پارس ناز پورتال

تعبیر خواب قایق | دیدن قایق در خواب چه تعابیری دارد؟

تعبیر خواب قایق | دیدن قایق در خواب چه تعابیری دارد؟

تعبیر خواب قایق | دیدن قایق در خواب 

در این بخش تعبیر خواب قایق را بررسی خواهیم کرد. اکثر معبران خواب قایق را به مسافرت تعبیر کره اند، البته برخی خواب شناسان هم اعتقاد دارند که دیدن قایق و همچنین قایق سواری در خواب به معنی ناتوانی در تصمیم گیری نیز می باشد. در ادامه این مطلب با تمامی تعابیر و نشانه شناسی های مربوط به دیدن خواب قایق و قایق سواری آشنا خواهیم شد. با پارس ناز همراه باشید.

 

تعبیر خواب قایق سواری چیست؟

از نظر خواب شناسان معاصر مثل کارل گوستاو یونگ روانشانس مشهور: قایق در خواب خود شما هستید و فضای اطراف تان هم موقعیتی است که در آن قرار دارید. مثلا: فشارهای فکری و عدم توان تصمیم گیری شما می تواند در خواب دریایی طوفانی را تداعی کند که با قایق خود اسیر آن شده اید.

تعبیر خواب قایق | دیدن قایق در خواب چه تعابیری دارد؟

اگر قایق شما در خواب واژگون شود یا از درون قایق خود به داخل آب بیافتید یعنی شما در روزهای سخت به راحتی تسلیم می شوید، اما اگر در خواب با دریایی طوفانی مواجه شدید و سعی داشتید خود و قایق تان را نجات دهید یعنی شما اراده ای قوی برای حل مشکلات زندگی تان دارید.

 

اگر در خواب مشغول قایقرانی بودید و لذت می بردید، احتمالا سفری در پیش رو خواهید داشت. دریای آرام در خواب و قایق رونده به معنای سفر و پیشرفت هستند، البته این سفر می تواند یک مسافرت معنوی باشد و بلوغ روح شما خبر دهد. اگر در خواب یک قایق نجات دیدید یعنی منتظر رسیدن کمک و یاری از جانب دیگران هستید.

 


 

وب سایت Healtholino

قایق در خواب بیانگر احساسات و عواطف شما در دنیای بیداری است. این خواب می تواند نشان دهنده شکاک بودن شما در رابطه عاشقانه تان باشد و می تواند نوید یک رابطه جدید را بدهد. اگر به شریک زندگی خود اعتماد کافی را ندارید و نمی توانید به او تکیه کنید ممکن است در خواب روی قایقی بر امواج دریا سوار باشید.

 

تعبیر خواب قایق سواری در رودخانه

تعبیر خواب قایق | دیدن قایق در خواب چه تعابیری دارد؟

خواب قایق سواری در رودخانه بیانگر حس قوی ماجراجویی در شما می باشد. این خواب به شما می گوید: یکنواختی را کنار بگذارید و از انزوا خارج شوید. شما باید به دنبال چیزهایی جدید باشید، روح شما تحمل یکنواختی را ندارد. می توانید یک مسافرت کوتاه را تجربه کنید، رابطه عاطفی جدیدی را شروع کنید یا اینکه شغل تان را تغییر دهید.

 

تعبیر خواب قایق در خشکی

دیدن خواب یک قایق در خشکی بیانگر فقدان اعتماد به نفس و درجا زدن شما در زندگی تان است. شما بیش از حد شکاک و محتاط هستید و این مسائل مانع حرکت و پیشرفت شما در زندگی تان خواهند شد. اگر در خواب این قایق به آب بازگشت یعنی تحولی در زندگی تان بوجود می آید و اگر برعکس آن بود، این شما هستید که باید حرکت تان را آغاز کنید.

 

تعبیر خواب قایق سوراخ

تعبیر خواب قایق | دیدن قایق در خواب چه تعابیری دارد؟

یک قایق سوراخ در خواب نشان دهنده احساسات سرکوب شده شماست که روح تان را آزرده کرده است. طلاق های عاطفی، شکست های عاطفی و مالی، تبعیض در جامعه و خانواده و… می توانند از جمله عواملی باشند که منجر به دیدن این خواب می شوند.

 


 

تعبیر خواب قایق امام جعفر صادق (ع)

دیدن کشتی و قایق بر 5 وجه می باشد:

زندگانی و معاش و معیشت

فرزند

زن

مرکب (وسیله نقلیه)

ایمنی

 

 

آنلی بیتون می گوید:

تعبیر خواب قایق | دیدن قایق در خواب چه تعابیری دارد؟

اگر در خواب ببینید که با قایق خود روی رودخانه ای آرام هستید یعنی در امور کاری با توانایی های خود به موفقیت می رسید. اگر خواب ببینید که با دوست تان سوار بر یک قایق هستید یعنی به زودی ازدواج خواهید کرد. اگر سوار بر قایق بودید و گرفتار طوفان و موج های دریا شدید یعنی در زندگی زناشویی به مشکلاتی برخواهید خورد.

 

اختصاصی از بخش تعبیر خواب مجله پارس ناز