پارس ناز پورتال

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

جدایی های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان سلبریتی ها

 

امروز بـه دنیای سلبریتی هاي مشهور میرویم و مشهور ترین و غیره منتظره ترین جدایی ها و طلاق هاي این چهره هاي مشهور را مرور می کنیم، و همچنین در آن سو نیز سلبریتی هایي را معرفی می کنیم کـه عشق و روابط پایداری را تا امروز داشته اند. روابط عاطفی سلبریتی ها همیشه غیر منتظره اسـت، ناگهان عاشق میشوند و ناگهان هم در عین عاشق بودن شان طلاق میگیرند.

 

میلیون ها نفر در کشور هـای مختلف چشم‌شان بـه سبک زندگی سلبریتی مورد علاقه‌شان اسـت و چهره محبوب خودرا در شبکه‌‌هاي اجتماعی و رسانه‌ ها دنبال می کنند تا ببیند سلبریتی دلخواهشان بـه چـه کسی دل بسته یا این‌کـه از چـه کسی دل بریده اسـت. انصافاً هم باید بـه طرفداران سلبریتی‌ها حق داد چرا کـه تجربه نشان داده اسـت:

 

روابط این چهره‌‌هاي سرشناس در زمان‌هایي کـه فکر میکنیم تا ابد بـه طول می‌انجامد. بـه طرفة العینی گسسته می شود و از طرف دیگر زمانی کـه فکر میکنیم سلبریتی‌ مورد علاقه‌مان رابطه‌اش رابه زودی با معشوقه قطع می کند این سلبریتی‌ سال‌هاي سال بـه همان معشوقه دل می‌بنند و وفادار باقی می ماند.

 

جدایی برد پیت و آنجلینا جولی

دلایل زیادی داشت کـه هواداران فکر کنند برد پیت و آنجلینا جولی تا ابد درکنار هم باقی بمانند. سرپرستی چندین فرزند یکی از این دلایل بود کـه آنجلینا جولی در صحبت‌هایش زیاد بـه این امر اشاره داشت. دراین زمینه آنجلینا جولی مدتی پیش گفته بود فرزندان دلیل مهمی برای ادامه زندگی یک زوج بـه حساب می آیند اما اگر این زوج واقعاً بـه یک دیگر علاقه نداشته باشند بچه‌ها ضامنی برای ادامه زندگی این زوج نخواهند بود.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

آنجلینا جولی و برد پیت نهایتاً درسال ۲۰۱۶ از یک دیگر جدا شدند ودر زمینه این جدایی آنجلینا بـه رسانه‌ ها گفت برد پیت پدر و همسر بسیار دوست‌داشتنی و دلربایی اسـت اما وی اخلاق‌هاي مردانه‌اي دارد کـه هر شخصی نمی تواند بـه اسانی با آن‌ها کنار بیاید و بهمین دلیل این زوج موفق هالیوودی تصمیم بـه جدایی گرفتند.

 

جدایی کریس پرت و آنا فاریس

منتقدین هنر سینما جملگی بر این باور هستند کـه کریس پرت و آنا فاریس دو نفر از با استعدادترین هنرپیشه‌‌‌هاي هالیوود بـه حساب می آیند، کریس و آنا نیز از هر فرصتی برای تعریف کردن از یک دیگر استفاده کردند و مدتی پیش پرت جایی گفت آنا فاریس مادر نمونه‌اي اسـت و پسرش را هدیه‌اي جانب این مادر فداکار می داند. کریس ادامه داد زندگی بدون پسرش معنایی ندارد.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

این صحبت‌هاي عاشقانه و انگیزه‌بخش باعث شد تا طرفداران این سلبریتی‌ها فکر کنند کریس پرت تا ابد درکنار آنا فاریس باقی می ماند اما این سکه روی دیگری داشت و این زوج مشهور پس از ۸ سال از هم جدا شدند تا جک، فرزند طلاق بـه حساب بیاید.

