پارس ناز پورتال

جراحی فک دختر زیبا را به این شکل درآورد

جراحی فک دختر زیبا را به این شکل درآورد

جراحی فک دختر زیبا را به این شکل درآورد 

برخی از جراحی ها که به صورت مربوط می شوند بسیار حساس هستند مانند جراحی فک که استایل پایین صورت را تشکیل می دهد و دختر قصه ما یکی از قربانی های عمل جراحی فک است. جراحی‌های زیبایی امروز پیشرفت‌های وسیعی کرده است و متدهای مختلف کمک می‌کند تا ظاهر افراد هر روز بهتر از قبل شود.

 

الی جونز دختر جوانی است که رشد فک از ۸ سالگی به دلایل مادرزادی در او متوقف شد. کوچک بودن فک این دختر از حد طبیعی باعث شد در نوجوانی با مشکلات متعددی روبرو شود و فرم و ترتیب دندان‌هایش به هم بریزد. در ۱۴ سالگی او با مراجعه به یک ارتودنتیست خواهان اصلاح وضعیتش شد اما متخصص به او گفت که تنها در شرایطی مشکل او رفع می‌شود

 

که حاضر شود تحت چندین عمل زیبایی فک قرار بگیرد. او برای نخستین بار در ۱۶ سالگی زیر تیغ جراح رفت. برای یک ماه تنها رژیم مایعات داشت و چون توانایی صحبت کردن نداشت برای برقراری ارتباط می‌نوشت. در ۲۰ سالگی مجددا تحت عمل‌های دیگری قرار گرفت تا اینکه در نهایت فکش اصلاح شد. والدین این دختر همواره پشتیبان او بودند و برای رسیدن او به هدفش یاریش دادند.

 

زندگی این دختر شاید نمونه واضحی از کمکی باشد که عمل جراحی زیبایی می‌تواند به افراد بکند. به گفته این دختر زندگی و نگاه مردم به او بعد از انجام این عمل زیبایی بسیار تغییر کرده است.

جراحی فک دختر زیبا را به این شکل درآورد