پارس ناز پورتال

ترفندهای کاربردی برای آرایش چشم ها + مدل های آرایش چشم و ابرو

ترفندهای کاربردی برای آرایش چشم ها + مدل های آرایش چشم و ابرو

ترفندهای کاربردی برای آرایش چشم ها + مدل های آرایش چشم

 

در اینبخش نکات مهم برای آرایش و جذابیت چشم ها رابه همراه مدلهای زیبایی از آرایش چشم جمع آوری کرده ایم. چشم ها مهم‌ترین عضو در زیبایی صورت هستند، مـا اول از همه ی بـه چشم هاي طرف مقابل مان نگاه میکنیم. مـا چـه بخواهیم و چـه نخواهیم شیفته چشم هاي زیبا میشویم، حال چـه می شود اگر با ترفندهای صحیح آرایشی چشم هاي مان را زیباتر کنیم؟ در ادامه با پارس ناز همراه باشید.

 

سایه زدن ترتیب استفاده از سایه چشم

اگر احساس می کنید کـه همیشه سایه‌هاي‌تان کدر و ناهموار می شود، شاید لازم باشد یک ترتیب ساده را دنبال نمایید تا ظاهری تمیز و حرفه‌اي بـه پشت چشم‌تان بدهید:

 

ابتدا یک سایه کـه نزدیک بـه رنگ پوست‌تان اسـت روی پلک‌تان و یک سایه‌ي چند درجه تیره‌تر را درست زیر استخوان ابرو بزنید. دوم، یک سایه‌ي روشن را در قسمت وسط پلک بالا بزنید. سپس، رنگ متوسطی را روی یک سوم خارجی پلک «گوشه‌ي بالای چشم» بزنید.

ترفندهای کاربردی برای آرایش چشم ها + مدل های آرایش چشم و ابرو

در نهایت، دریک چهارم بیرونی «گوشه‌ترین قسمت پلک بالا» تیره‌ترین سایه را بزنید. در حین انجام کار سایه‌ها رابا هم ترکیب کنید، بـه طوری‌كه در هم محو شوند و مرز مشخصی بین آن‌ها دیده نشود. برای بهتر شدن نتیجه، روشن‌ترین سایه رابه گوشه‌ي داخلی چشم‌تان بزنید تا کل چشم‌تان روشن شود. در آخر با خط چشم و ریمل آرایش چشم تان را تمام کنید!

 

ترکیب کردن سایه‌ ها

در واقع ممکن اسـت ایراد از سایه‌ي چشم‌تان نباشد! پس از استفاده از پرایمر چشم، گاهی اوقات سایه‌ها زیادی بـه پایه می‌چسبند. بـه سادگی یک سایه‌ي مات پیدا کنید کـه با روشن‌ترین قسمت چهره‌تان مطابقت داشته باشد و سپس کمی ازآن را روی هر منطقه‌اي کـه همیشه پرایمر را استفاده میکنید، بزنید. سایه‌هاي شـما بسیار بهتر ترکیب خواهند شد ودر عین حال مزایای استفاده از پرایمر هم بشما خواهد رسید.

ترفندهای کاربردی برای آرایش چشم ها + مدل های آرایش چشم و ابرو

این روش برای کسانی که ترجیح میدهند از پرایمر چشم استفاده نکنند بسیار موثر است، هم چنین، بعنوان لایه‌ي اولیه‌ي پودر به صورت مانعی بین چربی طبیعی پوست و سایه عمل می کند، و بـه این ترتیب سبب میشود کـه سایه دوام بیش‌تری داشته باشد. اگر شـما مستعد ابتلا به آکنه هستید، بجای آن، از پرایمر ضد آکنه استفاده کنید.

 

آرایش چشم مناسب چشم های ریز یا خسته

برای اینکه ظاهری سرزنده‌تر داشته باشید، از بکار بردن خط سیاه یا سایه‌ هاي تیره داخل قسمت پایینی چشم‌تان پرهیز کنید. در عوض، یک خط سفید یا بدون رنگ دراین ناحیه بکشید؛ سایه‌ي نور سبب میشود کـه چشم‌هاي‌تان بزرگتر و روشن‌تر دیده شود.

