پارس ناز پورتال

تجاوز جنسی پدر به دختر 19 ساله منجر به خودکشی شد +عکس

تجاوز جنسی پدر به دختر 19 ساله منجر به خودکشی شد +عکس

تجاوز پدر به دختر 19 ساله منجر به خودکشی شد 

پدری که به دختر 19 ساله اش تجاوز جنسی کرده بود ، دخترش رابا شوک عجیبی مواجه کرد ودر نهایت دختر وادار شد خودکشی کند. مردی که در گلاسکو اسکاتلند به دختر 19 ساله اش تجاوز کرد بود باعث خودکشی و مرگ دختر جوان شد. مادر دختر در دادگاه گفت که من به دخترم قول دادم تا برقراری عدالت دست از تلاش برای مجازات پدرش نکشم . در ادامه ماجرای تجاوز پدر به دختر و خودکشی دختر را بخوانید.

 

جیمز الدر پدر جیمی کریگ 19 ساله در آپارتمانش در گلاسکو اسکاتلند به دختر خودشتجاوز کرده بود. بعد از این اتفاق ترسناک جیمی به زندگی خود پایان داد.مادر جیمی در دادگاه غرق اشک گفت:جیمی بعد از این اتفاق درحالیکه شوکه شده بودو می‌لرزید پیش من آمد و ماجرا رابرایم تعریف کرد. او گفت که پدرش وقتی سه نفر از دوستانش هم در آپارتمان بودندبه او تجاوز کرده است. من پای تابوت جیمی به او قول دادم تا برقراری عدالت دست از کار نکشم.

تجاوز جنسی پدر به دختر 19 ساله منجر به خودکشی شد +عکس

خودکشی دختر پس از تجاوز جنسی

جیمی افسرده بلافاصله بعد از این اتفاق با خوردن قرص خودکشی کردهولی زنده مانده بود. او سه ماه بعد وقتی دیگر ادامه زندگی به نظرش ناممکن می‌آمد دست به خودکشی زد که اینبار منجر به مرگ او شد.جیمز الدر 43 ساله در دادگاه قویا این اتفاق را انکار می کرد و آنرا حال به هم زن می‌نامیدولی دادگاه متقاعد شد که او اینکار را انجام داده است.او به 9 سال زندان و دو سال زندگی تحت نظر بعد از آزادی محکوم شد.

تجاوز جنسی پدر به دختر 19 ساله منجر به خودکشی شد +عکس

تجاوز جنسی به زن شیرازی داخل پراید

زن شیرازی که هنگام رفتن به فرودگاه مهرآباد توسط یک جوان مسافرکش به مکان خلوتی برده شده و مورد تجاوز قرار گرفت.23 شهریورماه سال جاری خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 103 گاندی گفت که توسط راننده ي جوان یک دستگاه اتومبیل سواری پراید ربوده شده و این شخص با تهدید سلاح سرد او را مورد اذيت و اذیت قرار گرفته است.

 

 با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آدم ربایی منجر به اذيت و اذیت و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. با ارجاع پرونده به اداره شانزدهم پلیس آگاهی، شاکی به دکتری قانونی اعزام و برابر نظریه دکتری قانونی، ضرب و جرح و همچنین اذيت و اذیت شاکی تأیید شد.

تجاوز جنسی پدر به دختر 19 ساله منجر به خودکشی شد +عکس

شاکی با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ” روز چهارشنبه و پس از انجام عمل جراحی و تکمیل دوره درمانی خود قصد بازگشت به شهر خودمان را داشتم و بلیط هواپیما رابه ساعت 19:30 همان روز تهیه کرده بودم؛ دراین مدت در منزل یکی از بستگان نزدیک خود در خیابان دماوند سکونت داشتم.

 

ساعت 17:30 یک اتومبیل سواری به مقصد فرودگاه تقاضای کردم که نیم ساعت بعد در محل حاضر شد. در زمان سوار شدن، راننده از من تقاضای کرد که در صندلی جلو بنشینم و دلیل آنرا مشکل ارتفاع و خرابی کمک فنر ماشین اعلام کرد. پس از سوار شدن از راننده خواستم که مرا زود به فرودگاه برساند تا به پرواز خود برسم و راننده در طی مسیر گفت که بعلت ترافیک در بزرگراه از یک مسیر میانبر میرود و سپس به محل نامعلومی رفت که مقداری ازآن خاکی بود.