 

جدایی جان سینا و نیکی بلا

اگر از هواداران این زوج سلبریتی باشید بـه احتمال زیاد مراسم نامزدی جان سینا و نیکی بلا رابه خاطر می‌آورید کـه دراین مراسم، این زوج تا چـه اندازه بـه یک دیگر اظهار عشق کردند. جان سینا یک روز پس از برگزاری مراسم نامزدی‌اش بـه رسانه‌‌ها گفت کـه روز نامزدی وی یکی از بهترین روزهای زندگی‌اش بودو او توانست با بانوی روهایایش نامزد کند.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

جان سینا در جایی گفته بود نیکی بلا زنی اسـت کـه معنای باهم بودن رابه او آموخته اسـت. رابطه جان سینا و نیکی بلا بـه خوبی پیش می‌رفت و پس از نامزدی این زوج تدارک مراسم عروسی را میدیدند تا این‌کـه اردیبهشت امسال بـه ناگاه باخبر شدیم جان سینا با نیکی بلا بـه‌هم زده اسـت و این زوج سلبریتی‌ پرطرفدار از هم جدا شدند.

 

جدایی چنینگ تیتوم و جینا دوان

چنینگ تیتوم یکی از خوش‌تیپ‌ترین هنرپیشه‌‌هاي حال حاضر هالیوود اسـت و بهمین دلیل درکنار حضور در دنیای فیلم و سینما، کارنامه‌ خوبی در مدلینگ نیز دارد. تیتوم را برای نخستین بار در فیلم مربی کارتر، محصول سال ۲۰۰۵ شاهد بودیم و ازآن زمان بـه بعد این هنرپیشه خوش‌استعداد در فیلم‌هاي پرفروش زیادی شرکت کرده اسـت.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

جالب اسـت بدانید چنینگ تیتوم درسال ۲۰۰۶ مشغول بـه بازی در فیلم Step Up بود کـه با جینا دوان آشنا شد و این دو بـه یک دیگر دلباختند. در نتهایت نیز چنینگ درسال ۲۰۰۸ بـه جینا پیشنهاد نامزدی داد و یکسال بعد باهم ازدواج کردند. همه ی چیز میان چنینگ تیتوم و جینا بـه خوبی پیش می‌رفت تا این‌کـه بـه ناگاه باخبر شدیم این دو زوج هالیوودی پیمان ازدواج‌شان را زیر پا گذاشته‌اند و از یک دیگر جدا شدند.

 

جدایی کریس مارتین و گوئینت پالترو

کریس مارتین و گوئینت پالترو ازآن دلداده‌هاي هالیوودی بـه حساب می‌آمدند کـه کسی حتی فکرش را نمی کرد روزی پیش بیاید کـه این زوج خوشبخت از هم جدا شوند. بـه لحاظ بازه زمانی نیز کریس و گوئینت رکورد خوبی را در ماندگاری ازدواج از خود بجای گذاشتند و ازدواج آن‌ها از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۵ بـه طول انجامید.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

اما در نهایت چشم کریس بـه داکوتا جانسون افتاد از گوئینت دل‌ برید. کریس مارتین پس از این جدایی از گوئینت پالترو تعریف‌هاي زیادی کرد و گفت گوئینت همسر خوبی برای او بوده اسـت اما اوضاع آن‌طور کـه انتظار داشت پیش نرفت و این دو وادار بـه جدایی شدند.

 

جدایی جاستین ثرو و جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون و برد پیت زوج طلایی هالیوود بودند تا این‌کـه خبر از جدایی جنیفر و برد بـه میان آمد، مدتی بعد جنیفر بـه جاستین ثرو دل بست و عشق آتشینی را میان این زوج سلبریتی‌ شاهد بودیم. محبت این دو بـه یک دیگر بـه اندازه‌اي بالا گرفت کـه در جایی جاستین ثرو در خصوص ازدواج خود با جنیفر گفت ازدواج چیزهای کوچک را کوچک تر میکند و چیزهای بزرگ را کوچک.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

در ازدواج شـما همیشه یک هم‌پیمان درکنار خود دارید و احساس خوبی اسـت کـه بدانید یکی همیشه حواسش بـه شماست و مواظب‌تان اسـت. جاستین در ادامه صحبت‌هاي خود گفته بود مـا شوخ‌طبعی یک دیگر رابه فال نیک میگیریم و بـه هم احترام می گذاریم، ممکن اسـت این موارد در نگاه اول ساده‌ بنظر برسد اما بیشتر از چیزی کـه فکرش را بکنید در ازدواج مهم و ضروری اسـت.