ترفندهای کاربردی برای آرایش چشم ها + مدل های آرایش چشم و ابرو

در عین حال میتوانید یک خط یا سایه‌اي سیاه یا تیره را در قسمت پایینتر خط مژه‌هاي پایین بکشید تا چشم‌هایي دودی پدیدار شود، زیرا لایه‌ي روشن داخل چشم‌تان با سایه‌ي تیره‌ي زیر خط مژه ترکیب خوبی را تشکیل می دهد ودر عین حال اثر روشن‌کننده‌اي کـه روی چشم دارد را حفظ میکند.

 

مشکلات پالت سایه نامناسب و کدر

همه ی‌ي مـا این مورد را تجربه کرده‌ایم، یک پالت سایه‌ي جدید خریده‌اید و آن رابا هیجان بـه خانه میبرید. به خانه کـه میرسید، شروع بـه بازی با سایه‌ها می کنید و … وای خدای مـن!‌ اینکه یک افتضاح واقعی اسـت! سایه‌ها کدر هستند، پوسته پوسته میشوند و سطح ناهمواری ایجاد می کنند. اگر چه حق دارید کـه ناامید شوید، اما ممکن اسـت راهی برای نجات خریدتان وجود داشته باشد.

ترفندهای کاربردی برای آرایش چشم ها + مدل های آرایش چشم و ابرو

یک سایه‌ي کرمی سفید رنگ یا مداد نرم سفید رنگ را روی کل پلک‌تان پخش کنید و سپس آن رابا سایه‌ سفید فیکس کنید. مداد و سایه‌ي سفید به سایه‌ها کمک می کند که روی پوست خوب بخوابند و می تواند بـه آن سایه‌هایي کـه رنگدانه ندارند کمک کند. این واقعیت کـه شـما از یک محصول کرمی استفاده می کنید نیز از بـه هم ریختن سایه‌هاي پودری پیشگیري می کند، زیرا سبب میشود کـه بـه پوست پلک بچسبد.

 

یاد بگیرید کجای چشم‌ تان را هایلایت کنید

چشمان شـما آینه‌ي روح شـما اسـت. یادگیری جاییکه باید هایلایت کنید می تواند تفاوت زیادی در ظاهر آرایش کلی شـما ایجاد کند. طرح هایلایت معمولی، سه قسمت دارد:

ترفندهای کاربردی برای آرایش چشم ها + مدل های آرایش چشم و ابرو

استخوان ابرو، گوشه‌ي داخلی چشم و مرکز پلک. زدن سایه در گوشه‌ي داخلی چشم، سبب روشن و سر حال شدن چشم‌ها میشود. رنگ روشن زیر استخوان ابرو باعث میشود کـه چشم‌هاي‌تان بزرگ تر شود و ابروهای‌تان شکل بهتری بگیرد. در نهایت، هایلایت کردن مرکز پلک بـه چشم‌ها بعد میدهد، به خصوص اگر از سایه‌ي براق استفاده کنید.

 

چشم‌ هایتان کوچک به نظر می‌رسند؟

اگر در حال آرایش دودی برای چشم‌تان هستید و متوجه شدید کـه چشم‌تان کوچک و ریز بنظر میرسد، نگران نباشید! اعمال یک تغییر کوچک در روال روزمره‌تان تغییر بسیار زیادی در نتیجه‌ي آرایش‌تان ایجاد خواهد کرد.

ترفندهای کاربردی برای آرایش چشم ها + مدل های آرایش چشم و ابرو

بجای آن‌کـه چشم‌ها رابه طور کامل با رنگ سیاه احاطه کنید، سعی کنید فقط گوشه‌ي بیرونی چشم را سایه بزنید. اینکار درکنار قسمت گوشه‌ي داخلی چشم کـه هایلایت کرده اید، سبب میشود که چشم‌هاي‌تان روشن‌ و درشت دیده شود ودر عین حال آن‌ها را سر حال و زنده نشان می دهد.

 

خط چشم گاهی اوقات مداد چشم سفت یا زبر به نظر می‌رسد

برای نرم‌ شدن خط چشم و آسان‌تر کار کردن با آن، تمام چیزی کـه نیاز دارید، یک نکته‌ي بسیار ساده اسـت. یک فندک را فقط بـه مدت چند ثانیه روی نوک مداد بگیرید و سپس اجازه بدهید تا مداد کمی سرد شود.

ترفندهای کاربردی برای آرایش چشم ها + مدل های آرایش چشم و ابرو

شعله نوک مداد را گرم می کند، و سبب میشود کـه نرم‌ تر شده و کار با آن آسان‌تر شود. اگر برای استفاده از شعله‌ي مستقیم آسان نیستید، خیلی ساده می توانید نوک مداد را جلوی حرارت سشوار نگه دارید، هرچند با این روش نرم و کرمی شدن نوک مداد کمی بیش‌تر طول میکشد.

