پارس ناز پورتال

تیکه های طنز مخصوص آخر سال و عید نوروز 97

مجموعه : مطالب طنز
تیکه های طنز مخصوص آخر سال و عید نوروز 97

تیکه های طنز مخصوص آخر سال و عید نوروز 97 

بهترین تیکه هاي طنز خفن مخصوص عید نوروز را برای شما داریم که می توانید در ادامه آنها را بخوانید و حسابی بخندید. 

 

1- چهارشنبه سوری : فرصتی بسیار مناسب برای افرادی که زیاد مایل نیستند بهار سال آینده را مشاهده کنند. اتفاقی که در آخرین سه شنبه سال میوفتد، اما معلوم نیست به چه دلیلی بجای سه شنبه سوری به آن چهارشنبه سوری می گویند. نام یک فیلم که موضوع آن هیچ ربطی به نام فیلم ندارد!

 

2- خانه تکانی : تکان خوردن خانه، نوعی زمين لرزه بدون خسارت جانی که البته در برخی موارد همراه با خسارتهای شدید مالی «از جمله تعویض مبلمان، پرده ها، تلویزیون و…» میباشد، نام یک نوع ورزش که در آن مردان “کوزت”وار اقدام به شستشوی شیشه خانه ها و تمیز کردن خانه میکنند.توضیح مرتبط:اي کاش بجای این همه ی ی ی خانه تکانی کمی هم به خانه دلمان تکانی می دادیم…

 

3- خرید نوروزی : روزهای کشیدن چک، روزهای حسرت کشیدن پشت ویترین مغازه ها، روز بابا من اینو می خوام – بابا من اونو می خوام، روز درک معنی فاصله طبقاتی به کمک تک تک سلول هاي بدن.

 

4 – مسافرت نوروزی : ترفندی برای جیم شدن از دست مهمانان نوروزی. فرصتی طلایی برای مأموران راهنمایی و رانندگی… البته نه برای جریمه کردن بلکه برای ارشاد رانندگان خطاکار!

 

5- رو بوسی : سخت ترین جای دید و بازدید. طبق معمولًً بعد از دست دادن انجام می‌گیرد.یک خواهش مرتبط: لطفاً در طول تعطیلات نوروزی از خوردن پیاز و سیر جداً خودداری کنید.

 

6 – عیدی : انگیزه اصلی برای رفتن به خانه اقوام. دادنش برخلاف گرفتنش بسیار سخت است. معیاری مناسب برای سنجش این که هر فرد چقدر دوستتان دارد.

 

7 – رژیم غذایی : احتمالاً در طول تعطیلات نوروز کلاً بی خیال این مورد شده اید، موردی که هم گرفتنش در طول تعطیلات باعث پشیمانی است و هم نگرفتنش!

 

8 – برنامه هاي نوروزی تلویزیون : یک سریال عشقولانه که در طی سیزده، چهارده قسمت در آن جوانی بی”وفا” «که تریپ صحبت کردنش اصلاً به تقلید از”محمد رضا متواضع” نیست» سعی میکند “وفا”دار شود. یک عالمه فیلم سینمایی شامل 3 تا ماتریکس، یک دونه مرد عنکبوتی و… همچنین پخش جومانجی برای هزارمین بار.

 

9 – سیزده به در : روزی که جماعت از خانه هایشان به مقصد کوه، دشت و بیابان خارج میشوند. روز طلایی دزدان. روزی که به جنگل می رویم ودر آنجا زباله می ریزیم، شاخه هاي درختان را می شکنیم و طبیعت را از بین می‌بریم. شاید بهمین علت در تقویم، نام سیزده به در را روز طبیعت گذاشته اند.

 

10- چهارده فروردین : یکی از روزهای سخت سال. روزی که پس از 20 روز خوردن و خوابیدن مجبوری دوباره صبح زود از خواب بیدارشوی…

 

11- روزهای بعد از تعطیلات : زمان پاس کردن چکها«برای کارمندان ارجمند»، نشستن پای لرز بعد از خوردن آجیل «اینروزها علاوه بر خوردن خربزه خوردن خیلی چیزها باعث لرزش پا می شود!» روزهای سختی که باید ناخواسته خوردن شیرینی و میوه را ترک کنید. روزهایی که قبض تلفن و موبایل «مخصوصا اس ام اس آن» منجر به بلند شدن دود از سر شما خواهند شد.