پارس ناز پورتال

تجاوز وحشیانه 5 مرد همزمان به دو نوجوان +اخبار حوادث روز

تجاوز وحشیانه 5 مرد همزمان به دو نوجوان +اخبار حوادث روز

تجاوز وحشیانه 5 مرد همزمان به دو نوجوان 

پرونده پیچیده یک تجاوز دو جوانی که به دو نوجوان تهرانی تجاوز کرده بودند، دستگیر شدند اما یکی از متهمان در زندان جانش را از دست داد و یکی از نوجوانان قربانی هم بر اثر خوردن مشروب مسموم که متجاوز به او داده بوده فوت می‌کند. چند ماه قبل دو نوجوان به پلیس گزارش دادند که از سوی پنج مرد مورد تعرض قرار گرفته‌اند. آن ها مدعی شدند پنج مرد جوان ابتدا انها را ربوده و بعد مورد تعرض قرار داده‌اند.

تجاوز وحشیانه 5 مرد همزمان به دو نوجوان +اخبار حوادث روز

با طرح این شکایت بود که پلیس تحقیقات خودرا آغاز کرد؛ هرچند هر پنج مرد جوان شناسایی شدن د؛ اما پلیس موفق به بازداشت دو نفر از انها شد و تحقیقات از آن ها آغاز شد. دو نوجوان شاکی به دکتری‌قانونی معرفی و متهمان نیز برای بازجویی به شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شدند.

 

دادگاه رسیدگی به پرونده تعرض به دو پسر نوجوان

در جلسه اول بازجویی متهمان مدعی‌ شدند تعرض و آدم‌ربایی انجام نگرفته؛ اما از‌آنجایی‌که یکی از شکات در دادگاه حضور نداشت تا توضیحاتی ارائه دهد، ادامه رسیدگی به بعد موکول شد. در جلسه روز گذشته که قرار بود طرفین پرونده حضور داشته ‌باشند ، پدر و مادر یکی از شاکیان که نوجوانی ۱۵‌ساله‌ بود، در دادگاه حاضر شدند و گفتند فرزندشان فوت شده ‌است. مادر مقتول گفت: پسرم مدتی بود حال خوبی نداشت.

 

ماجرای تعرض به دو پسر نوجوان در تهران

وقتی او را پیش دکتر بردیم، پسرم به دکتر گفت مردان متجاوز به او مشروبی مسموم خورانده‌اند و او حالش بد است. بعد پسرم در بیمارستان بستری شد و جانش را از دست داد. ما شکایت کردیم و خواستار زهر‌شناسی و مشخص‌شدن علت دقیق مرگ فرزندمان شدیم. این در حالی بود که از زندان نیز به مأموران خبر دادند که یکی از دو متهم در زندان جانش را از دست داده‌ است.

تجاوز وحشیانه 5 مرد همزمان به دو نوجوان +اخبار حوادث روز

براساس گزارش زندان این متهم علاوه بر این که به بیماری ایدز مبتلا بود، تومور مغزی هم داشت و بعد از وخامت حالش در زندان جانش را از دست داد؛ اما این اتفاقات زمانی برای قضات سؤال‌برانگیز شد که دیگر شاکی پرونده نیز از حضور در دادگاه سر باز زد و حاضر نشد

 

در برابر دیگر متهم پرونده حاضر شود و ادعای خودرا مطرح کند. این در حالی است که پسر نوجوان پیش‌ از‌ این اعلام کرده ‌بود مردان متجاوز او را دزدیده و تهدیدش کرده‌اند که اگر به کسی چیزی بگوید، او را خواهند کشت.

 

متهم دیگر پرونده که در دادگاه حاضر شده ‌بود، وقتی به خاطر اتفاقاتیکه افتاده، از او پرسش شد، گفت: من نمی دانم پسر نوجوان چرا جانش را از دست داده است. ما با او کاری نکردیم؛ ضمن این که بعد از این که از ما شکایت کرد، حالش خوب بود. او به دکتری‌قانونی معرفی شد؛ اما قبل از رفتن به دکتری‌قانونی جانش را از دست داد. شاید او خودش چیزی خورده که باعث مرگش شده‌ است.

تجاوز وحشیانه 5 مرد همزمان به دو نوجوان +اخبار حوادث روز

پدر و مادر نوجوانی که فوت کرده ‌بود، نیز اعلام کردند علیه متهمان شکایتی را تنظیم کرده‌اند ؛ اما بازپرس ویژه قتل برای رسیدگی به آن اعلام کرده باید تا زمان اظهارنظر دکتری‌قانونی منتظر بمانند. با توجه به پیچده‌شدن این پرونده بدلیل مرگ یکی از متهمان و یکی از شاکیان و حضور‌نیافتن شاکی دیگر، قضات دستور بازداشت سه متهم دیگر پرونده را هم که متواری هستند، صادر کردند.

