پارس ناز پورتال

همه جذابیت های مردانه برای خانم ها را بدانید

همه جذابیت های مردانه برای خانم ها را بدانید

همه جذابیت های مردانه برای خانم ها را بدانید 

عده اي از آقایان هستند کـه همیشه می‌توانند رابطه خوبی با خانم ها برقرار کنند و انها رابه سمت خود جذب کنند. این مردان چـه خصوصیاتی دارند؟ پیش از این کـه این نوشته رو بخونید این رو بدونید کـه برای دستیابی بـه فرشته ي رؤیاهاتون نمی شه دست روی دست بگذارید و فقط منتظر عملکرد بختتون باشید! دانش، خویشتن داری، سیاست،

 

کیاست و هنرمندی شـما دست در دست هم بـه رسیدن شـما بـه موفقیت کمک می کنه بـه شرط این کـه خودتون رو باور داشته باشید و بدونید انسان کامل و ایده آل، همیشه خواستنی ست، البته بـه این شرط کـه خودش بخواد کـه جذاب بنظر بیاد اونهم در برابر افراد خاصی ..

 

نه همه ی!! وگرنه باید همه ی ي وقتش رو صرف بدست آوردن دل همه ی کنه ودر آخر چندان بهره اي هم نمی بره. پس در قدم اول بدونید کـه چـه کسی رو و برا چی دوست دارید و از این دوست داشتن چـه هدفی رو دنبال می‌کنید؟ آیا می‌خواهید باهاش یک زندگی رو تا آخر داشته باشید؛ یا این کـه یک رو کم کنی بچه گانه ست؟ یا هوسی زودگذر… تمامی این سرمایه گذاری هاي مادی و معنوی، در صورتی با ارزش هستند کـه در پی دستیابی بـه اهدافی متعالی باشند

 

مردانی کـه هیچ زنی نمی تواند در برابر آنها مقاومت کند:آیـا تـا بحال فکر کرده‌اید کـه چرا همیشه بعضی از مردها در ارتـبـاطات خود با خانم ها از سایرین موفق تر هستـند؟گــروه خاصی از مردها وجود دارند کـه خانم ها بـه هیچ عنوان نمـی تـوانند از آنها اجتناب کنند و این امر هیچ ارتباطی بـه چهره هاي زیبا و یا تناسب اندام آنها ندارد.حقیقت این اسـت کـه خانم ها بـه گروه ویژه اي از مردها علاقمند هستند و طبیعتا بـه ـسـمت کسانی کشیده میشوند کـه آن ویژگی ها را دارا باشند.

 

دراین قسمت ۷ مورد از این ویژگی هاي “ایده آلیستی”رابه همراه توضیح این کـه چرا خانم ها عاشق این خصوصیات هستند را برای شـما ذکر میکنیم. البته نباید خود رابه یک باره تغییر دهید و و شخصیت خود رابه طور کامل عوض کنید. شاید عده اي از این صفات مناسب حال شـما نباشند، توجه داشته باشید کـه خانم ها بـه سادگی متوجه تناقض موجود در شـما خواهند شد.

 

از بین تمام ویژگی ها چند موردی راکه بیشتر با شـما سازگاری دارد، انتخاب کنید و سعی کنید هر یک از آنها را در وجود خود پرورش دهید. شاید در حال حاضر هم بعضی از آنها در وجود شـما یافت شود اما با نگاه کوتاهی کـه بـه این مقاله می‌اندزید متوجه خواهید شد کـه خانم ها بـه دنبال چـه چیزی در شـما هستند، این امر موفقیت شـما را تضمین خواهد کرد.