 

کشیدن خط چشم دنباله‌ دار می‌تواند کاری طاقت‌ فرسا باشد

با این حال، قرار نیست کـه آرایش چشم این‌قدرها هم سخت باشد! تعداد زیادی از زنان بـه این نتیجه می رسند کـه واقعا نمیتوانند دنباله‌ي خط چشم را صاف و برابر بکشند. راه‌حل سریع برای کشیدن یک جفت خط صاف و زیبا ک دریک زاویه‌ي برابر هستند، استفاده از کمی نوار اسکاچ اسـت.

ترفندهای کاربردی برای آرایش چشم ها + مدل های آرایش چشم و ابرو

 

برای مدل های بیشتر آرایش چشم و ابرو در انواع طرح های متنوع بر روی لینک آبی رنگ زیر وارد شوید.

 


حتما بخوانید : آرایش چشم و ابرو 2018 |مدل های آرایش چشم مجلسی و خط چشم 97


 

 

بـه سادگی یک قطعه کوچک از نوار را پاره کنید و آنرا روی صورت‌تان بچسبانید تا یک راهنمای خوب برای کشیدن خط چشم‌تان داشته باشید. یک تکه نوار دیگر را هم کنار چشم دیگرتان بـه همان شکل بچسبانید. خط چشم را درکنار نوار بادقت بکشید، و سپس نوار را از کنار چشم آرام جدا کنید و شاهد یک خط صاف و تمیز باشید. خط را در امتداد خط مژه پر کنید و سپس طرف دیگر نیز همین رورش را تکرار کنید

 

هورا چه دنباله‌ های زیبایی

این روش ممکن اسـت کمی ‌تمرین بخواهد، اما میتواند برای صرفه‌جویی در وقت‌تان واقعا کمک‌کننده باشد. هنگام استفاده از نوار، مراقب باشید، زیرا عده اي از زنان ممکن اسـت بـه چسب حساسیت داشته باشند. اگر از نظرتان مناسب نبود، عده اي از برندهای آرایشی نوعی نوار بدون خطر برای پوست ارائه میکنند کـه میتواند بعنوان یک جای گزین استفاده شوند.

 

چشم‌ هایی زیبا و خیره کننده

اگر می خواهید چشمان‌تان واقعا برجسته و زیبا شوند، خط چشمی را انتخاب کنید کـه رنگ آن مخالف رنگ چشم‌تان اسـت بجای اینکه همیشه از خط چشم سنتی سیاه / قهوه اي / خاکستری استفاده کنید!

ترفندهای کاربردی برای آرایش چشم ها + مدل های آرایش چشم و ابرو

برای چشم‌هاي آبی، از خط چشم قهوه‌اي یا مسی استفاده کنید کـه سبب درخشندگی چشم‌ها می شود. برای چشم‌هاي قهوه‌اي، آبی تیره بکار ببرید. چشم‌هاي سبز با سایه‌هاي بنفش مناسب هستند.

 

پاک‌ کن خط چشم؟

آیا تا بحال شده کـه در کشیدن خط چشم اشتباه کنید و نتیجه یک چیز نابرابر و نازیبا باشد؟ در چنین مواقعی ممکن اسـت با خودتان فکر کنید کـه کاش یک پاک‌کن داشتید و آن دنباله‌هاي ناجور را پاک میکردید! واقعیت این اسـت کـه چند برند آرایشی چنین محصولای ارائه داده‌اند!

ترفندهای کاربردی برای آرایش چشم ها + مدل های آرایش چشم و ابرو

شـما می توانید قلم‌هاي پاک‌کننده‌ي آرایش را از فروشگاه‌هاي مختلف و بـه قیمت‌هاي مختلف خریداری کنید. خیلی ساده ازآن برای پاک کردن اشتباه‌تان استفاده کنید و خطاهای آرایشی را اصلاح کنید بدون اینکه آرایش کل صورت‌تان رابه هم بریزید.

