پارس ناز پورتال

جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام

جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام

جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام

بازیگران و ستاره های خارجی هر کسی در اینستاگرام منتشر کرده باشند,در این مجموعه هست. از تصاویر جدید مریل استریپ افسانه ای گرفته تا جنیفر لوپز محبوب این روزها. اینستاگرام این روزها تبدیل به دفتر خاطرات تصویری خیلی ها شده است.

 

«هالیوود ریپورتر» با این عکس تولد سی و سه سالگی «میلا کونیس» را تبریک گفت.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگراماگر از هواداران «مریل استریپ» هستید حتما پادکست مصاحبه او با «هالیوود ریپورتر» را گوش کنید.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«زک افرون» در حال سواری دادن به دوچرخه اش
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«راک» اعلام کرد که لباس های ورزشی «پراجکت راک» پرفروش ترین های برند شناخته شده «آندر آرمور» بوده اند. او این پروژه را با هدف کمک به هوادارانش برای رسیدن به اهدافشان راه اندازی کرده است.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگراماین همه اختلاف بین روحیات و شخصیت واقعی «امیلیا کلارک» و «کالیسی» بازی تاج و تخت گاهی تعجب آور می شود.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«جاستین تیمبرلیک» همراه با دوستانی که زمانی در گروه پرطرفدار «اِن سینک» با او همکاری می کردند.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرامهمکاری خیلی خوشمزه «درو بریمور» با این کاپ کیک فروشی به منظور حمایت از آموزش کودکان.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرامعکسی نه چندان با کیفیت از «جنیفر لوپز» و فرزندانش که به نظر خودش سرشار از احساس است.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«هیو جکمن» آماده برای خوردن ثمره خوشمزه یک روز تلاش و ماهیگیری
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«جیمی کینگ»با این عکس به «سارا هایلند» گفته که دلش برای او تنگ شده است، ولی معلوم نیست چرا با یک پیام یا تماس این موضوع را به اطلاع او نرساند است.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«زندایا» در حال گشتن در خیابان ها با راحت ترین لباس های ممکن؛ از پاکتی که در دست دارد هم معلوم این که است که از «ویکتوریاز سکرت» خرید کرده است.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«جسیکا چستین» مادربزرگش را خیلی دوست دارد و از وقت گذراندن با او و به اشتراک گذاشتن عکس های او لذت می برد.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«ناتالی پورتمن» اولین تجربه کارگردانی خود را با قدرت تمام و با فیلمی به نام «داستانی درباره عشق و تاریکی» شروع کرده است. ناتالی دست به هر کاری که زده است برای او با موفقیت همراه بوده و بی شک این بار نیز همین طور خواهد بود.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«ریس ویترسپون» روی عرشه یک قایق تفریحی و در حال گذراندن تعطیلات تابستانی به بهترین نحو ممکن.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگراممثل این که دل «جاستین بیبر» برای روزهایی که موهایش بلوند بود تنگ شده است، ولی ما که این کله کچل را بیشتر برای او می پسندیم.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«کیم کارداشیان» قرار است همراه با یکی از آرایشگرهایش به دوبی سفر کرده و در آنجا کلاس و همایش برای علاقمندان به این هنر برگزار کند. صد البته که درآمد کلانی در انتظار او است.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگراممجله «جی کیو» عکسی از «زین مالیک» که قرار است چهره شماره بعدی این مجله باشد را به اشتراک گذاشت.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«سلما هایک» مدل موهایش را برای بازی در فیلم جدیدش به کارگردانی «میگوئل آرتتا»، که او را هم در این تصویر می بینید، عوض کرده است.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«اشتون کوچر» و «میلا کونیس» کاروان المپیک کشورشان را از راه دور به این شکل همراهی می کنند.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«مارک والبرگ» شعبه دیگری هم به مجموعه رستوران های فست فود خود به نام «والبرگر» اضافه کرده است.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرامبه گزارش پارس ناز چه چیزی باعث شده «سوفی ترنر» و دوستش اینطور خشمگین و جدی به دوربین خیره شوند و یک عکس خوب یادگاری را بدون خندیدن خراب کنند؟
