پارس ناز پورتال

قانون استفاده از تلفن همراه در منزل بیل گیتس

قانون استفاده از تلفن همراه در منزل بیل گیتس

قانون بهره گیری از تلفن همراه در خانه بیل گیتس 

بیل گیتس مرد شماره یک دنیای تکنولوژی برای بهره گیری از تلفن همراه در خانه با همسر خود تصمیم جالبی گرفته هست،نوجوانان تا سن 14 سالگی اجازه ندارند از تلفن همراه بهره گیری کنند. شاید به نظر خنده‌دار برسد، اما حقیقت این هست که فرزندان بیل گیتس تا رسیدن به سن 14 سالگی حق بهره گیری از تلفن همراه نداشتند و پدر و مادر آن‌ها، چنین اجازه‌اي به آن‌ها نمی‌دادند.

 

خاطر باورنکردنی و شاید عجیب به نظر رسیدن عدم بهره گیری از تلفن همراه توسط فرزندان بیل گیتس تا رسیدن به سن 14 سالگی این هست که نه تنها پدر آن‌ها یک اعجوبه در دنیای کامپیوتر و تکنولوژی به شمار میرود، بلکه لقب ثروتمندترین مرد جهان را نیز سال‌ها هست یدک میکشد. شاید هر فرد ثروتمند دیگری، انواع و اقسام سیستم‌هاي کامپیوتری،

 

گوشی تلفن همراه و تبلت را برای فرزندان خود تهیه کرده و به خیال خدمت و مهربانی به آن‌ها، هیچ محدودیتی برای آن‌ها اعمال نکند. اما فرزندان بیل گیتس چنین وضعیتی نداشتند. بیل گیتس در این باره می‌گوبد :حین صرف وعده‌هاي خوراکی در خانه ما، هیچ گوشی موبایلی بر روی میز قرار ندارد. اضافه بر آن، فرزندان ما تا رسیدن به سن 14 سالگی حق بهره گیری از گوشی

 

گوشی نداشتند. آن‌ها گاهی به این موضوع شکایت میکردند، چرا که دیگر افراد از خانواده‌هاي کاملا عادی، خیلی زودتر از این سن برای کودکانشان گوشی تلفن همراه تهیه می کردند.

قانون استفاده از تلفن همراه در منزل بیل گیتس

فرزندان بیل گیتس اکنون نیز به دنبال دستگاه‌هاي تجملاتی نیستند

در نظر داشته باشید سن فرزندان بیل گیتس با نام‌هاي جنیفر، فیبه و روری، بین 14 تا 20 سال هست. با در نظر گرفتن محدودیت آن‌‎ها برای بهره گیری از گوشی گوشی تا رسیدن به سن 14 سالگی متوجه میشویم بزرگ ترین آن‌ها، تا 6 سال پیش حق بهره گیری از تلفن همراه نداشت. در این زمان، گوشی هاي هوشمند در ابتدای راه خود بوده و جذابیت آن‌ها با محصولات خارق‌العاده امروزی قابل مقایسه نبود.

 

 به گزارش پارس ناز در حال حاضر اپل با گوشی هاي آیفون خود یکه‌تازی کرده و سامسونگ برای پرچمداران قدرتمند سری SS خود رقیب می‌طلبد. برای ما دیدنی هست بدانیم فرزندان بیل گیتس بعنوان ثروتمندترین مرد جهان که در سال‌هاي جدید تبدیل به بشر دوست‌ترین فرد جهان نیز شده هست، از چه گوشی هاي موبایلی بهره گیری می کنند.