پارس ناز پورتال

جشن تولد هفته برای این افراد معروف جهان

جشن تولد هفته برای این افراد معروف جهان

جشن تولد هفته برای این افراد معروف جهان

طی این هفته تعداد زیادی از افراد مشهور دنیا تولد خود را جشن گرفتند که مشهورترین آن ها را می توان کیت وینسلت بازیگر محبوب هالیوودی دانست. 

 

جیکوب ترمبلی 10 ساله شد
جیکوب ترمبلی (Jacob Tremblay) زاده 5 اکتبر 2006، بازیگر کانادایی است که با نقش جک نیوسام در فیلم «اتاق» (2015) ساخته لنی ایبراهامسون، در کنار بری لارسون بازیگر برنده اسکار، به شهرت رسید و به خاطر بازی در این فیلم تحسین منتقدین را جلب کرد و نامزد جایزه SAG نقش آفرینی ممتاز بازیگر مرد در نقش مکمل شد.

 

او جایزه منتخب منتقدین را برای بهترین بازیگر جوان و جایزه آکادمی سینمای کانادا و جایزه تلویزیونی بهترین نقش آفرینی توسط بازیگر مرد در نقش اصلی را از آن خود کرد.
جشن تولد هفته برای این افراد معروف جهانجیکوب در سال 2016 پنج فیلم بلند از جمله «قبل از آنکه بیدار شوم»، «نقشه هایت را بسوزان» و «محبوس» در برنامه کاری اش دارد. فیلم «کتاب هِنری» فیلم دیگر جیکوب است که در آن در کنار نائومی واتس، مدی زیگلر و سارا سیلورمن بازی کرده و قرار است در سال 2017 اکران شود

 

و همچنین در فیلم درام «اعجوبه» در نقش پسربچه ای با چهره ای دفرمه با جولیا رابرتز و اوون ویلسون همبازی شده که این فیلم نیز در سال 2017 به نمایش عمومی درمی آید.
جشن تولد هفته برای این افراد معروف جهانترمبلی در ونکوور بریتیش کلمبیا به دنیا آمد و در شهر لنگلی در بریتیش کلمبیا بزرگ شد. وی در دبستان گوردون گرینوود تحصیلات ابتدائی را گذرانده است. پدرش جیسون ترمبلی، کارآگاه پلیس و مادرش کریستینا کاندیا ترمبلی، خانه دار است. خواهر بزرگتر جیکوب، اما و خواهر کوچکترش،

 

اریکا نام دارند که هر دوی آنها بازیگر هستند. ترمبلی یکی از طرفداران سرسخت سری فیلم های «جنگ ستارگان» است و حتی اسم سگش را به یاد کاراکتر دیزی ریدلی، ری گذاشته است.
جشن تولد هفته برای این افراد معروف جهاناو رابطه بسیار خوبی با بری لارسون، همبازی اش در فیلم «اتاق» دارد. وی در برنامه الن دجنرس گفت که تابحال با ستاره های زیادی آشنا شده و سلفی های زیادی با بسیاری از آنها از جمله لیو دی کاپریو، سیلوستر استالونه، جانی دپ، کالین فارل، جنیفر لارنس، نائومی واتس، ادریس البا، استیون اسپیلبرگ و …

 

گرفته و تصمیم دارد در آینده فیلمنامه نویس و کارگردان شود. دارایی خالص او تا این لحظه 200 هزار دلار برآورد شده است.

 

کیت وینسلت 41 ساله شد

کیت الیزابت وینزلت یا کیت وینسلت (Kate Winslet) زاده 5 اکتبر 1975 در برکشایر انگلستان، خواننده و هنرپیشه انگلیسی است. او دارنده یک جایزه اسکار، یک جایزه امی، چهار جایزه گلدن گلوب، یک جایزه گرمی، یک جایزه AACTA و سه جایزه بفتا است. وی جوانترین فردی است

 

که تابحال شش نامزدی جایزه اسکار به دست آورده و در کل هفت نامزدی داشته است و یکی از معدود بازیگرانی است که سه تا از چهار جایزه مهم آمریکا را برده است.
جشن تولد هفته برای این افراد معروف جهانبه علاوه او او جوایزی از آکادمی فیلم و هنرهای تلویزیونی بریتانیا، SAG و انجمن مطبوعات خارجی هالیوود گرفته و یک جایزه افتخاری سزار نیز در سال 2012 کسب کرده است. کیت در برکشایر بزرگ شد و از کودکی در رشته نمایش تحصیل کرد و بازیگری را در سال 1991 از تلویزیون بریتانیا آغاز کرد.

