پارس ناز پورتال

ماجرای تجاوز گروهی به 40 دختر در ایرانشهر +عکس و خبرهای داغ دیگر

ماجرای تجاوز گروهی به 40 دختر در ایرانشهر +عکس و خبرهای داغ دیگر

تجاوز گروهی به 40 دختر در ایرانشهر +عکس 

در ادامه خبر های تجاوز جنسی که هرروز منتشر می‌شوند، متاسفانه خبری جدید هم چندی پیش انتشار پیدا کرد، تجاوز گروهی به 41 دختر در سیستان و بلوچستان، در حقیقت روز گذشته خبر دردناکی در شبکه هاي اجتماعی منتشر شد که در آن خبر تجاوز گروهی به دختران جوان در ایرانشهر توسط چند نفر را عنوان می کرد. این خبر توسط امام جماعت ایرانشهر هنگام سخنرانی در عید فطر اعلام شد که باعث خشم شدید مردم ایرانشهر و همه ی ایرانیان شد.

 

مولوی محمدطیب ملازهی امام جماعت ایرانشهر در خطبه هاي نماز عید فطر گفت اعضای یک باند منحرف طی اقدام وحشیانه به 41 دختر از تجاوز گروهی کردند. مولوی محمدطیب ملازهی این خبر را در خطبه‌هاي نماز عید فطر شهرستان ایرانشهر ایراد کرده و گفته اند یکی از اعضای این باند بعد از این که دستگیر شده به این تعرضات و اعمال منافی عفت و شنیع اعتراف کرده و گفته است که تا کنون به 41 دختر تجاوز گروهی کرده‌اند.

 

تجاوز به دختران جوان در ایرانشهر

ملازهی هویت این افراد را افشا نکرد و گفت : این اوباش از همین بچه‌هاي من و شما بوده‌اند که اگر اسم‌ شان را بگویم٬عده‌اي سرشان پایین خواهد افتاد. او با اشاره به این جملات و نگفتن اسم متجاوزان منظوری داشتند که مشخص نیست چه فرد و گروهی پشت این مرده هستند. امام جماعت اهل سنت ایرانشهر گفت : این اعمال ناموسی و بی شرمانه و بخشی از اینتجاوز‌ ها در ماه رمضان انجام شده است.

 

ودر ادامه از مقام‌ هاي قضایی درخواست کرد تا تمام اعضای این باند را دستگیر و شدیدترین برخوردها رابا انها انجام دهد. ملازهی همچنین گفت : این افراد دارای یک باند هستند ودر همین شهر و بیخ گوش ما تیمی تشکیل داده اند که خدا را شکر شناسایی شده‌اند. تا کنون هیچ کدام از مقام ‌هاي استانی و مرکزی درباره این عمل وحشیانه واکنشی نشان نداده‌ بودند ، اما داوودی فرماندار این شهر بیانیه اي صادر کرد.

 

واکنش فرماندار ایرانشهر به تجاوز گروهی به 40 دختر

در پی افشاگری مولوی محمدطیب ، داوودی، فرماندار ایرانشهر بیانیه ‌اي با این عنوان صادر کرد: به ‌دنبال قضیه زشت و شنیع اخیر در سطح شهر، مجموعه شورای تأمین شهرستان با حساسیت کامل در کمتر از چند ساعت عامل اصلی قضیه را دستگیر و بررسی ‌هاي لازم برای شناسایی و تعقیب دیگر همدستان به جد در دستور کار قرار گرفت.

 

ربودن و تجاوز گروهی به 40 دختر در ایرانشهر

دراین بیانیه آمده: پرونده به‌ طور ویژه در دستور کار مراجع قضایی قرار دارد و به‌ عنوان رییس شورای تأمین به مردم قول می دهم در راستای برخورد محکم قانونی و قضایی با توجه به حساسیت مدیران قضایی شهرستان ذره‌اي اغماض و مماشات انجام نخواهد شد و به زودی با اتمام رسیدگی ‌هاي قانونی اشد مجازات برای متعرضان به عنف و نوامیس مردم را شاهد خواهیم بود.

