پارس ناز پورتال

جذابیت این ستاره ها باعث شهرت و محبوبیتشان شد

مجموعه : اخبار سینما
جذابیت این ستاره ها باعث شهرت و محبوبیتشان شد

جذابیت این ستاره ها باعث شهرت و محبوبیتشان شد 

تعداد زیادی از ستاره های مشهور سینما به خاطر جذابیت و زیبایی شان معروف شده اند که در ادامه آنها رابه شما معرفی میکنیم. خیلی ها اعتقاد دارند که برای شهرت، باید توانایی بالایی داشت، در صورتی که تعداد زیادی از افراد تنها بدلیل زیبایی ظاهری شان ستاره شدند. دراین شرایط نه داشتن صدایی زیبا اهمیت دارد،

 

نه توانایی بازی کردن، تنها زیبایی ست که هواداران زیادی رابه سمت آنها جذب میکند. اگر دوست دارید با ستاره هایي که نه به خاطر توانایی هایشان، بلکه بدلیل ظاهر جذاب شان ستاره شده اند، آشنا شوید، در ادامه این پست با ما همراه باشید.

 

جسیکا بیل

جذابیت این ستاره ها باعث شهرت و محبوبیتشان شد

تعداد زیادی از منتقدین توانایی بازیگری جسیکا بیل را زیر سوال برده اند. برای ما هم سخت است که باور کنیم او در سینما و تلویزیون نقش آفرینی کرده است! او همیشه سعی می‌کند که در فیلم هایش بهترین لباس ها رابه تن کند و این طور هم بنظر می‌رسد که تماشاگران نه به خاطر هنرنمایی

 

خوب بلکه بدلیل ظاهر زیبایش، جذب او میشوند. البته حرف ما این نیست که او هیچ چیز از بازیگری نمی‌داند اما بی شک میتوان گفت که ظاهرش به توانایی هاي او برتری دارد تا این حد که اگر او زیبا نبود، در دنیای هالیوود هیچ جایگاهی نداشت.

 

چیس کرافورد

جذابیت این ستاره ها باعث شهرت و محبوبیتشان شد

حتماً بازی چیس کرافورد را در سریال «دختران خبرچین» به یاد دارید. او علاوه بر این سریال در فیلمهای دیگری نیز ایفای نقش کرده است اما در حقیقت، نه مهارت و توانایی او در بازی کردن بلکه چشمان آبی و لبخند جذاب اوست که هواداران زیادی رابه سمت خود جذب کرده است. منتقدان نیز بر این باورند که چهره زیبای او موجب شهرت اش شده است.

 

ونسا هاجنز

جذابیت این ستاره ها باعث شهرت و محبوبیتشان شد

ونسا هاجنز خواننده و بازیگر آمریکایی است اما انچه راه شهرت و موفقیت را برای او باز کرده، زیبایی ظاهرش بوده است. موها و چشم هاي مشکی او، یکی از دلایل جذابیت اش برای هوادارانش بوده است. در واقع ونسا در اوایل فعالیت اش، تصاویری از اندام و چهره خود منتشر کرد تا طرفداران زیادی را جذب خود کند که دراین راه موفق هم شد. بنابر این به هیچ عنوان نمی‌توان گفت که توانایی او در عرصه هنر، موجب موفقیت این ستاره شده است.

 

اریک دین

جذابیت این ستاره ها باعث شهرت و محبوبیتشان شد

اریک دین بازیگر آمریکایی است که جذابیت اش غیرقابل انکار است. او چندین سال است که در تلویزیون و سینما فعالیت دارد اما مردم اعتقاد دارند که ظاهر او بسیار مورد پسندتر از توانایی هایش است. عده اي از طرفداران او حتی تنها بدلیل جذابیت چهره اش، نقض هاي بازیگری وی را نادیده می‌گیرند. بنابر این میتوان گفت انچه وی را تا به حال محبوب نگه داشته، زیبایی ظاهرش بوده که باید قدرش را بداند.

 

ماریو لوپز

جذابیت این ستاره ها باعث شهرت و محبوبیتشان شد

ماریو لوپز هنرپیشه آمریکایی است که از سال ۱۹۸۴ میلادی تا کنون مشغول فعالیت بوده ‌است. او در هر فیلمی که بازی کرده، به خاطر ظاهر زیبایش، هواداران زیادی رابه سمت خود جذب کرده است. او نه تنها جذابیت ظاهری، بلکه رفتار و منش مردانه اي دارد به طوریکه طرفدارانش، بازیگری وی را جدی نگرفته و تنها مجذوب زیبایی ظاهری اش شدند. البته برای مردم هم مهم نیست که او بازیگری می‌داند یا نه، همین که از نگاه کردن به او لذت می‌برند، برایشان کافی ست.

 

هیدن پنیتیر

جذابیت این ستاره ها باعث شهرت و محبوبیتشان شد

هیدن پنیتیر بازیگر، خواننده، مدل و فعال آمریکایی است که بیشتر به خاطر حضورش در نقش کلیر بنت در مجموعه تلویزیونی «قهرمان‌ها» و فیلم «جیغ 4»معروف شده است. او دختری با مو هاي بلوند است که در اکثر فیلم هایش با لباس هایي زیبا ظاهر شده و توجه افراد بسیاری رابه سمت خود جلب کرده است. در واقع نه توانایی او در بازیگری بلکه جذابیت چهره اوست که به او شهرتی جهانی داده است.

 

جسیکا آلباجذابیت این ستاره ها باعث شهرت و محبوبیتشان شد

جسیکا آلبا بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی ست که شهرتی جهانی دارد. او در فیلم «شهر گناه» که درسال 2005 منتشر شد، بدلیل زیبایی ظاهری اش، درخشید. او توانایی هاي زیادی دارد اما بی شک می‌توان گفت که جذابیت اش وی را تا این جا رسانده به طوریکه درسال ۲۰۰۷ توسط مجله FHM بعنوان جذاب ترین زن دنیا شناخته شد.

 

جاش دوهامل

جذابیت این ستاره ها باعث شهرت و محبوبیتشان شد

جاش دوهامل نه تنها چهره اي جذاب، بلکه اندام و تیپ فوق العاده اي نیز دارد. او در فیلمهای مشهوری بازی کرده اما انچه وی را برای تماشاچیانش جذاب ساخته، نه بازی او، بلکه زیبایی ظاهری اش بوده است. عده اي از ستاره علاوه بر زیبایی، توانایی هنرنمایی در عرصه سینما را دارند، اما جاش دوهامل جزو آن دسته از ستاره هایي است که تنها از یکی از آنها بهره برده که البته برای به شهرت رسیدن و موفقیت اش دراین زمینه، کافی بوده است.

 

متیو مک‌کانهی

جذابیت این ستاره ها باعث شهرت و محبوبیتشان شد

متیو مک‌کانهی بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی است. نام او اولین بار با فیلم «مات و مبهوت» مطرح شد که در ژانر کمدی و محصول سال ۱۹۹۳ است. او ازآن پس تا کنون در فیلمهای بسیاری بازی و موفقیت هاي زیادی را کسب کرده است اما با این وجود، نمی‌توان گفت که تنها توانایی نقش آفرینی او موجب موفقیت اش شده است.در واقع انچه برای تماشاگران جذابیت داشته، جذابیت ظاهری اش بوده است.

 

مگان فاکس

جذابیت این ستاره ها باعث شهرت و محبوبیتشان شد

مگان فاکس مدل و بازیگر آمریکایی است. زیبایی وی را نمی‌توان انکار کرد اما خیلی از افراد حتی فیلم یا نقشی که او در آن بازی کرده را نیز به یاد ندارند. در واقع انچه از این ستاره در خاطره ها میماند، تنها زیبایی ظاهری اش است، نه توانایی بازیگری او. شاید بهتر باشد که وی را تنها روی جلد مجلات و سایت هاي مد و فشن ببینیم تا نقش هایي که پس از تماشایشان از یاد میروند.