزحادثه همسرم به محل کارش رفت اما در را نبست. چراکه پسرم شب قبل در خانه پدربزرگش خوابیده بودو میدانستم قبل از مدرسه رفتن برای برداشتن کتاب‌هایش به خانه می آید. بهمین خاطر منتظرش بودم.

 

اما ناگهان مرد ناشناسی وارد اتاق شد و مقاومتم بی‌فایده بودو او بشدت مرا کتک زد و بی‌توجه به التماس هایم مرا هدف تجاوز قرار داد و فرارکرد.

 

با اعتراف صریح این شیطان صفت به اذيت و اذیت زن جوان هیاتِ قضایی شعبه اول دادگاه کیفری یک کرج دفاعیاتِ متهم مبنی بر این که روز حادثه به خاطر مصرف ماده مخدر شیشه اراده‌ اش را از دست داده بود را رد کردند و به اتفاق آرا او رابه اعدام محکوم کردند.

 

مطالب مرتبط :

تجاوز جنسی به دختر دانشجو در خانه خالی

تجاوز جنسی 30 مرد به طور مکرر به دختر 12 ساله

تجاوز جنسی همزمان دو مرد به دختر دانشجو در پراید

رابطه جنسی پزشک در مطب حتی با زن باردار

صدف طاهریان با درخواست رابطه های جنسی مواجه شد

تجاوز جنسی خواننده معروف به دختر در کلاس موسیقی