 


 

خبر بعدی زنم با آریا برادر کوچکترم ارتباط شیطانی داشت / عروس خانواده کجاست؟

 

مرد میانسال که برادرش را قربانی بدبینی خود کرده بود دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که توانست رضایت اولیای دم را جلب کند. اوایل سال 1396 به پلیس  غرب تهران خبر رسید درگیری 2 برادر دریک خانه به خون کشیده شده و برادر کوچک به نام آریا کشته شده است. با کانال پرسپولیس در لنز، همه ی جا مجانی کنار تیمت باش

 

پلیس به صحنه جرم رفت و با جنازه آریا که با یک ضربه چاقو کشته شده بود روبه‌رو شد. در آن میان برادر 45 ساله وی به نام آرمان خودش را عامل جنایت معرفی کرد و گفت: برادرم را کشتم چون گمان میکردم با همسرم در ارتباط است. آرمان به بازسازی صحنه جرم پرداخت و دیروز در حالی در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی  توکلی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد که توانست رضایت اولیای دم را جلب کند.

ماجرای تجاوز گروهی به 40 دختر در ایرانشهر +عکس و خبرهای داغ دیگر

در ابتدای این جلسه پدر قربانی روبروی قضات ایستاد و گفت: من هیچوقت چیزی از رابطه مشکوک عروس و پسرم کوچکم ندیده و متوجه نشده بودم . اما شایعاتی در زمینه رابطه پنهانی انها در بین فامیل پیچیده بود. این حرف ها آن قدر در بین فامیل تکرار شده بود که پسر بزرگم به این رابطه مطمئن بود، بهمین خاطر هم برادر کوچکش را کشت. ولی من راضی به قصاص پسر بزرگم نیستم و بهمین خاطر هم اعلام گذشت کردم.

 

سپس آرمان روبه روی قضات ایستاد و گفت: من و همسرم زندگی خوبی داشتیم و صاحب دو فرزند بودیم .اما مدتی بود به رابطه همسرم با برادر کوچکم مشکوک شده بودم. آریا مرد بد اخلاقی بودو با زنان زیادی رابطه داشت. او گاهی اوقات برای همسرم پیامک ارسال می کرد و بارها مقابل من با همسرم شوخی کرده بود. بهمین خاطر به رابطه انها مشکوک شده بودم. من حتی مدتی قبل به دادگاه رفتم و علیه همسرم و برادرم شکایت کردم.

 

خواستم تا از فرزندانم آزمایش DNA گرفته شود و با آن که جواب آزمایش منفی بود اما من همان‌ گونه به انها مشکوک بودم. وی در تشریح جزییات جنایت گفت: آن روز به خانه برادرم رفته بودم تا دراین باره با او صحبت کنم اما او با بداخلاقی با من برخورد کرد. من که بازرسی اعصابم را از دست داده بودم، با چاقو یک ضربه به او زدم. وی در حالیکه سرش را پایین انداخته بود گفت:

 

من وضع مالی خوبی داشتم و حتی سه خانواده فقیر را نیز تحت پوشش مالی قرار داده بودم. اما این ماجرا باعث شد زندگی ام تباه شود. حالا با توجه به رضایت اولیای دم از قضات دادگاه درخواست بخشش دارم. در پایان جلسه هیائت قضایی وارد شور شد تا طبق ماده 612 قانون مجازات اسلامی برای این متهم حکم صادر کند.

 


 

پسر 17 ساله در کمین زنان آبادانی بود + عکس

چندی قبل ماموران پلیس آبادان درجریان زورگیری هاي مسلحانه جوان موتور سوار با تفنگ کلت کمری درمنطقه ذوالفقاری قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شدند. ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان در گام نخست تحقیقات پی بردند که زورگیر مسلح در همه ی سرقت ها چهره اش پوشانده تا ردی از خود بجای نگذارد.

