پارس ناز پورتال

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد «349»

آخرین تصویر هاي جذاب بازیگران و ستاره هاي مشهور ایرانی در اینستاگرام را برای شما علاقمندان به دنیای سلبریتی ها حاضر نموده ایم.

 

با این نظرسنجی بسیار راحت از مهران ضیغمی مقاله را شروع می‌کنم. مفید اینکه سوال ندارد مهران جان* مبرهن هست که روشا بانو*

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)یکی از تاییدیه هاي حضور هر کس در بیرون از کشور این هست که عکسی در کنار تعدادی کبوتر در خیابان بگیرد. از بس که کبوتر هاي میهن به لطف رفتار دوستانه هموطنان آدم گریز میباشند این عکس هاي تاییدیه حضور در بیرون از کشور محسوب می شود.

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)منصور ضابطیان در کنار نوادگان عمو توم مشهور, کاراکتر یکی از حکایت هاي هریت پیچر استو نویسنده مشهور آمریکایی.

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)پندار اکبری به اقتضای شرایط جوی نتوانسته تن به آب بزند ولی خب با این سلفی دین خود را نسبت به اینستاگرام ادا کرده هست.

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)سلفی منوچهر هادی در کنار لیندا کیانی, در حاشیه سریال /پاهای بیقرار/, یکی از چند پروژه اي که منوچهر خان به صورت هم زمان دارد جلو می برد.

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)آناهیتا درگاهی با این تصویر تولد همسر مهربانِ مهرماهیِ با احساس و پر انرژی و نارنجی رنگ خود را تبریک گفت.

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)بارانا بانو در برابر یک مغازه لوازم هالووین فروشی. چیز زیادی به این جشن غربی نمانده و به زودی اینستاگرام زهره ترک خواهد شد.

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)سینا جان فردا هم باید میزبان دادگاه باشی* حتماً خبر به گوشت رسیده که به جرم دزدی اشعار اردلان سرافراز به دو سال زندان تعزیری محکوم شده اي*

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)ملیکا شریفی نیا در فلورانس ایتالیا. انشاالله در این شبها ملیکا فشاری به چشمه زلال اشعارش نیاورد و کوشش کند فقط خوش بگذراند.

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)محمدرضا حسینیان, هومن حاج عبداللهی و امیر غفارمنش طی یک ملاقات اتفاقی همدیگر را زیارت کردند. عجب رخداد مهمی*

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)حمید جان اکثر از موبایل مدل مو هاي ساسی مانکنی ات جلب دقت می‌کند.جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)سلفیِ /نه تنها حواسم نیست, بلکه دارم رانندگی هم می‌کنم/ از احمد مهرانفر.

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)خدا را هزاران مرتبه شکر که عزیزان هنگام سلفی گیری از این زوایا گرفتار سرماخوردگی و زکام نیستند.

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)سیما تیرانداز هم دلش تنگ شده هست. این روز ها دل همۀ برای یک نفر تنگ شده هست. کلا یک مشت دلتنگ جمع شده ایم دور هم و جامعه تشکیل داده ایم. 

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)فریدون جان شما که انقدر به کشور آمریکا تعلق دلیل داری, پس چزا به میهن بازگشتی؟* 

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)سلفی بهنوش بختیاری و علی کریمی پس از یک جلسه کاری. بانو بختیاری, خواهشا آقای کریمی را برای مردم باقی بگذارید* آقای کریمی را جناحی نکنید*

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)تصویر عجیب الناز شاکردوست که تنها موضوعی که از آن برداشت می‌شود این هست که در حال گیم بازی کردن میباشند.عکس های بازیگران

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)خیلی شیک و مجلسی و بدون هیچ حاشیه اي, آزاده نامداری به رخداد همسرش در توزیع خصوصی فیلم /مالاریا/ تازه ترین ساخته پرویز شهبازی حضور پیدا کردند. آزاده یکی از بازیگران اصلی این فیلم هست.

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)نازنین بیاتی هم که این روز ها در همۀ جا حصور دارد در این توزیع هم حاضر بود. نازنین در فیلم قبلی آقای شهبازی, یعنی /دربند/ نقش اصلی بود.

