پارس ناز پورتال

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته «383»

عکسهای جذاب و دیدنی بازیگران و ستاره هاي مشهور در شبکه هاي اجتماعی را میتوانید در ادامه همین مطلب مشاهده کنید و لذت ببرید.

 

خواهران محمدی درکنار سمیرا حسنپور و سامان سالور پس از تماشای نمایش /سلول هاي حروم/ با بازی الناز حبیبی, این عکس یادگاری را گرفتند. بنظر می‌آید کل حاضرین در سالن همین عزیزان و آن دو خانمی که در سوی چپ تصویر ایستاده اند, بودند. در هر صورت برای الناز حبیبی و همکارانش آرزوی موفقیت داریم

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)خوب شد بهاره بانو که این موضوع را اعلام کردید; وگرنه با دیدن تصاویرتان هیچوقت متوجه این تغییر نمیشدیم.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)واکنش حنا و آروین به زمين لرزه چند شب پیش.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)بابک جان می‌دانم که هر چه گفتی درست و منطقی بوده است, شرمنده که نه حوصله خواندن آنرا داشتم, نه سوی چشم لازم را*

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)متین ستوده در پاسخ تمامی دایرکت ها و کامنت ها سکوت می کند ودر عوضش سالی یکبار با برادرش عکس می‌گذارد, خودشان دایرکت و کامنت مربوطه را پاک می‌کنند.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)واااو… طلسم دنیای سینما شکسته شد… باور کردنی نیست… همکاری پویا امینی و منوچهر هادی… واااو 2

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)در دور جدید بازی هاي تیم هنرمندان, مانند همیشه عارف لرستانی هم در کنارشان بود

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)خاطره بازی گلاره عباسی با عکسی قدیمی مربوط به سریال ماندگار /در چشم باد/ استاد مسعود جعفری جوزانی, درکنار کامبیز دیرباز و پارسا پیروزفر.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)دنیای این روزهای سیروان خسروی در کسب و کار جدیدش.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)

بهزاد خداویسی و همسر جان پای سفره یلدا دریک آتلیه. / عکس های بازیگران

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)سلفی عمو پورنگ و مهران غفوریان عزیز, به مکان و دوران ثبت عکس اشاره اي نشده است.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)محسن جان از این به بعد هنگام عکس گرفتن, کمی توجه کن و حواست باشد در چه حالت و وضعیتی هستی.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)همایون شجریان و تینا پاکروان درکنار هومن سیدی و همسر جان دریک دورهمی دوستانه. / عکس بازیگران

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)جووون ببین چه هندوانه اي خریده مجید بنی فاطمه.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)روز تعطیل کاری دوستان در پشت صحنه کار جدیدشان, با حضور احسان کرمی, فرید سجادی حسینی, حدیث میرامینی, زهرا داودنژاد, کمند امیرسلیمانی, الیکا عبدالرزاقی, لیلی رشیدی و سایر عزیزان و همکاران

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)این هم عکس یلدایی حسین ماهینی درکنار همسر و دختر عزیزش.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)دورهمی ستارگان سینما و تلویزیون دریک مخصوصاً برنامه یلدایی, با حضور استاد محمدعلی کشاورز, محمود خان پاک قصد, اکرم محمدی, پرستو گلستانی, کمند امیرسلیمانی و سایر عزیزان. نیما کرمی استاد کشاورز رابه برنامه آورده تا فاجعه دعوت و ضبط برنامه با حضور استاد ملک مطیعی و عدم پخش آن جبران شود

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)عکس بانمک بهنام صفوی با دستان پسر فسقلی اش, در صبح نخستین روز زمستان.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)این هم استاد داریوش اسدزاده و پسر نه چندان فسقلی اش.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)پژمان بازغی و خانواده عزیزش درکنار رفیق قدیمی شان در کیش.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)مارال فرجاد هم برای شب یلدا به آتلیه رفته بود.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)حمید خان فرخ نژاد بر سر مزار سهراب سپهری, شاعر نور و آب و آینه در اطراف کاشان.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)برادران خسروی درکنار نوید محمد زاده عنوان /سه کورد خندان/ را خلق کردند.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)یک هوادارِ شاد درکنار سحر دولتشاهی و آزاده صمدی در اکران مردمی /از صفر تا سکو/. خود خواهران منصوریان دیگر از اکران هاي این فیلم خسته شده اند در مراسمات شرکت نمیکنند, ولی عزیزان هنوز بیخیال نشده اند.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)آن درخت کریسمس به محسن تنابنده که یک ایرانی مسلمان است ربطی ندارد. محسن اهل فرهنگ است و مورد تهاجم فرهنگی قرار نمی‌گیرد. محسن می داند که درخت کریسمس نمی تواند بعنوان سمبل روشنفکری ایرانی مورد قبول واقع شود. خلاصه این که محسن پسر خوبی است, مانند محسن باشیم.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)سولماز غنی با این عکس کاملا تابستانی درکنار همسرش, آغاز زمستان را تبریک گفت.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)بسیار خوشحالیم که سوشا مکانی به لیگ ایران بازگشته و می توانیم از سوژه هاي سر حال وی استفاده کنیم* مثلاً همین شلواری که مادرش با رومیزی برایش دوخته است.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)سلفی شهرام عبدلی درکنار پسرانش آرتین و آدرین, دو نمونه کپی شده در ابعاد کوچک تر از خودش.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)عمو رضا صادقی در یازدهمین سالگرد سفر بی بازگشت ناصر عبداللهی یاد و خاطره وی را زنده کرد. روحش شاد.

