پارس ناز پورتال

جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان

جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان

جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان

شما می توانید جالب ترین عکس های بازیگران و ستاره های خارجی را ه در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند در زیر مشاهده کنید. اینستاگرام، این روزها تبدیل به دفترچه خاطرات تصویری خیلی ها شده است. بسیاری از چهره های شناخته شده دنیای هنر و ورزش هم، از این طریق با طرفداران خود در دورترین نقاط جهان در ارتباط هستند.

 

از سوی دیگر سعی دارند با این روش هواداران بیشتری نیز برای خود دست و پا کنند که این نیز خود به یک رقابت حیثیتی میان سلبریتی های قرن 21 تبدیل شده است.حتی گاهی اوقات عکس هایی به اشتراک می گذارند که جنجال بسیاری به راه انداخته و خبرساز می شوند، توجه رسانه ها و مردم به آنها جلب می شود و شهرت بیشتری نیز برای آنها به ارمغان می آورند.

 

در این سری مطالب ما سعی داریم به طور هفتگی گزیده ای از عکس های چهره های محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاریم.این هفته بیشتر فعالیت های اینستاگرامی ستاره ها حول محور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می چرخید و بدون هیچ گونه اغراقی 100 درصد آنها از هموطنان خود می خواستند که حتما در انتخابات شرکت کرده و به «هیلاری کلینتون» رای بدهند.

 

بی شک نمی توان تبلیغات گسترده ای که هنرمندان و ستاره های شناخته شده برای کلینتون انجام دادند و نتیجه ای که می توانند روی درصد آرا داشته باشند را نادیده گرفت.

 

«اما استون» و «ادی ردمین» در یکی از اکران های خصوصی فیلم «لالالند» به میزبانی ادی؛ اِما 16 آبان 28 ساله شد، تولدت مبارک خانم استون!
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«بیانسه» با این عکس از کنسرتی که در آن همراه با همسرش «جی زی» به منظور حمایت از هیلاری کلینتون به اجرا پرداخته بود، هموطنان خود را به شرکت در انتخابات دعوت کرد، نکته جالب ماجرا لباس بیانسه است که با لباس هایی که معمولا در کنسرت هایش می پوشد از زمین تا آسمان فرق دارد!

جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«لئوناردو دی کاپریو» به دعوت «الن دی جنرز» در شوی تلویزیونی او شرکت کرد تا با هم در مورد فیلم مستند «پیش از سیلاب» صحبت کنند.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«ادل» با آرایشی نسبتا متفاوت از همیشه روی جلد مجله ماه دسامبر «ونیتی فر».
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«لیام همزورث» در یکی از مراسم خیریه «Go Campaign» که در زمینه حمایت از کودکان بی سرپرست و آسیب پذیر سرتاسر دنیا فعالیت می کند. لیام در زمینه کمک به کودکان خیلی فعال است، تا حدی که حاضر شد در جنبش تاثیر گذار لاک زدن به ناخن هایش به این منظور شرکت کند!
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«جیمی دورنان» در حال رفتن به استودیو برای شرکت در برنامه زنده «جیمی کیمل».
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«متیو مک کانهی» در هفته گذشته 47 ساله شد! درست است که او آنقدر ها هم جوان به نظر نمی رسد، اما چه کسی باور می کند نزدیک به پنجاه سالش باشد!
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«جاستین تیمبرلیک» روی جلد مجله «ورایتی» رفت و در مصاحبه ای در مورد خانواده، بچه داری، کار و صد البته انتخابات صحبت کرد.

جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«رابرت دنیرو» را سخت می شود در اینستاگرام پیدا کرد، وقتی هم پیدا شد نمی شود از عکسش گذشت و آن را با شما به اشتراک نگذاشت.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«تام هنکس» در مراسم جایزه فیلم هالیوود جایزه بهترین بازیکن مرد هالیوود را از دست «کلینت ایستوود» دریافت کرد، این قطعا افتخار بزرگی برای هر دو طرف محسوب می شود.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«بندیکت کامبربچ» صفحه ای در اینستاگرام ندارد، اما به لطف بازی در فیلم «دکتر استرنج» این روزها پس از مدت ها، در صفحه تمام مجلات می توان عکس او را پیدا کرد.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«درو بریمور» در مصاحبه ای که با «CNN» داشته در مورد اهمیت رای دادن صحبت کرده و از همه خواسته که حتما در انتخابات شرکت کنند.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهانمطمئنا «بلیک لایولی» حتی از تصور این که «رایان رینولدز» بخواهد یکی در حد «کنان» را به او ترجیح بدهد هم خوشش نخواهد آمد، حتی به شوخی!
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«لیدی گاگا» هم این مدلی همه، به ویژه زن ها را به رای دادن، و خوب البته به رای دادن به کلینتون، دعوت کرد.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«جنیفر لوپز» سر صحنه فیلم برداری «سایه های آبی» و در حال انجام کاری که به قول خودش عاشقش است، اما قطعا به اندازه خوانندگی در آن استعداد ندارد.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«ریحانا» همراه با دختر کوچولویی که بیشتر اوقات همراه اوست ما هنوز موفق نشده ایم به هویت او پی ببریم.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«نیکول کیدمن» با پیراهنی از گوچی در کنار زوج خود «کیث اربن» در مراسم جایزه موسیقی سبک کانتری.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهانظاهرا «شارلیز ترون» از طرفداران پر و پا قرص بازی بیسبال است و تا جایی که وقتش اجازه بدهد از تماشای هیچ مسابقه ای نمی گذرد.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«ایان سامرهلدر» زیر این عکسش نوشته که بشریت نشئه اش می کند، اما قطعا میزان نشئگی ناشی از بشریت نمی تواند در حدی باشد که او را به این حال بیندازد.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«نینا دوبرو» قرار است به عنوان هنرپیشه مهمان در فصل هفتم سریال کمدی «معتادان کار» در کنار اندی دوین، بلیک اندرسون و اندرس هولم ایفای نقش کند. ظاهرا در پشت صحنه که خیلی به او خوش گذشته است.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«کیتی پری» در تمام مدت تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری به صورت سفت و سختی از لینتون حمایت کرد و از نوشته روی لباسش پیداست که از همین حالا او را خانم پرزیدنت می داند!
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«کیتی پری» و «اورلاندو بلوم» پس از کنسرتی که برای هیلاری کلینتون برگزار شد برای شام با هم همراه شدند، در ظاهر این دو کبوتر عاشق که تناسب چندانی مشاهده نمی شود.

جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«لیندسی لوهان» برای هالووین لباس «هارلی کویین» از فیلم «جوخه خودکشی» را به تن کرده بود؛ متأسفیم لیندسی، اما این لباس به «مارگوت رابی» خیلی بیشتر می آمد.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«جسیکا چستین» در سن یازده سالگی! ظاهرا جسیکا در همان سن یک کاری کرده که تا ابد همان شکلی بماند! امیدواریم رازش را با همه در میان بگذارد.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهانبا وجود این که «امیلیا کلارک» و «لینا هیدی» در دنیای «بازی تاج و تخت» شخصیت هایی کاملا جدی دارند در دنیای واقعی عاشق دیوانه بازی و تفریح و خوشگذرانی هستند.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهانرابطه خواهرانه «سوفی ترنر» و «میسی ویلیامز» از خانواده استارک فراتر رفته و در واقعیت هم زمان زیادی را در کنار هم گذرانده و دوستانی صمیمی هستند.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«گل گدوت» که برای بار دوم دارد مادر می شود باید برای مدتی لباس های «واندر وومن» خود را در صندوقچه اش قایم کند و به پوشیدن لباس بارداری رضایت بدهد.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«جیمز فرانکو» با این عکس هواداران خود را به تماشای فیلم «شاه کبرا» که مدت زیادی از آغاز اکران عمومی آن نمی گذرد دعوت کرد.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«سلما هایک» در به قولش خودش محرابی که در روز مردگان برای گرامی داشتن روح اسب ها و سگ هایش با جعبه های خاکستر جنازه آنها ساخته است! خوب حتما در دنیای مردگان کسی عزیزتر از آنها نداشته است!
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«ویکتوریا بکهام»، در حال ایفای نقش مادر مهربان، کاری که وقتی مشغول نقش های طراح برتر مد، همسر فداکار و بقیه نقش های دیگرش نباشد انجام می دهد.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهانظاهرا «هیو جکمن» و «زک افرون» خیلی با هم صمیمی شده اند و از تماشای مسابقات ورزشی گرفته تا نمایش های موزیکال با هم همراه هستند، البته اختلاف سنی زیاد آنها کمی نگران کننده است.

جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«جرد لتو» با این لباس ها کمی شبیه معتادان خیابانی شده ، اما حتی در این حالت هم جذابیت خود را حفظ کرده است.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهانمثل این که «جیسون موموا» با خودش دست به یقه شده است.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«لواندوفسکی» مثل همیشه خوش پوش، در حال لذت بردن از یک یکشنبه آفتابی.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«نیمار» و یکی دیگر از آن عکس هایی که موقع دیوانه بازی های قبل از بوس شب بخیر همراه با پسرش می گیرد.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«گرت بیل» پس از تمدید شش ساله قراردادش با باشگاه رئال مادرید.

جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«کریم بنزما» هم مثل هر مرد دیگری دوست دارد با ماشینش عکس بگیرد و به همه نشان بدهد سوار چه ماشینی می شود.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«سوشانت سینگ» با لباسی که ترکیبی مدرن از کت و شلوار و زیر شلواری است!
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«عامر خان» در روز تولد همسرش «کران رائو» همراه با او و پسرش آزاد.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«رانبیر کاپور» قبل از گرفتن عکس کمی از ماشینش فاصله گرفته که ریا نشود.

جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«شاهرخ خان» از همه هوادارانش برای این که روز تولدش را اینقدر منحصر به فرد کرده بودند تشکر کرد.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«سلمان خان» نهایت تلاشش را کرده که با این شلوار پاره و کت چرم مهره مهره ای باحال و جذاب به نظر برسد، به نظر شما نتیجه چطور است؟
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«کارینا کاپور» در حال گذراندن روزهای سخت بارداری.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«آسلی انور» و «مورات بوز» در یک تعطیلات رمانتیک در آمستردام.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«سینم کوبال» با یک سگ خیلی بامزه که به لطف سینم، پاپیون و دستمال گردنی که همزمان با هم دور گردنش بسته شده اند احتمالا دارند خفه اش می کنند.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«چائاتای اولوسوی» در حال نمایش دادن اهمیتی که به حیوانات خیابانی می دهد، چیزی که این روزها بین ستاره های ترکیه خیلی رایج شده و حالت مد به خودش گرفته است.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهانبه نظر می رسد «نور فتاح اوغلو» از وقتی کادر شده به اندازه قبل به خودش نمی رسد، هرچند به طور کلی از طرفداران سادگی است.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«جانسو دره» که این روزها مشغول بازی در سریالی به نام «مادر» است در کنار دختر سریالی اش.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«بورچین ترزی اوغلو» را به احتمال زیاد آخرین بار در سریال «پویراز کارایل» دیده باشید.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهاناز ریش و سبیل! و زیر ابروهای «جی دراگون» معلوم است که خیلی وقت می شود که سری به آرایشگرش نزده است.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهاننتیجه تحقیقات ما هیچ اطلاعاتی در مورد رابطه این پسر کوچولوی بامزه و «تی.او.پی» دربر نداشت.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«پارک شین های» به احتمال زیاد بیشتر از هنرپیشگی از طریق تبلیغات درآمد کسب می کند.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهانظاهرا خود «پارک بو گوم» صفحه رسمی در اینستاگرام ندارد و این یکی از فن پیج های مربوط به اوست، اما به احترام درخواست های فراوان شما این عکس را برایتان به اشتراک گذاشتیم.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهانشایعات زیادی در مورد رابطه عاشقانه «کیم یو جونگ» و «پارک بو گوم» وجود دارد، اما چشم کره ای نشناس من در تشخیص هویت این آقایی که کنار او نشسته موفق نبود.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان«یون دو جون» از گروه «بیست» که ظاهرا برخلاف «اکسو» و «بیگ بنگ» و «سوپرجونیور» در میان کی پاپ دوستان ایرانی طرفدار زیادی ندارد.
جدیدترین اخبار داغ ستاره های مشهور هالیوود و جهان

 

برترین ها