پارس ناز پورتال

تست شخصیت شناسی رنگ خودرو سری جدید

تست شخصیت شناسی رنگ خودرو سری جدید

تست شخصیت شناسی رنگ خودرو سری جدید

به ما بگویید خودرویتان چه رنگی دارد تا ما هم نشانه هایي دقیق از شخصیتتان به شما بدهیم، میدانیم که سلیقه افراد برگرفته از شخصیت انها هست. همۀ ما معتقدیم که رنگ ها می‌توانند بر روحیات ما تاثیراتی بگذارند. طراحان دکوراسیون داخلی رنگ هاي خاصی که برترین تاثیرات را روی انسان ها می گذارند گزینه میکنند

 

و نقاش ها در پالت هاي خود از رنگ هایي بهره گیری می‌کنند که بیننده را به واکنش وادارد. روانشناسی رنگ ها می‌گوید رنگ هاي گوناگون تاثیرات مختلفی روی ما انسان ها دارند. برخی رنگ ها باعث تقویت روحیه و شادی و برخی رنگ ها باعث ایجاد اضطراب و استرس می‌شوند. اما آیا رنگ محصولاتی که خرید می‌کنیم هم چیز درمورد شخصیت ما می‌گویند؟

 

در این مطلب نشان داده شده هست که آیا رنگ ماشین شما چیزی درمورد شخصیت شما می‌گوید یا خیر؟ همان طور که در مطلب اشاره شده هست گاهی اوقات اولویت هاي ما در رنگ ها نشان می‌دهد که چگونه می‌خواهیم در دید دیگران ظاهر شویم. گرچه عوامل دیگری مانند جنسیت و سن هم در گزینه رنگ ها بسیار موثر میباشند.

 

شخصیت شناسی از روی رنگ ماشین

 

سفید: همان طور که همه ي میدانیم رنگ سفید حس پاکی و تازگی می‌دهد. این رنگ معمولا حس جوانی و مدرن بودن را نشان می‌دهد.

 

مشکی: رنگ مشکی رنگ قدرت هست به همین علت مشهور ترین رنگ برای ماشین هاي لوکس و قیمتی رنگ مشکی هست. مردم اغلب از این رنگ به رنگ قدرت، رمز و راز و حتی بدیمن یاد میکنند.

 

نقره اي: سومین رنگ مشهور مختص ماشین ها رنگ نقره اي هست که با حس نوآوری و مدرنیته در رابطه هست. محصولاتی که از تکنولوژی بالایی برخوردار میباشند اغلب به رنگ نقره اي میباشند. پس این رنگ با چیزهای اخیر، مدرن و پیشرفته در رابطه هست.

 

قرمز: اگر آرزوی داشتن یک ماشین قرمز دارید روانشناسان محیطی می‌گویند شما فردی بسیار پر انرژی هستید که تمایل زیادی به قدرت، عمل و اعتماد به نفس بالا دارید.

 

آبی: مردم اغلب آبی را به رنگ پایداری و امنیت می شناسند. اگر در حال رانندگی در یک ماشین آبی رنگ هستید نشاندهنده این هست که فردی مستقل و قابل اعتماد هستید.

 

زرد: به گفته روانشناسان راندن یک ماشین زرد ممکن هست به این معنی باشد که شما در کل فردی خوشحال هستید و کمی اکثر از انسان هاي عادی به سمت کارهای ریسک پذیر کشش دارید.

 

خاکستری: به گفته روانشناسان کسانی که ماشین خاکستری دارند علاقه اي به خودنمایی ندارند و اکثر ترجیح میدهند حضوری نامحسوس داشته باشند.

 

 به گزارش پارس ناز گرچه ناگفته نماند که گزینه رنگ ماشین به عوامل دیگری چون قیمت و تعداد گزینش ها دهم بستگی دارد. به علاوه اولویت هاي شما در گزینه رنگ ها کم کم زمان تغییر می‌کند. شما ممکن هست تا زمانی که جوان هستید رنگ هاي روشنی که جلب دقت می‌کنند گزینش کنید اما با بالا رفتن سن به رنگ هاي سنتی تر گرایش پیدا می‌کنید.

 

شخصیت افراد نقش مهمی در گزینش رنگ ها دارد اما خریداران اغلب تحت تاثیر عواملی چون قیمت هم قرار میگیرند.بعنوان مثال خرید ماشین سفید اکثر از اینکه به حس جوان و مدرن بودن بستگی داشته باشد به محیطی بستگی دارد که در آن زندگی می‌کنید. کسانی که در آب و هوای گرم زندگی می‌کنند ترجیح میدهند ماشین هاي روشن بخرند تا تیره.