دل من یه روز به دریا زد و رفت…

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)نرگس محمدی, علی اوجی, حجت اشرف زاده و عماد طالبزاده همگان باهم انتها تلاش خودشان را کردند تا حذف ناگهانی استاد ناصر ملک مطیعی از برنامه دورهمی را جبران کنند.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)درود نظامی مهناز افشار با گریم نقش این روز هایش در نمایش /الیور توئیست/, همراه با تبریک شب یلدا. / تصاویر بازیگران

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)سلفی مهدی سلوکی درکنار همسر عزیزش, دقیقا نظیر تمامی سلفی هاي دونفره اي که پیش از این گرفته اند. اساسا با خلاقیت و تغییر ژست میانه اي ندارند.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)خواهران شریفی نیا شب یلدا را درکنار مادرشان آزیتا حاجیان گذراندند.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)این هم سفره شب یلدای خانه داریوش خان محترم درکنار خانواده عزیزش.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)ماشاالله به خانواده پرجمعیت منوچهر هادی. دلمان برای یکتا ناصر کباب شد, فرض کن ماهی یکبار خانواده همسرش را شامدعوت کند*

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)عکس دیدنی مجید صالحی از خانواده پر جمعیت شان درسال هاي دور, زمانی که هم قد و قواره دوقلوهایش بود. روح پدر, مادر و برادر عزیز مجید صالحی قرین رحمت و شادی باشد

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)علیرضا بیرانوند و فرزندان عزیزش در شب یلدا

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)علیرضا جهانبخش در هفته هاي اخیر فوق العاده بوده و ستاره بی چون و چرای این روز هاي لیگ هلند است و ما رابه داشتن یک نقطه استناد در جام جهانی امیدوار کرده است. برای او آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون داریم.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)پناه بانو استخری, هندوانه ي بابا شاهرخ.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)رایان شجریان این عکس از استاد شجریان رابه مناسبت آغاز زمستان گذاشت و زمستانمان کرد. کاش همان هایي که سال‌ها صدایت را سانسور کردند حالا تصاویرت را سانسور کنند. حالا که سال هاست صدایت مجاز نیست و اینگونه تشخیص داده اند* تصاویرت را هم غیر مجاز کنند تا نبینیم که روزگار چه بر سر شما آورده است.

 

اینبار ما طرفدار سانسوریم. نباید تصویر باشکوه شما در باور ما بشکند, این میتواند مهربانانه ترین سانسور هنری تاریخ معاصر باشد. بگذارید فکر کنیم شما همانی هستی که در جشن هنر شیراز کنار استاد لطفی نغمه سر می دهي و… دریغ که با تقدیر نمی‌شود جنگید و ما چه اندازه ناتوانیم*

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)این هم از هندوانه هاي رضا صادقی در شب یلدا.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)عکسی عالی از جوانی هاي مهدی میامی درکنار برادرانش. آن زمانی که زیرپیراهن نازک آبی اوج خوشتیپی بود, اگرهم بنا بود پیراهنی پوشیده شود, باید دکمه هاي آن تا زیر ناف باز می ‌شد.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)تعداد زیادی احسان علیخانی, در استوری احسان علیخانی.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)سلفی رویا تیموریان درکنار دخترش جهان دریک کافه.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)سلفی یهویی امیرمهدی ژوله و دخترکش گندم بانو, بدون هیچ مناسبتی.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)تصویری مربوط به کنسرت شب گذشته سیروان خسروی, درکنار همکار جدیدش.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)ارژنگ امیر فضلی در گریم نقش /مانوولا سوسو بروچیکانوتو فابرین/.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)این هم از عکس یلدایی لیلا بانو برخورداری.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)ترلان پروانه هم با این غلظت شب یلدا رابه همه ی تبریک گفت.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)استوری مجتبی جباری و کوچولوی خوشتیپش عکس پایانی مطلب امروزمان است. ممنون از همراهی ارزشمندتان. تا فردا, یا حق.

جدیدترین عکس های بازیگران و هنرمندان هفته (383)

 

مطالب مربوط :

عکس های داغ بازیگران و ستاره ها «382»

عکس های خفن بازیگران و اخبار چهره ها «381»

تک عکس های بازیگران و ستاره های مشهور «380»

عکسهای جنجالی بازیگران و اخبار داغ هنرمندان «379»