پارس ناز پورتال

جاسازی مواد مخدر با روش های عجیب قاچاقچیان

جاسازی مواد مخدر با روش های عجیب قاچاقچیان

جاسازی مواد مخدر با روش های عجیب قاچاقچیان

روانشناسان معتقدند اگر خلاقیت‌هایی که برای جاسازی مواد مخدر انجام می شود در راه درست و رشته‌ای مفید استفاده می‌شد، این افراد می‌توانستند فرد موفقی باشند. گاهی قاچاقچیان مواد مخدر برای انتقال مواد مخدر دست به ابتکاراتی می‌زنند که ماموران پلیس نیز حیرت می‌کنند. 

 

انتقال تریاک از تهران به لس‌آنجلس با پلوپز

جاسازی مواد مخدر با روش های عجیب قاچاقچیاناین پلوپز ایرانی مسیری طولانی از تهران تا فرودگاه لس‌آنجلس را طی کرده بود. در این پلوپز به طرز ماهرانه‌ای تریاک در بسته‌های دارچین جاسازی شده بود.

 

این پلوپز توسط مردی به لس‌آنجلس منتقل شده بود که ماموران گمرک ایالات متحده آمریکا در فرودگاه پی می‌برند در پلوپز مردی که آن را حمل می‌کرد و از ایران آمده بود مواد مخدر از نوع تریاک به ارزش تقریبی ۱۱۰ هزار دلار جاسازی شده است.

 

کوکائین وسط بیسکوییت وانیلی

جاسازی مواد مخدر با روش های عجیب قاچاقچیاندر آوریل سال ۲۰۱۵، ماموران فرودگاه بین‌المللی جرج بوش در شهر هیوستون واقع در ایالت تگزاس متوجه شدند بسته بیسکوییت وانیلی یک شهروند اهل گواتمالا، حاوی کوکائین است.

 

وسط بیسکوییت‌ها به جای کرم، با کوکائین پر شده بود. ارزش تقریبی این محموله قاچاق ۶۰ هزار دلار برآورد شد.

 

تریاک در بسته شکلات ایرانی به مقصد کانادا

جاسازی مواد مخدر با روش های عجیب قاچاقچیاندر این بسته شکلات ایرانی، به جای شکلات، تریاک جاسازی شده بود. این بسته قرار بود راهی طولانی را با هواپیما و در چند مرحله از ایران تا کانادا طی کند.

 

که با تیزهوشی ماموران گمرک شهر درسدن آلمان، قاچاقچیان موفق به عملی کردن نقشه شوم خود نشدند و ناکام ماندند.

 

جاسازی ۳ کیلوگرم هروئین وسط دو نارگیل به مقصد ایتالیا

جاسازی مواد مخدر با روش های عجیب قاچاقچیان

این نارگیل‌ها معمولی نیستند. داخل این دو نارگیل ۳ کیلوگرم هروئین جا سازی شده است. ماموران فرودگاه شهر میلان ایتالیا این نارگیل‌ها را کشف و در این رابطه یک نفر را دستگیر کرده‌اند.

 

کشف یکی از بزرگترین محموله‌های تریاک تاریخ آلمان و دستگیری اتباع ایران و ایتالیا

جاسازی مواد مخدر با روش های عجیب قاچاقچیاناین‌جا مقر پلیس شهر ووپرتال آلمان است و بسته‌هایی که روی میز قرار دارند، از بزرگترین کشفیات تریاک در تاریخ جمهوری فدرال آلمان است.

 

در رابطه با این کشف پلیس آلمان، ۷ نفر که تابعیت ایران و برخی‌شان تابعیت ایتالیا را داشتند دستگیر شدند.

 

کوکائین جاسازی شده در پیچ به مقصد آفریقای جنوبی

جاسازی مواد مخدر با روش های عجیب قاچاقچیانماموران فرودگاه بین‌المللی پایتخت بوئنوس آیرس پایتخت آرژانتین مجموعه‌ای از این پیچ‌ها کشف کردند که مجموعا داخل آن‌ها بیش از ۲۰ کیلوگرم کوکائین جاسازی شده بود.

 

مردی اهل پرو قصد داشت این پیچ‌ها را از آرژانتین به آفریقای جنوبی منتقل کند که موفق نشد و دستگیر شد.

 

تریاک جاسازی شده در پیچ از مبدا ایران به مقصد کانادا

جاسازی مواد مخدر با روش های عجیب قاچاقچیان

این پیچ‌ها از ایران راهی کانادا بودند که توسط ماموران فرودگاه کشف شدند.

 

جاسازی ماری‌جوآنا در بسته پستی حاوی ساعت از مبدا هلند به مقصد ژاپن

جاسازی مواد مخدر با روش های عجیب قاچاقچیاندر این ساعت‌ها که در یک بسته پستی از هلند به ژاپن فرستاده شده بودند، به طرز ماهرانه‌ای ماری‌جوآنا جاسازی شده بود. در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.

 

جاسازی هروئین در قالیچه‌های ایرانی از مبدا ایران به مقصد کشورهای اروپایی

جاسازی مواد مخدر با روش های عجیب قاچاقچیاندر سال ۲۰۱۴ یکی از کم‌سابقه‌ترین کشفیات مواد مخدر در آلمان رخ داد. این کشف مواد مخدر تا مدت‌ها سوژه رسانه‌های آلمانی بود. ۹ قالیچه ایرانی در قسمت بار فرودگاه لایپزیگ-هاله کشف شده‌اند که ۴۵ کیلوگرم هروئین به طرزی ماهرانه در آن‌ها جاسازی شده بودند.

