پارس ناز پورتال

تفریح از نوع هیجان انگیز در این نقاط تهران

تفریح از نوع هیجان انگیز در این نقاط تهران

تفریح از نوع هیجان انگیز در این نقاط تهران 

اگر دنبال هیجان هستید میتوانید به شهر تهران بیایید و از خوشگل ترین و هیجان انگیزترین مکان هاي تفریحی مشاهده کنید و حسابی لذت ببرید. گاهی وقت‌ها ممکنه که حوصلمون سر بره و بخوایم حسابی تفریح کنیم و کمی هیجان داشته باشیم.. اینطور وقت‌ها باید بدونید که برترین کار‌ها و تفریحات پایتخت چی است

 

و برای انجام دادن اون‌ها چه کارهایی باید انجام بدید؟ انجام تفریحات در شهر تهران کار خیلی ساده‌اي است و به علت این که اماکن تفریحی هم تو پایتخت وجود داره به راحتی میتونین هیجان در استان تهران رو لمس کنین بنابراین تو این مطلب باما همراه باشید تا برای اوقات فراغتتون برترین برنامه ریزی رو انجام بدیم در ادامه تفریحات هیجان انگیز در شهر تهران رو بهتون معرفی می کنیم.

 

رفتن به پارک آبی

یه حرکت هیجان انگیز و لذت بخش تو پایتخت که خیلی هم هیجان انگیزه رفتن به پارک آبی و انجام تفریحات آبیه. بخصوص این که هوا روبه گرم میره و این کار میتونه بی نظیر لذت بخش باشه.

تفریح از نوع هیجان انگیز در این نقاط تهرانتیوپ سواری

تیوپ سواری یکی از تفریحات هیجان انگیز و بی نظیر لذت بخش تو پایتخته که ارزش این رو هم داره که اون رو بار‌ها تکرا کنین, برای تیوپ سواری باید به پیست پرواز در آسمان بری که تو دریاچه چیتگر هم قرار گرفته. این تفریح یکی از تفریحات هیجان انگیز در شهر تهران است که برای لحاظاتی حس پرواز در آسمون بهتون دست میده

تفریح از نوع هیجان انگیز در این نقاط تهرانبولینگ

بولینگ هم از اون دسته ورزش‌هاي بی حاشیه‌اي که برای تمرکز و استراحت ذهن خیلی عالیه. اگر به دنبال یه تفریح آروم و بی درد سر هستین بهتون پیشنهاد می کنیم که سری به بولینگ سرزمین عجایب بزنین و هیجان‌هاي کوچیک و لذت بخش رو هم بچشین.

تفریح از نوع هیجان انگیز در این نقاط تهرانپینت بال

برترین و هیجان انگیز‌ترین ورزشی که میتونه انرژی شما رو تخلیه کنه و لحظات پر خنده‌اي رو براتون بسازه پینت بال است که در اون دو تیم تشکیل میدین و درست مانند قدیم‌ها با هم تفنگ بازی میکنین, با این تفاوت که اینبار گلوله‌هاي رنگی رو به سمت هم پرتاب میکنین که لباس‌هاي مخصوصی که به تنتونه هم رنگی میشه. اگر به این ورزش علاقه‌مند شدین میتونین سری به پینت بال برج میلاد بزنین و یکروز هیجانی رو هم تجربه کنین.

تفریح از نوع هیجان انگیز در این نقاط تهرانسورتمه استان تهران

تاحالا سورتمه رو تجربه کردی و دوس داری از امکانات اون بهره گیری کنی و کمی آدرنالین خونت رو بالا ببری. میتونی سرعت سورتمه خودت رو تنظیم کنی و درجه سرعت و شتابش رو هم خودت انتخاب کنی. لذت سورتمه سواری تو شهر تهران اینه که میتونی از تماشای مناظر اطرافت هم نهایت لذت رو ببری.

تفریح از نوع هیجان انگیز در این نقاط تهرانجت اسکی

اگه عاشق قایق سواری و آب بازی هستی و فکر می کنی استان تهران هیچ جورساحلی نداره تا ازش لذت ببری باید بگیم که هنوز تفریحات هیجان انگیزی مانند جت اسکی رو تجربه نکردی. استان تهران دریاچه مصنوعی بزرگی داره که دریاچه چیتگر و دریاچه فشافویه در اتوبان قم همانند ایی از اونهاست. تو این مکان‌ها میتونی تجربه‌هاي لذت بخشی از تفریحات هیجان انگیز در استان تهران رو داشته باشی

تفریح از نوع هیجان انگیز در این نقاط تهرانپارک ژوراسیک شهر تهران

تماشای عصر دایناسور‌ها تو شهر تهران به نظر لذت بخش و دیدنی میاد. در استان تهران پارکی وجود داره که در سال ۹۲ افتتاح شد و از طراحی‌هاي بی نظیر طبیعی در اون‌ها بهره گیری شده, بصورتی که اون‌ها قادر به حرکت هم هستن. پس اگه به دایناسور‌ها و نحوه زندگی و از تخم بیرون اومدنشون علاقه داری بهتره تا سری به پارک ژوراسیک شهر تهران بزنی

تفریح از نوع هیجان انگیز در این نقاط تهرانبانجی جامپینگ

هیجان انگیزترین و یا احتمالا وحشتناک‌ترین تفریح که میتونه حسابی تپش قلبت رو بالا ببره بانجی جامپینگ در شهر تهران است که فرد در اون از طناب بلند و محکمی آویزون میشه از بلندی خیلی بلند هم سقوط میکنه. بانجی جامپینگ توچال و بوستان ولایت بهترن انتخاب‌ها برای مزه این تفریح لذت بخش هستن. این انتخاب از تفریحات در استان تهران میتونه لحظات به یاد موندنی رو براتون ماندگار کنه.

تفریح از نوع هیجان انگیز در این نقاط تهرانکارتینگ

اگه اهل رقابت و مسابقه هستی و عشق خودرو سواری و سرعت و انجام تفریحات در استان تهران رو داری, بهتره که کارتینگ رو هم تجربه کنی. با جمع دوستانتون به آلبوم کارتیگ در ضلع شرقی استادیوم آزادی قرار گرفته برید و با هم مسابقه‌هاي هیجان انگیزی رو هم تجربه کنین.

تفریح از نوع هیجان انگیز در این نقاط تهرانزیپ لاین

اگر پرواز کردن یکی از آرزوهای دیرینت بوده, برترین راه برای تحقق بخشیدن به اون انجام ورزش زیپ لاینه. به این صورت که بایه قرقره به سیم بکسل که در عرض دره است متصل میشین و یه مسیر مشخصی رو هم تا انتهای اون طی میکنین این ورزش هم یکی از لذت‌هاي هیجان در استان تهران است.

تفریح از نوع هیجان انگیز در این نقاط تهران

مکان های تفریحی تهران،مکان های تفریحی هیجان انگیز تهران،بانجی جامپینگ تهران،سورتمه تهران،تهران گردی