 

خط چشم‌ تان روی پوست نقطه نقطه می‌شود؟

هنگامی ‌کـه خط چشم بـه آخر عمر خود نزدیک میشود، ممکن اسـت بـه سرعت شروع بـه خشک شدن و ریختن کند. یک راه‌حل سریع برای این مسئله استفاده از یک سایه‌ي هم‌رنگ خط چشم اسـت کـه بـه وسیله‌ي آن بتوانید یک رنگ کامل و قوی ایجاد کنید. سایه‌ها هم چنین بعنوان پودر تثبیت‌کننده عمل می کنند، کـه بطور غیرمستقیم دوام خط چشم را افزایش میدهد.

 

با کشیدن خط چشم مشکل دارید؟

سعی کنید در آینه رو بـه پایین نگاه کنید، نه مستقیم. با نگاه کردن بـه پایین خط چشم را در جای مناسب خود می کشید و سیاهی روی قسمت‌هاي دیگر پلک ایجاد نمیشود. هم چنین کشیدن خط برای‌تان بسیار ساده‌تر میشود، زیرا شـما می توانید تمام فضای روی پلک را مشاهده کنید.

 

برای آرایش چشم دست تان می‌لرزد؟

اگر در هنگام استفاده از خط چشم دست‌تان می‌لرزد، دو راه حل برای شـما وجوددارد. اولی کـه واضح اسـت: وضعیت دست‌تان را ثابت کنید. قبل از کشیدن خط چشم دست‌تان را روی زانوی خودتان یا سطح صافی قرار بدهید.

ترفندهای کاربردی برای آرایش چشم ها + مدل های آرایش چشم و ابرو

دومی، فرصتی عالی برای هر شخصی اسـت. بجای کشیدن یک خط، یکسری نقطه بکشید و سپس آن‌ها رابه هم متصل کنید. روش دوم بشما امکان نظارت بیش‌تری میدهد، چرا کـه جلوی هر اشتباهی را درهمان ابتدا میگیرید.

 

ریمل و مژه ها مژه‌ های چسبیده به هم اصلا خوب نیست

زمانی کـه ریمل خشک می شود، ممکن اسـت متوجه شوید کـه بعد از ریمل زدن، مواد روی مژه‌ها بیش از حد معمول اسـت. باز کردن مژه‌هاي بـه هم چسبیده کار دشواری اسـت و یک اشتباه حتی میتواند منجر بـه نابودی آرایش چشم‌تان شود! یک راه آسان برای پیشگیري از این مشکل و ماندگارتر شدن ریمل روی مژه‌هاي‌تان، تنها کاری کـه باید بکنید این اسـت کـه:

ترفندهای کاربردی برای آرایش چشم ها + مدل های آرایش چشم و ابرو

ریمل را داخل سینه بند یا زیر لباس‌تان جاییکه گرم اسـت بگذارید. گرما، مایع داخل ریمل را شل میکند و باعث میشود استفاده ازآن آسان‌تر شود. هرچند باید مراقب باشید، زیرا بعضی اوقات گرما می تواند سبب رشد باکتری‌ها شود. همیشه هر محصول آرایشی را فقط تا تاریخ انقضا توصیه‌شده استفاده کنید و اگر گاهی احساس میکنید کـه تکه‌اي از لوازم آرایش‌تان خراب شده آنرا فورا دور بیندازید.

 

مژه‌ های کم‌پشت واقعا می‌تواند ظاهر چشم‌ ها را تحت تاثیر قرار بدهد

 

زنان بی‌شماری هستند کـه مژه‌هاي خودرا «کم‌ جان» و «کم‌ پشت» توصیف می کنند. ریمل‌هاي حجم‌دهنده می توانند مژه‌هایي چسبیده و غیر طبیعی بشما بدهند ودر عین حال خیلی ازآن‌ها آن‌طوری نیستند کـه ادعا می کنند. یک راه ارزان و آسان برای داشتن مژه‌هایي پر و زیبا استفاده از محصولی اسـت کـه احتمالا هم اکنون هم آنرا دارید: پودر مات تثبیت‌کننده‌ي آرایش!

ترفندهای کاربردی برای آرایش چشم ها + مدل های آرایش چشم و ابرو

خیلی ساده یک برس کوچک تمیز یا برس یک ریمل خشک‌شده رابه پودر بزنید و بین دفعات ریمل زدن، یک لایه‌ي نازکی از پودر بـه مژه‌ها بزنید. با قرار دادن پودر بین هر یک از لایه‌هاي ریمل، اجازه می دهید کـه محصول بهتر روی مژه‌ها بچسبد، و باعث ایجاد توهم بیش‌تر شدن حجم مژه‌ها شود. اگر برس تمیز یا برس خشک یک ریمل قدیمی ندارید، از یک شوت سایه‌ي چشم استفاده کنید تا پودر را روی مژه‌ها بین هر بار ریمل زدن آرام بپاشید.