 

تکنیک جاسازی به گونه‌ای بود که شکی بر نمی‌انگیخت و دیده نمی‌شد. پلیس آلمان اعلام کرد هروئین کشف شده بسیار باکیفیت و نرم است و میلیون‌ها یورو قیمت دارد.

 

جاسازی هروئین در تار و پود کنار قالیچه ایرانی در آلمان

جاسازی مواد مخدر با روش های عجیب قاچاقچیانحساسیت ماموران فرودگاه لایپزیگ در کنترل جدی‌تر این محموله، به خاطر سنگینی غیرمعمول قالیچه‌ها برانگیخته شد. در هر قالیچه ۵ کیلو پودر هروئین جاسازی شده بود و مواد مخدر در ریسمان‌های نازکی قرار داشتند که در تار و پود کناره‌ فرش‌ها تنیده شده بودند.

 

این قالیچه‌ها در یک محموله بار هوایی از ایران قرار داشته‌ و به مقصد گیرندگانی در لهستان، فرانسه، بلژیک و کنگو ارسال شده بودند.

 

جاسازی ماده مخدر مت‌آمفتامین (شیشه) در کفش

جاسازی مواد مخدر با روش های عجیب قاچاقچیانده تبعه مالزی قصد داشتند با جاسازی ماده مخدر شیشه در کفش، محموله خود را به نیوزلند برسانند که موفق نشدند و این محموله توسط ماموران پلیس کشف شد. ارزش تقریبی این محموله ۱۰ میلیون دلار برآورد شده است.

 

کنسرو کوکائین از مبدا کلمبیا به مقصد اکوادور

جاسازی مواد مخدر با روش های عجیب قاچاقچیاناین کنسروها ظاهرا باید کنسرو آناناس باشند ولی داخل آن‌ها کوکائین است. این محموله قرار بود از کلمبیا به اکوادور منتقل شود که با تیزهوشی ماموران پلیس قاچاقچیان موفق نشدند.

 

محموله بزرگ هروئین در سیرترشی‌های ایرانی در آلمان

جاسازی مواد مخدر با روش های عجیب قاچاقچیاناین محموله مواد مخدر یکی از معروف‌ترین کشفیات مواد مخدر در تاریخ آلمان است. این بزرگ‌ترین محموله هروئین است که در طول چند دهه گذشته در آلمان کشف و ضبط شده است.

 

پلیس ‌آلمان سال ۲۰۱۴ موفق شد ۳۳۰ کیلوگرم هروئین جاسازی شده را در محموله‌ای از مبدا ایران در آلمان کشف کند.

 

تریلی با پلاک ایران حامل سیرترشی ایرانی با محتوای هروئین در آلمان

جاسازی مواد مخدر با روش های عجیب قاچاقچیانبازرسان گفتند این مواد مخدر در محموله‌‌ای که از ایران فرستاده شده و ظاهرا حامل خیارشور و سیرترشی بوده پیدا کرده‌اند. ارزش این مواد بر اساس نرخ رایج مواد مخدر قاچاق در خیابان‌ها حدود ۵۰ میلیون یورو ارزیابی شده است.

 

جاسازی کوکائین وسط کتاب

جاسازی مواد مخدر با روش های عجیب قاچاقچیاناین کتاب که در آن کوکائین جاسازی شده است توسط ماموران فرودگان شهر درسدن آلمان کشف شده است.

 

جاسازی ماری‌جوآنا در لاستیک یدکی خودرو

جاسازی مواد مخدر با روش های عجیب قاچاقچیاناین محموله مواد مخدر توسط سگ موادیاب پلیس در ایرلند کشف شد.

 

جاسازی هروئین در بسته قهوه

جاسازی مواد مخدر با روش های عجیب قاچاقچیانماموران گمرک ایالات متحده آمریکا در فرودگاه بین‌المللی میامی این بسته قهوه از مبدا گواتمالا که در آن هروئین جاسازی شده بود را کشف کردند.

 

جاسازی شیشه در بسته شکلات

جاسازی مواد مخدر با روش های عجیب قاچاقچیانماموران گمرک ایالات متحده آمریکا در فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس، بسته‌های شکلاتی که در آن‌ها به طرز ماهرانه‌ای ماده مخدر مت‌آمفتامین (شیشه) جاسازی شده بود را در چمدان مردی که به آن مشکوک شده بودند کشف کردند.

 

جاسازی کوکائین وسط بسته‌های گوشت منجمد

جاسازی مواد مخدر با روش های عجیب قاچاقچیاناکتبر سال ۲۰۱۵ ماموران گمرک ایالات متحده آمریکا در فرودگاه بین‌المللی جان اف کندی در نیویورک به مردی که در چمدان خود بسته‌های گوشت منجمد حمل می‌کرد مشکوک شدند.

 

پس از بازرسی چمدان این مرد مشخص شد وسط گوشت‌های منجمد کوکائین جاسازی شده است.

 

جاسازی کوکائین وسط مواد غذایی

جاسازی مواد مخدر با روش های عجیب قاچاقچیان

مجموعه بسته‌های مواد غذایی که یک تبعه کشور پرو آن‌ها را با هواپیما به نیویورک منتقل کرده بود. داخل همه این مواد غذایی کوکائین جاسازی شده بود.