پارس ناز پورتال

این تیپ مردها می توانند زنان را جذب کنند

این تیپ مردها می توانند زنان را جذب کنند

این تیپ مردها می توانند زنان را جذب کنند 

تعداد زیادی از رفتارها در مردان میباشند که از نظر روانی مورد علاقه زنان قرار می‌گیرند و ما به تفکیک این خصوصیات را در زیر بیان کرده ایم.آیـا تـا به حال فکر کرده اید که چرا همۀ وقت} بعضی از مردها در ارتـبـاطات خود با خانم ها از سایرین پیروز تر هستـند؟ گــروه خاصی از مردها وجود دارند که خانم ها به هیچ عنوان نمـی تـوانند از آن ها اجتناب کنند و این امر هیچ ارتباطی به چهره هاي جذاب و یا تناسب اندام انها ندارد.

 

حقیقت این هست که خانمها به گروه ویژه اي از خصوصیات اخلاقی مردها علاقمند میباشند و طبیعتا بـسـمت کسانی کشیده می‌شوند که آن ویژگی ها را دارا باشند.در این قسمت ۷ مورد از این ویژگی هاي “ایده آلیستی” و توضیح آنکه چرا خانم ها عاشق این خصوصیات میباشند را برای شما ذکر می‌کنیم. گرچه نباید خود را به یکباره تغییر دهید

 

و و شخصیت خود را به طور کامل عوض کنید. شاید بعضی از این صفات مناسب حال شما نباشند، دقت داشته باشید که خانم ها به سادگی متوجه تناقض موجود در شما خواهند شد.از بین تمام ویژگی ها چند موردی راکه اکثر با شما سازگاری دارد، گزینش کنید و سعی کنید هر یک از انها را در وجود خود پرورش دهید.

 

شاید در حال حاضر هم بعضی از آن ها در وجود شما یافت شود اما با نگاه کوتاهی که به این مطلب می‌اندزید متوجه خواهید شد که خانم ها به دنبال چه چیزی در شما میباشند، این امر موفقیت شما را تضمین خواهد کرد.

 

۱- مرد رمانتیک

آقایی که به عشق کلاسیک اعتقاد داشته باشید، دائما برای همسرشان گل و شکلات بخرد، بر سر میز شام شمع روشن کند ، برای این که نشان دهد به یاد اوست با وی تماس تلفنی بگیرد، به چشمان بانوی خود خیره شود و احساسات قلبی خود را به بیرون بریزد.

 

چرا این مرد غیر قابل اجتناب هست: خانم ها نیاز دارند که مورد احترام قرار گیرند و یک مرد رمانتیک این نیاز زن ها را برآورده می سازد. این مرد با ژست هاي رمانتیکی که به خود میگیرد به همسرش نشان میدهد که دوستش دارد، و در مقابل خانم نیز برای تلافی گرایشات رمانتیک خودش را در طبق اخلاص قرار می‌دهد.

 

۲- مرد با اعتماد به نفس

او کاملا مطمئن هست و به خود اعتماد کامل دارد، مردم وی را بعنوان یک فرد مثبت می شناسند و تجلی قدرت و اراده هست ( گرچه دقت داشته باشید که مردهای خودبین و از خود راضی شامل این گروه نمیشوند) به ارتباط خانم ها با سایر مردها حسادت نمی ورزند و اصلا احساس نمی‌کنند که ممکن هست به وسیله دوستان مذکر و یا همکاران خانم تهدید شوند.

 

چرا این مرد غیر قابل اجتناب هست: زن ها جذب مردهای مطمئن میشوند. اگر خود را بزرگ تصور کنید بدون شک چنین تصوری در فرد مقابل نیز ایجاد خواهد شد. یک مرد با اعتماد به نفس به دنبال تایید و تمجید خانم ها نیست و همین امر باعث می‌شود که اکثر مورد دقت انها قرار بگیرد.

 

۳- مرد هنرمند

یک مرد هنرمند خودجوش که در حال زندگی می‌کند و برای اظهار عشق و علاقه اغلب از خلاقیت خود بهره گیری میکند مثلا برای همسرش شعر می سراید و یا یک نقاشی خوشگل می‌کشد.چرا این مرد غیر قابل اجتناب هست: تمام زن ها دوست دارند احساس کنند که خاص و بی همتا میباشند و چه راهی بهتر از این که شما وی را الهه و منبع الهام خود قرار دهید. او شیفته ذهن خلاق مردهای هنرمند هست خصوصا هنگامیکه وی را نیز با هنرشان در می آمیزند.

 

۴- مرد خارجی

این مرد از یکی از کشور هاي دور دست خارجی می‌آید و دارای لهجه شیرینی هست. او دید متفاوتی نسبت به جهان دارد. روابط اجتماعی و رفتارهای روزمره اش اندکی عجیب و غریب به نظر می‌رسند اما با وجود همۀ این حرف ها باز هم به دل می‌نشیند و بسیار جذاب هست. گرچه برای این که جزء این دسته محسوب شوید حتما لازم نیست که خارجی باشید

 

بلکه اگر با چند زبان گوناگون آشنایی داشته باشید و چندان سفر کنید همان مقدار محبوبیتی راکه یک خارجی می‌گیرد میتوانید برای همسرتان به خود اختصاص دهید.چرا این مرد غیر قابل اجتناب هست: جاذبه و گیرایی، جاذبه و گیرایی، جاذبه و گیرایی. هیچ چیز دیگری نمی‌توانم در این مورد ذکر کنم.

