پارس ناز پورتال

تجاوز همزمان 12 مرد به دختر 13 ساله در پارکینگ

تجاوز همزمان 12 مرد به دختر 13 ساله در پارکینگ

تجاوز همزمان 12 مرد به دختر 13 ساله در پارکینگ 

مردانی که پس از یک مهمانی دختر مست را به پارکینگ کشانده و همه آن ها با دختر رابطه جنسی برقرار کردند و اکنون در دام قانون هستند. 12 مرد شرور به دختر 13 ساله تجاوز جنسی کردند ! پس از این اتفاق شکایت دختر 13 ساله باعث دستگیری این افراد شد .

 

این دختر که مست بود بعد از پایان یک مهمانی مختلط مورد اغفال یک مرد قرار گرفت و آن مرد با خبر کردن دوستانش 12 نفری به این دختر در پارکینگی تجاوز کردند . به گزارش ایران ناز، 12 مرد آسیایی به جرم آزار و اذیت دختر 13 ساله‌ای در یک مهمانی در جمع به 143 سال زندان محکوم شدند.

 

به گزارش پلیس اسکاتلندیارد، این مردان که همگی پاکستانی بودند در دادگاه بردفورد انگلیس به جرم شکنجه یک دختر زیر سن قانونی محاکمه شدند.

تجاوز همزمان 12 مرد به دختر 13 ساله در پارکینگ

خالدماهود 34 ساله (متهم اصلی پرونده) به 17 سال زندان محکوم شد و قاضی دادگاه برای تاقب یونس 13 سال، فیصل خان 13 سال و سفیان زیاراب 15 سال زندان تعیین کرد.سایر متهمان نیز با توجه به میزان جرایمشان به چند سال زندان محکوم شده‌اند

 

قاضی پرونده می‌گوید یکی از مردان، دختر 13 ساله را که مست بود و در حال بازگشت از یک پارتی شبانه بوده اغوا کرده و به پارکینگ ساختمان برده و دیگر مردان سر رسیده‌اند وهمگی به این دختر تعرض کرده‌اند.برخی از محکومان دارای سابقه فروش موادمخدر نیز هستند.

 

مطالب مرتبط :

این مرد به دوستانش گفت در حمام به زنش تجاوز جنسی کنند

تجاوزهای جنسی مکرر دو پسر به دختران دبیرستانی

دختری که 4 سال با پدرش همخوابی می کرد

تعرض جنسی 8 مرد همزمان به دختر 17 ساله

ارتباط جنسی با مادر دوست دختر و عاقبت کار