پارس ناز پورتال

تویوتا کمری زیبا و بی نظیر 2018 رونمایی شد

تویوتا کمری زیبا و بی نظیر 2018 رونمایی شد

تویوتا کمری زیبا و بی نظیر 2018 رونمایی شد 

تویوتا کمری که مدل شناخته شده ای در جهان است در نمایشگاه دیترویت جدیدترین مدل خود را برای سال 2018 رونمایی کرده است. نسخه‌ی جدیدی از سدان محبوب تویوتا کمری در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی شد. با وجود این که امروزه کراس اوورها و شاسی بلندها سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص داده‌اند،

 

اما Toyota Camry کماکان به فروش فوق‌العاده‌ی خود ادامه می‌دهد و در سال 2016 نیز به عنوان پرفروش‌ترین سدان آمریکا شناخته شد. اینک تویوتا کمری 2018 با ویژگی‌های جدید و تفاوت‌های بنیادین نسبت به نسخه‌ی پیشین خود به زودی وارد بازار خواهد شد.تویوتا Camry وارد هفتمین سال عرضه‌ی خود به بازار شد.

 

در طول این سال‌ها، کمری با طراحی خاص، کیفیت مناسب و امکانات مورد نیاز مشتریان به خودرویی محبوب برای خانواده‌ها تبدیل شده بود. حال، در جریان نمایشگاه خودروی دیترویت، سدان تویوتا کمری 2018 با ویژگی‌های جدید معرفی شد. نسل جدید کمری با طراحی اسپرت‌تر، بدنه‌ی حجیم‌تر و تجربه‌ی رانندگی متفاوت‌تر نسبت به گذشته عرضه خواهد شد.

تویوتا کمری زیبا و بی نظیر 2018 رونمایی شد

تویوتا کمری 2018 در مقایسه با نسخه‌ی قبلی، 1.8 سانتی‌متر عریض‌تر شده و فاصله‌ی بین دو محور آن نیز 5 سانتی‌متر بیشتر شده است؛ اما در عوض، شاهد کاهش ارتفاع 2.6 سانتی‌متری سقف و 4 سانتی‌متری کاپوت آن هستیم. شرکت تویوتا برای بهبود مانورپذیری و قابلیت‌های حرکتی، سیستم تعلیق کمری را سفت‌تر از گذشته کرده است.

 

شرکت تویوتا در مراسم معرفی این خودرو اعلام کرد که ارتقای قابلیت‌های فنی و حرکتی کمری، جزو اصلی‌ترین برنامه‌های تیم توسعه‌ی آن بوده و مشتریان به محض رانندگی با این خودرو، تفاوت‌های آشکار آن را مشاهده خواهند کرد. نسل جدید کمری بر روی پلتفرم تازه‌ی تویوتا به نام TNGA ساخته شده و طراحی آن به گونه‌ای صورت گرفته تا سواری لذت‌بخش‌تری را برای راننده و سرنشینان به ارمغان بیاورد.

 

نسل جدید Toyota Camry مجهز به سیستم‌های قوای محرکه و انتقال قدرت جدیدی خواهد بود. نسخه‌ی استاندارد این خودرو از پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2.5 لیتری تنفس طبیعی موسوم به Dynamic Force Engine استفاده می‌کند که ضریب تراکم بالاتر، تزریق مستقیم سوخت، سیستم خنک‌سازی متغیر و سیستم انحصاری تغییر زمان باز و بسته شدن

 

سوپاپ (VVT-iE) را ارائه می‌دهد. تاکنون میزان قدرت و گشتاور تولیدی توسط این پیشرانه مشخص نشده اما قطعا توان پیشرانه‌ی تویوتا کمری 2018 نسبت به قبل افزایش یافته است. نسل فعلی کمری از پیشرانه‌ی 2.5 لیتری بهره می‌برد که قدرت 178 اسب بخار را تولید می‌کرد.

تویوتا کمری زیبا و بی نظیر 2018 رونمایی شد

عرضه‌ی نسخه‌ی هیبریدی برای تویوتا کمری 2018

علاوه بر پیشرانه‌ی 2.5 لیتری، یک پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.5 لیتری نیز برای تویوتا کمری 2018 عرضه خواهد شد. این پیشرانه در تویوتا هایلندر و سینا 2017 نیز استفاده شده بود. همچنین هر دوی این پیشرانه‌ها با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک همراه می‌شوند. گفتنی‌ست که علاقه‌مندان به خودروهای کم‌مصرف می‌توانند کمری 2018 هیبریدی را سفارش دهند که از یک موتور الکتریکی و جعبه ‌دنده‌ی ضریب متغیر با امکان شبیه‌سازی 6 دنده بهره می‌برد.

 

کمری 2018 هیبریدی از باتری‌های بزرگ‌تری برخوردار است که در زیر صندلی‌ها قرار گرفته‌اند. انتقال باتری از صندوق عقب به زیر صندلی موجب افزایش فضای بار و توزیع مناسب وزن شده است. در زمینه‌ی طراحی داخلی نیز، تویوتا کمری 2018 بسیار اسپرت‌تر از گذشته شده و نمایشگر 7 اینچی به جای نشانگرهای آنالوگ کیلومترشمار به همراه نمایشگر 10 اینچی هدآپ در میان داشبورد در داخل کابین خودرو به چشم می‌خورند.

تویوتا کمری زیبا و بی نظیر 2018 رونمایی شد

پلتفرم جدید چندرسانه‌ای و اطلاعاتی تویوتا موسوم به Entune 3 به عنوان رابط کاربری میان بخش‌های مختلف خودرو و راننده در کمری 2018 ارائه شده است. همچنین خریداران می‌توانند سیستم وای فای داخلی، سیستم صوتی JBL و ساب ووفر 10.1 اینچی را سفارش دهند. تمامی مدل‌های Camry 2018 به صورت استاندارد مجهز به سیستم ایمنی Toyota Safety Sense است. به این ترتیب این خودرو از سیستم‌های ترمز اضطراری،

 

جلوگیری از برخورد خودرو با موانع روبرو، تشخیص عابر پیاده، حفظ خودرو در مسیر، کروز کنترل تطبیق‌پذیر، روشنایی و فرمان‌پذیری خودکار بهره خواهد برد. سیستم‌های بررسی نقاط کور و بررسی ترافیک نیز به صورت سفارشی در دسترس هستند. تویوتا کمری 2018 از اواخر تابستان سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد.