پارس ناز پورتال

جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)

جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)

جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها «353»

عکس ها و اخبار اخیر بازیگران در صفحه شخصی اینستاگرامشان را برایتان در این آلبوم جمع آوری نموده ایم که میتوانید مشاهده نمایید و لذت ببرید.

 

نگاه معلق بین وحشت و کنجکاوی این فسقلی به سعید مشهور شروعِ مقاله امروز ماست. کاپیتان ارومیه اي تیم ملی والیبال ایران که این روز ها در باشگاه پیکان فعالیت میکند. خوشبختانه در این باشگاه هیچ شهروند روسی وجود ندارد و سوژه اي برای خلق شدن نیست.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)نورا هاشمی با این عکس پراحساس تولد همسرش را تبریک گفت. خیلی تابلوست که نورا خود فابل عکس را نداشته و از صفحه لپ‎تاپ یا مانیتور عکس گرفته هست.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)رضا یزدانی در جشن تولد دو سالگی اش. عکسی که رضا به مناسبت تولدش به اشتراک گذاشت. با این کیک عجیبی که جلوی بچه گذاشته اند حق دارد الآن انقدر سوررئال باشد و به دنبال موکت کردن کف افکارش باشد.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)بازارگردی همایون خان اسعدیان و برترین انتخاب برای یک ناهار دبش در رستوران قدیمی شرف الاسلامی.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)خاطره بازی استاد عبدالله اسکندری با عکسی که وی را در حال گریم یکی از ماندگار ترین شخصیت هاي تاریخ سینما نشان می دهد. گریم کاراکتر سید در فیلم /گوزن ها/ با بازی بهروز وثوقی.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)آناهیتا افشار و محمدرضا غفاری در حاشیه فیلم سینمایی /سایه بان/ که فیلم برداری آن در بیرون از کشور در حال انجام هست.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)فیلم /شَنل/ به کارگردانی حسین کندری شب قبل طی مراسمی در پردیس چارسو به توزیع خصوصی درآمد. فیلمی که از ناموفق هاي جشنواره فیلم فجر بود. باران کوثری بازیگر اصلی این فیلم به همراه پدر و مادرش در این مراسم حضور داشتند.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)عاشقانه ي سارا بهرامی برای چای.عکسهای بازیگران
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)سلفی دوستانه هوتن شکیبا در کنار احسان کرمی و کاظم سیاحی, به ترتیب صدا پیشه دیبی, عزیزم ببخشید و جیگر در آلبوم کلاه قرمزی که حسابی دلتنگشان هستیم.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)رضا یزدانی تولد خود را به همراه رفقا در پاریس جشن گرفت. در کنار سام نوری و بهرنگ علوی. آنگاه جشن تولد ایده آل ما هم این هست که یک کیک بگیریم و به فرحزاد برویم.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)اشکان و آناهیتا از پاریس بازگشتند و به فرودگاه امام «ره» رسیدند, از فرودگاه اسنپ گرفتند و خود را به پردیس کوروش رساندند تادر این توزیع حضور پبدا کنند!
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)عکسی قدیمی و جذاب که آتیلا حجازی از سال هاي دور و جام جهانی 1978 آرژانتین به اشتراک گذاشته هست. در آغوش پدر بی تکرارش ناصر حجازی.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)از آن تصاویری هست که آدم تحت تاثیر هیجان به اشتراک می‌گذارد و پس از چند روز به خود می‌آید و با ذکر /این چیه کوفتیه دیگه؟/ آن را پاک میکند. اتفاقی که برای بیشتر شما عزیزان هم رخ داده و لیلا برخورداری هم گرفتارش شده.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)هدی زین العابدین در حال گشت و گذار در یکی از پاساژ هاي لندن بود که این تصمیم مهم را در مورد زندگی اش گرفت.تصاویر بازیگران
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)فرشاد احمدزاده بازیکن جوان و بیبی فیسِ پرسپولیس شکم خود را به تیغ جراحان سپرده که برای او آرزوی سلامتی و بهبود داریم. مهدی طارمی هم برترین فرد برای عیادت و روحیه دهی به فرشاد هست. /حتماً یه خیریتی بوده توش, خدایا شکرت/.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)سلفی آینه اي خوشگل بروفه و همکاران در پشت صحنه کار جدیدشان. کمند امیرسلیمانی و محمد حاتمی «با ح» هم در عکس حضور دارند.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)تجدید دیدار وحید هاشمیان و هم بازی قدیمی اش که امروز هر دو بعنوان مربی همدیگر را دیدار کرده اند.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)درستکار میرزاآقایی در استانبول. احتمالاً هوس اسکندرکباب کرده, وگرنه این روزها کسی از چهره ها برای خوشگذرانی به استانبول نمی‌رود! خیلی خز شده هست!
