پارس ناز پورتال

توصیه های آرایشی مفید و کاربردی برای خانم ها

توصیه های آرایشی مفید و کاربردی برای خانم ها

توصیه های آرایشی مفید و کاربردی برای خانم ها 

خانم ها همیشه آرایش میکنند چون زیبایی رو دوست دارند و میخواهند همیشه زیبا و شیک به نظر برسند.ما در این مطلب نکاتی برای زیباتر شدن شما پیشنهاد میکنیم. اگر ” تاپ کوت ” که برای سریعتر خشک شدن لاک مورد استفاده قرار می گیرد را در دسترس ندارید ، می توانید بعد از لاک زدن ناخن خود را در یک کاسه آب سرد بگذارید این امر بخ خشک شدن سریع آنها کمک می کند.

 

ـ قبل از رفتن به سالن برای طراحی ناخن بهتر است روغن زیتون به اطراف ناخن های خود بمالید با این روش پولیش های اضافی را به آسانی از بین می برید.

 

ـ زمانی که در حال پختن سوپ و یا پاستا هستم ، سریعا به ناخن هایم لاک می زنم و برای خشک شدن لاک ناخن هایم را ۳ ثانیه یا بیشتر بر روی بخار مواد غذایی نگه می دارم. در اینجاست که لاک ناخن من حالتی درخشان و مات به خود می گیرد و زیبایی دو چندانی خواهد داشت.

 

ـ هنگامیکه از برچسب ناخن استفاده می کنید بهتر است روی آن را با تاپ کوت بپوشانید به اینصورت از پاک شدن و افتادن برچسب ناخن ممانعت می کنید و آنها ماندگاری بیشتری خواهند داشت.

 

ـ به جای استفاده از کرم پودر می توانید چند قطره از روغن صورت استفاده کنید و به گونه های خود بمالید و صورت شما یک درخشش طبیعی و زیبایی خواهد داشت.

 

ـ برای داشتن چشمانی زیبا از خط چشم مایع استفاده کنید و سعی کنید آن را در حالت افقی نگه دارید و از قسمت پهن تر آن استفاده کنید تا بتوانید یک خط راست و زیبا بکشید.

 

ـ اگر مداد چشم و مداد لب شما نرم هستند بهتر است یکساعت قبل از استفاده آنها را در یخچال قرار دهید.

 

ـ می توانید از ترکیب سایه های براق استفاده کنید به اینصورت که رنگ های تیره نظیر قهوه ای ، آبی یا سبز را پشت دست خود با هم مخلوط کنید تا ترکیبی زیبا و براق برای پشت چشم خود داشته باشید.

 

ـ رژگونه را با یک براش کوچک از ناحیه استخوان گونه به سمت قسمتی که مو روییده است بکشید و سعی کنید حرکت دست شما دورانی باشد.

 

ـ آرایش صورت خود را با استفاده از روغن نارگیل پاک کنید. با اضافه نمودن یک قطره روغن نارگیل به یک پد و آرایش پاک کن خود آرایش صورت را پاک کنید. این روغن به پاک شدن آسان صورت کمک می کند.

 

ـ برای اینکه رژ لب شما ماندگاری بیشتری داشته باشد و مات بنظر برسد می توانید از سایه چشم استفاده کنید. فقط سایه ای را انتخاب کنید که با رنگ رژ شما مطابقت داشته باشد.

 

ـ برای داشتن مژگانی بلند یک کارت یا کاغذ را پشت چشم خود و بر روی پلک خود قرار دهید سپس شروع کنید به ریمل زدن آن را تا نوک مژه ها بکشید. بدین وسیله ریمل به کاغذ مالید می شود نه پلک شما و مژگانی پر پشت و بلند خواهید داشت.