پارس ناز پورتال

جدیدترین فیلم های سینمایی در این هفته (6)

مجموعه : اخبار سینما
جدیدترین فیلم های سینمایی در این هفته (6)

جدیدترین فیلم های سینمایی در این هفته (6)

برترین فیلم های سینمایی در جهان به کسانی معرفی می شود که همیشه اخبار سینما را دنبال می کنند و به دنبال فیلم های جدید و البته زیبا هستند. کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

 

متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی در این هفته (6)

کنث لونرگان (نویسنده/کارگردان)، شانزده سال پس از بردن جایزه ویژه هیئت داوران و جایزه فیلمنامه نویسی والدو سالت برای اولین فیلم بلندش به نام «می تونی رو من حساب کنی»، امسال با فیلم «منچستر در کنار دریا» (Manchester by the Sea) به جشنواره ساندنس بازگشته و درام او بهترین نقد را در این جشنواره به دست آورده و در حال حاضر در میان بهترین فیلم های سال 2016 قرار دارد.

 

این فیلم که روز 18 نوامبر اکران می شود ماجرای لی چندلر (با بازی کیسی افلک) را دنبال می کند که به خاطر مرگ برادرش (کایل چندلر) به شهر زادگاهش باز می گردد. در آنجا می فهمد که حالا قیم قانونی برادرزاده اش (لوکاس هجز) شده است. بازیگران نقش مکمل این فیلم میشل ویلیامز، متیو برادریک، گرچن مول، تیت داناوان و کارا هیوارد هستند.
جدیدترین فیلم های سینمایی در این هفته (6)فیلم «لا لا لند» (La La Land) که روز دوم دسامبر در سینماهای برگزیده اکران می شود، موزیکالی است که در لوس آنجلس رخ می دهد و اما استون در آن نقش هنرپیشه ای بلندپرواز را بازی می کند و رایان گاسلینگ نقش نوازنده جاز را ایفا می کند که با نواختن پیانو در کافه های محقر و کوچک زندگی را می گذراند.

 

این دو هنرمند جاه طلب که به هم علاقمند شده اند در نهایت در می یابند که موفقیت، عشق آنها را تهدید می کند. این فیلم که ساخته دیمین شزل (نویسنده/کارگردان)، بعد از فیلم موفق «شلاق» است، چهارشنبه هفته آینده در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درمی آید.
جدیدترین فیلم های سینمایی در این هفته (6)فیلم «شیر» (Lion) بر اساس داستانی واقعی درباره سارو بریرلی با بازی دو پاتل ساخته شده که در 5 سالگی در کالکوتا گم می شود. بریرلی که نمی تواند خانواده اش را پیدا کند توسط یک زوج استرالیایی به فرزندخواندگی پذیرفته می شود که نیکول کیدمن و دیوید ونهام نقش این زوج را بازی می کنند.

 

بیست و پنج سال بعد، بریرلی شروع به جستجوی خانوده اش در هندوستان می کند. این فیلم که اولین فیلم بلند کارگردانش، گارث دیویس، است در جشنواره فیلم بین المللی تورنتو اکران شده و در روز 25 نوامبر به نمایش عمومی درمی آید.
جدیدترین فیلم های سینمایی در این هفته (6)فیلم «حلقه ها» (Rings) فصل جدیدی بر سری فیلم های ترسناکی است که با فیلم اقتباسی ژاپنی هیدئو ناکاتا بر رمان کوجی سوزوکی به همین نام شروع شد. موفقیت این فیلم در گذشته باعث شد که دنباله هایی بر آن ساخته شود و در ایالات متحده نیز فیلمی به کارگردانی گور وربینسکی با دنباله ای به کارگردانی ناکاتا و بازی نائومی واتس ساخته شود.

 

فیلم ترسناک «حلقه ها» 28 اکتبر روی پرده سینماها می رود و در آن سامارا به عنوان یک زن جوان (با بازی ماتیلدا آنا اینگرید لاتز) دیجیتالی (و متا) می شود و خود را برای نجات دوستش قربانی می کند. او یک فیلم سینمایی در داخل فیلم مرگبار کشف می کند که بیننده را ظرف هفت روز می کشد.
جدیدترین فیلم های سینمایی در این هفته (6)در فیلم «آدم‌ربایی» (Kidnap) هالی بری نقش مادری را بازی می کند که برای باز پس گرفتن پسرش از آدم ربایان هر کاری می کند. لوئیس پریتو این فیلم را کارگردانی کرده و قرار است دوم دسامبر به نمایش عمومی درآید.
جدیدترین فیلم های سینمایی در این هفته (6)در فیلم «برادر نابینای من» (My Blind Brother) که اولین فیلم بلند سوفی گودهارت است، بیل (با بازی نیک کرول) همیشه در سایه برادر نابینای شرابی (آدام اسکات) زندگی کرده است. ولی وقتی بیل با رز (جنی اسلیت) آشنا می شود، حس می کند که بالاخره خلاصی پیدا کرده است…