 

۱– مرد رمانتیک
آقایی کـه بـه عشق کلاسیک اعتقاد داشته باشد؛دائما برای او گل و شکلات بخرد؛بر سر میز شام شمع روشن کند؛برای این کـه نشان دهد بـه یاد اوست با وی تماس تلفنی بگیرد؛بـه چشمان بانوی خود خیره شود و احساسات قلبی خود رابه بیرون بریزد.چرا این مرد غیر قابل اجتناب اسـت: خانم ها نیاز دارند کـه مورد احترام قرار گیرند

 

و یک مرد رمانتیک این نیاز زنها را برآورده می سازد. این مرد با ژست هاي رمانتیکی کـه بخود می‌گیرد بـه او نشان میدهد کـه دوستش دارد، ودر مقابل، خانم نیز برای قدردانی، گرایشات رمانتیک خودش را در طبق اخلاص قرار می‌دهد.

 

۲– مرد با اعتماد بـه نفس
او کاملا مطمئن اسـت و بخود اعتماد کامل دارد،مردم او را بعنوان یک فرد مثبت می شناسند و تجلی قدرت و اراده اسـت « البته توجه داشته باشید کـه مردهای خودبین و از خود راضی شامل این گروه نمیشوند»بـه ارتباط خانم ها با سایر مردها حسادت نمی ورزند و اصلا احساس نمیکنند کـه ممکن اسـت بـه وسیله دوستان مذکر و یا همکاران خانم تهدید شوند.چرا این مرد غیر قابل اجتناب اسـت: زنها جذب مردهای مطمئن میشوند.

 

اگر خودرا بزرگ تصور کنید بی شک چنین تصوری در فرد مقابل نیز ایجاد خواهد شد. یک مرد با اعتماد بـه نفس بـه دنبال تایید و تمجید خانم ها نیست و همین امر باعث میشود کـه بیشتر مورد توجه آنها قرار بگیرد.

 

۳– مرد هنرمند
یک مرد هنرمند خودجوش کـه در حال زندگی می‌کند و برای اظهار عشق و علاقه اغلب از خلاقیت خود استفاده میکند مثلاً برای خانم شعر می سراید و یا یک نقاشی زیبا می‌کشد. چرا این مرد غیر قابل اجتناب اسـت: تمام زنها دوست دارند احساس کنند کـه خاص و بی همتا هستند و چـه راهی بهتر از این کـه شـما او را الهه و منبع الهام خود قرار دهید. او شیفته ذهن خلاق مردهای هنرمند اسـت خصوصا هنگامی کـه او را نیز با هنرشان در می آمیزند.

 

۴– مرد خارجی
این مرد از یکی از کشور هاي دور دست خارجی می‌آید و دارای لهجه شیرینی اسـت. او دید متفاوتی نسبت بدنیا دارد. روابط اجتماعی و رفتارهای روزمره اش اندکی عجیب‌وغریب بنظر می‌رسند اما باوجود همه ی این حرف ها بازهم بـه دل می‌نشیند و بسیار جذاب اسـت. البته برای این کـه جزء این دسته محسوب شوید حتماً لازم نیست

 

کـه خارجی باشید بلکه اگر با چند زبان مختلف آشنایی داشته باشید و زیاد سفر کنید همان مقدار محبوبیتی راکه یک خارجی میگیرد می‌توانید بخود اختصاص دهید.

 

 چرا این مرد غیر قابل اجتناب اسـت: جاذبه و گیرایی، جاذبه و گیرایی، جاذبه و گیرایی. هیچ چیز دیگری نمی توانم دراین مورد ذکر کنم. تنها راز، گفتن جمله اي با لهجه اي زیبا اسـت کـه خانم ها را جذب می‌کند و مرد مورد نظر را برای او دلکش و فریبنده می سازد و اغلب نیز خانم هایي این مرد ها را انتخاب میکنند کـه در مورد دنیا کنجکاو هستند. البته تمام جاذبه هاي دنیا در مقابل قرار گذاشتن با یک چنین مردی هیچ اسـت.