 


 

در خبر بعدی این زن تهرانی شوهرش رابه طرز عجیبی به قتل رساند بعد آتشش زد

زن 43ساله در اقدامی ترسناک همسرش رابه قتل رسانده و پيکر او رابه آتش کشیده بود. جزئیات بیشتر درباره قتل مردی توسط همسرش را در ادامه می‌توانید بخوانید.

 

قتل مردی توسط همسرش

تجاوز وحشیانه 5 مرد همزمان به دو نوجوان +اخبار حوادث روز

سرهنگ پیمان لطیفی درباره جزئیات این حادثه گفت ساعت 21 شب گذشته از طریق مرکز پیام یک مورد درگیری مشکوک به سامانه 110 اعلام شد و بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری 148 در محل حاضر شدند. بررسی‌هاي اولیه مامور حاضر در محل حادثه نشان می‌داد همسایه‌اي که مورد مشکوک درگیری خانوادگی رابه کلانتری اعلام کرده بود مدعی بود از بعد از ظهر بوی تعفن همراه با سوختگی آسایش اهالی محل را مختل کرده است.

 

وی که ادعا می کرد به درگیری زن و شوهری که در همسایگی محل زندگی آن‌ها زندگی می کردند مشکوک است از ماموران تقاضای کرد برا‌ي واکاوی ماجرای سوختگی با زن همسایه گفت و گو کنند. با حضور مامور کلانتری ودر همان دقایق اولیه زن 43 ساله که به شدت ترسیده بود بدون هیچ مقاومتی در برابر ماموران به قتل همسرش اعتراف کرد. با اعلام اعتراف زن بلافاصله بازپرس کشیک دادسرا در جریان حادثه قرار گرفت.

 

زن 43 ساله که شوهرش را کشت

سرهنگ لطیفی با اعلام این که ساعت 10 شب بازپرسی منافی آذر از دادسرای جناحی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و اکیپ دکتری قانونی در محل حادثه حاضر شده بودند، افزود قاتل در جریان بازجویی‌هاي اولیه اعتراف کرد از روز عید فطر با همسرش بدلیل اختلافات قبلی درگیر شده و روز حادثه، همسرش قبل از بیرون رفتن از خانه با وی دعوای شدیدی کرده بود.

تجاوز وحشیانه 5 مرد همزمان به دو نوجوان +اخبار حوادث روز

بعد از ورود مقتول به خانه ، زن 43ساله او را با استفاده از شیرموز که داخل آن چندین قرص ریخته بود مسموم کرده و بعد از بیحال شدن همسرش با استفاده از جسم سخت چندین ضربه به سر او وارد کرده بود. قاتل در حضور بازپرس منافی آذر درباره جزئیات حادثه قتل مردی توسط همسرش گفت: هردو دخترم در زمان وقوع حادثه در خانه نبودند و برای شرکت در مراسم مهمانی به خانه یکی از اقوام رفته بودند.

 

بعد از قتل همسرم پيکر او را درون پتو پیچیده و تنهایی به پشتبام منتقل کردم. برای مخفی کردن پيکر آنرا داخل یک بشکه 220 لیتری که ازآن بعنوان مخزن ذخیره آب استفاده می کردیم داخل بشکه انداخته و با استفاده از بنزین اقدام به سوزاندن آن کردم.

 

متهم ادامه داد: سپس با استفاده از سیمان داخل بشکه را پر کردم غافل از این که یکی از همسایه‌ها به رفت و آمدم در پشتبام مشکوک شده و موضوع رابا ماموران پلیس در بین گذاشته است.

 

پس از اعترافات متهم با دستور بازپرس ماموران آتشنشانی با استفاده از دستگاه هیدرولیکی اقدام به شکافتن بشکه کرده و موفق شدند بقایای پيکر مرد ۵۸ ساله را از درون بشکه بیرون بیاورند. با اجازه انتقال پيکر به دکتری قانونی از سوی بازپرس دادسرای جناحی متهم برای تحقیقات بیشتر به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد تحقیقات درباره این حادثه از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ادامه دارد.

 


 

ودر حادثه بعد پایان خوفناک دوستی تلگرامی زن خیانتکار روستایی با مرد کرمانی

دراین جنایت که درروستای کاظم خوجه از توابع بخش مرکزی شهرستان کلاله-استان گلستان- رخ داد ، اهالی روستا با شنیدن سر و صداهای مشکوک از یکی از خانه‌ها بلافاصله پلیس را خبر کرده و بدین ترتیب راز جنایت هولناکی فاش شد.

