پارس ناز پورتال

توجه به تناسب اندام خانم ها قبل از باردار شدن

توجه به تناسب اندام خانم ها قبل از باردار شدن

توجه به تناسب اندام خانم ها قبل از باردار شدن 

اگر از دوران بارداری و اضافه وزن هاي همراه با آن هراس دارید باید دقت کنید که میتوانید گذشته از باردار شدن به فکر تناسب اندام خود باشید. در این مطلب به بعضی از مزایای بزرگی اشاره شده که ناشی از تناسب اندام گذشته بارداری بودهِ هست.هر زمانی برای تناسب اندام و کاهش چند کیلو وزن اضافی، مناسب هست؛ اما متوجه شدم که وقت گذاشتن برای تناسب اندام گذشته از بارداری بسیار خوب هست.

 

حدود هشت ماه گذشته از بارداری، تصمیم گرفتم تا مجدداً به فرم متناسب برگردم و اهدافی را برای خودم معین کردم. تصمیم گرفتم تا گذشته از بارداری حدود 9 کیلوگرم وزن کم کنم، نیمی از یک مسافت ماراتن بدوم و به یک سفر پیاده بروم؛ و تقریباً به همۀ ي این اهداف رسیدم. گرچه سفر پیاده روی ما در واقع حدود یک هفته گذشته بارداری اتفاق افتاده،

 

زیرا بسیار زودتر از آن چه که من و همسرم فکر میکردیم بارداری رخ داد. اضافه بر ورود به بارداری در حالت سالم تر، در این جا بعضی از مزایای بزرگی را آورده ام که از تناسب اندام گذشته بارداری تجربه کرده ام.

 

دلایل برای تناسب اندام گذشته از بارداری

– از دست دادن وزن گذشته از بارداری بدان معنی بود که لباسهای گشاد موجود در کمدم را در طول ماه سوم تا پنجم بارداری بهره گیری کردم. اینکار برای افرادی که مایل به یافتن لباسهای مناسب برای این مرحله میانی نیستند – زمانی که هنوز باردار به نظر نمیرسید اما در اواسط آن تدریجی چاق تر دیده می‌شوید، دیدنی نیست.

 

من دریافتم که بیشتر لباسهای بارداری با هدف بهتر دیده شدن در زمانی می باشد که چاق تر دیده میشوید. فقط در طول سه ماهه دوم عجیب به نظر میرسند. من حدود 9.9 کیلوگرم و دو سایز در مدت هفت ماه گذشته از بارداری کم کردم که به معنی یک گنجه پر از لباسهای غیر بارداری و دو سایز بزرگتری بود که در مدت ماههای بارداری مناسب میباشند.

 

بیشتر پیشنهاد هاي کاهش وزن می‌گوید تا از لباسهای گشاد خود هرچه زودتر راحت شوید تا انگیزه اي برای حفظ وزن مناسب باشد. من هم به این فلسفه معتقدم، مگر اینکه شما به فکر باردار شدن باشید؛ بنابراین حتما بعضی از آن ها را نگه دارید!

 

مراقبتهای گذشته از بارداری

هر زمانی برای تناسب اندام و کاهش چند کیلو وزن اضافی مناسب هست

 

– سالم سازی عادات غذا خوردن و ورزش گذشته از بارداری پایبندی به آن را در زمان بارداری راحت تر می‌کند. اجازه بدهید فقط بگویم که اگر به دویدن چندین مایل دریک هفته، رفتن به بوت کمپ و تمرین یوگا گذشته از بارداری عادت نکرده بودم، بدون شک انها را در زمان بارداری شروع می‌کردم؛ زیرا این خستگی در سه ماهه اول ضربه می زند؛

 

و در حالی‌که من به تدریج تمرین هاي ورزشی را به علت پیشرفت حاملگی کاهش می دادم داشتن این روتین ورزشی گذشته از خستگی و ضعف صبحگاهی، ادامه بعضی اشکال ورزشی را آسانتر کرد. به علاوه، زمانی که به ورزش کردن عادت کردم، بدن من واقعاً اندورفین ها را جذب می‌کرد و به طور کلی احساس خوبی از انجام آن داشتم.