 

جدایی لیدی گاگا و تیلور کینی

لیدی گاگا نه تنها بـه اسطوره‌اي در دنیای خوانندگی تبدیل شده بلکه ید طولایی در بازیگری نیز دارد و بی شک تیلور کینی بعنوان همسر سابق گاگا، نقش مهمی در پیشرفت او داشته اسـت. لیدی گاگا مدتی قبل از جدایی از تیلور کینی گفته بود آن‌‌ها دوستان خوبی برای هم هستند و عشق و دلدادگی‌ میان گاگا و تیلور پایانی ندارد.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

تیلور نیز در خصوص لیدی گاگا گفته بود ارتباط بسیار محکمی میان او و گاگا برقرار اسـت و با تمام قدرت سعی در استحکام بخشیدن بـه عشق‌شان دارد. وی ادامه داده بود کـه هر کاری از دستش بر بیاید برای گاگا انجام میدهد و اهمیت زیادی برای او قائل اسـت. پیمان ازدواج این زوج از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ بـه طول انجامید و پس از گذشت چهار سال از هم جدا شدند.

 

طلاق بن افلک و جنیفر گارنر

این زوج خوش‌تیپ و موفق هالیوودی از هر فرصتی برای عشق‌ورزیدن بـه هم و تعریف و تمجید از یک دیگر استفاده می کردند. در همین راستا بن افلک مدتی قبل از جدایی بـه رسانه‌ ها در خصوص جنیفر گارنر گفته بود مـن دیوانه‌وار عاشق جنیفر گارنر هستم و بهترین خانواده دنیا را دارم و از این‌کـه در چنین موقعیتی قرار گرفتم احساس خرسندی می کنم.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

بن افلک بـه اندازه‌اي از زندگی خود درکنار جنیفر گارنر راضی بود کـه گفت آرزو می کند زمان در همان لحظه ثابت شود تا او بتواند برای همیشه درکنار جنیفر دوستداشتنی زندگی کند. بن با جنیفر درسال ۲۰۰۵ ازدواج کرد و دوازده سال بعد خبر طلاق این دو سلبریتی در رسانه‌ ها دست بـه دست شد.

 

جدایی رایان فیلیپ و ریس ویترسپون

ریس ویترسپون طلاق سخت و بدی رابا رایان فیلیپ تجربه کرد اما اینروزها موفق شده دشواری‌هاي جدایی از فیلیپ را پشت سر بگذارد و با همسر جدیدش زندگی خوبی را آغاز کند. رایان فیلیپ نیز پس از ریس ویترسپون چشمش دختر دیگری را نگرفت و پس از جدایی، همان‌ گونه مجرد باقی‌مانده اسـت. این دو سلبریتی‌ سرشناس در حین تولید فیلم Cruel Intentions باهم آشنا شدند.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

در آن زمان ریس تنها ۲۱ سال داشت و پس از دو سال آشنایی با رایان فیلیپ پیمان ازدواج بست. گفته می شود سن و سال کم ریس ویترسپون یکی از دلایل اصلی جدایی این زوج اسـت. رایان فیلیپ در خصوص طلاق خود بـه رسانه‌ ها گفته اسـت او و ریس در سنین جوانی باهم ازدواج کرده‌اند و برای فضای شلوغ و پرحاشیه‌اي مانند هالیوود اصلاً آمادگی نداشتند. در نتیجه فضا بر آن‌ها غالب شد و رابطه‌ رایان و ریس ویترسپون بـه جدایی کشید.