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)بیژن بنفشه خواه در یک پارکینگ متروکه در پشت صحنه کار جدیدش که سریالی به اسم /محکومین/ هست. سریالی اجتماعی – خانوادگی به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)روناک یونسی این سلفی را به مناسبت تولد پسرش به اشتراک گذاشته هست. روناک جان بهتر بود به جای my little angel می نوشتی my little deer!
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)سلفی بیخود و بی‌جهت پریناز ایزدیار در کنار رفیقش در یک کافه.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)ذوق و هیجان فراوان الهام پاوه نژاد از این پس از سال ها یک کار تلویزیونی به وی توصیه شده هست. در کنار حسین سهیلی زاده و حمیدرضا پگاه.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)اما شهرزاد عبدالمجید هم چنان چشم براه یک توصیه هست و با حضور در مراسم هاي گوناگون روز خود را میگذراند.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)پست خیلی مفهومی و سنگین هست. فراتر از حوصله مغر ما معمولی هاست, برویم سراغ عکس بعد.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)خانواده محمدی در یک رستوران. برترین راه برای شکنجه دادن من این هست که در یک اتاق دست و پایم را ببندند و مجبورم کنند فینگیلیش هاي سارا محمدی را بخوانم!
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)منوچهر آذری بازیگر و مجری کهنه کار سینما و تلویزیون میهمان برنامه /جزیره گنج/ نیما فلاح و سحر ولدبیگی شده بود. احتمالاً برایتان دیدنی باشد بدانید جناب آذری از اقلیت هاي ارجمند یهودی کشورمون میباشند.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)یک عکس زیادی زیرخاکی از مهران مدیری و رفیقش در پارک لاله.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)عکسی خاطره انگیز مربوط به روزهای ضبط موسیقی سریال ولایت عشق با حضور زنده یاد استاد بابک بیات و زنده یاد ناصر فرهودی به همراه محمد اصفهانی. گروه بی نظیر اي که آن ترانه ماندگار را ساختند. /بنگر که از هفت آسمان, جایی فرا سوی زمان, نوری هبوط میکند, در غربت این لا مکان…/
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)سلفی میهماندار هاي یک هواپیما با مازیار فلاحی که میهمان پروازشان شده بود.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)خانم فاطمه معتمدآریا یکی دیگر از میهمان هاي ویژه توزیع خصوصی /شنل/ بود.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)دوست داشتنی هاي پرسپولیس و استقلال در کنار هم. وقتی که فرهاد مجیدی و اعضای تیم پرسپولیس به صورت اتفاقی یکدیگر را در فرودگاه دیدار کردند و این عکس را در کنار هم گرفتند.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)مهدی پاکدل در نمایی از فیلم /چهارراه استامبول/ به کارگردانی مصطفی کیایی که فیلم برداری آن کماکان ادامه دارد. فعلاً جرئیاتی از موضوع این فیلم به بیرون درز نکرده ولی خیال می‌زنیم مرتبط با پیشامد پلاسکو باشد.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)شقایق فراهانی به رخداد پسرش در مراسم توزیع خصوصی /شنل/. پسر شقایق شباهت عجیبی با دایی اش آذرخش دارد. گرچه حجم مو هاي آذرخش قطعا خیلی بیشتر هست.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)ستاره حسینی ستاره نوظهور سینما و تلویزیون در حاشیه بازدید از یک نمایشگاه عکس. اینکه این حالت و میمیکِ صورت حالت مادام العمر ستاره هست یا اینکه دارد ادا در می آورد, موضوعی هست که در بازبینی زمان به آن پی خواهیم برد.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)فرناز رهنما پس از ماه ها این عکس را پست کرد تا صفحه اش توسط اینستاگرام مسدود نشود.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)مهتاب کرامتی و علی کریمی بعنوان اعضای دائمی یونیسف «صندوق کودکان ملل متحد» در ایران, در کنار میهمان هاي خارجی در همایشی که این سازمان برگزار کرده بود. سازمانی که دغدغه آن رسیدگی به اوضاع سلامتی و تحصیلی کودکان در سرتاسر دنیاست.
جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)یک سلفی پرستاره از بازیگران فیلم /زرد/ که این روز ها در حال توزیع هست. بهاره کیان افشار, ساره بیات, شهرام حقیقت دوست, بهرام رادان و مهرداد صدیقیان

جدیدترین عکس های بازیگران و چهره ها (353)

 

مطالب مرتبط :

تصاویر بازیگران و ستاره های جنجالی «352»

عکس های بازیگران و هنرمندان جنجالی «351»

جدیدترین عکس های بازیگران «350»

جدیدترین عکس های بازیگران زن و مرد «349»