تجاوز وحشیانه 5 مرد همزمان به دو نوجوان +اخبار حوادث روز

مأموران پس از ورود به خانه روستایی با پيکر مرد جوانی رو به رو شدند که با ضربه‌هاي کارد به قتل رسیده بود. در صحنه جنایت همسر مقتول و مردی غریبه نیز حضور داشتند که قبل از فرار دستگیر شدند. مقتول یکی از اهالی روستا بود که با همسر و دو فرزندش زندگی میکرد.

 

مهتمان قتل درروستای کاظم خوجه

بلافاصله متهمان به اداره پلیس منتقل شدند ودر تحقیقات مقدماتی مشخص شد که مرد غریبه از مدتی قبل با همسر مقتول در تلگرام آشنا شده و با توجه به علاقه‌اي که این دو به یک دیگر پیدا کرده بودند در سفری برنامه‌ریزی شده از کرمان به این روستای شمالی کشور آمده تا با همدستی این زن خیانتکار ودر یک نقشه غافلگیرانه، مرد روستایی رابا ضربات چاقو به قتل برسانند.

تجاوز وحشیانه 5 مرد همزمان به دو نوجوان +اخبار حوادث روز

این زن و مرد قصد داشتند پيکر را داخل یک پتو پیچیده و مخفیانه از روستا خارج کنند که با سر رسیدن همسایگان و تماس با پلیس وادار به تسلیم شدند. علی خانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله گفت:

 

مقتول دو فرزند داشت و از اهالی روستای کاظم خوجه از توابع بخش مرکزی این شهرستان بود. تا کنون سه نفر دراین رابطه دستگیر شده‌اند و متهم به قتل اهل کرمان بوده است. علت قتل مسائل اخلاقی اعلام شده و تحقیقات بیشتر دراین پرونده ادامه دارد.

 


 

ودر اتفاق بعد ریختن زهر در غذای خانواده شوهر به خاطر مسخره کردن دستپخت

تجاوز وحشیانه 5 مرد همزمان به دو نوجوان +اخبار حوادث روز

زن هندی وقتی دید فامیل شوهرش دست پخت او را مسخره کردند انتقام بدی از انها گرفت .این زن با ریختن زهر در غذا مهمان ها باعث مرگ پنج نفر از این افراد شد. دادگاه او رابه اعدام محکوم کرد.

 

ریختن زهر در غذای مهمان ها

سورواس پرادنیا ۲۳ ساله اعتراف کرده هنگامیکه دریک میهمانی خانوادگی فامیل شوهرش دست پخت او را مسخره کردند تصمیم به انتقام گرفت. سخنگوی پلیس منطقه روستایی ریگاد گفت: این زن زهر آفت کش را درغذای آن ها ریخته و ۵ نفر از انها کشته و ۲ نفر نیز دچار مسمومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند.

تجاوز وحشیانه 5 مرد همزمان به دو نوجوان +اخبار حوادث روز

اطلاعات پلیس نشان میدهد که درمیان قربانیان 4 کودک 7 تا 13 ساله و یک زن 53 ساله نیز دیده میشود .این زن ادعا کرده است که همسرش و خانواده او بارها به خاطر دست پخت بدش او را مسخره کرده‌اند.پلیس اعلام کرده است که این زن یک بار ازدواج کرده و قربانیان فامیل دومین همسرش بوده‌اند.

 


 

ودر خبر بعد ماجرای یک جنایت خوفناک در مهرآباد همسرکشی با اره

حوالی ساعت 18:45 دیروز دخترجوانی با مرکز فوریت هاي پلیسی 110 تماس گرفته و اعلام کرد که از مادرش اطلاعی ندارد و درحالی که باید در خانه باشد، کسی در خانه را باز نمی‌کند که بلافاصله ماموران کلانتری 119 مهرآباد در محل واقع در خیابان دانشگاه هوایی شمالی حاضر شده و بررسی هاي خودرا دراین زمینه آغاز کردند.

تجاوز وحشیانه 5 مرد همزمان به دو نوجوان +اخبار حوادث روز

با حضور ماموران کلانتری در محل، دختری که با 110 تماس گرفته بود به آنان گفت: مادرم همیشه این ساعات در خانه است و اگر بخواهد جایی برود حتماً اطلاع می دهد، حدود یک ساعت و نیم پیش با مادرم تماس گرفتم اما تلفن را جواب نداد، با پدرم تماس گرفتم و او هم ابراز بی اطلاعی کرد و گفت که دنبال مادرم بگردم، با دوست و آشنا هم تماس گرفتم اما کسی از او خبر ندارد و به خانه هم که آمدم کسی در را باز نمی‌کند، اما در خانه از داخل قفل است.

