پارس ناز پورتال

جراحی زیبایی برای تبدیل شدن به انیمیشن

جراحی زیبایی برای تبدیل شدن به انیمیشن

جراحی زیبایی برای تبدیل شدن به انیمیشن 

بعضی از افراد در حد افراطی دنبال زیبایی میباشند به گونه اي که با انجام عل هاي متعدد و آرزوی تبدیل شدن به شخصیت هاي بامزه انیمیشنی اما چهره اي غیرعادی پیدا می‌کنند. علاقه مندان به جراحی زیبایی دو دسته میباشند ، افرادی که برای ترمیم و اصلاح بعضی مشکلات ظاهری خود یا زیباتر شدن زیر تیغ می‌روند و دسته ي دیگر که قصد تغییر کامل و خلق عجیب ترین جراحی هاي پلاستیک را دارند.جراحی زیبایی

 

 به گزارش پارس ناز با این که پزشکان بارها از عواقب منفی انجام این عمل ها صحبت کرده اند، اما به نظر میرسد علاقه به دیده شدن و در مرکز دقت بودن تا اندازه اي انها را درگیر کرده که حاضرند هر ریسکی را بپذیرند. در این گزارش نگاهی داریم به چند عمل عجیب جهان که بعضی حاضر شده اند خودشان را تغییر دهند.

جراحی زیبایی برای تبدیل شدن به انیمیشن

بارها خبرهایی درمورد کسانی که دوست دارند شبیه به عروسک هایي باربی باشند، شنیده ایم، اما این بار یک دختر 19 ساله از قیافه شخصیت هاي کارتونی ژاپنی که چشم هاي بزرگی دارند خوشش آمده و حاضر شده عمل هاي متعددی را انجام دهد تا قیافه اش شبیه به انها شود! او با انتشار تصاویر خودش در شبکه هاي مجازی گفته از کاری که انجام داده راضی هست.

جراحی زیبایی برای تبدیل شدن به انیمیشن

جراحی زیبایی صورت و بدن سوپرمن جوان

 

این که کسی بخواهد سوپرمن باشد، اصلا بد نیست؛ سوپرمن یکی از ابرقدرت هاي دنیاست که برای زندگی بهتر بشریت تلاش میکند. چاوز که اصلیتی فلیپینی دارد، از کودکی عاشق سوپرمن بوده و به همین علت 18 سال زمان صرف عمل هایش کرد تا ظاهری نمونه این ابرقهرمان پیدا کند. او 23 عمل جراحی انجام داده و به قدری شبیه به این کاراکتر شده که دیگر می‌تواند در فیلم به جای او بازی کند!

جراحی زیبایی برای تبدیل شدن به انیمیشن

جراحی زیبایی ارباب حلقه ها تا من یک اِلف هستم!

 

اگر فیلمهای سینمایی «ارباب حلقه ها» را دیده باشید، احتمالا اِلف ها را میشناسید، همان موجودات افسانه اي که مو هاي بلند سفید با گوش ها و صورت هاي کشیده داشتند که در حال سپری کردن زندگی رمز آلودی در کوهستان بودند. اما لوئیس که علاقه زیادی به این خاندان در سری کتاب ها و فیلمهای «ارباب حلقه ها» داشته،

 

با بهره گیری از مواد آرایشی و گریم ماهی پنج هزار دلار خرج می کرده تا شبیه به انها باشد، اما در نهایت تصمیم می‌گیرد حدود 30 هزار دلار خرج کند تا صورت خودش را شبیه به یک اِلف کند و در این صورت دیگر از هیچ ماده آرایشی بهره گیری نکند. او حتی برای این که موهایش سفید رشد کنند نیز مواد شیمیایی وارد بدن خودش کرده هست.

جراحی زیبایی برای تبدیل شدن به انیمیشن

جراحی زیبایی برای شبیه شدن به مایکلجکسون

 

احتمالا شما هم وقتی صحبت از عمل هاي زیبایی میشود، به یاد مایکل جکسون می افتید، او سال ها پیش ظاهر خودش را به طور کامل تغییر داد، اما در سال 1992 میکی جی با چندین عمل خودش را شبیه به مایکل جکسون کرد. دیدنی هست بدانید که در سال 2009 این زن با مایکل جکسون حقیقی دیدار کرده بود!

جراحی زیبایی برای تبدیل شدن به انیمیشن

جراحی زیبایی تبدیل یک زن به عروسک چینی!

 

شما هم اسم عروسک هاي چینی را شنیده اید؟ همان عروسک هاي جذاب و دوست داشتنی که گرچه برای بازی کودکان مفید نیستند، اما بعنوان یک شی تزئینی در منزل خیلی هم به درد بخور به نظر میرسند. خانم چامو به قدری این عروسک هاي چینی را دوست داشته که حاضر شده هزینه اي حدودا 150 هزار دلاری برای هر کدام از چشم هایش بپردازد تا شبیه به این دکوری ها شوند!

 

گرچه همه ي ما می‌دانیم که زنان چینی علاقه دارند شبیه به زنان غربی شوند، اما این که کسی خودش را شبیه به عروسک کند، مورد متفاوتی به نظر می‌رسد.

جراحی زیبایی برای تبدیل شدن به انیمیشن

جراحی زیبایی هنری می‌خواهد نازی باشد!

 

نازی ها در کتاب هاي کمیک با ظاهری قرمز رنگ و بدون بینی میباشند، احتمالا ترجیح دهیم آنها را در همان کتاب و به اندازه یه تصویر ببینیم، اما علاقه هنری به نازی بودن تا جایی هست که حاضر شده همه ي پوست صورتش را خالکوبی قرمز کند و بینی اش را نیز با عمل جراحی بردارد، او می‌خواهد ایمپلنت هایي را نیز در پیشانی خود قرار دهد تا حالت جمجمه از روی پوست مشخص باشد.

جراحی زیبایی برای تبدیل شدن به انیمیشن

بُکش دوقلوهای خیلی همسان

 

دوقلوها حتی اگر همسان نباشند، معمولا شبیه به یکدیگر لباس می‌پوشند و رفتارهای نمونه دارند، جو و کَری هم از این قاعده مستنثنی نبودند، اما زمانی که جو تصمیم گرفت دماغش را عمل کند، خودش هم فکر نمیکرد بخواهد کاملا شبیه به خواهرش شود! وقتی بینی هاي شان شبیه هم شد، گونه ها، چشم ها و لب ها را تغییر دادند. هر دوی انها بارها زیر تیغ جراحی رفته اند تا بیشترین شباهت را به خواهر دوقلوی خود پیدا کنند.

جراحی زیبایی برای تبدیل شدن به انیمیشن

یک مرد پلاستیکی تمام عیار!

 

رودریگوی آرژانتینی که در لندن زندگی میکند و ارث خانوادگی زیادی هم به او رسیده، با خیال راحت می‌تواند زندگی کند و به عمل هاي جراحی اش برسد. او برای این که بتواند همه ي چهره اش را پلاستیکی کند، بیش از نیم میلیون دلار خرج کرده هست. گرچه هنوز به ایده الی که میخواهد نرسیده و مواردی مثل تنظیم رنگ چشم هایش باقی مانده تا انجام دهد.

جراحی زیبایی برای تبدیل شدن به انیمیشن