پارس ناز پورتال

ترسناک ترین فیلم های دلهره آور سال 2017

مجموعه : اخبار سینما
ترسناک ترین فیلم های دلهره آور سال 2017

ترسناک ترین فیلم های دلهره آور سال 2017 

اگر به دنبال ترسناک ترین فیلم هاي اخیر سال جاری هستید ما فهرست ترسناکترین ها را در زیر برایتان حاضر نموده ایم که می‌توانید بخوانید. در این سالها تولید فیلم ها و حتی سریالهای خوفناک و دلهره آور رونق خاصی یافته هست و این روند در سال 2017 نیز ادامه پیدا کرد. در این مطلب می‌خواهم برترین فیلمهای ترسناکی که سال جاری ساخته شده را به شما معرفی کنم مطمئناً اگر از طرفداران این فیلم ها باشید این فهرست حسابی هیجان زده تان خواهد کرد.

 

Lowlife

ترسناک ترین فیلم های دلهره آور سال 2017خلاصه; زندگی کثیف جنایتکارانی خرده پا در برخورد با ارگانی که کوشش در انجام کاری غیر قانونی دارند درگیر ماجراهایی بسیار پیچیده و خطرناک میشود.

 

هنوز درمورد این فیلم نقدی ثبت نشده هست.

 

بازیگران; نیکی میکائو, ریکاردو آدام زارع, جان اسوالد, شای اوگبونا

 

کارگردان; رایان پروس

 

Get Out

ترسناک ترین فیلم های دلهره آور سال 2017خلاصه; کریس و دوست دخترش رُز به جایی در ارتباط شان رسیده اند که می‌خواهند با خانواده رُز ملاقات کنند. رُز کریس را برای یک پایان هفته دعوت می‌کند تا با میسی و دین آشنا شود. در ابتدا کریس فکر میکند علت رفتار مضطربانه خانواده رُز سیاه پوست بودن خودش هست. اما همینطور که از اقامتش نرد این خانواده می گذرد رویدادها دیگری پیش می‌آید که هرگز فکرش را هم نمی کرده هست.

 

نظر منتقدان; طنز, خوفناک و سراسر تحریک آمیز, این فیلم یک نقد اجتماعی موثر, سرگرم کننده, خوفناک, دلهره آور و کمدی هست.

 

بازیگران; دانیل کالوویا, آلیسون ویلیامز, کاترین کینر, برادلی ویتفورد

 

کارگردان; جوردن پیلِ

 

The Devil’s Candy

ترسناک ترین فیلم های دلهره آور سال 2017

خلاصه; یک هنرمند به همراه خانواده اش به منزل اي نقل مکان می‌کنند که انتظار دارند منزل رویاهایشان باشد. اما این هنرمند متوجه میشود توسط نیروهایی شیطانی تحت تاثیر قرار گرفته و اکنون این خانواده باید روح خود را در مقابل شیطان محافظت کنند.

 

نظر منتقدان; The Devil’s Candy به طرز شجاعانه اي استعاره هاي فیلمهای دلهره آور را زیر پا میگذارد در همین حال به شکلی هنرمندانه عنصر ترس را به کار میگیرد تا علاقه مندان به این ژانر را خوشنود نگه دارد.

 

بازیگران; اتان امبری, شری اپلبی, پریتی تیلور وینس, کیارا گلاسکو

 

کارگردان; شان برین

 

Anna and the Apocalypse

ترسناک ترین فیلم های دلهره آور سال 2017

خلاصه; در فیلم Anna and the Apocalypse رستاخیز زامبی ها شهری کوچک را مورد تهدید قرار می‌دهد. آنا و رفقا دبیرستانش اکنون باید با زامبی ها مبارزه کنند و راه خود را برای نجات از میان زامبی هایي که لحظه به لحظه اکثر می‌شوند باز کنند. آن ها خیلی زود متوجه می‌شوند در این دنیای اخیر روی هیچکس نمیتوانند حساب کنند و تنها افرادی که قابل تکیه میباشند خودشانند.

 

نظر منتقدان; ندارد

 

بازیگران; مارک بنتون, پل کی, بن ویگینز

 

کارگردان; جان مک فیل

 

Replace

ترسناک ترین فیلم های دلهره آور سال 2017

خلاصه; داستانی عاشقانه درمورد بازگرداندن سن. دختری جذاب و جوان دچار یک دشوار پوستی هست که باعث شده پوستش فرو بریزد. او متوجه می‌شود میتواند پوست خود را با پوست دختران دیگر جایگزین کند. با این حال خرج چنین درمانی بسیار بالا هست و او از پسش بر نمی‌آید بنابراین دختر جوان حکایت تصمیمی مرگبار می‌گیرد. به همراه معشوقش دست به قتل هاي سریالی می‌زند تا همۀ وقت} ذخیره پوست هایش فراهم سازی باشد.