 

طلاق لیو شرایبر و نائومی واتس

این دو سلبریتی موفق بی‌دلیل بـه شهرت و آوازه‌اي جهانی نرسیده‌اند و از زوج‌هاي بسیار فعال هالیوود بودند. از قرار معلوم حجم کار زیاد باعث شد رابطه لیو و نائومی بـه هم بخورد و کار آن‌ها بـه جدایی بکشد.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

لیو شرایبر و نائومی واتس تلاش زیادی برای حفظ کانون خانواده انجام دادند و چیزی حدود ۱۱ سال درکنار هم بودند کـه در بین آمار رابطه‌هاي زوج‌هاي هالیوودی زمان زیادی بنظر میرسد. لیو و نائومی در نهایت از هم جدا شدند اما هردو تأکید زیادی داشتند تا آسيب‌اي بـه دو فرزند آن‌ها از این جدایی وارد نشود.

 

جدایی جولی بوون و اسکات فیلیپس

اگر از طرفداران سریال‌هاي خنده‌دار باشید بی شک سریال Modern Family را دیده‌اید و چشم‌تان بـه جولی بوون زیبارو افتاده اسـت. جالب اسـت بدانید جولی بوون همسر اسکات فیلیپس بودو از وی ۳ فرزند نیز دارد. این زوج موفق چیزی بـه مدت ۱۳ سال درکنار هم زندگی کردند.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

تا این‌کـه نهایتاً درسال ۲۰۱۸ شاهد انتشار خبر جدایی آن‌ها بودیم. در خصوص دلیل متارکه جولی و اسکات خبری منتشر نشده اسـت اما گفته میشود ظاهرا جولی و اسکات بـه این نتیجه رسیده‌ بودند کـه زندگی جداگانه‌اي دارند و هر کدام باید بـه راه خود بروند.

 

جدایی اریک دین و ربکا گیهارت

اریک دین در سریال آناتومی گری توانست برای خود اسم و رسم خوبی دست و پا کند، چند سالی نیز می شود کـه در سریال آخرین کشتی نقش کاپیتان تام چندلر را بر عهده دارد اما از قرار معلوم در دنیای واقعی اریک نتوانست کشتی زندگی خانوادگی خودش را درست هدایت کند و مدتی پیش پس از ۱۴ سال اعلام کرد کـه از ربکا گیهارت جدا شده اسـت.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

این زوج موفق دو دختر ۷ و ۶ ساله دارند و بی شک این جدایی روی زندگی آن‌ها تأثیر مستقیمی خواهد داشت. ربکا گیهارت دراین زمینه در اینستاگرام خود نوشت صحبت کردن در خصوص جدایی کار ساده‌اي نیست اما بخاطر فرزندانش هم کـه شده باید بـه مشکلات پس از طلاق فایق بیاید و برای فرزندانش مادر خوب و مستقلی باقی بماند.

 

روابط و عشق های پایدار تا امروز : رابطه جنیفر لوپز و الکس رودریگز

 

متخصصان تحکیم خانواده بر این باور هستند کـه یک رابطه موفق وقتی شروع میشود کـه با فرد مناسب ودر زمان مناسب انجام شود. این امر در خصوص ارتباط جنیفر لوپز و الکس رودریگز کاملاً صدق میکند و جنیفر لوپز نیز بـه این واقعیت آگاه اسـت. وی دراین زمینه بـه رسانه‌ ها گفته کـه بعید میداند زمانی بهتر از اکنون و شخصی بهتر از الکس رودریگز را برای آشنایی و دوستی پیدا کند.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

جنیفر در ادامه صحبت‌هایش اشاره کرد بنظر او اگر آن‌ها در ۲۰ سالگی باهم آشنا میشدند رابطه خوبی را تجربه نمی کردند اما اکنون کـه بـه سن و سال و عقل و کمال رسیده‌اند بهتر از پس رابطه و آشنایی با یک دیگر بر خواهند آمد و سعی میکنند فرزندانشان را در محیطی دوستانه بزرگ کنند.

 

رایان رینولدز و بلیک لایولی

این دو سلبریتی پرطرفدار هردو در سر صحنه فیلم Green Lantern باهم آشنا شدند، این فیلم در گیشه فروش خوبی نداشت و بـه لحاظ هنری نیز نظر منتقدین را جلب نکرد اما بهانه خوبی برای آشنایی این زوج بودو بی شک هردو از این‌کـه بازیگری دراین فیلم را انتخاب کرده‌اند اکنون بسیار راضی هستند.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

رایان رینولدز ۴۲ سال دارد و پدر ۳ فرزند شیطان و بانمک اسـت کـه ۲ فرزند از ۳ فزرند رینولدز مرطوب بـه همسر سابقش اسـت اما از قرار معلوم این بچه‌‌ها رابطه خوبی با بلیک لایولی برقرار کرده‌اند و هیچ مشکلی با نامادری‌شان ندارند.

