پارس ناز پورتال

درباره جدیدترین فیلم کریستوفر نولان

مجموعه : اخبار سینما
درباره جدیدترین فیلم کریستوفر نولان

درباره جدیدترین فیلم کریستوفر نولان 

کریستوفر نولان از آن دسته کارگردان هایی است که وقتی اقدام به فیلم سازی کند همه منتظر می نشینند تا فیلم وی را تماشا کنند. سرانجام همزمان با اکران فیلم «جوخه‌ی انتحار»، کمپانی برادران وارنر از تیزر یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های خود رونمایی کرد.

 

«دانکِرک» که به عنوان تازه‌ترین اثر کریستوفر نولان شناخته می‌شود، درباره داستان مبهمی است که تا به امروز سرنوشت آن نامشخص مانده است. در جنگ جهانی دوم، در شهر دانکرک فرانسه 338,226 سرباز از نیروهای متفقین توسط نازی‌ها محاصره شده بودند که به طور ناگهانی با فرمان هیتلر، رها شده و نجات یافتند! این اتفاق بعدها به «معجزه دانکرک» مشهور شد.

 

حالا کریس نولان پس از سه‌گانه‌ی شوالیه تاریکی، سینمایی اینسپشن و اینترستلار به سراغ این واقعیت مبهم رفته است. برای این پروژه مانند همیشه همسر نولان، اِما توماس تهیه‌کنندگی را برعهده دارد و جاناتان نولان به همراه خود او فیلم‌نامه‌نویسان این اثر هستند.

 

در این فیلم بازیگرانی چون تام هاردی، مارک رایلنس، کیلین مورفی، هری استایلز و کنت برانا به ایفای نقش پرداخته‌اند.سینمایی «دانکرک» در تاریخ “21 جولای 2017 / 30 تیر 1396” به صورت جهانی به اکران درمی‌آید.