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)پارسا جان پیروزفر ستاره سهیل دنیای چهره ها هم در این مراسم حضور پیدا کرد و حسابی پرویز شهبازی را شرمنده کرد. چطور می‌شود که یک نفر انقدر دوست داشتنی و جذاب باشد؟

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)روزبه جان توصیه می‌کنیم شما خوانندگی را کنار بگذاری و من بعد کنج عزلت گزینی و باقی عمر را سر در جیب مراقبت فرو ببری.

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)سرانجام یک گریم مفید و درخور برای ارسلان طراحی شد. باریکلا به سید جواد هاشمی.

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)ساعد سهیلی هم یکی دیگر از میهمان هاي ویژه توزیع خصوصی /مالاریا/ بود. 

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)تبریک بی اتمام به فوتبال ایران و همۀ فوتبال رفقا, بابت سربلندی آفرینی شیربچه هاي فوتبال در جام جهانی نوجوانان که کشور آلمان مقتدر و مدعی را به توپ بستند و چهار تایی کردند. گرچه هفت هشت تایی هم نزدند. بسیار به این نسل امیدواریم و اگر مفید مدیریت و راهنمایی شوند, فوتبال ایران آینده اي وحشی خواهد داشت* پست مهدی مهدوی کیا در این راستا را شاهد هستید.

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)یک /این دیگه چی میخواد وسط تمرین/ خاصی در نگاه علی دایی در این تصویر نهفته هست.تصاویر بازیگران

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)دورهمی رفقا به مناسبت تولد علی مشهدی که دیروز 45 ساله شد. تبریک به این طناز مفید و خوش بخت کشورمون.

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)هدایت هاشمی با این تصویر خوشگل در کنار خانواده اش, دومین سالگرد ازدواجشان را به همسرش تبریک گفت و از او بایت این سال هاي مفید تشکر کرد. 

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)آخرین /کو کلاکس کلان/ باقی باقیمانده در زمین. 

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)واکنش سجاد افشاریان به اقدامات جدید مدیران باشگاه استقلال در قبال مجتبی جباری و قدر نشناسی مدیران. کاری به وضعیت بدنی و میزان آمادگی مجتبی ندارم. او یکی از بزرگان و تاریخ سازان این تیم هست و این نوع رفتار با او اصلا درست نیست. احتمالا گناه مجتبی این هست که اهل زد و بند نبود تا پس از اخراج مجدد به تیم بازگردد.

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)خیلی ساده و با فشردن چند بار دکمه Enter یک متن معمولی را به شعر تبدیل کنید. 

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)ویدا جان منظورت کدام اشکان هست؟* فقط اشکان دژاگه چنین پتانسیلی را در ایجاد استرس دارد* 

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)نیایش کنیم برای حال نه عمده مفید بانو ملکه رنجبر, بازیگر قدیمی و بی نظیر خوش اخلاق سینما و تلویزیون که سال ها برای همه ي ما خاطره سازی کرده هست. یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ.

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)ساغر قناعت و آزاده ناداری, دو بازیگر فیلم مالاریا در توزیع خصوصی این فیلم.

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)روشنک گرامی هم یک چیزی به سرش انداخت و به این مراسم آمد.

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)اسم آهنگ جدید احمد ایران دوست /چشمای خیس/ هست که شراره رخام هم در آن همخوانی کرده هست. احمد جان خدایی ناکرده یک موقع زشت نباشد شما با این هیبت چشمانتان خیس گردد؟

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)پژمان بازغی و نفسش در توزیع مردمی فیلم /من و شارمین/ که در یکی از پردیس هاي سینمایی برگزار شده بود. 

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)گوهر خیراندیش و دخترش هم در توزیع /من و شارمین/ حضور داشتند. گوهر بانو یکی از بازیگران این فیلم هست. مقاله امروز هم به انتهای خود رسید.

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد (349)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران مرد و رن + ستاره های ایرانی «348»

عکس های بازیگران زن و مرد + هنرمندان «347»

عکس های بازیگران +ستاره ها در اینستاگرام «346»

عکس های بازیگران و خبرهای جدید این هفته «345»