پارس ناز پورتال

تلگرام هک شد و اطلاعات 15 میلیون ایرانی لو رفت

تلگرام هک شد و اطلاعات 15 میلیون ایرانی لو رفت

تلگرام هک شد و اطلاعات 15 میلیون ایرانی لو رفت 

تلگرام بر امن بودن نرم افزار خود و اینکه پیام ها رمز نگاری شده هستند بسیار از خود مطمئن بود اما هکرها یالاخره راهی برای هک پیدا کردند. کارشناسان می گویند آسیب پذیری تلگرام در زمان ارسال پیامک فعال سازی پدیدار می شود.

 

زمانیکه کاربران از تلفن همراه جدیدی وارد تلگرام می شوند، این کمپانی کد امنیتی را از طریق پیامک برای آن ها ارسال می کند. این پیامک که از طریق اپراتورهای تلفن همراه که ارسال می شود، توسط هکرها می تواند ردیابی شود.رویترز نوشت: هکرهای ایرانی شماره تلفن 15 میلیون کاربر ایرانی تلگرام را بدست آوردند.

 

بر اثر این حمله هکری که به گفته ی رویترز امسال رخ داده و تاکنون گزارش داده نشده، تلفن های تماس 15 میلیون کاربر ایرانی بدست هکرها افتاده است.کارشناسان می گویند آسیب پذیری تلگرام در زمان ارسال پیامک فعال سازی پدیدار می شود. زمانیکه کاربران از تلفن همراه جدیدی وارد تلگرام می شوند، این کمپانی کد امنیتی را از طریق پیامک برای آن ها ارسال می کند.

 

این پیامک که از طریق اپراتورهای تلفن همراه که ارسال می شود، توسط هکرها می تواند ردیابی شود.هکرها همچنین با استفاده از اسیب پذیری تلگرام می توانند چت های گذشته کاربران را نیز بخوانند.لازم به ذکر است که ایران 20 میلیون کاربر در تلگرام دارد.