 

لکۀ ریمل بدترین چیز ممکن است

هیچ چیز بدتر از این نیست کـه آن سایه‌ي زیبای پشت پلک‌تان با لکه‌ي ریمل دچار اشکال شود. این مشکل را میتوانید بـه اسانی حل کنید بـه این ترتیب کـه ابتدا صبر کنید تا ریمل کاملا خشک شود و سپس آن رابه سادگی پاک کنید.

ترفندهای کاربردی برای آرایش چشم ها + مدل های آرایش چشم و ابرو

هر قسمت از سایه راکه احتمالا حذف شده ترمیم کنید و همه ی چیز تمام اسـت. با این روش ریمل خیلی ساده پاک میشود ودر زمان‌تان هم صرفه‌جویی می کنید!

 

گاهی اوقات مژه‌ها به هیچ صراطی مستقیم نیستند

یکی از رایج ‌ترین شکایات آرایشی تا بـه امروز این بوده‌اسـت کـه مژه‌ها فر نمیمانند! شـما زمان زیادی را مقابل آینه صرف فر کردن مژه و ریمل زدن می کنید و بعد از یک ساعت کـه دوباره خودتان را در آینه نگاه میکنید،‌ مژه‌هایي صاف و بی‌حالت می بینید. در واقع احساس می کنید کـه آن‌ها هرگز بـه این صافی نبوده‌اند!

ترفندهای کاربردی برای آرایش چشم ها + مدل های آرایش چشم و ابرو

اگر شـما هم این مشکل را دارید،‌ شاید بهتر باشد یک فرمژه‌ي گرم‌شده را امتحان کنید! زنان گرم کردن فرمژه رابا سشوار همیشه توصیه می کنند؛ این روش بدون خطر و کاملا موثر اسـت. استفاده از فرمژه‌ي گرم کننده همان منطق فرکننده‌هاي مو را دارد و بـه مراتب کم‌خطرتر اسـت و تاثیر زیادی هم دارد!

 

ریمل روی مژه‌ هایتان گلوله گلوله می‌شود؟

اگر این مشکل برای‌تان پیش آمد، سعی کنید کمی بین زدن هر لایه ریمل صبر کنید. صبر کردن سبب میشود کـه هر لایه از ریمل خوب روی مژه‌ها بنشیند و لایه دوم روی سطح خشک لایه‌ي اول ریمل بنشیند و گلوله نشود. مژه‌هایي زیبا برای یک آرایش کامل و بی نقص ضروری اسـت و این نکته واقعا کمک‌تان میکند تا خیال‌تان از این بابت آسان باشد.

 

ترفند قاشق پلاستیکی

این یکی ممکن اسـت برای‌تان خنده‌دار باشد، اما واقعا موثر اسـت! ترفند قاشق پلاستیکی مانع خراب شدن آرایش چشم‌تان در اثر لکه‌هاي ریمل میشود.

ترفندهای کاربردی برای آرایش چشم ها + مدل های آرایش چشم و ابرو

بـه سادگی قاشق را جلوی خط مژه‌ي بالایی یا پایینی‌تان نگه دارید، بر اساس اینکه در حال حاضر محصول را روی کدام قسمت استفاده می کنید. قاشق پلاستیکی هر محصولی راکه ممکن اسـت روی چشم و پلک بخورد و آرایش‌تان را خراب می کند،‌ بخود میگیرد.

 

برس ریمل‌ تان را نگه دارید

آیا تا بحال پیش آمده کـه برس ریمل‌تان عالی بوده ولی مایع داخل ریمل تعریفی نداشته اسـت؟ برس ریمل را برای ریمل مورد علاقه‌تان نگه دارید! هم چنین، نگه داشتن برس‌هاي ریمل در طول زمان می تواند یک عمل بسیار هوشمندانه باشد.

ترفندهای کاربردی برای آرایش چشم ها + مدل های آرایش چشم و ابرو

آن‌ها میتوانند بعنوان برس ابرو و زیباتر کردن حالت آن مورد استفاده قرار گیرند و احتمالا کاربردهای دیگری هم دارند. فقط یادتان باشد آن‌ها را بشویید و سپس با الکل تمیز کنید.

