پارس ناز پورتال

ترفندهای زنانه برای داشتن آرایش ملایم و زیبا

ترفندهای زنانه برای داشتن آرایش ملایم و زیبا

ترفندهای زنانه برای داشتن آرایش ملایم و زیبا 

بشما روش هایي را معرفی می‌کنیم که با استفاده از آنها میتوانید همیشه زیبا باشید، آرایش زیبا ودر عین حال ساده که شما را جذاب می‌کند. آرایش ملایم یا کم رنگ را تعداد زیادی از ستاره هاي سینما هنگام رونمایی خود روی فرش قرمز انجام داده اند، اینروزها، چهره طبیعی بیش از پیش مهمان خانه هاي ما شده است.

ترفندهای زنانه برای داشتن آرایش ملایم و زیبا

می‌توانید این میکاپ ملایم را خودتان به تنهایی انجام دهید اما برای شروع حتماً باید از وسایل آرایشی درست کمک بگیرید تا بتوانید به نتیجه نهایی که چهره طبیعی است برسید.

 

مرحله ۱ : آماده سازی صورت قبل از آرایش

ابتدا صورت رابا پاک کننده آرایشی تمیز کرده، بعداز آن صورت رابا کرم آبرسانی کنید. از نرم کننده لب هم استفاده کنید.

 

مرحله ۲ : کرم پودر

ابتدا مقداری از کرم مایع رابه کرم پودر همیشگی اضافه کنید و آن رابا قلم یا ابر مخصوص کرم پودر روی پوست پخش کنید. کرم مایع باعث درخشش کرم پودر می‌شود.بعد از این که کرم پودر رابه صورت کاملا یکسان روی پوست پخش کردید، کانسیلر زیر چشم را بزنید. حتی اگر کبودی چشم ندارید یا عادت به استفاده از کانسیلر ندارید حتماً باید استفاده کنید تا پوست زیر چشم یکدست و روشن گردد.

 

مرحله ۳ : شاداب کردن پوست

بعد از این که پوست خودرا یکنواخت و هم سطح کردید از رژگونه تراکوتا گرلن « Terracotta – Guerlain» با یک قلم موی بزرگ پهن روی بینی، پیشانی و چانه بزنید. مقدار رژگونه نباید طوری باشد که قرمزی بیش از حد نشان دهد. بعد ازآن با رژگونه دو درجه روشن تر از خط گوش تا گونه را کمی قرمز کنید.

 

مرحله ۴ : ابرو

اگر ابروهایتان به اندازه کافی شکل دارد که خوش شانس هستید. به آن دست نزنید و فقط ابروها رابه سمت بالا شانه کنید. اگر نیاز هست که به آن شکل دهید توصیه میکنیم، از سایه یا مداد ابرو رنگ ابروی خودتان استفاده کنید. اصلا ابروها را از حد طبیعی تیره تر نکنید!

 

مرحله ۵ : اصلاح پشت چشم

قبل از این که مداد «سایه چشم» بزنید حتماً از پرایمر فیکس کننده سایه استفاده کنید.

 

مرحله ۶ : روی پلکها رنگ بژ روشن بزنید

ابتدا پشت پلک رابا رنگ بژ بپوشانید، سپس در امتداد چشم و مژه مداد قهوه اي سوخته بکشید. حالا روی خط چشم سایه قهوه اي بزنید. . اینکار باعث میشود که خط چشم دوام بهتری پیدا کند.

 

مرحله ۷ : نگاه را براق کنید

برای این که نگاه براق داشته باشید سایه بژ طلایی روشن به گوشه داخلی چشم «ابتدا چشم» بزنید.

 

مرحله ۸ : تکمیل چشم

برای نتیجه نهایی و این که نگاه خودرا گیراتر کنید مقداری سایه چشم قهوه اي تیره روی گوشه خارجی چشم به صورت محسوس بزنید.

 

مرحله ۹ : مرحله آخر میکاپ ملایم

دراین مرحله ریمیل روی مژه ها بزنید ولی دقت کنید که ریمل را نوک مژه بزنید، بهتراست انتهای ریشه ریمل نخورده باشد تا بلندی مژه ها طبیعی تر باشد.تمام شده میکاپ ملایم، بسیار سبک و طبیعی نشان داده می‌شود.

 

اگر این مدل آرایش رابا رژ لب کم رنگ یا فقط یک برق لب تکمیل کنید مناسب مهمانی هاي عصر و دور همی می‌باشد. در صورتی که این مدل میکاپ را برای شب انجام می‌دهید با رژ لب تیره بسیار جذاب میشود.