پارس ناز پورتال

تست شخصیت شناسی از روی کفش و دمپایی

تست شخصیت شناسی از روی کفش و دمپایی

تست شخصیت شناسی از روی کفش و دمپایی 

دیدنی هست بدانید که سلیقه افراد در خرید کفش و دمپایی میتواند ریشه در شخصیت آنها داشته باشد که ما در این مقاله به آن اشاره می‌کنیم. مدل کفش افراد بسیار مهم می باشد افرادی میباشند که همه ي وقت کتانی می‌پوشند این افراد دارای شخصیت خاصی می باشند و هر مدل کفشی گویایی شخیصت فرد مورد نظرتان می باشد روانشناسان در طی تحقیقاتی این موارد را در تعداد زیادی از افراد اثبات شده می باشد شیوه لباس پوشیدن هر فردی،

 

تا حدودی نشان دهنده شخصیت اوست، بعنوان مثال اگر فردی تیپی اسپورت داشته باشد، میتوان تشخیص داد که او عاشق فعالیت و تحرک هست. کفش ها نیز از اکسسوری هایي میباشند که شخصیت افراد را به سادگی رو می‌کنند. اگر شما هم دوست دارید که از روی کفش دیگران به شخصیت مخفی شان پی ببرید، با ما همراه باشید.

 

بوت پاشنه بلند: مدیر

از نگاه روان شناسان، افرادی که بوت هاي پاشنه بلند میپوشند، افرادی میباشند که دوست دارند بر دیگران بازرسی داشته باشند. سرعت عمل آنها در موقعیت هاي گوناگون بالاست و به خوبی می‌توانند برترین تصمیم را در کوتاه ترین زمان ممکن بگیرند. زنانی که به این مدل کفش ها علاقمندند، بسیار مستقل و دست و پا دارند،

 

به همین علت حس امنیت را به دیگران منتقل می‌کنند. در واقع دوست دارند که همه ي وقت مرکز دقت باشند و نظرات خود را بر کرسی بنشانند.

تست شخصیت شناسی از روی کفش و دمپایی

کتانی: هدفمند

اگر شما فردی هستید که از رقابت هاي چالش برانگیز لذت میبرید، مطمئنا از پوشیدن کفش کتانی نیز لذت خواهید برد. شما فردی با اعتماد به نفس بالا هدفمند و بسیار منظم و مبادی آداب هستید که ترجیح میدهید به جای بیکاری، چند کار را همزمان به دست گیرید. از پذیرفتن مسئولیت و مراقبت کردن از دیگران نیز لذت میبرید. کلمه «مادر» می‌تواند نام مناسبی برایتان باشد.

تست شخصیت شناسی از روی کفش و دمپایی

صندل: رها

آیا دیگران هم شما را فردی فروتن و خاکی میخوانند؟ آیا از تماشای طلوع خورشید و پیاده روی لذت میبرید؟ اگر جواب شما مثبت هست، شما جزو خانم هاي علاقمند به صندل هستید. افرادی که علاقه زیادی به پوشیدن صندل دارند، افرادی آزاد و رهایند که دوست دارند زمان زیادی را در بیرون از منزل بگذرانند. آنها مثل یک پرستار از مراقبت و تیمار دیگران لذت میبرند. آشپزی و وقت گذرانی در آشپزخانه نیز از دیگر فعالیت هاي مورد علاقه آنهاست.

تست شخصیت شناسی از روی کفش و دمپایی

تخت: یاری رسان

اگر شما جزو آن دسته از خانم هایي هستید که علاقه زیادی به کفش تخت پوشیدن دارند، حدس مان این هست که شما فردی سخت کوشی اید که تمام تلاش تان را میکنید تا مسئولیتی که بر گردن تان هست را تمام و کمال به اتمام رسانید. اراده شما آن قدر قوی هست که احتیاج به انگیزه اي بیرونی ندارید و خودتان در درون آن را ایجاد می‌کنید. و در آخر، فش تخت پوش ها افرادی متمرکز، فروتن و سخاوتمندی میباشند که همه ي وقت در پشت صحنه ها به برترین شکل ممکن حضور دارند.

تست شخصیت شناسی از روی کفش و دمپایی

پاشنه بلند: سخت کوش

خانم هایي که پاشنه بلند میپوشند، ظاهرا افرادی متریالیست یا مادی گرا میباشند اما واقعیت چیز دیگری هست. آنها در واقع افرادی سخت کوش، مصمم و مقاوم اند که گذشته از هر شخصی داوطلب میشوند. آنها قادرند که خودشان را با موقعیت هاي گوناگون وفق دهند و از پس مسائل به خوبی بر آیند.

