پارس ناز پورتال

تجاوز همزمان 3 پسر جوان به فائزه 14 ساله

تجاوز همزمان 3 پسر جوان به فائزه 14 ساله

تجاوز همزمان 3 پسر جوان به فائزه 14 ساله 

رابطه دختر 14 ساله به نام فائزه با پسران در شبکه های اجتماعی در انتها کار دستش داد و پسران نقشه ربودن و تجاوز به وی را کشیدند. دختر نوجوانی که از طریق شبکه‌های اجتماعی با پسری 30 ساله دوست شده بود هیچ وقت تصور نمی‌کرد سرنوشت شومی در انتظارش است.

 

به گزارش خبرنگار ما فائزه 14 سال دارد و چند ماه پیش در طریق شبکه‌ های اجتماعی با امید آشنا شد.وی در اثر این ارتباط به پسر جوان علاقه‌مند شده، هر روز با هم در تماس بودند.فائزه همچنین با دوستان پسر مورد علاقه‌ اش هم آشنا شده بود اما به ذهنش خطور نمی‌کرد این ارتباط و آشنایی به سرعت سرنوشت‌ اش را به تباهی خواهد کشاند.

 

بنا به این گزارش سه تن از دوستان امید با طرح نقشه‌ای شیطانی، فائزه را تعقیب کردند. آنها در یکی از کوچه‌های فرعی دختر نوجوان را با توسل به زور و تهدید سوار خودروی خود کرده و ربودند. یکی از همسایه‌ها که شاهد این صحنه بود موضوع را به مادر دختر نوجوان خبر داد.زن 32 ساله سرآسیمه و مضطرب خودش را به کلانتری رساند و از پلیس تقاضای کمک کرد.

 

با تحقیقات پلیس از مادر دختر نوجوان مشخص شد این دختر با پسری که 16 سال از او بزرگتر است در ارتباط بوده است.بنابراین تحقیقات از پسر جوان آغاز شد و او با اظهار بی اطلاعی از موضوع ربایش دختر نوجوان اظهار داشت شاید دوستانش این دختر را ربوده باشند.

 

تجاوز همزمان 3 پسر جوان به فائزه 14 سالهادامه تحقیقات پرونده با توجه به اهمیت موضوع به خانه‌ای در حاشیه شهر که مخفیگاه ربایندگان بود کشیده شد اما عاملان ربایش دختر نوجوان پیش از رسیدن پلیس از محل گریخته بودند.پلیس با اقدام‌های گسترده دختر نوجوان را که با وضعیتی اسفبار در خیابان رها شده بود پیدا کردند.3 جوان شیطان‌صفت دستگیر شدند.

 

مطالب مرتبط :

این مرد به دوستانش گفت در حمام به زنش تجاوز جنسی کنند

تجاوزهای جنسی مکرر دو پسر به دختران دبیرستانی

تعرض جنسی 8 مرد همزمان به دختر 17 ساله