 

مژه‌ مصنوعی

آیا طبق معمول با سایز مژه مصنوعی مشکل دارید؟ خیلی ساده آن‌ها را نصف کنید! نصف کردن مژه مصنوعی بشما امکان نظارت بیش‌تر را میدهد.

ترفندهای کاربردی برای آرایش چشم ها + مدل های آرایش چشم و ابرو

در واقع بشما اجازه میدهد کـه خوب مژه‌ها را در جای مناسب بچسبانید و بـه اسانی جدا نشوند. قرار دادن مژه در جای مناسب تضمین میکند کـه آن‌ها در تمام طول روز طبیعی بنظر برسند و آسان باشند.

 

مژه‌ هایی فریبنده که مرطوب به نظر می‌رسند داشته باشید

در روزهای معمولی، شـما هنوز هم می توانید مژه‌هاي‌تان را فریبنده و زیبا شکل بدهید و کاری کنید کـه بر زیبایی شـما بیفزایند. با استفاده از یک ژل ابروی بدون رنگ می توانید بـه مژه‌هاي‌تان فرم بدهید. این نکته فوق‌العاده کاربردی و موثر اسـت،‌ در عین حال کـه بـه این شکل میتوانید از محصولی کـه بیش از یک کاربرد دارد بـه نحو احسن استفاده کنید.

ترفندهای کاربردی برای آرایش چشم ها + مدل های آرایش چشم و ابرو

برای اینکه فورا مژه‌هایي زیبا و برجسته داشته باشید، یک گوش‌ پاک‌کن تمیز یا دسته‌ي براش را زیر مژه‌ها نزدیک بـه پایه قرار دهید. گوش پاک‌کن را همان جا نگه دارید تا ریمل خشک شود. هنگامی‌کـه ریمل فیکس شد، مژه‌هایي کـه بـه وسیله‌ي گوش‌ پاک‌کن بالا نگه داشته شده‌اند همان‌ طور بالا می مانند ودر عرض چند ثانیه بشما چشم‌هایي زیبا و جذاب میدهند.

 

حلقه‌ های تیره‌ دور چشم‌ حالتان را گرفته‌ است؟

احتمالا شـما هم شنیده‌اید کـه برای مخفی کردن حلقه‌هاي تیره باید از کانسیلر استفاده کنید. کانسیلر پوششی دراین ناحیه ایجاد می کند کـه طبیعی بنظر می رسد، اما اگر بخواهیم صادق باشیم روی حلقه‌هاي تیره تاثیر چندانی ندارد. یک راه برای داشتن ظاهری طبیعی، ودر عین حال پوشش مناسب این ناحیه استفاده از این محصول بـه شکل یک مثلث رو بـه پایین زیر چشم اسـت.

ترفندهای کاربردی برای آرایش چشم ها + مدل های آرایش چشم و ابرو

مثلث اجازه می دهد تا کانسیلر بیشتر با باقی صورت‌تان ترکیب بشود، و هر لکه‌ي تیره‌اي راکه ممکن اسـت در اطراف چشم‌ تان مانده باشد،‌ در بر بگیرد و بـه صورت یکپارچه در باقی آرایش‌ شان ترکیب شود. از چند لایه کانسیلر استفاده کنید تا زمانی کـه از ظاهرتان بطور کامل راضی باشید.

 

پوشش حلقه‌ های تیرۀ دور چشم

اگر همیشه با حلقه‌هاي تیره‌ي دور چشم مشکل دارید یک کورکتورِ نارنجی روشن بخرید! هرچیزی بـه رنگ نارنجی یا هلویی بـه پوشاندن رنگ بنفش و آبی تیره کمک می کند. اگر رنگ آن با پوست تان تضاد دارد، یک لایه‌ي نازک از کانسیلر همیشگی‌تان روی آن بزنید. شـما بدون هیچ زحمتی از شر آن حلقه‌هاي تیره خلاص خواهید شد.

ترفندهای کاربردی برای آرایش چشم ها + مدل های آرایش چشم و ابرو

آیا چشم‌تان قرمز اسـت؟ تحریک شده؟ این موضوع اعتماد بـه نفس‌تان را تحت تاثیر قرار داده‌اسـت؟ خط چشمی کـه ته‌رنگ آبی دارد، بـه خصوص سفید اگر ممکن اسـت بکار ببرید. استفاده از چنین خط چشمی باعث میشود کـه قرمزی چشم‌تان پنهان شود و چشم‌هاي‌تان روشن، سالم وسرحال بنظر برسد.