 

۵– مرد آزاد و رها «بـه آنها پسرهای شر هم گفته می‌شود»
این دسته از مردها از قید و بندها آزاد هستند و اجازه میدهند کـه باد آنها رابه هر کجا کـه می‌خواهد ببرد کـه طبق معمول هم بـه مکان هاي جالب و سرگرم کننده اي کشیده می‌شوند. او موتورسواری می‌کند، از کار خود میزند تا با شـما در کوچه ها پرسه بزند، نگران آینده نیست و بـه پیش روی خود چشم دوخته اسـت.

 

 چرا این مرد غیر قابل اجتناب اسـت: تمام خانم ها تا حدی خواستار یاغی گری و سرکشی هستند «البته در حد معقول» او عاشق آزادی و رهایی این مرد می‌شود و آرزو میکند کـه روزی خودش هم بتواند این طور باشد. روح یاغی این مرد شادابی و جوانی رابه رابطه شان اضافه میکند و خانم هم همیشه در تلاش برای رام کردن اوست- هرچند میداند کـه هیچ گاه واقعا موفق نخواهد شد.

 

۶– مرد زیرک/بامزه
صحبت هاي این مرد انسان رابه وجد می آورد او تنها مردی اسـت کـه بـه حرف هاي شـما نیز گوش می‌دهد. این مرد باعث میشود کـه خانمش بخندد و با احساس شوخ طبعی و بذله گویی خود برای او شادی بـه بار می آورد. او برای جذب خانم ها از سیاست خنداندن و سرگرم کردن استفاده میکند. این مرد میتواند ساعت هاي متمادی با خانم گفت و گو کند بدون این کـه او را خسته و کسل کند.

 

 چرا این مرد غیر قابل اجتناب اسـت: با گذشت زمان مو هاي شـما شروع بـه ریزش میکنند و عضلات محکم بدن تان نرم میشوند اما اگر بتوانید او را همان‌ گونه سرگرم نگه دارید برنده میدان خواهید بود. گفت و گو و تبادل نظر عامل مهمی در ادامه ارتباط اسـت، اگر بـه او نشان دهید کـه دارای این ویژگی می باشید او خیلی سریع بـه دام شـما اسیر می‌شود.

 

۷– مرد با ملاحظه
او مردی اسـت کـه در خودرو را باز می‌کند،صندلی را برای او بیرون میکشد،پول شام را حساب می‌کند،مطمئن می‌شود کـه خانم حتماً دسر خودرا سفارش دهدو همیشه با یک بیان منطقی و مودبانه برای بیرون رفتن از او در خواست میکند،هنگام بازگشت او را تا درب منزل همراهی می‌کند، برای احساسات او ارزش قائل اسـت و می‌داند کـه چـه موقع برای رفتن بـه منزل آمادگی دارد.

 

چرا این مرد غیر قابل اجتناب اسـت: غافلگیر شدید؟ احتمالا فکر نمیکردید کـه یک مرد خوب و با فکر مورد توجه خانم ها قرار بگیرد. زمانیکه زنها مردهای بد و بی ادب و شرور و کسانیکه بخود زحمت تلفن زدن را هم نمیدهند و بسیار بی توجه هستند را ملاقات می‌کنند، مجددا اولویت هاي خودرا از نو می چینند.

 

البته خانم ها نیازمند رشد عقلی و بلوغ فکری هستند تا بتوانند بـه این نتیجه دست پیدا کنند. اما بالاخره تمام دخترخانم ها متوجه میشوند کـه مردی را باید انتخاب کنند کـه با آنها در طول یک رابطه دراز مدت خوب رفتار کند.