 

در جواب اعتراض من که چرا این جا خاکی است، راننده گفت که بزودی در مسیر اصلی قرار خواهیم گرفت که ناگهان راننده در همان مسیر [ خاکی ] توقف کرد. درهای ماشین را قفل کرد و با چاقو مرا تهدید که مرا خواهد کشت و التماس هاي من نیز فایده اي نداشت و … ” .

شاکی در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ” …. ؛ راننده از مسیر اتوبان بابایی وارد صدر ، سپس مدرس و ظفر شد. در خیابان ولیعصر، راننده پراید به قصد خرید سیگار از ماشین پیاده شد که به محض پیاده شدنش از ماشین، من نیز به سرعت از ماشین پیاده شده و به داخل یک مجتمع تجاری فرار کردم ودر آنجا از مردم کمک خواستم”.

 

با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره شانزدهم با انجام تحقیقات پلیسی و بهرهگیری از عکسهای دوربین هاي مداربسته ي محل سوار شدن شاکی به اتومبیل پراید، موفق به شناسایی پراید هاچ بک سفید رنگ به عدد انتظامی ایران 88/*** ط 83 شدند .

تجاوز جنسی پدر به دختر 19 ساله منجر به خودکشی شد +عکس

با شناسایی اتومبیل پراید ، آخرین مالک شناسایی ودر تحقیقات پلیسی مشخص شد که خودروی مذکور از سوی مالک آن در اختیار پسرش بنام امین « متولد 1376 » قرار گرفته است. با شناسایی تصویر “امین” از سوی شاکی، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی به محل اقامت امین در شهرک کاروان اعزام شده ودر تحقیقات نامحسوس اطلاع پیدا کردند که امین از محل سکونتش متواری شده است.

 

با توجه به بلامکان بودن متهم، کارآگاهان اداره شانزدهم آگاهی اقدام به شناسایی محل تردد اتومبیل مذکور در محدوده فلکه اول تهرانپارس کرده؛ سرانجام در ساعت 3 عصر 27 شهریورماه راننده پراید « متهم پرونده » در حالی‌که قصد داشت با ماشین از محل متواری شود، طی یک درگیری دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل شد

 

که پس از مواجه حضوری با شاکی به صورت کامل مورد شناسایی قرار گرفت؛ همچنین در بازار از اتومبیل متهم، اموال سرقت شده از شاکی شامل لپ‎تاپ و دیگر لوازم شخصی وی نیز از صندوق عقب اتومبیل مهم کشف شد.سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت:  تحقیقات از متهم جهت شناسایی دیگر جرایم احتمالی متهم در دستور کار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

تجاوز جنسی پدر به دختر 19 ساله منجر به خودکشی شد +عکس

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم با اشاره به وجود برخی شمایل و خالکوبی ها بر روی بدن متهم، عنوان داشت: “از کلیه شکات و مالباختگان احتمالی که توسط راننده جوان یک دستگاه اتومبیل پراید سفید هاچ بک مورد سرقت، تهدید و اذيت و اذیت قرار گرفتند دعوت میشود تا جهت پیگیری پرونده شکایات خود به نشانی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

 

پدرام شراره رابه خانه اش برد و 4 نفره او را اذيت دادند / فردای شب بله برون رخ داد

پدرام وقتی شنید شراره در آستانه ازدواج است نقشه کثیفی برای او کشید.حدود 20 روز است که با اضطراب و وحشت زندگی میکنم کابوس هاي شبانه رهایم نمیکند و آینده ام تیره و تار شده است من به خاطر هیجانات دوران نوجوانی ودر پی یک دوستی خیابانی با سرنوشت خودم بازی کردم به طوری‌كه اکنون…

 

دختر 19 ساله اي به نام شراره که لرزش دستانش کاملا مشهود بود مقابل کارشناس اجتماعی کلانتری نشست و گفت: «پدرام» در محله ما زندگی می کرد و من هرروز صبح که به مدرسه می رفتم او را در نزدیکی منزلمان میدیدم که منتظر خروج من از خانه بود.

 

آرام آرام با «پدرام» رابطه برقرار کردم او ظاهر خوبی داشت و خانواده اش نیز از وضعیت مالی مناسبی برخوردار بودند روابط عاشقانه من و پدرام هرروز بیشتر می شد آنقدر به او نزدیک شده بودم که فکر میکردم بزودی باهم ازدواج می‌کنیم اما او تنها مشکلی که داشت این بود که اصلا سرکار نمی رفت.