 

من می دانستم که مهم نیست چه میزان احساس نامطلوب از بارداری دارم، قطعاً زمانی که بلند شوم و کمی حرکت کنم، حس بهتری خواهم داشت؛ که همین برای غذا خوردن سالم هم صدق می نماید. هنگامی که به خوردن غذا هاي با کیفیت بهتر مقدار کمتر و وعده هاي خوراکی متعادل عادت کردم، بدن من انها را جذب می‌کند

 

بنابراین حتی زمانی که مایل به غذا خوردن در آن شش یا هفت هفته دارای تهوع بارداری نباشم، تنها به خوردن سیب زمینی سرخ کرده و کوکتل هاي شیری فرانسه سپری نخواهد شد. در عوض، من وافلهای دانه مغذی برای بهبود اوضاع معده و همین طور میوه هاي تازه در زمان خواستن چیزهای شیرین و با طراوت می خوردم.

 

– بدون علائم کشیدگی! خب من هیچ مدرکی ندارم دال بر اینکه کاهش وزن و عدم وجود علایم کشیدگی پوست به هم مرتبط میباشند. این میتواند مبنی بر وجود ژنهای خوب برای کشیدگی پوست باشد؛ اما به نظر خودم نوعی پیش کشیدگی پوست در زمان اضافه وزنم و کاهش آن، فضایی برای کشیدگی حاصل از بارداری ایجاد کرده هست دقت داشته باشید این یک تایید برای افزایش وزن گذشته از کاهش وزن گذشته از بارداری نیست..

 

– رسیدن به یک شاخص توده ي بدنی (BMI) سالم می‌تواند شانس شما را در بارداری افزایش دهد. یک جستجو سریع در اینترنت نشان می‌دهد که تحقیقات بسیاری اثبات کرده اند بارداری در شاخص توده ي بدنی (BMI) سالم راحت تراست. این طیف سلامت نسبتاً گسترده هست، بنابراین هیچ نیازی به تلاش برای تعداد دقیق طبق مقیاس وجود ندارد،

 

اما حفظ وزن سالم کمک می‌کند تا شما دوره هاي ماهانه منظمی داشته باشید که به باروری کمک می‌کند. من مطمئن نیستم که کاهش 9 کیلو وزن احتمال باروری من را افزایش داد، اما احساس خوبی در مورد بدنم و اشتیاق به صرف زمان بیشتر برای ارتباط‌ زناشویی با همسرم القا نمود که احتمال باروری را افزایش می‌دهد..

 

– دستیابی به اهداف تناسب اندام به شما کمک می‌کند احساس قدرت و نظارت کنید که احساسات خوبی در دوران بارداری دارند. تعیین یک هدف و رسیدن به آن مثل دویدن مسافت نیمه ماراتن در زمان مد نظر خودم به من این حس را داد که بر زندگی و سلامت خودم نظارت دارم و قادر به تنظیم و رسیدن به اهداف بیشتری خواهم بود.

 

از آنجایی که حاملگی اول کاملاً اخیر و ناشناخته و وحشتناک هست، حس سطح پایه اي از بازرسی خوب هست. فقط به خودم گفتم: اگر توانستم این تغییرات را در زندگی اعمال کنم که نیاز به آموزش و تکمیل نیمه ماراتن داشت، قطعاً میتوانم آن چه راکه در توان دارم برای یک بارداری سالم انجام دهم.

 

–  به گزارش پارس ناز کاهش وزن گذشته از بارداری تمرین خوبی برای کاهش وزن پس از تولد نوزاد هست. یا حداقل من انشاالله که آن گونه شود. یادگیری عادات سالمی که به من برای کاهش و حفظ وزن کمک کرد. من مطمئن هستم که فرآیند یکی نیست، اما همان اصول اعمال خواهد شد.

 

– تناسب اندام زایمان را آسانتر میکند. حداقل من این را شنیده ام. هنوز حدود هشت هفته اگر همۀ چیز طبق برنامه پیش رود باقی مانده تا بفهمم که این حرف درست هست یا خیر، اما من آرزو می‌کنم که این مسئله حقیقت داشته باشد.