 

قتل همسر با اره

در ادامه ماموران با اخذ مجوزهای لازم اقدام به بازکردن دراین خانه که در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه قرار داشت کرده ودر حالیکه در خانه از داخل با یک روسری هم بسته شده بود ، ماموران وارد خانه شده و مشاهده کردند که پدر 72 ساله خانواده در خانه است.

 

قتل فجیع همسر با اره

ماموران بلافاصله اقدام به جست‌وجو در منزل کردند که در حمام ساختمان با پيکر زنی 55 ساله که مادر خانواده بود روبه رو شدند، پيکر این زن در حالی‌که روی گردنش آثار بریدگی وجود داشت و مچ دست چپش هم با اره بریده شده بود در کف حمام افتاده و بررسی هاي بعدی نیز نشان داد که نقاطی ازبدن مقتول با آب جوش سوزانده شده است.

تجاوز وحشیانه 5 مرد همزمان به دو نوجوان +اخبار حوادث روز

به محض رویت این صحنه موضوع به بازپرس ویژه قتل اطلاع داده شد و هم زمان پیرمرد 72 ساله نیز تحت بازجویی قرار گرفت که این فرد در اعترافات خود به قتل همسرش اقرار کرد. سرهنگ حسن نورآبادی، رییس کلانتری 119 مهرآباد با تایید این خبر به ایسنا گفت:

 

شواهد اولیه حاکی ازآن است که اختلافات خانوادگی علت وقوع این جنایت بوده و این مرد پس از درگیری با همسرش در اتاق خواب او رابه حمام کشانده و به قتل رسانده است. وی با بیان این که تیمی از ماموران پلیس آگاهی ادامه رسیدگی به پرونده رابا دستور مقام قضایی برعهده گرفته اند، گفت: درمحل جنایت، یک چاقو، یک اره و یک چکش نیز کشف و ضمیمه پرونده متهم شده است.

 


 

ودر آخرین اتفاق نقشه عجیب و خوفناک زن جوان برای سرقت 40 میلیون تومانی از مغازه

چند شب قبل، گزارشی از دستبرد 40میلیونی به یک مغازه دار به اداره پلیس رسید که بلافاصله تحقیقات می دانی توسط ماموران کلانتری شهید نواب صفوی آغاز شد. دراین سرقت توسط زن جوان او شیشه‌اي به مغازه‌‌دار، آب‌میوه خوراند و 40 میلیون تومان از او دزدید.

 

سرقت توسط زن جوان

تجاوز وحشیانه 5 مرد همزمان به دو نوجوان +اخبار حوادث روز

فرمانده انتظامی مشهد در تشریح این ماجرا گفت: بررسی هاي مقدماتی نشان می داد زن جوانی که با مال باخته آشنا بود، به مغازه وی در مرکز شهر مراجعه کرده ودر یک فرصت مناسب و با سوء استفاده از غفلت مغازه دار، مقداری مواد بیهوشی داخل آب میوه ریخته و به مغازه دار خورانده است.

 

نقشه زن جوان برای دستبرد به مغازه

وی اضافه کرد این زن بعد از بیهوش شدن مغازه دار حدود 40 میلیون تومان از اجناس مغازه رابه سرقت برده و سپس در تماس با مال باخته ادعا کرده بود که در قبال دریافت مبلغی حاضر است اجناس سرقتی رابه وی تحویل بدهد.

 

رئیس پلیس مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به سرنخ هاي موجود، بلافاصله نیروهای کلانتری وارد عمل شدند و زن 40ساله را در حالی دستگیر کردند که احتمال داشت نقشه خوفناک وی به قیمت جان مغازه دار تمام شود.

تجاوز وحشیانه 5 مرد همزمان به دو نوجوان +اخبار حوادث روز

وی گفت: این متهم که دارای دو فرزند 8 و 14 ساله است و از دو سال قبل نیز به (مواد مخدر صنعتی شیشه) اعتیاد دارد، در بازجویی ها مدعی شد از مغازه دار مبلغ 570 هزار تومان طلب داشته که برای نقد کردن پولش چنین نقشه شومی را طراحی و اجرا کرده است. سرهنگ آقابیگی تصریح کرد بررسی هاي پلیس درباره سرقت هاي احتمالی دیگر این زن ادامه دارد.