 

حدود 3 سال از دوستی خیابانی ما می گذشت تا این‌که یک ماه قبل خانواده «ایمان» به خواستگاری ام آمدند او جوانی تحصیل کرده، با اخلاق و اهل کار و زندگی بود تحقیقات مقدماتی پدرم نشان می داد که «ایمان» از هر نظر جوانی شایسته برای ازدواج با من است بهمین دلیل من هم پاسخ مثبت دادم

 

چرا که از دوستی خیابانی با پدرام فقط مورد سوء استفاده قرار گرفته بودم و نمی توانستم با او ازدواج کنم با آن که از روابط پنهانی گذشته ام عذاب وجدان شدیدی داشتم، اما بلافاصله مراسم بله برون برگزار شد و بزرگترها تصمیم گرفتند تا پس از انجام آزمایش هاي دکتری ما به عقد یک دیگر درآییم ولی نمیدانم پدرام از کجا متوجه این موضوع شده بود چرا که مدتی بود ارتباطم رابا او قطع کرده بودم

 

آن روز پدرام دریک تماس تلفنی از من خواست حضوری هم دیگر را ملاقات کنیم من هم برای این‌که حقیقت ماجرا رابه او بگویم سرقرار رفتم وقتی سوار خودرویی شدم که پدرام رانندگی آن رابه عهده داشت احساس کردم خیلی خشمگین و بیقرار است او مرا به منزلشان برد و خواست به داخل منزل بروم من هم گرچه می ترسیدم

 

اما بدلیل اعتمادم به او، وارد منزل شدم ولی با دیدن 3 تن دیگر از دوستان او وحشت سراپای وجودم را فراگرفت تازه فهمیدم که آنها نقشه سوء استفاده از مرا طراحی کرده اند آن روز نحس پدرام پس ازآن که مرا مورد اذيت قرار داد به دست دوستانش سپرد و …

 

آنها سپس مرا تهدید کردند اگرچیزی به کسی بگویم با انتشار تصاویرم آبرویم را میبرند اکنون خانواده ام از این ماجرا بی اطلاعند درحالی که من روزهای سختی را سپری میکنم به طوری‌كه عذاب وجدان و کابوس هاي شبانه رهایم نمی‌کند اما کاش…

 

بلایی که ابراهیم دالتون 2 ماه بر سر زن جوان شوهردار در دخمه خانه اش آورد

مرد آزارگر پس از ربودن زنی جوان ،او را دو ماه در دخمه شیطانی اش به اسارت گرفت و تحت تجاوز قرار داد.رسیدگی به این پرونده از شانزدهم بهمن ماه 1393 به دنبال شکایت یک زن جوان در دستور کار پلیس قرار گرفت. این زن گفت که دو ماه قبل از سوی یک مرد متجاوز ربوده شده ودر این مدت در دخمه شیطانی وی در اسارت بوده است.

 

زن جوان در تشریح جزییات ماجرا گفت: ابراهیم 40 ساله که مشهور به ابراهیم دالتون است را از مدتها قبل می شناختم. او چندین بار برایم مزاحمت ایجاد کرده بود تا این‌که به بهانه صحبت کردن مرا سوار پرایدش کرد.وی افزود:او ناگهان درهای ماشین را قفل کرد و مرا به خانه اش در ورامین برد. او مدت دوماه مرا در دخمه اش زندانی کرد و اذيت داد.

 

او بی توجه به التماس هایم مرا شکنجه می کرد تا این‌که بعد از دو ماه مرا رها کرد و از من قول گرفت که حرفی به پلیس نزنم ولی من به محض آزادی از اسارتگاه این مرد از او شکایت کردم.به دنبال اظهارات تکان دهنده این زن پلیس به ردیابی ابراهیم دالتون پرداخت و او را در ورامین بازداشت کرد.

 

این مرد به محض روبه رو شدن با زن جوان گفت: قبول دارم او را ربودم و به خانه ام در ورامین بردم اما من به او علاقه مند بودم و قصد داشتم با او ازدواج کنم اما بعد از این‌که فهمیدم او شوهر و فرزند دارد او را رها کردم.من این زن را اذيت ندادم و فقط یک هفته در خانه ام از او پذیرایی کردم.

 

با تکمیل تحقیقات و نظریه دکتری قانونی برای ابراهیم کیفرخواست صادر شد و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. قرار بود این متهم با حضور شاکی پرونده در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران غیرعلنی و پشت درهای بسته محاکمه شود اما این جلسه به خاطر غیبت نا به هنگام شاکی پرونده به بعد موکول شد.