 

تا اینکه رز شروع به دوستی با رابی می کند. این فیلم که بازیگران کمدی خوبی مانند زوئی کازان دارد، روز 23 سپتامبر 2016، وارد سینماها و آیتونز می شود.
جدیدترین فیلم های سینمایی در این هفته (6)فیلم «وقتی چشم هایم را باز می کنم» (As I Open My Eyes) در شب بهار عربی در تونس رخ می دهد و ماجرای فرح (با بازی بازیگری تازه وارد بایا مدهافر) را روایت می کند، خواننده 18 ساله ای که برای یک گروه راک سیاسی می خواند. فرح که علیه خواسته های مادرش شورش کرده،

 

خطرهای گشت زدن در شهر را کشف می کند. این فیلم که اولین فیلم بلند لیلا بوزید است، روز نهم سپتامبر به نمایش عمومی در می آید.
جدیدترین فیلم های سینمایی در این هفته (6)اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• داگ لیمان قرار است به جای «گمبیت» (Gambit) فیلم «لیگ عدالت تاریکی» (Justice League Dark) را کارگردانی نماید. (منبع: Heat Vision)

 

• بن افلک قرار است در میان برنامه کاری سنگینی که دارد، در فیلم «شاهدی برای تعقیب» (Witness for the Prosecution) که اقتباسی از داستان کوتاهی از آگاتا کریستی است بازی کرده و آن را کارگردانی کند که قبلاً این فیلم را بیلی وایلدر کارگردانی کرده بود. کریستوفر کیسر این بار فیلمنامه را خواهد نوشت. (منبع: TheWrap)

 

• نیکی کارو، لسلی لینکا گلاتر و لورن اسکافاریا گزینه های موردنظر برای کارگردانی فیلم «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) با بازی بری لارسون هستند. (منبع: Heat Vision)

 

• هلن میرن در حال مذاکره برای پیوستن به مکنزی فوی، کیرا نایتلی، مورگان فریمن و میستی کوپلند در فیلم اقتباسی لاس هالستروم از «فندق شکن» (The Nutcracker) هستند. (منبع: THR)

 

• سارا پلسون در حال مذاکره برای پیوستن به ساندرا بولاک، کیت بلانشت، ریحانا، آن هاتاوی، هلنا بونهام کارتر و میندی کیلینگ در فیلم «هشت یار اوشن» (Ocean’s Eight) است که فیلم با بازیگران تماماً خانم از نسخه «یازده یار اوشن» است. (منبع: Deadline)

 

• روپرت وایت قرار است فیلمی علمی-تخیلی با عنوان «دولت اسیر» (Captive State) نوشته و آن را کارگردانی کند. (منبع: Variety)

 

• سم مندس در حال مذاکرات اولیه برای کارگردانی نسخه اکشن-زنده ای از داستان «جیمز و هلوی غول آسا» (James and the Giant Peach) نوشته روالد دال است. (منبع: Deadline)

 

• مت والش قرار است نقش همسر ملیسا مک کارثی را در فیلم «زندگی پارتی» (Life of the Party) بازی کند و با جیلیان جیکوبز، جکی ویور، دبی رایان و مایا رودولف همبازی شود. (منبع: Variety)

 

• دمی مور به اسکارلت جوهانسون، کیت مک کینون، جیلیان بل، ایلانا گلیزر و زوئی کراویتز در فیلم کمدی Rock That Body پیوست. (منبع: Deadline)

 

• سونیا براگا قرار است نقش مادر جولیا رابرتز را در فیلم «شگفتی» (Wonder) بازی کند. جیکوب ترمبلی هم در این فیلم بازی می کند که استیون چبوسکی آن را از روی رمانی از آر. جی. پالاچیو کارگردانی کرده است. (منبع: THR)

 

• پاتریک ویلسون به ورا فارمیگا و لیام نیسون پیوست تا در فیلم اکشن و مهیج The Commuter به کارگردانی ژاومه کویت-سرا بازی کند. (منبع: Heat Vision)

 

• کریستوف والتس در حال مذاکره برای پیوستن به رزا سالازار در فیلم اقتباسی جیمز کامرون و رابرت رودریگز از «آلیتا: فرشته نبرد» است. (منبع: Heat Vision)

 

• وینسنت دونوفریو و دین نوریس به بروس ویلیس پیوستند تا در فیلم «آرزوی مرگ» (Death Wish) به کارگردانی ایلای راث بازی کنند. (منبع: Deadline)

 

• «تونی اردمان» (Toni Erdmann) از سوی فدراسیون بین المللی منتقدین فیلم، فیلم سال نام گرفت. (منبع: THR)

 

• بی بی سی از 177 منتقد برای درست کردن لیست 100 فیلم برتر قرن بیست و یکم نظرسنجی کرده است.