پارس ناز پورتال

تعبیر خواب ماشین سواری | دیدن ماشین در خواب چه تعابیری دارد؟

تعبیر خواب ماشین سواری | دیدن ماشین در خواب چه تعابیری دارد؟

تعبیر خواب ماشین سواری 

در این بخش تعبیر خواب ماشین سواری را بررسی می کنیم. خواب ماشین سواری یکی از خواب های رایج می باشد، این خواب توسط اکثر خواب شناسان به کنترل مسائل زندگی تعبیر شده است. این خواب همچنین به رسیدن خبر یا آمدن مهمان هم تعبیر شده است. در ادامه این مطلب با تمام نشانه شناسی ها و تعابیر مربوط به خواب ماشین سواری آشنا می شویم. با مجله پارس ناز همراه باشید.

 

تعبیر خواب ماشین سواری چیست؟

کارل گوستاو یونگ: اگر در خواب ببینید که راننده یک ماشین هستید یعنی: شما آماده ورود به مرحله ای جدید در زندگی خود هستید. هر چقدر در خواب ماشین را راحت تر کنترل می کردید عبور شما آسان تر و هر چقدر ماشین را سخت تر کنترل می کردید عبور شما از مرحله حال در زندگی تان سخت تر خواهد بود.

تعبیر خواب ماشین سواری | دیدن ماشین در خواب چه تعابیری دارد؟

اگر شما مسافر یک ماشین بودید یعنی در زندگی خود نقش مفعول را دارید و اجازه می دهید دیگران برای شما تصمیم بگیرند. از گذشته ها دور خواب گردونه (گاری، ارابه، هر چیزی که چرخ دارد) به کنترل مسائل زندگی تعبیر شده است. اگر در خواب سوار بر ماشینی بودید و دچار حادثه شدید یعنی در زندگی واقعی کنترل برخی مسائل را از دست داده اید و به کمک اطرافیان تان نیاز دارید.

 

تعبیر خواب ماشین بدون راننده

تعبیر خواب ماشین سواری | دیدن ماشین در خواب چه تعابیری دارد؟

اگر در خواب سوار ماشینی بودید که راننده نداشت و خود به خود حرکت می کرد یعنی اهداف ناتمامی در زندگی دارید که دائما حسرت شان را می خورید. اگر در خواب سوار ماشینی بودید که کنترل خود را از دست داده بود یعنی درمورد کار، تحصیل یا حرفه ای که پیش گرفته اید دچار تردید شده اید و اشتیاقی برای به عهده گرفتن مسئولیت ها ندارید. شما منتظرید تا سرنوشت هدایت تان کند.

 


 

وب سایت خواب و رویا

تعبیر خواب ماشین سواری | دیدن ماشین در خواب چه تعابیری دارد؟

اگر در خواب در جاده ای سوار ماشین بودید که به خوبی با آن آشنایی داشتید یعنی زندگی شما دچار تکرار شده و بارها و بارها یک راه اشتباه را دنبال می کنید. و اگر این جاده ناشناس و عجیب بود یعنی هیچ برنامه مشخصی برای زندگی تان ندارید و فقط رو به جلو پیش می روید.

 

تعبیر خواب مسافر تاکسی بودن

این خواب بیانگر این نکته است که: شما دوست دارید تا در زندگی راهنما و مشاوری داشته باشید، شما تصمیم گیرنده عجولی نیستید و دلتان می خواهد همیشه هدفی بدون دردسر را دنبال کنید.

 

تعبیر خواب اتوبوس سوار شدن

تعبیر خواب ماشین سواری | دیدن ماشین در خواب چه تعابیری دارد؟

اگر در خواب سوار بر اتوبوس مسیری را طی می کردید یعنی کنترلی روی زندگی تان ندارید و دوست دارید خودتان را با بقیه مقایسه کنید تا اینکه با هدفی مشخص به جایی برسید. اما اگر در خواب خودتان راننده اتوبوس بودید یعنی می توانید رهبر و مدیر خوبی باشید و دیگران از شما حرف شنوی دارند.

 

تعبیر خواب ماشین سواری در جاده ای پر از دست انداز

این خواب بیانگر بروز تغییراتی در زندگی شماست، موانع کوچکی بر سر راه شما ظاهر خواهند شد اما توانایی غلبه بر آنها را دارید. همچنین اگر در خواب از جاده ای پر از گودال عبور می کردید هم همین تعبیر را دارد.

 


 

تعبیر خواب ماشین قرمز

اگر در خواب سوار ماشین قرمز رنگی بودید یعنی: شما در زندگی تان اهل خطر و ریسک هستید، رنگ های جیغ و شاد در خواب به معنای ریسک پذیر بودن و رنگ های خنثی و سرد به معنی محتاط و تودار بودن هستند.

 


 

ابن سیرین می گوید:

تعبیر خواب ماشین سواری | دیدن ماشین در خواب چه تعابیری دارد؟

اگر در خواب سوار بر گردون (ماشین، چهارچرخ، گاری و…) بودید و گردون حرکت می کرد، دلیل که بزرگی یابید و اگر در خواب دیدید که از پادشاه (افراد بلند مرتبه) گردونی هدیه گرفتید یعنی از جانب پادشاه بزرگی پیدا کنید.

 


 

کتاب سرزمین رویاها:

ماشین سواری با غریبه ها: شایعات را باور نکنید!

ماشین سواری با معشوق: شما انسان هوس بازی هستید.

ماشین واژگون می شود: با رقیبان تان نجنگید.

ماشین سواری با خانواده: در مقابل حرف های بقیه از خود دفاع کنید.

به تنهایی ماشین سواری می‌کنید: وضعیت زندگی تان تغییر پیدا می کند.

 

اختصاصی از بخش تعبیر خواب سایت پارس ناز