 

جان لجند و کریسی تیگن

جان لجند خواننده بسیار محبوبی اسـت و ظاهرا در منزل نیز همسر بسیار خوب و شایسته‌اي برای کریسی تیگن دوست‌ داشتنی اسـت. از طرف دیگر کیسی تیگن نیز مدل بسیار زیبایی اسـت کـه با اندام خوش‌تراش خود حضوری درخشان در صنعت مدلینگ دارد. این دو زوج سلبریتی همیشه سخت مشغول کار و تلاش هستند.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

اما گفته می شود جان لجند در حین کار و زمانی کـه بیرون از منزل اسـت نیز همیشه فکر و ذکرش پیش کریسی اسـت و از همه ی لحاظ همسرش را پشتیبانی میکند. لجند در جایی گفته اسـت از دیدن موفقیت همسرش در کارهایی کـه بـه آن علاقه دارد بسیار خوشحال میشود و هر کاری از دستش بر بیاید برای موفقیت بیشتر کریسی انجام خواهد داد.

 

جو جوناس و سوفی ترنر

سانسا استارک مجموعه بازی‌هاي تاج و تخت بـه خوبی راه و رسم عاشق پیشگی با یک سلبریتی را بلد اسـت و خوب می داند چگونه ارتباط خودرا با جو جوناس بـه عنوانی کی از معروفترین خواننده‌ها برقرار کند. بـه گفته سوفی ترنر ارتباط داشتن با یک سلبریتی محبوب بسیار آسان‌تر از فردی عادی اسـت.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

چرا کـه سلبریتی‌ها بـه قوانین و فضای حاکم بر زندگی آن‌ها آشنایی دارند و تعامل بهتری با یک دیگر برقرار می کنند. سوفی ترنر در ادامه صحبت‌هاي خود بـه این نکته اشاره میکند کـه شغل و حرفه‌ سلبریتی‌ها بـه نوعی اسـت کـه ممکن اسـت چندین ماه بـه دلایل کاری از هم جدا باشند و باید بـه‌خوبی بتوانند با این شرایط کنار بیایند.

 

ماتیو کوما و هیلاری داف

اگر زندگی این دو سلبریتی محبوب را دنبال کرده باشید حتما می دانید کـه ماتیو و هیلاری فراز و نشیب‌هایي را در طول رابطه‌ خود شاهد بوده‌اند و دو بار از هم جدا شدند اما عشق آن‌ها بـه اندازه‌ي بود کـه دوری یک دیگر را طاقت نیاوردند و پس از مدتی جدایی دوباره بـه نزد هم بازگشتند.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

گفته می شود کـه هیلاری از مایتو باردار اسـت و هواداران تولد این نوزاد جدید را نشانه‌اي از تحکیم رابطه میان ماتیو و هیلاری می دانند. این دو سلبریتی پرطرفدار با سایر اعضای خانواده‌هاي یک دیگر نیز رابطه خوبی دارند و مادر هیلادی در مراسم تولد ماتیو کوما شرکت کرده بودو ظاهرا خیلی هم از این جوان خوش‌تیپ و موفق خوشش آمده بود.

 

نیک جوناس و پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا ۳۶ سال سن دارد و حاصل ازدواج قبلی او یک فرزند دختر اسـت اما مدتی پیش در خبرها داشتیم پریانکای دوست‌ داشتی بـه نیک جوناس 25 ساله دل باخته اسـت و این دو سلبریتی‌ سر سری باهم دارند. آن گونه کـه پیداست پریانکا چوپرا با نیک جوناس نامزد کرده و قضیه‌ بـه اندازه‌ اي جدی اسـت کـه احتمال ازدواج این زوج سلبریتی بسیار زیاد اسـت.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

پریانکا دراین خصوص بـه رسانه‌ ها گفته کـه اهمیت زیادی بـه ازدواج و تشکیل خانواده می دهد و همیشه دوست داشته سقفی محکم بالای سر بچه‌هایش باشد. وی در ادامه گفته اسـت اگر خدا بخواهد قصد دارد بازهم بچه‌دار شود و با توجه بـه این‌کـه چند ماهی بیشتر از نامزدی پریانکا و نیک جوناس نمی‌گذرد اما بعید نیز در آینده‌اي نزدیک خبر ازدواج این زوج را در رسانه‌ ها شاهد باشیم.