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«کریس همزورث» و سگش با هم مسابقه گذاشته اند تا ببینند کدام یک بیشتر می تواند بدون این که بخندد به چشم های دیگری خیره شود.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«دیانه کروگر» با جواهرات چشمگیری از برند «شوپارد»
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«آماندا سیفرید» همراه با یار غار و رفیق روزهای سختش
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«جان لجند» و دختر کوچولویی که خیلی زود دارد بزرگ می شود.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«بلیک لایولی» با پیش رفتن ماه های بارداری اش روز به روز دارد وزن اضافه می کند، اما مطمئنا یک ماه بعد از زایمان او را دوباره در همان حالت همیشگی اش خواهیم دید.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«نیل پاتریک هریس» همراه با خانواده اش رستوران جدیدی را امتحان کرده اند که ظاهرا به شدت مورد پسند آنها بوده است.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«کوین هارت» در روز عروسی خودش همراه با پسرش که هیچ چیزی از داماد کم ندارد.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرامهالک شاید مهمترین نقش در کارنامه حرفه ای «مارک رافلو» باشد، اما دخترش با این نقاشی تمام ابهت این ابرقهرمان را زیر سوال برده است.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«ریحانا» پیش از سوار شدن به هواپیما برای سفر به بخارست و اجرای کنسرت.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرامتا به حال متوجه دندان طلای «اشر» شده بودید؟!
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرامهر چند در این عکس سیاه و سفید اثری از خوشحالی و آفتاب دیده نمی شود، اما «جرمی رنر» عاشق روزهای آفتابی است.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«گل گدوت» لباس های «زن شگفت انگیز» خود را عوض کرده و برای دختر کوچولوی خودش تبدیل به یک مامان خوب و مهربان شده است.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«لیام پین» در حال استراحت پس از یک روز طولانی اما به قول خودش موفقیت آمیز؛ هرچند قیافه اش چیز دیگری می گوید!
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«راب لو» در عکسی نسبتا قدیمی از روزگاری که در اوج جذابیت و شهرت خود بود.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«کاترین هیگل» که بدون هیچ توضیحی و از روی ظاهرش می توان فهمید باردار است، از همسرش «جاش کل» به خاطر این همه عشق و حمایتی که به او می بخشد تشکر کرد.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«متیو مک کانهی» و «کمیلا الوز» از جمله ستاره هایی بودند که برای تماشای مسابقات المپیک 2016 به ریو سفر کردند.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«جاش دوهامل» و «فرگی» در مراسم افتتاحیه فیلم «اسپیسمن» که جاش نقش اصلی آن را بازی کرده است.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«جاش هالووی» همراه با یکی از دوستان صمیمی اش که برای دیدن او به سر صحنه فیلمبرداری آمده است.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«مصطفی ججلی» زیر این عکسی که با مادرش گرفته از او به خاطر اتو کشیدن لباس هایش تشکر کرده است!
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرامزیبایی طبیعی «جیدا آتش» با این عکس بدون آرایش و با ابروهای اصلاح نشده قابل تحسین است.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«سینم کوبال» همراه با همسرش، «کنان امیرزالی اوغلو» و «کیوانچ تاتلی تو» و «چائاتای اولوسوی» در یکی از میتینگ های مردمی در حمایت از دموکراسی.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«فاهریه اوجن» همچنان همراه با همسرش «بوراک اوزچیویت» در حال سفر و گردش است و به احتمال خیلی زیاد عکاس این عکس هم کسی نیست جز خود بوراک.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«گولشن» و «اوزان چولاک اوغلو» که به تازگی ازدواج کرده اند هم از ابن گردهمایی های مردمی غافل نشدند.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«نام جو هیوک» آنقدر از این عکس خوشش آمده که آن را برای عکس پروفایل خودش هم انتخاب کرده است.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«جسیکا» از گروه «گرلز جنریشن» با موهایی پرپشت و زیبا مثل همیشه.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگراماین که «کیم یونگ کوانگ» دقیقا به چه چیزی اشاره می کند را از دنبال کردن انگشت اشاره اش نمی شود فهمید.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام«او سه هون» در حال برداشتن لقمه ای که کمی بزرگتر از دهانش است.
جدیدترین گالری عکسهای بازیگران و ستارگان خارجی در اینستاگرام

 

برترین ها