 

نکته قابل توجه
در اعمال هیچ کدام از خصوصیات اخلاقی مذکور زیاده روی بـه خرج ندهید و سعی نکنید کـه خودرا فردی کـه نیستید جلوه دهید زیرا برای خانم ها این امر خیلی سریع آشکار می‌شود.رمز موفقیت شـما دراین اسـت کـه دلیل علاقه خانم ها بـه هر یک از ویژگی هاي بالا رابه خاطر بسپارید و بدانید کـه از چـه تیپ مردهایی قدردانی می‌کنند

 

و بعد همه ی آنها رابا هم مخلوط کنید و ببینید کدامیک از آنها برای شـما مناسب تر هستند تا خانم ها بدلیل خصوصیات بدیع و نوظهورتان شـما را مورد محبت و علاقه خود قرار دهند.حالا متوجه شدید کـه ارزش وقت گذاشتن را داشت!این یادداشت، نگاهی می اندازد بـه عده اي از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده در عشق کـه میتوانند روی جذابیت تاثیر گذار باشند.

 

۱. نزدیکی جغرافیایی
هرچند اغلب مردم بـه نزدیکی یا مجاورت جغرافیایی «برای مثال همشهری یا هموطن بودن» بعنوان یک عامل مهم در پیدایی عشق توجه نمی‌کنند، اما باید گفت این عامل، یکی از مهم‌ترین متغیرها دراین ارتباط اسـت. سوال این اسـت کـه چرا مجاورت جغرافیایی چنین نقش مهمی دارد؟روان شناسان اجتماعی چند دلیل قابل قبول و منطقی دراین باره ارائه داده اند. نخستین دلیل این کـه الفت و آشنایی باعث پرورش احساس دوست داشتن و عشق می‌شود.

 

مطالعات دراین زمینه نشان داده وقتی مـا بطور مکرر در دسترس محرک هاي جدید و ناآشنا مانند آهنگ هاي جدید، تابلوهای نقاشی، صورت انسانها ، خیابانها، میادین و مجسمه ها و… قرار میگیریم، در اثر تکرار ودر نتیجه مانوس شدن با این محرک ها، علاقه و اشتیاقمان بـه آنها روزبه روز بیشتر میشود. چنین مساله اي توجیه کننده این اسـت کـه چرا مردم چیزهایی یا افرادی راکه برای آنها آشنا یا ملموس هستند،

 

بر چیزهای دیگر ترجیح میدهند. بـه علاوه، نزدیکی یا مجاورت جغرافیایی باعث میشود افراد مکررا یک دیگر را در مکان هاي مشترک و هنگام انجام فعالیت هاي مشابه ببینند، فعالیت هایي کـه می‌تواند نشان دهنده علایق مشترک بین آنها نیز باشد و بـه این دلیل نیز جذب یک دیگر شوند. تکرار شدن مداوم انسانها برای یک دیگر، حسی از دلبستگی عاطفی در آنها بـه وجود می آورد کـه در نهایت باعث شکل‌گیری رابطه عاشقانه میشود.

 

۲. تشابهات و همسانی ها

شباهت هاي فردی از عوامل مهم و تاثیر گذار در تعیین افرادی اسـت کـه مـا عاشق آنها می‌شویم. مـا اغلب عاشق افرادی می‌شویم کـه در زمینه هاي مختلف فکری، ارزشی، نگرشی، اعتقادی، مذهبی، ذهنی و علایق و تفریحات با آنها همسانی و تشابه داشته باشیم. از نظر احساسی و شهوانی نیز، جذب افرادی میشویم کـه از جذابیت هاي جسمی و ظاهری مشابهی با آنها برخورداریم.

 

این تشابهات حتی در زمینه مسائل تحصیلی، مالی و حتی گروه هاي سنی نیز وجوددارد. البته همیشه موارد استثناء دراین ارتباط نیز وجوددارد یعنی ممکن فردی عاشق کسی شود کـه دراین حوزه ها مشابهت چندانی باهم ندارند. این مساله نشان دهنده پیچیده بودن مفهوم عشق و غیر قابل تبیین بودن آن اسـت.علاوه بر این مسائل،

 