 

جاستین بیبر و هایلی بالدوین

بی شک آوازه جاستین بیبر بـه گوش شـما خورده اسـت و این سلبریتی پرطرفدار تا کنون سابقه آشنایی با دخترهای مختلفی را در کارنامه خود دارد اما هیچکدام از این دوستی‌ها بـه ازدواج ختم نشده اسـت. دراین بین جاستین مدتی پیش با هایلی بالدوین، دختر هنرپیشه خوش‌‌آوازه، استفن بالدوین آشنا شد و بـه او دل باخت.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

جالب اسـت بدانید عشق جاستین بـه هایلی بـه اندازه‌اي بود کـه مدتی بعد شاهد نامزدی این زوج سلبریتی بودیم. از قرار معلوم رابطه جاستین و هایلی بسیار جدی اسـت و جاستین قصد ازدواج با هایلی را دارد، وی در همین زمینه بـه رسانه‌ ها گفته کـه عجله‌اي برای ازدواج با هایلی ندارد چرا کـه این عجله باعث میشود بـه هایلی آسيب وارد شود.

 

کیت هرینگتون و رز لزلی

انصافاً باید عشقی کـه میان ایگریت و جان اسنو در سریال بازی‌هاي تاج و تخت شاهد بودیم بـه‌ اندازه‌اي جذاب و باور پذیر بود کـه حیف اسـت ایفاکنندگان نقش‌هاي این عشق در دنیای واقعی کنار هم نباشند. کیت هرینگتون و رز لزلی در سر صحنه سریال بازی‌هاي تاج و تخت درسال ۲۰۱۲ باهم آشنا شدند و همان زمان بـه یک دیگر دلباختند تا این‌کـه چند ماه پیش خبر ازدواج این زوج عاشق در رسانه‌‌ها پیچید.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

کیت و رز در خصوص زندگی شخصی خود بسیار رازدار عمل می کنند و رسانه‌ ها را تا جای ممکن از حریم خانه دور نگه داشته‌اند اما مدتی پیش کیت هرینگتون در جایی گفت مـن از جانب رز لزلی نمیتوانم در خصوص زندگی مشترکمان نظر بدهم اما بنظر خودم، مـا زندگی بسیار خوب و شادی را تجربه میکنیم و آینده‌اي درخشان پیش رو داریم.

 

جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل

جاستین تیمبرلیک رابه خوبی می‌شناسیم و کاملاً مشخص اسـت کـه با یکی از استعدادهای ناب موسیقی در قرن اخیر سر و کار داریم کـه آینده‌ روشنی پیش‌رو دارد، جسیکا بیل نیز هنرپیشه تازه‌کاری نیست و آخرین حضور در سریال The Sinner هنرمندی وی در بازیگری را ثابت کرد و توانست از اجرای نقشی بسیار سنگین موفق بیرون آید.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

جالب اسـت بدانید جاستین و جسیکا چیزی حدود ۵ سال اسـت کـه نامزد کرده‌اند و جاستین از هر فرصتی برای تعریف و تمجید از نامزد دوست‌داشتنی خود استفاده می کند. جاستین در پستی از اینستاگرم نوشت جسیکا بـه او عشق واقعی را هدیه داده و از زمان آشنایی با جسیکا متوجه شده اسـت کـه عشق واقعی چقدر شیرین و ماندگار اسـت.