 

آنها زیبایی را تحسین و تا جای ممکن خودشان را غرق زیبایی می‌کنند. این زیبایی ممکن هست آدم ها، اشیا یا حتی شیوه زندگی شان باشد، در هر صورت نهایت لذت را از لحظه لحظه زندگی شان میبرند. شاید جهان خوشگل نباشد اما آنها چشمان زیبایی دارند.

تست شخصیت شناسی از روی کفش و دمپایی

بوت: آینده نگر

شما دوست دارید که همه ي زندگی تان برنامه ریزی شده باشد به همین علت نگاه نقادانه اي به زندگی دارید و ترجیح میدهید که برای خود یک استراتژی اثبات داشته باشید. با این سبک زندگی، شما همۀ وقت} آماده انچه برایتان در آینده پیش خواهد آمد، هستید و هیچگاه خودتان را نگران موانع نمی‌کنید. خانم هایي که بوت ها را به هر کفش دیگری ترجیح میدهند،

 

افرادی واقع بین و عملگرایند که همۀ وقت} نقشه اي در سر دارند. آنها همه ي وقت دو تا سه قدم بعدی شان را پیش بینی میکنند و هیچوقت بی فکر قدم بر نمی دارند.

تست شخصیت شناسی از روی کفش و دمپایی

دمپایی لا انگشتی: راحت طلب

همانگونه که شما هم حدس میزنید، دمپایی لا انگشتی مخصوص افرادی هست که راحتی را دوست دارند. آنها خودشان را به دست موج ها می سپارند تا آنها را به هر کجا که می‌خواهد ببرد. به جای سختی کشیدن، ترجیح می‌دهند تا آن چه راکه شاد شان می‌کند، انجام دهند. آنها همه ي وقت آماده برنامه هاي اخیر و گرچه آسان میباشند. به بیانی انچه برایشان بیشترین اهمیت را دارد، زمان حال هست.

تست شخصیت شناسی از روی کفش و دمپایی

اسنیکر: انعطلاف پذیر

خانم هایي که مدام اسنیکر به پا می‌کنند، دوست دارند که با افراد کوچیک تر یا بزرگ تر از خودشان ارتباط برقرار کنند، به این علت گاهی خودشان را جوان تر از انچه میباشند می‌دانند و گاهی خود را پخته تر. به بیانی آنها می‌توانند با تمام افراد، در هر سنی که میباشند، ارتباط برقرار کنند. اسنیکر نیز کفشی هست

 

که برای موقعیت هاي گوناگون کاربرد دارد، درست مثل صاحبان شان که همه ي وقت ایده هاي مختلفی در سر دارند. آنها پر از انرژی و شاداب و جوان اند. مهم نیست که چند سال سن دارند، همه ي وقت پای اثبات فعالیت هاي هیجان انگیزند.

تست شخصیت شناسی از روی کفش و دمپایی

صندل لژدار: مهربان

درست مثل کیت میدلتون، شما نیز فردی هستید که از خود و توانایی هایتان آگاهید. شما قدردان، مصمم و قدرتمند هستید طوری که هر فردی را به سمت خود جذب میکنید. مهربانی شما زبانزد خاص و عام هست و دیگران نیز از هم صحبتی با شما نهایت لذت را می‌برند. این دسته از خانم ها گشت و گذار را دوست دارند و زمان زیادی را به فعالیت هاي بیرون از منزل اختصاص می‌دهند.

تست شخصیت شناسی از روی کفش و دمپایی

پاشنه بلند جلوباز: رئیس

رقابت، این افراد را به هیجان وا می دارد. در آن واحد آنها افرادی مهربان، مسئولیت پذیر و قدرتمندند که دوست دارند همۀ وقت} مدیریت دیگران را به عهده بگیرند. درست زمانی که همه ي چیز بهم ریخته و همۀ ناامید شده اند، این افراد قدم جلو می گذارند و به شرایط سروسامان می‌دهند. بنابراین شما در هر کاری به یک خانمی که این کفش را به پا می‌کند، احتیاج دارید تا کارها را به برترین شکل ممکن سروسامان دهد.

تست شخصیت شناسی از روی کفش و دمپایی

لوفر: نکته سنج

اینجور به نظر می‌آید که شما فردی تیزبین، نکته سنج و کمال گرا هستید. زمانی که کاری را به دست میگیرید، تا اتمام آن رهایش نمی‌کنید و سعی می‌کنید که آن را بی عیب و نقص به اتمام برسانید. فرقی نمیکند که در شرایط کاری باشید یا در یک ارتباط دوستانه، در هر موقعیتی شما ذره اي کم نمی‌گذارید. مسئولیت پذیری از خصوصیات بارز شماست. شما علاقه زیادی به جزییات دارید طوری که سعی می‌کنید نه تنها خودتان، بلکه دوستان و حتی همکاران تان هم برترین باشند.

تست شخصیت شناسی از روی کفش و دمپایی