ویژگی هاي شخصیتی نقش بسیار مهمی در فرایند عاشق شدن و تداوم روابط عاشقانه دارند و حتی در موارد متعدد نیز تفاوت ها و تضادهای دیگر را در خود حل میکنند؛مـا طبق معمول جذب افرادی می‌شویم کـه از نظر ویژگی هاي شخصیتی بـه مـا شبیه اند.افرادی کـه نگرش ها، ارزش ها و علاقه مندی هاي مشابهی دارند،

 

در فعالیت هاي مشابهی مشارکت میکنند. از این مهم تر، بطور معمول افرادی کـه افکار و ایده هاي مشابهی باهم دارند، آسان تر باهم کنار می‌آیند، ارتباط برقرار و مشکلاتشان را حل و فصل می‌کنند. هم چنین افرادی کـه جهان بینی نزدیکی و تجربیات فردی مشابهی دارند،

 

آسان مورد حمایت هم قرار می‌گیرند. البته عکس این مساله نیز صدق میکند. شباهت هاي پذیرفته شده در دیگران، میتواند باعث جذب شدن مـا بـه آنها شود زیرا تمایل شدیدی بـه پذیرفته شدن و درک شدن بـه وسیله کسانی داریم کـه مـا را دوست دارند. بـه عبارت دیگر، از آنجا کـه نیازمند حمایت و تایید اجتماعی و عاطفی افرادی هستیم کـه مـا را دوست دارند، بهمین دلیل جذب کسانی میشویم کـه بـه مـا شباهت دارند و احساس میکنیم کـه میتوانند مـا را دوست داشته باشند.

 

۳. عکس العمل متقابل
عکس العمل متقابل، قانونی اسـت کـه بـه سادگی بیان می‌کند وقتی کسی را مورد محبت خود قرار دهید، او نیز علاقه مند بـه ابراز محبت میشود. این مساله می‌تواند یکی از مهم‌ترین عوامل در شکل‌گیری عشق و علاقه بـه یک دیگر شود. مردم دوست دارند نسبت بـه تعریف و تمجید، ابراز محبت و سایر انواع بیانات احساسی کـه از آنها بـه عمل می‌آید، واکنش مثبتی از خود نشان دهند

 

و بـه نوعی مقابله بـه مثل کنند. مطالعات متعدد دراین باره نشان می‌دهد افرادی کـه در روابط بین فردی بیانات عاطفی و عاشقانه دریافت میکنند، تمایل زیادی دارند کـه پاسخ هاي مشابهی بطرف مقابل خود دهند. دریک چرخه سالم، چنین واکنش هاي باعث افزایش کمی و کیفی روابط بین فردی می‌شوند؛ وقتی بـه گرمی با افرادی کـه احساس میکنیم

 

نظر مثبتی نسبت بـه مـا دارند، برخورد می‌کنیم، اغلب با این رفتار آنها را تحریک می‌کنیم کـه مـا را بیشتر دوست داشته باشند. بـه علاوه، عزت نفس مـا با این احساس کـه دیگران مـا را دوست دارند، افزایش می‌یابد و مـا نیز دوباره واکنش مثبت نشان می‌دهیم. آگاهی از این موضوع کـه کسی مـا را دوست دارد باعث افزایش احساس تعلق و دوست داشتن مـا نسبت بـه آن فرد میشود ودر نتیجه چنین رابطه اي عزت نفسمان ارتقا مییابد.

 

۴. جذابیت جسمی
اهمیت جذابیت جسمی در شکل دادن بـه روابط عاشقانه کاملا مشخص و محرز اسـت. مطالعات نشان میدهند افرادی کـه از جذابیت جسمی برخوردار هستند، احتمال بیشتری دارد کـه بعنوان دوست یا معشوق انتخاب شوند زیرا احتمالا دوست داشتنی تر، احساسی تر، شادتر، لایق تر، اجتماعی تر و مهربان تر از افرادی بنظر میرسند کـه از جذابیت جسمی

 