 

تنها راز، گفتن جمله اي با لهجه اي جذاب هست که خانم ها را جذب می‌کند و مرد مورد نظر را برای او دلکش و فریبنده می سازد و اغلب نیز خانم هایي این مرد ها را گزینه می‌کنند که در مورد جهان کنجکاو میباشند. گرچه تمام جاذبه هاي جهان در مقابل قرار گذاشتن با یک چنین مردی هیچ هست.

 

۵- مرد آزاد و رها (به آن ها پسرهای شر هم گفته میشود)

این دسته از مردها از قید و بندها آزاد میباشند و اجازه می‌دهند که باد آن ها را به هر کجا که میخواهد ببرد که معمولا هم به مکان هاي دیدنی و سرگرم کننده اي کشیده میشوند. او موتورسواری می‌کند، از کار خود میزند تا با شما در کوچه ها پرسه بزند، نگران آینده نیست و به پیش روی خود چشم دوخته هست.

 

چرا این مرد غیرقابل اجتناب هست: تمام خانم ها تا حدی خواستار یاغی گری و سرکشی میباشند (گرچه در حد معقول) او عاشق آزادی و رهایی شوهرش می‌شود و آرزو می‌کند که روزی خودش هم بتواند این طور باشد. روح سرکش این مرد شادابی و جوانی را به رابطه شان اضافه میکند و خانم هم همۀ وقت} در تلاش برای رام کردن اوست- هرچند میداند که هیچ گاه واقعا پیروز نخواهد شد.

 

۶- مرد زیرک/بامزه

صحبت هاي این مرد انسان را به وجد می آورد او تنها مردی هست که به حرف هاي شما نیز گوش می‌دهد. این مرد باعث میشود که خانمش بخندد و با احساس شوخ طبعی و بذله گویی خود برای او شادی به بار می آورد. او برای جذب خانم ها از سیاست خنداندن و سرگرم کردن بهره گیری می‌کند. این مرد میتواند ساعت هاي متمادی با خانم گفتگو کند بدون این که وی را خسته و کسل کند.

 

چرا این مرد غیرقابل اجتناب هست: با گذشت زمان مو هاي شما شروع به ریزش میکنند و عضلات محکم بدنتان نرم میشوند اما اگر بتوانید وی را همچنان سرگرم نگه دارید برنده میدان خواهید بود. گفتگو و تبادل نظر عامل مهمی در ادامه ارتباط هست، اگر به او نشان دهید که دارای این ویژگی می باشید او خیلی سریع به دام غلاب شما اسیر می‌شود.

 

۷- مرد با ملاحظه

او مردی هست که در خودرو را برای همسرش باز می‌کند، صندلی را برای او بیرون میکشد، پول شام را حساب میکند، مطمئن میشود که خانم حتما دسر خود را سفارش دهد و همۀ وقت} با یک بیان منطقی و مودبانه برای بیرون رفتن از او در خواست میکند، هنگام بازگشت وی را تا درب خانه همراهی میکند، برای احساسات او ارزش قائل هست و می‌داند که چه موقع برای رفتن به خانه آمادگی دارد.

 

 به گزارش پارس ناز چرا این مرد غیرقابل اجتناب هست: غافلگیر شدید؟ احتمالا فکر نمیکردید که یک مرد مفید و با فکر مورد دقت خانم ها قرار بگیرد. زمانیکه زن ها مردهای بد و بی ادب و شرور و کسانیکه به خود زحمت تلفن زدن را هم نمی‌دهند و بسیار بی دقت میباشند را ملاتقات میکنند، مجددا اولویت هاي خود را از نو می چینند.

 

گرچه خانم ها نیازمند رشد عقلی و بلوغ فکری میباشند تا بتوانند به این نتیجه دست پیدا کنند. اما بالاخره تمام دخترخانم ها متوجه میشوند که مردی را باید گزینش کنند که با آن ها در طول یک رابطه دراز مدت مفید رفتار کند.

 

نکته قابل دقت

در اعمال هیچ کدام از خصوصیات اخلاقی مذکور زیاده روی به خرج ندهید و سعی نکنید که خود را فردی که نیستید جلوه دهید زیرا برای خانم ها این امر خیلی سریع آشکار میشود.رمز موفقیت شما در این هست که علت علاقه خانم ها به هر یک از ویژگی هاي بالا را به خاطر بسپارید و بدانید که از چه تیپ مردهایی قدردانی میکنند

 

و بعد همۀ انها را با هم مخلوط کنید و مشاهده نمایید کدامیک از انها برای شما مناسب تر میباشند تا خانم ها به علت خصوصیات بدیع و نوظهورتان شما را مورد محبت و علاقه خود قرار دهند.حالا متوجه شدید که ارزش وقت گذاشتن را داشت!