 

کول اسپراوس و لیلی رینهارت

کول با بازی در سریال Riverdale بـه شهرت رسید و لیلی رینهارت نیز کـه در همین سریال ایفای نقش می کرد با کول آشنا شد. این دو سلبریتی جوان کـه آینده‌اي بسیار روشن در پیش‌رو دارند درکنار بازی دراین سریال در دنیای واقعی نیز ارتباط خوبی باهم دارند و خبر هـای خوشی از عشق کول بـه لیلی بـه گوش می رسد.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

بـه این ترتیب انتظار میرود در آینده نیز کول و لیلی همان‌ گونه درکنار یک دیگر بمانند و چـه بسا شاهد خبر ازدواج این سلبریتی‌هاي جوان و خوش‌تیپ باشیم.

 

لیام همسورث و مایلی سایرس

اگر از طرفداران مایلی سایرس باشید حتما بـه خوبی میدانید سبک زندگی وی بـه گونه‌اي اسـت کـه بعید بنظر میرسد بـه فکر ازدواج باشد اما از زمانی کـه شاهد ارتباط لیام همسورث و مایلی سایرس هستیم کاملاً مشخص اسـت کـه سایروس بـه لیام حسابی دل باخته و انتظار داریم این رابطه بـه جاهای خوبی ختم شود.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

مایلی سایرس در خصوص لیام بـه رسانه‌ ها گفته اسـت توقع مـن از شریک زندگی‌ام این اسـت کـه مرا همیشه تشویق کند ودر هر لحظه‌اي پشتیبان مـن باشد، این فرد لیام همسورث اسـت و بیشتر از چیزی کـه فکرش را می کردم هوای مـن را در تمام لحظات دارد.

 

جان کرازینسکی و امیلی بلانت

اگر سریال تلویزیونی The Office را دیده باشید بـه خوبی میدانید کـه جان کرازینسکی استاد بازی در نقش‌هاي عاشقانه‌ اسـت و عشق سوزانی را دراین سریال بـه نمایش گذاشت. از قرار معلوم کرازینسکی در زندگی شخصی نیز فرد عاشق‌پیشه و خانواده دوستی اسـت و همسرش امیلی بلانت را از جان و دل دوست دارد.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

این زوج سلبریتی دو فرزند بسیار دوست‌داشتنی دارند و برای نخستین بار در فیلم A Quite Place درکنار هم در نقش زن و شوهر ایفای نقش کردند و توانستند نظر مثبت منتقدان را بدست بیاورند. جان در جایی بـه رسانه‌ ها گفته بود بـه نظرش ایمیلی زنی خوش‌طبع و با استعداد اسـت و مـن نخستین طرفدار سینه‌ چاک امیلی هستم.

 


 

در آخر نیز ستاره هایی که از خیانت همسرشان گذشت کرده اند

 

خیانت از نظر مـا یعنی اتمام رابطه، اما عده اي از افراد هستند کـه آنرا فراموش می کنند و بـه زندگی با فرد خیانتکار ادامه می‌دهند. این موضوع در بین ستاره هاي هالیوود هم دیده شده اسـت. اگر دوست دارید با ستاره هایي کـه باوجود خیانت همسرانشان همان‌ گونه درکنار هم هستند آشنا شوید.

 

خیانت کاردی بی و آفست

زمانی کـه تنها 4 ماه از ازدواج کاردی بی و آفست گذشته بود، شایعات مبنی بر این‌کـه آفست بـه کاردی بی خیانت کرده همه ی جا منتشر شد.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

کاردی نیز در جواب این شایعات در توییترش نوشت: «این اتفاق ممکن اسـت برای همه ی رخ دهد، حتی برای شـما… و هر کس بـه گونه اي با این اتفاق رو بـه رو می شود.» این دو ستاره پس ازآن ماجرا همان‌ گونه بـه زندگی خود ادامه دادند و حال صاحب یک فرزند دخترند.

 

خیانت بیانسه و جی زی

پس از این‌کـه بیانسه بـه خیانت همسرش پی برد، آلبومی در مورد او روانه بازار کرد. جی زی نیز یک تک موزیک بـه قصد معذرت خواهی برای بیانسه خواند.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

پس از مدتی آن دو یک موزیک مشترک روانه بازار کردند تا بـه دیگران نشان دهند کـه هنوز هم درکنار هم اند و زندگی شادی دارند.