برخوردار نیستند اما سوال این اسـت کـه چرا زیبایی ظاهری چنین نقش مهمیدر روابط بین فردی و ازآن مهم تر در روابط عاشقانه ایفا میکند؟برای پاسخ بـه این سوال باید از دیدگاه هاي زیبایی شناسی بـه مساله توجه کنیم؛ همه ی مـا از دیدن عکس، فیلم، گل یا یک شخص زیبا یا یا شنیدن موسیقی لذت می‌بریم. عامل بعدی این اسـت کـه ظاهراً بیشتر مردم معتقدند افرادی کـه زیبا هستند، احتمالا ویژگی هاي فردی مطلوب تری نسبت بـه افراد نازیبا از خود نشان می‌دهند.

 

براساس نتایج شواهد، مردم زیبایی ظاهری را نوعی نشانه سلامت جسمی میدانند و مـا بـه شکل بالفعل جذب افراد سالم میشویم اما محققان همیشه بـه دنبال پاسخ بـه این سوال بوده اند کـه آیا هر دوجنس بـه یک اندازه جذب زیبایی ظاهری میشوند یا بـه یک اندازه بـه اشکال مختلف بیان زیبایی ظاری واکنش نشان می‌دهند؟

 

نتایج برخی مطالعات دراین زمینه نشان داده اسـت دریک رابطه طولانی مدت مردان بطور معناداری برجذابیت ظاهری طرف مقابل تاکید داشته اند در حالیکه زنان عمدتا بر ویژگی هاي دیگری مانند جاه طلبی، شأن و مقام، وضعیت مالی، عاطفه و ویژگی هاي شخصیتی.

 

مطالعات در فرهنگ هاي مختلف نیز نتایج مشابهی داشته اسـت؛ بدون استثنا مردان بیشتر از زنان بـه جذابیت ظاهری و جوانی طرف مقابل خود توجه میکنند. در مقابل زنان ترجیح میدهند طرف مقابل مسن تر، دارای وضعیت مالی خوب،قابل خاطرجمعی و فردی کوشا باشد. البته نه بـه این معنا کـه جذابیت ظاهری برای زنان اهمیتی ندارد. در حقیقت جذابیت ظاهری عنصر بسیار مهمی برای آنها تلقی می‌شود البته بعد از وضعیت مالی و مطمئن بودن طرف مقابل.

 

۵. جذابیت جنسی
برای پاسخ دهی بـه این سوال، باید از دیدگاه اجتماعی بیولوژیکی دیوید باس، روان شناس آمریکایی کمک گرفت. نظریه باس، نیاز بـه تکامل را مطرح میکند. از این دیدگاه، نیاز بـه تکامل در نوع بشر اسـت کـه ترجیحات او را تعیین میکند، درست همانند سایر حیوانات کـه برای تکامل نوع خود، قویترین و بهترین جفت را برمی گزینند تا نسل بعدی تکامل یافته تر باشد.

 

مردان جذب زنان جوان و زیبا میشوند زیرا این ویژگی ها بـه شکل بالفعل موفقیت تولیدمثل و زایش نسل بعدی را تضمین میکند. بطور ساده یک زن جوان نسبت بـه یک زن مسن، سال هاي بیشتری برای تولیدمثل موفق در پیش دارد. بـه علاوه، داشتن پوستی صاف و بدون لک، اسکلت بندی قوی و عضلانی، مو هاي درخشان و دیگر ویژگی هاي فیزیکی نشان دهنده وضعیت مطلوب سلامت در فرد اسـت.

 

از طرف دیگر، ترجیحات زنان برای انتخاب فردی مسن تر با جایگاه اجتماعی و مالی مناسب میتواند تضمین کننده آینده فرزندانشان باشد، جوانی و جذابیت ظاهری برای زنان اهمیت چندانی ندارد زیرا در فرآیند زاد ولد، توانایی فیزیکی مردان و سن و سال آنها، نسبت بـه سن و وضعیت فیزیکی زنان، تاثیر چندانی نخواهد داشت.