 

تجاوز جنسی به دختر 14 ساله توسط 5 جوان در باغ

5 جوان دختر نوجوانی را ربودند و با بستن دست و پایش در باغی او را هدف تعرض قرار دادند. مرد باغبان وقتی پسران متجاوز خوابیدند دختر 14 ساله را نجات داد.94 ماموران کلانتری 161 ابوذر با مراجعه مردی در جریان ناپدید شدن دختر 14 ساله اي به نام سهیلا قرار گرفتند.ماموران دراین مرحله پی بردند که دختر نوجوان دو روز قبل برای خرید از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است ودر این مدت نیز پدر وی به بیمارستانها و بهزیستی سرکشی کرده است.

 

ماجرای مرموزی پیش روی ماموران قرار گرفته بود که بازپرس دستور داد تا تیمی ازماموران پلیس اگاهی برای رازگشایی این ماجرا وارد عمل شوند.کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که روز جمعه دختر نوجوان همراه پدر بزرگ و مادربزرگش به پارک رفته و از همان شب سهیلا با پسر جوانی به صورت تلفنی در تماس بوده است.

 

همین سرنخ کافی بود تا ماموران با اقدامات فنی به سراغ پسر جوان که احسان نام دارد بروند و وی زماینکه با ماموران روبه‌رو شد ادعای عجیبی کرد.احسان گفت: عصر جمعه همراه 5 تن از دوستانم در پارک بودیم که با دختر نوجوانی که به نزدیکی ما آمده بود آشنا شدم و همان شب با من تماس گرفت و ادعا کرد که میـــخواهد به خانه عمه اش در تجریش برود و خواست تا همراهش باشم که من نیز سوار بر مترو او را تا مترو تجریش همراهی کردم و سپس به خانه بازگشتم.

 

تجسس ها برای ردیابی دختر جوان ادامه داشت تا این‌که ماموران گشت کلانتری ولنجک در حال گشت زنی بودند که در برابر دختر نوجوانی قرار گرفتند که در تحقیقات ابتدایی این دختر که خودرا سهیلا معرفی کرده بود گفت: چندی پیش برای اعتراض از خانه مان فرار کردم و ماموران زمانیکه قصد داشتند او را در اختیار بهزیستی قرار دهند مشخص شد که این دختر همان نوجوان گم شده است.

 

سهیلا به ماموران گفت: پدرم شیشه اي است و روز فرار از من خواست تا برای تامین هزینه اعتیادش جلوی دوستانش که داخل خانه برای کشیدن مواد جمع شده بودند برقصم که از خانه فرار کردم.این ادعاها در حالی بود که مادر سهیلا با مراجعه به پلیس عنوان کرد که پدر سهیلا شیشه اي نیست و دخترش از سوی چند جوان ربوده شده است.

 

سهیلا بار دیگر هدف تحقیق قرار گرفت و پرده از تلخ ترین صفحه زندگی اش برداشت و گفت: روز جمعه همراه خانواده ام در پارک بودم که با پسر جوانی به نام احسان آشنا شدم و اما من هیچ تماسی با او نگرفتم اما فردای آن روز پسر جوان با من تماس گرفت و خواست تا در محل قرار حاضرشوم.

 

وی افزود: وقتی با آرش روبه‌رو شدم وی مرا با تهدید سوار بر خودرویی کرد و شب مرا در کارگاه زندانی کرد و فردای آن روز مرا به باغی بردند و سگی را دریک قدمی ام بستند تا نتوانم فرار کنم.سهیلا گفت: 5 جوان در آن باغ حضور داشتند که 2 تن از آنها مرا هدف نیت شیطانی شان قرار دادند که در آخر مرد افغان که باغبان باغ بود ادعا کرد شب که همگی خواب هستند مرا نجات خواهد داد که نزدیک صبح بود که یک آژانس به جلوی باغ آمد و مرا در منطقه ولنجک پیاده کرد.

 

چون 5 جوان شیطان صفت گفته بودند که اگر درباره این ماجرا با کسی حرفی بزنم پدر و مادرم را می‌کشند ابتدا داستانسرایی عجیب را کردم.بنا به این گزارش، بازپرس با توجه به فراری بودن متهمان دستورات ویژه را برای دستگیری اعضای این باند شیطانی را صادر کرد و تحقیقات برای بازداشت آنها ادامه دارد.