ماجرای تجاوز گروهی به 40 دختر در ایرانشهر +عکس و خبرهای داغ دیگر

کارآگاهان دراین مرحله با اقدامات فنی و پلیسی و با بررسی مسیر فرار دزد موتور سوار موفق به شناسایی چهره وی شدند. همین کافی بود تا ماموران در عملیاتی غافلگیرانه این سارق 17 ساله را در منطقه ذوالفقاری دستگیر کنند ودر بازرسی از مخفیگاه وی یک کلت پلاستیکی به دست آمد. پسر نوجوان که راهی جز اعتراف نداشت گفت:

 

سوار بر موتور در خیابانها پرسه زنی میکردم و زمانیکه یک زن شیک پوش میدیدم به سمتش می رفتم و با تهدید تفنگ پلاستیکی ودر حالیکه صورتم را بسته بودم انها را می ترساندم و زنان که با دیدن من شوکه شده می‌شدند از ترس جان شان وسایل با ارزش را در اختیارم می گذاشتند. بنا به این گزارش، متهم پس از اعتراف به سرقت هایش به دستور قاضی پرونده به کانون اصلاح و تربیت منتقل شد.

 


 

و انتشار عکسهای ناجور دختر جوان هنگام تعویض لباس در میهمانی

عکس‌برداری از یک دختر جوان حین تعویض لباس و انتشار این عکسهای در فضای مجازی دردسرساز شد. در پى مراجعه مادرى به همراه دختر نوجوان خود به پلیس فتا پایگاه شمال خراسان‌رضوی و ابراز نگرانى مادر مبنى بر انتشار عکسهای خصوصى و محرمانه دخترش، رسیدگى به این موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار‌گرفت. شاکی درباره شکایتش گفت: «من اصلا چنین عکس‌هایي نداشته‌ام و تا به حال این عکس‌ها را ندیده‌ام.

 

نمیدانم این عکس‌ها از کجا آمده‌اند. اما میدانم که عکس‌ها چند‌وقت پیش پنهانی دریک مهمانی خصوصی از من گرفته شده است. من با کسی مشکلی نداشته‌ام که بخواهد من را اذیت کند. در آن مجلس همه ی آشنا بودیم و غریبه میان ما نبود.» کارشناسان پلیس فتا پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات اولیه دریافتند فردى ناشناس با انتشار عکسهای خصوصى و محرمانه از دختر شاکی و انتشار آن در شبکه‌هاى اجتماعى قصد هتک حرمت وى را داشته است.

ماجرای تجاوز گروهی به 40 دختر در ایرانشهر +عکس و خبرهای داغ دیگر

در ادامه کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات فنى و اقدامات پلیسى توانستند سرنخ‌هایى را از عامل انتشار عکسهای بیابند و هویت متهم را نیز شناسایى کنند. متهم با هماهنگى قضایى به پلیس فتا پایگاه دوم شمال استان فراخوانده شد. متهم که 14 بیشتر نداشت و از دوستان شاکی بود با دیدن شواهد، جرم خودرا پذیرفت و اعتراف کرد این عکسهای خصوصى را دریک محفل دوستانه ودر زمانى که دوستم لباس‌هایش را تعویض می کرد.

 

از سر کنجکاوى و شیطنت به صورت پنهانى گرفتم. بعد از مدتى که بین ما اختلافاتى ایجاد شد با انتشار عکسهای در فضای مجازی سعى در گرفتن انتقام از دوستم داشتم.» رئیس پایگاه دوم پلیس فتا استان درباره این پرونده گفت: پس از اخذ اعتراف، متهم به همراه پرونده جهت کسب تکلیف نهایى به دادسرا اعزام شد. سرگرد شرکا به کلیه کاربران فضاى سایبرى و شهروندان توصیه کرد:

 

به منظور داشتن فضاى سایبرى پاک از هر گونه غرض‌ورزى دراین فضا جدا خوددارى کنند، چرا که با توجه به قوانین جرائم سایبرى در کشور،‌ قانون‌گذار براى هر گونه نقض حقوق شهروندى از جمله انتشار عکسهای خصوصى و محرمانه، بدون رضایت صاحب کرده است. عکس، مجازات حبس و جریمه نقدى پیش‌بینى کرده است.