 

خیانت هیلاری و بیل کلینتون

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

هیلاری کلینتون، با این‌کـه همسرش بیل چندین بار بـه او خیانت کرد، اما وی را بخشید و همان‌ گونه در کنارش زندگی می کند. اطرافیان هیلاری مدام بـه او می‌گفتند کـه باید از همسرت جدا شوی اما او در گفتگو اي گفت کـه هیچ وقت اینکار را نمی‌کند.

 

خیانت فرگی و جاش دوهامل

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

درست 9 ماه پس از ازدواج این دو ستاره باهم، جاش بـه فرگی خیانت کرد. اما آن ها اعتراف کردند کـه این ماجرا، رابطه آن ها را مستحکم تر از قبل کرد. البته در نهایت این دو ستاره از هم جدا شدند.

 

خیانت کلویی کارداشیان و لمار اودم

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

کلویی کارداشیان و لمار اودم پس از یک ماه آشنایی، خیلی زود باهم ازدواج کردند. این خبر زمانی پخش شد کـه شایعات زیادی در مورد روابط لمار با دختران دیگر بر سرزبان ها بود. کلویی سعی کرد کـه در ابتدا این مشکل را حل کند اما در نهایت نتوانست ودر سل 2013 از همسرش جدا شد.

 

خیانت کلویی کارداشیان و تریستان تامپسون

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

درست زمانی کـه کلویی کارداشیان تصور می کرد کـه مرد رویاهایش را پیدا کرده، تصاویر تریستان در حال خیانت بـه او در اینترنت پخش شد و بدتر از همه ی این‌کـه این اتفاق زمانی افتاد کـه کلویی باردار بود. باوجود تمام این اتفاقات این دو در حال حاضر باهم زندگی می کنند و صاحب یک فرزند دختر نیز شده اند.

 

خیانت کریستین استوارت و رابرت پتینسون

شاید فکر کنید همیشه این آقایان هستند کـه خیانت می کنند اما این اتفاق در مورد ستاره هاي سریال «گرگ و میش»، کریستین استوارت و رابرت پتینسون، فرق می کند. در واقع اینبار کریستین بود کـه بـه رابرت خیانت کرد.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

البته پس از این اتفاق کریستین از نامزدش عذرخواهی کرد و رابرت هم وی را بخشید. انها یکسال پس ازآن ماجرا باهم زندگی کردند اما در نهایت از هم جدا شدند.

 

خیانت کورتنی کارداشیان و اسکات دیسیک

کورتنی کارداشیان نیز از ستاره هاي دیگری بود کـه مورد خیانت همسرش قرار گرفت. او متوجه شد کـه همسرش عدد اي را در گوشی اش بنام «همسرم» ذخیره کرده اسـت.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

البته کورتنی سعی کرد کـه باوجود فرزند، با این مساله کنار آید اما در نهایت این دو درسال 2015، زمانی کـه کلویی تصاویری از اسکات را درکنار زن دیگری دید، از یک دیگر جدا شدند.

 

خیانت دیوید بکام و ویکتوریا بکهام

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

گزارشات حاکی ازآن اسـت کـه دیوید بکهام درسال 2004 بـه همسرش ویکتوریا خیانت کرد. علاوه بر آن گفته می شود کـه دیوید با پرستار کودک آن ها نیز رابطه داشته اسـت. باوجود تمام این ها، این دو هنوز هم کـه هنوز باهم زندگی می کنند و اینطور بنظر می رسد کـه زندگی شادی هم دارند.

 

خیانت کریس بروان و کاروچ تران

کاروچ زمانی کـه در رابطه با کریس بود فهمید کـه او با ریحانا، نازمزد قبلی اش، در ارتباط اسـت. او حتی عکس هاي این دو را درکنار هم نیز مشاهده کرد.

جدایی و طلاق های معروف سلبریتی ها + عشق های پایدار در میان ستاره ها

با این حال در گفتگو اي گفت: «مـن تمام این ها را می‌دانستم اما نمیخواستم باور کنم.» این دو در نهایت از هم جدا شدند و کریس بار دیگر بـه ریحانا بازگشت.