پارس ناز پورتال

تجاوز پلیس قلابی به دختران نوجوان در ماشین

تجاوز پلیس قلابی به دختران نوجوان در ماشین

تجاوز پلیس قلابی به دختران نوجوان در ماشین 

مردی که خود را پلیس معرفی می کرده و دختران را به درون ماشین خود می کشاند،نقشه شوم تجاوز و تعرض را در سر داشت. در ساعت 18:20 مورخه 27/11/1395 فردی به هویت مشخص به کلانتری 132 نبرد مراجعه و عنوان داشت که سرنشین یک دستگاه خودرو پراید تیره رنگ قصد آزار و اذیت دختر 10 ساله اش را داشته اما دخترش موفق به فرار از دست این شخص شده است .

 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “اقدام به آزار و اذیت” و به دستور قاضی Judge آرش سیفی ، بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی تهران بزرگ ، شاکی پرونده بهمراه دختر 10 ساله اش در اداره شانزدهم حاضر شد .

 

دختر 10 ساله در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : ” در ساعت 16:30مورخه 27/11/1395 به قصد رفتن به دنبال برادرم در مدرسه ی … از خانه خارج شدم ؛ در خیابان حبیب ، وسط های پارک شاهد بودم که مردی به من مراجعه کرد و گفت : “من مأمور مخفی هستم ؛ دنبال چند نفر پسر و دختر هستم که به دنبال موادمخدر هستند” و مرا به بهانه ی تحقیقات سوار خودرو پراید سبزرنگ تیره رنگی با شیشه های دودی و صندلی های مشکی رنگ کرد ؛

 

داخل ماشین عکس های متعلق به چند آقا و خانم را به من نشان داد که ادامه عنوان داشتم آنها را نمی شناسم . در حالیکه قصد پیاده شدن از ماشین را داشتم ، ناگهان متوجه شدم که این شخص قصد آزار و اذیت مرا دارد ؛ در حالیکه این شخص قصد داشت تا به زور پیراهنم را … موفق به پیاده شدن از ماشین شده و به سرعت از محل فرار Escape کردم ” .

 

با توجه به حساسیت موضوع ، تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل تردد خودرو پراید سبز رنگ موفق به شناسایی چندین مغازه و مرکز تجاری مجهز به دوریین های مداربسته شده و در ادامه ، با بهره گیری از اطلاعات نسبتا دقیق دختر 10 ساله در خصوص مشخصات ظاهری خودرو پراید اقدام به شناسایی خودرو پراید مذکور به شماره انتظامی ایران 77/*** ل 43 کردند .

 

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با شناسایی مالک حقوقی خودرو در شهرستان اسلامشهر ، با اخذ نیابت قضایی به این شهرستان اعزام و ضمن شناسایی مالک خودرو به تحقیق از وی پرداختند ؛ در تحقیقات از مالک خودرو مشخص شد که خودروی پراید مورد نظر کارآگاهان ، در سال 1392 به صورت قولنامه ای به شخص دیگری فروخته شده

 

اما تاکنون اقدامی از سوی خریدار و مالک خودرو جهت انتقال قانونی خودرو و تعویض پلاک صورت نگرفته ! و مالک حقوقی خودرو نیز با توجه به گذشت بیش از دو سال از زمان فروش خودرو هیچگونه اطلاعاتی از خریدار خودرو در اختیار ندارد !!! .در چنین شرایطی ، کارآگاهان با انجام اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی آخرین خریدار خودرو بنام “صفرعلی . ی” ( متولد 1346 ) شدند که تصویرش از سوی دختر 10 ساله مورد شناسایی قرار گرفت .

 

با شناسایی تصویر “صفرعلی . ی” ، کارآگاهان اداره شانزدهم با شناسایی مخفیگاه وی در منطقه دولت آباد به این منطقه اعزام و در مورخه 02/11/1395 موفق به دستگیری “صفرعلی . ی” شدند ؛ متهم در زمان دستگیری قصد مقاومت و ایجاد درگیری با کارآگاهان را داشت که بلافاصله قبل از هرگونه اقدامی ، کارآگاهان وی را دستگیر و خودرو پراید سبزرنگ متعلق به وی را نیز در داخل کوچه شناسایی ، توقیف و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل کردند .

 

در ادامه تحقیقات از متهم و رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان موفق به شناسایی دو پرونده مشابه دیگر شدند که متهم دقیقا به همین شیوه و شگرد و تحت عنوان “پلیس مخفی” اقدام به آزار و اذیت یک پسر 10 ساله و دختر 12 ساله کرده بود که این دو نوجوان نیز شناسایی ، بهمراه والیدن خود در اداره شانزدهم پلیس آگاهی حاضر و پس از مواجهه حضوری با متهم صراحتا وی را مورد شناسایی قرار دادند .

 

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با عنایت به اعترافات صریح متهم و بویژه شناسایی دقیق متهم توسط شکات پرونده ، قرار بازداشت موقت از سوی قاضی آرش سیفی ، بازپرس محترم شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران ، صادر و متهم جهت انجام تحقیقات و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

 به گزارش پارس ناز سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، در پایان این خبر عنوان داشت : ” از کلیه شکات احتمالی دعوت می شود تا جهت شناسایی متهم و پیگیری شکایات خود به نشانی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند 

 

مطالب مرتبط :

این مرد به دوستانش گفت در حمام به زنش تجاوز جنسی کنند

تجاوزهای جنسی مکرر دو پسر به دختران دبیرستانی

دختری که 4 سال با پدرش همخوابی می کرد

تعرض جنسی 8 مرد همزمان به دختر 17 ساله

ازدواج دختر 8 ساله و مرگ بخاطر فشار رابطه جنسی

دختر قربانی تعرض جنسی درخواست مرگ کرد

ارتباط جنسی با مادر دوست دختر و عاقبت کار