 


 

ودر آخر مرد وقتی به هوش آمد خودرا بدون لباس در برابر زن جوان دید

زن و شوهر جوان به بهانه فروش خانه اي، طعمه شان را پس از بیهوش کردن داخل خانه عریان کرده و با فیلمبرداری هاي سیاه از او اخاذی 50 میلیون تومانی کردند. صبح سه شنبه 22 خرداد ماه امسال مردی با چهره اي آشفته پای در اداره پلیس گذاشت و از گرفتار شدن در دام زوج فریبکار خبر داد. این مرد به ماموران گفت: چند روز قبل برای خرید خانه در املاک مسکن جست‌وجو میکردم تا این که متوجه شدم یک زن و شوهر جوان قصد فروش خانه شان در منطقه ذوالفقاری دارند.

ماجرای تجاوز گروهی به 40 دختر در ایرانشهر +عکس و خبرهای داغ دیگر

وی ادامه داد وقتی برای بازدید به خانه زن و شوهر جوان رفتم انها با یک لیوان شربت از من پذیرایی کردند اما پس از خوردن شربت بیهوش شدم و نمی دانم چند ساعت بیهوش بودم ولی وقتی به هوش آمدم لباسی در تن نداشتم. مرد میانسال گفت در حالیکه وسط خانه لباس به تن نداشتم یک زن را بالای سر خودم دیدم بعد شوهرش هم در گوشه اي از اتاق بود انها از من خواسته شد تا برای انها 50 میلیون تومان پول تهیه کنم.

 

و تهدید شدم اگر این پول را برای آن ها آماده نکنم فیلم و عکسهای بدون لباسم را در شبکه هاي مجازی انتشار می‌کنند. طعمه زن و شوهر جوان افزود: از ترس آبرویم پول را برای انها آماده کردم و با پرداخت 50 میلیون تومان توانستم از خانه انها خارج شوم و زن و شوهر جوان نیز قول دادند که عکسهای و فیلم هایي که از من گرفته اند را پاک کنند. بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس اطلاعات و امنیت آبادان به دستور سرهنگ محسن تقی زاده رییس پلیس آبادان برای دستگیری این زوج زورگیر وارد عمل شدند.

 

ماموران در گام نخست با راهنمایی مرد میانسال به خانه زن و شوهر جوان رفتند که مشخص شد زن و مرد جوان دراین خانه زندگی نمی‌کنند و تنها برای اجرای نقشه شان خانه را اجاره کرده بودند. ردیابی هاي فنی و تخصصی پلیسی وارد شاخه جدیدی شد و ماموران با اقدامات اطلاعاتی پی بردند که اعضای یک باند 4 نفره که 2 زن و 2 مرد آنرا تشکیل دادند دراین پرونده 50 میلیون تومانی نقش داشته اند. همین کافی بود تا مخفیگاه متهمان در ایستگاه 7 ذوالفقاری آبادان شناسایی شود و ماموران در عملیاتی غافلگیرانه اعضای این باند را دستگیر کردند.

 

ودر بازرسی از خانه متهمان مواد مخدر و مشروبات الکلی به دست آمد. متهمان در بازجویی هاي ابتدایی خودرا بیگناه می‌دانستند اما وقتی فیلم و عکسهای مرد میانسال در گوشی موبایل متهمان به دست آمد انها به ناچار لب به سخن باز کردند و از اخاذی 50 میلیون تومانی مرد میانسال اعتراف کردند. ماموران در ادامه تجسس ها پی بردند که خانه اي که این اقدام مجرمانه صورت گرفته است برای یکی از متهمان سابقه دار است.

 

ماموران وقتی به سراغ «ماجد» رفتند ابتدا خودرا از ماجرای زن و شوهر جوان بی اطلاع میدانست اما وقتی در بازجویی هاي پلیسی شروع به تناقض گویی کرد به ناچار لب به سخن باز کرد. بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای افشای دیگر جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد و اعضای این باند برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.