پارس ناز پورتال

جرم گیری دندان را در خانه انجام دهیم

جرم گیری دندان را در خانه انجام دهیم

جرم گیری دندان را در خانه انجام دهیم 

برای جرم گیری دندان در خانه هم میتوانیم این کار را انجام دهیم . میتوانیم بـه کمک محلولی که معرفی خواهیم کرد این کار را انجام دهیم . پلاک و جرم دندان و همچنین خونریزی لثه‌ها اتفاقی رایج میباشد که بـه دلیل عدم مراقبت کافی از دهان و دندان بـه وجود می‌آید.

 

درمان آن اما جز صرف هزینه‌هـای گزاف پزشکی در خانه نیز میتواند انجام شود.غذا هـای مصرفی امروزه ما انسان‌ها در مقایسه با آن چـه پیشتر مصرف میشد،تفاوت اساسی کرده است. برای نمونه، رژیم غذایی ما دیگر متکی بر غذا هـای خام و سفت نیست، چرا که آن نوع غذاها نیازمند جویدن بیشتری بوده است.

جرم گیری دندان را در خانه انجام دهیم

امروزه اما ما غذا هـای نرمی را مصرف میکنیم که گوارش آن‌ها چندان زمان‌بر نیست. همین مسئله در دراز مدت موجب تشکیل پلاک دندان در دو رنگ زرد و قهوه‌ای خواهد شد.همانگونه که گفته شد، پلاک دندان بـه دلیل نوع غذا هـای مصرفی بـه سادگی شکل می‌گیرد و البته بـه راحتی هم توسط پزشک برداشته می‌شود،اما هزینه آن پایین نیست.

جرم گیری دندان را در خانه انجام دهیم

بـه همین دلیل می باشد که ما قصد داریم روشی طبیعی را بـه شما معرفی کنیم تا بتوانید در منزل از شر پلاک و جرم دندان خلاص شویدطرز تهیه محلول خانگی برای جرمگیری دندان چند عدد پوست سخت گردو را برداشته و داخل آب بیندازید تا حدود 20 دقیقه جوش بخورد. پس از خنک شدن آب، آن را از صافی بگذرانید. آب بـه جای مانده همان محلول جادویی میباشد.

جرم گیری دندان را در خانه انجام دهیم

دندان‌‎هایتان را بـه کمک آن آب سه مرتبه در روز مسواک بزنید. اگر این کار را دو هفته انجام دهید، بـه راحتی می‌توانید از شر جرم و پلاک دندان راحت شوید. علاوه بر آن، اگر با مشکل خونریزی لثه‌ها نیز مواجه هستید، بـه کمک این روش میتوانید مانع خونریزی لثه‌ها شوید، چرا که خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی دارد.

 

بـه این نکته نیز توجه داشتید حفظ سلامت دهان و دندان باید همواره در اولویت باشد تا از این طریق بتوان مانع هزینه‌هـای گزاف دندانپزشکی شد.