پارس ناز پورتال

معرفی جدیدترین و بهترین فیلم های سینمایی 2017

مجموعه : اخبار سینما
معرفی جدیدترین و بهترین فیلم های سینمایی 2017

معرفی جدیدترین و بهترین فیلم های سینمایی 2017 

برترین فیلم های سینمایی روز جهان را به شما معرفی میکنیم که برترین کارگردان هاي جهان و بازیگران جهان در انها حضور دارند. کیث کیمبل, از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار, آپدیت ها, تریلرها و مطالب مربوط به فیلمهای سینمایی که قرار هست در طول ماه هاي آینده روی پرده سینماهای جهان بروند را گردآوری و منتشر میکند.

 

متاکریتیک وبسایتی تجاری هست که نقدهای منتقدین در خصوص فیلمهای سینمایی, بازی ها, مجموعه هاي موسیقی, سریال ها, دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را گردآوری مي نماید. بنابراین می‌توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلمهای مورد علاقه خود و ستاره هایي که قرار هست در این فیلم ها بازی کنند را در این جا بخوانید.

معرفی جدیدترین و بهترین فیلم های سینمایی 2017

/نابودی/ «Annihilation» دنباله اي بر /اکس مشینا/ «Ex Machina» به نویسندگی و کارگردانی الکس گارلند هست. این فیلم با اقتباس از رمان جف وندرمییر, حکایت گروهی از دانشمندان «ناتالی پورتمن, جنیفر جیسن لي, جینا رودریگز, تسا تامسن» هست که به منطقۀ ایکس, مکانی مرموز که همسر پورتمن «اسکار آیزاک» پیش تر آن را کشف کرده هست, وارد می‌شوند. نمایش فیلم از 23 فوریه 2018 نخست می‌شود.

معرفی جدیدترین و بهترین فیلم های سینمایی 2017

زمانی که /کشتن گوزن مقدس/ «The Killing of a Sacred Deer» برای نخستین بار در کن به نمایش در آمد, یورگوس لانتیموس نویسنده و کارگردان فیلم و افتیمیس فیلیپو همکار نویسنده اش, جایزۀ برترین فیلمنامه را با لین رمزی, نویسنده و کارگردان /تو در واقع هرگز این جا نبوده اي/ «You Were Never Really Here» سهیم شدند. این فیلم که در 20 اکتبر توزیع می‌شود, به جراحی «کالین فارل» میپردازد که باید تصمیمی تصور نکردنی در مورد خانواده اش بگیرد.

معرفی جدیدترین و بهترین فیلم های سینمایی 2017

در /1992/ «1922», آخرین اقتباس انجام شده از آثار استیون کینگ در سال 2017, تامس جین نقش کشتزار داری را بازی می‌کند که همسرش «مالی پارکر» را به قتل میرساند و دچار احساس گناه می‌شود. این فیلم که دنباله اي بر فیلم /این ساعات پایانی/ «These Final Hours» به کارگردانی زک هیلدیچ هست, نقدهای زودهنگام بسیار خوبی دریافت کرده هست. در 20 اکتبر این فیلم در نتفلیکس عرضه خواهد شد.
معرفی جدیدترین و بهترین فیلم های سینمایی 2017

در /دوندۀ مارپیچ: علاج مرگ/ «Maze Runner: The Death Cure», قسمت پایان از سه گانۀ دوندۀ مارپیچ, تامس «دیلن ابراین» گلیدر هاي فراری را به سوی لست سیتی تحت بازرسی WCKD هدایت می‌کند. در این قسمت والتن گاگینز به بازیگران قبلی, کایا اسکودلاریو, جانکارلو اسپوزیتو, پاتریشیا کلارکسون,

 

ناتالی امانوئل, کاترینا مک نامارا, تامس برادی سنگستر, رزا سالازار, کی هونگ لي و بری پپر اضافه شده هست. این فیلم به کارگردانی وس بال در 26 ژانویۀ 2018 نمایش داده خواهد شد.

معرفی جدیدترین و بهترین فیلم های سینمایی 2017

وقتی برادران کایل و پیتر رینولدز «اوون ویلسون و اِد هِلمز» متوجه میشوند که مادرشان «گلن کلوز» در مورد مرگ پدرشان در کودکی آنها, دروغ گفته هست, تصمیم میگیرند پدر حقیقی شان را پیدا کنند. /چهره هاي پدرانه/ «Father Figures» با بازی جی. کی. سیمنز, کت ویلیامز, تری بردشاو, وینگ ریمز, هری شییرر و کریستوفر واکن, از 22 دسامبر در سالن هاي سینما خواهد بود

معرفی جدیدترین و بهترین فیلم های سینمایی 2017

/جئواستورم/ «Geostorm» دنیایی را تصور میکند که در آن آب و هوا توسط سیستم پیچیده اي از ماهواره ها بازرسی می‌شود. جرارد باتلر نقش دانشمندی را دارد که باید, با کمک برادرش «جیم استرجس», ماهواره ها را زمان بروز اشکال هاي مهمی که زمین را تهدید میکند, تعمیر کند. در این فیلم به کارگردانی دین دلوین,

 

که در 20 اکتبر توزیع می‌شود, ابی کرنیش در نقش نمایندۀ سرویس پنهان, اندی گارسیا در نقش رئیس جمهور و اد هریس در نقش وزیر امور خارجه ظاهر می‌شوند. بعد از بلایای طبیعی که در تگزاس, فلوریدا و کاراییب به وقوع ضمیمه, این فیلم دیگر یک فیلم سرگرم کنندۀ خیالی که قرار بود باشد, نخواهد بود.