 

نظر منتقدان; ندارد

بازیگران; ربکا فورسیت, لوسی آرون, باربارا کرامپتون

کارگردان; نوربرت کییل

 

Raw

ترسناک ترین فیلم های دلهره آور سال 2017

خلاصه; تمام اعضای خانواده جاستین دامپزشک و گیاه خوار میباشند. او در شانزده سالگی دانشجوی بی نظیر اي هست که در مدرسه دامپزشکی شروع به تحصیل میکند و همانجا هست که دنیایی سنگدل, خطرناک و گمراه کننده را تجربه میکند. سرخورده از پیش گرفتن راه اعضای خانواده از انها

 

جدا میشود و برای نخستین بار شروع به خوردن گوشت خام می‌کند. خیلی زود جاستین با وقایع ناخوشایندی از خودِ واقعیش روبرو می‌شود.

 

نظر منتقدان; raw خشونت و تمایلات جنسی را مجدد به این ژانر بازگرداند اما همۀ این ها به فضایی جاذب و نمادین متصل میباشند.

 

بازیگران; گارانس ماریلی, الا روپف, روبا نایت اوفلا, لورن لوکاس

کارگردان; جولیا داوکورنو

 

A Dark Song

ترسناک ترین فیلم های دلهره آور سال 2017

خلاصه; یک مادر که فرزندش را از دست داده و یک احضار کننده روح به منزل اي متروک می‌روند تا تمرینات جادوی سیاه انجام دهند. انها اینکار را به امید برقراری ارتباط با یک مرده انجام میدهند اما آزمایش هایشان منجر به چیزی بسیار خوفناک میشود.

 

نظر منتقدان; این فیلم ترسی اتموسفریک و مغشوش کننده را انتقال میدهد.

بازیگران; استیو ارام, کاترین واکر, مارک هوبمن, سوزان لاغنه

کارگردان; لیام گاوین

 

Better Watch Out

ترسناک ترین فیلم های دلهره آور سال 2017

تعطیلات کریسمس هست و منزل اي اما تنها نیستی … یک پرستار خانگی باید از دو پسری که مسئولیتشان را بر عهده گرفته مواظبت کند اما در یک شب زمستانی غریبه هایي اقدام به ورود به منزل میکنند.

 

نظر منتقدان; ندارد

بازیگران; لووی میلر, اولیویا دجونگ, اد اکسنبولد, داکر مونتگومری

کارگردان; کریس پکورو

 

It Comes At Night

ترسناک ترین فیلم های دلهره آور سال 2017

 به گزارش پارس ناز اتمام جهان را تصور کنید. اکنون چیزی بدتر ازآن را تصور کنید. بعد از این که وقایع پایان الزمانی رازها آمیزی تنها شمار کمی نجات یافته به جا می‌گذارد دو خانواده مجبور میشوند در یک منزل مشترک کنار یکدیگر زندگی کنند تا از خصومت شیطانی در امان بمانند اما خیلی زود متوجه می‌شوند وحشت حقیقی از درون خود را نشان میدهد.

 

نظر منتقدان; این فیلم نشان داد چطور چیزهای دیده نشده می‌توانند ترس حقیقی را با خود به همراه بیاورند.

 

The Transfiguration

ترسناک ترین فیلم های دلهره آور سال 2017

خلاصه; مایلو نوجوانی هست که مشکلاتی دارد به همین دلیل در پس شیفتگیش به افسانه هاي خون آشام مخفی شده. اما مایلو پس از مدتی با سوفی که او هم مثل خودش فردی عجیب هست آشنا میشود این دو با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و سوفی به مایلو کمک میکند تا وسوسه تاریک خود را تبدیل به واقعیت کند.

 

نظر منتقدان; این فیلک یک راز را میگوید و از انچه تماشگر این ژانر انتظار دارد عمیق تر هست. اما افرادی که صبرش را دارند تا موضوع را کامل درک کنند میتوانند چشم براه پاداشی که فیلم درون خود دارد باشند.

 

بازیگران; اریک روفین, کلوئی لوین, آرون کلفتون ماتن, کارتر ردوود

کارگردان; مایکل اوشی