پارس ناز پورتال

تصاویر گوشی جدید Sailfish گوگل لو رفت

تصاویر گوشی جدید Sailfish گوگل لو رفت

تصاویر گوشی جدید Sailfish گوگل لو رفت 

شرکت گوگل اخیرا در حال تدارک دیدن برای رونمایی و عرضه گوشی های نکسوس جدید خود است که توسط اچ تی سی تولید خواهد شد. در میان رویداد هایی که پیش رو داریم، یک کرسی متعلق به گوگل است که قصد دارد نکسوس های جدیدش را طی آن معرفی کند و در اختیار کاربران قرار دهد.

 

این گوشی های جدید که توسط شرکت اچ تی سی، تولید می شوند، در دو مدل مختلف قرار است به بازار عرضه شوند که به تازگی متوجه شدیم که تصاویری از یکی از مدل ها به بیرون درز شده است.

تصاویر گوشی جدید Sailfish گوگل لو رفت

عکس های این مدل که «Sailfish» نام دارد امروز توسط وب سایت اندروید پلیس منتشر شده اما از چیزی که انتظار داشتیم کمی فاصله دارد. در واقع چیزی که در تصاویر می بینیم  از نظر اندازه با وعده و وعید های قبلی کمی فرق دارد اما همه می دانند که نکسوس های گوگل، یک گوشی مشترک است

 

که برخی از بخش هایش را از اچ تی سی به ارث برده و برخی هم گوگل روی آن نظارت دارد. به هر حال «Sailfish» یک گوشی با نمایشگر ۵ اینچی است که کیفیت نمایشگر آن تمام اچ دی است.این دو تصویر کیفیت زیادی ندارند اما می توان حدس زد که گوگل برای ساخت این گوشی از کدام نکسوس قبلی اش ایده گرفته است.

 

از جمله ویژگی های این گوشی این است که دارای سنسور اثر انگشت در قسمت پشت و زیر ماژول دوربین است. علاقمندان به رنگ های خاکستری و مشکی می توانند نکسوس خود را از میان این دو رنگ انتخاب کنند.

تصاویر گوشی جدید Sailfish گوگل لو رفت

 باید همین روزها منتظر تصاویری از Marlin باشیم که برادر دو قلوی Sailfish است. این دو گوشی قرار است تحت آخرین سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۷ نوقا منتشر شوند. از جمله ویژگی های سخت افزاری Sailfish و برادرش می توان به برخورداری از چیپست اسنپ دراگون ۸۲۰، حافظه رم ۴ گیگابایتی، و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

 

 عمده تفاوت ها در این دو گوشی میزان اندازه نمایشگر و به تبعیت از آن، میزان ظرفیت باتری است. اما با خیال راحت می توانید به این دو گوشی به عنوان گوشی هایی با نمایشگر و رزولوشن QHD فکر کنید.