معرفی جدیدترین و بهترین فیلم های سینمایی 2017

در فیلم زندگینامه اي /تاریک ترین ساعت/ «Darkest Hour», گری الدمن نقش وینستون چرچیل را بازی می‌کند. فیلم به نخستین دورۀ اولیه وزیری چرچیل و خودداری او از مذاکره برای صلح با نازی ها می‌پردازد. این فیلم با کارگردانی جو رایت و بازی لیلی جیمز, بن مندلسون, استیون دیلین و کریستین اسکات تامس

 

در نقش هاي مکمل, در نخستین نمایش خود در جشنواره هاي پاییزی فیلم, نقد هاي خوبی دریافت کرد. توزیع اصلی از 22 نوامبر شروع خواهد شد.

معرفی جدیدترین و بهترین فیلم های سینمایی 2017

در قسمت سوم از مجموعه فیلم هایي که در سال 2012 با /آوازه خوان حرفه اي/ «Pitch Perfect» شروع شد و در 2015 با /آوازه خوان حرفه اي 2/ ادامه پیدا کرد, اعضای گروه The Barden Bellas برای شرکت در یک تور سازمان هاي خدماتی گرد هم می‌آیند. در /آوازه خوان حرفه اي 3/ «Pitch Perfect 3» که در 22 دسامبر توزیع خواهد شد,

 

آنا کندریک, ربل ویلسن, هایلی استاینفلد, بریتانی اسنو, آنا کمپ, هانا می لي, استر دین, الکسیس نپ, کریسی فیت, کلی جیکل, شلی رگنر, الیزابت بنکس, جان مایکل هیگینز, رابی رز و جان لیثگو حضور دارند.

معرفی جدیدترین و بهترین فیلم های سینمایی 2017

جان تراولتا در /گوتی/ «Gotti», که سه دهه صعود جان گوتی از میان رتبه هاي خانوادۀ جنایتکار گامبینو را نمایش می‌دهد, نقش اصلی را بازی میکند. در این فیلم به کارگردانی کوین کانلی, اسپنسر روکو لوفرانکو در نقش پسر گوتی, جان جونیور, و کلی پرستن در نقش همسر او ظاهر میشوند. نمایش این فیلم از 15 دسامبر نخست خواهد شد.

معرفی جدیدترین و بهترین فیلم های سینمایی 2017

اخبار و یادداشت هاي کوتاه درمورد فیلم هایي که قرار هست ساخته شوند:

 

* دنبالۀ /آن/ «It» در 6 سپتامبر 2019 به سالن هاي سینما خواهد آمد.

 

* میشل ویلیامز برای بازی در /زهر/ «Venom» به کارگردانی روبن فلایشر به تام هاردی و ریض احمد ضمیمه. «منبع: Variety»

 

* پارامونت پیکچرز و کمپانی بد ربات جی. جی. آبرامز در حال توسعۀ یک بازسازی لایو اکشن از انیمیشن پیروز /اسم تو/ «Your Name» میباشند. اریک هایسرر نویسندۀ فیلمنامه خواهد بود. «منبع: Variety»

 

* لئوناردو دی کاپریو و مارتین اسکورسیزی برای فرآوری یک فیلم زندگینامه اي در مورد تدی روزولت به هم خواهند ضمیمه. «Deadline»

 

* فیل لرد و کریس میلر اقتباسی از رمان اخیر نویسندۀ /مریخی/ «The Martian» با اسم /آرتمیس/ «Artemis» را کارگردانی خواهند کرد. «Deadline»

 

* روبن فلایشر یک کمدی پلیسی را با بازی جان سینا و کمیل نانجیانی برای یونیورسال کارگردانی خواهد کرد. «Deadline»

 

* کایا اسکودلاریو, جاش هاچرسدان, هلن هانت و الیویا مان در /مردن در یک مبارزۀ مسلحانه/ «Die in a Gun Fight», یک بازسازی تصویری از رومئو و ژولیت, نقش آفرینی خواهند کرد.«THR»

 

* آیک بارینهولتس با فیلم /قسم/ «The Oath», یک تریلر هجو آمیز که در آمریکای تجزیه شده می گذرد, برای نخستین بار کارگردانی را تجربه خواهد کرد. «THR»

 

* جولی تیمور فیلمی زندگینامه اي دربارۀ گلوریا استاینم کارگردانی خواهد کرد. «Deadline»