 

اولین حضور سینمایی او نیز فیلم «موجودات آسمانی» (1994) بود که برای بازی در آن تحسین شد. با نقش مکملی که در فیلم «عقل و احساس» (1995) بازی کرد بیشتر شناخته شد تا اینکه با فیلم رمانتیک و حماسی «تایتانیک» (1997) که پرفروش ترین فیلم تمام دوران ها تا آن زمان بود، به او شهرت و ستاره شدن رسید.

 

نقش آفرینی وینسلت در فیلم های «آیریس» (2001)، «درخشش ابدی یک ذهن پاک» (2004)، «در جستجوی نورلند» (2004)، «بچه های کوچک» (2006)، «جاده انقلابی» (2008)، «خیاط» (2015) و «استیو جابز» (2015) بیشتر و بیشتر از سوی منتقدین مورد تحسین قرار گرفت. در سال 2008، دیوید ادلستاین (منتقد) او را بهترین هنرپیشه سینمایی انگلیسی زبان نسل خود توصیف کرد.

 

او جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم «کتابخوان» (2008) و جایزه امی بهترین بازیگر زن در مینی سریال را برای بازی در نقش اول سریال «میلدرد پیرس» (2011) کسب کرد. مهمترین موفقیت های وینسلت در گیشه پس از فیلم «تایتانیک» شامل کمدی رمانتیک «تعطیلات» (2006)،

 

انیمیشن «بر آب رفته» (2006) و دو فیلم اول سری فیلم های «ناهمتا» می شوند. علاوه بر بازیگری وینسلت برای مستندها و کتاب های کودک صداپیشگی نیز کرده و حتی جایزه گرمی را برای بهترین آلبوم صوتی کودک در سال 2000 برای روایت کردن داستان «به قصه گو گوش بده» دریافت کرد.
جشن تولد هفته برای این افراد معروف جهانوینسلت که تابحال دو همسر کارگردان به نام های جیم ترپلتون و سم مندز داشته و از هر دو جدا شده، حالا همسر ند راک ان رول است. سر صحنه فیلمبرداری سریال تلویزیونی «فصل تاریک» (1991) وینسلت با استیون تردر، نویسنده و بازیگر، آشنا شد و بعد از رابطه چهار و نیم ساله اش با او، در سال 1995 از هم جدا شدند، ولی همچنان دوستان صمیمی باقی ماندند.

 

تردر در هفته مراسم اکران نخست فیلم «تایتانیک» از سرطان استخوان درگذشت و کیت در مراسم اکران این فیلم در لوس آنجلس شرکت نکرد و به تشییع جنازه او در لندن رفت. وینسلت از جیم ترپلتون کارگردان، دختری به نام میا هانی دارد که در سال 2000 در لندن به دنیا آمد، این زوج در دسامبر 2001 از هم جدا شدند.

 

در سال 2001 وی با سم مندز آشنا شد که در سال 2003 با او ازدواج کرد و این زوج پسری به نام جو الفی وینسلت مندز دارند که در دسامبر 2003 در نیویورک سیتی به دنیا آمد. این زوج در مارس 2010 جدایی شان را اعلام کردند و در سال 2011 طلاق گرفتند. در اوت 2001 بود که کیت با ند راک ان رول،

 

خواهرزاده ریچارد برنسون، آشنا شد. نام اصلی راک ان رول، ند ابل اسمیت است و برای دایی اش، در ویرجین گالاکتیک، بخش سفر فضایی شرکت برنسون کار می کند.
جشن تولد هفته برای این افراد معروف جهانوینسلت و راک ان رول در تابستان 2012 نامزد کردند و حالا در وست ویترینگ در ساسکس غربی در انگلستان زندگی می کنند. آنها در دسامبر 2012 در مراسمی خصوصی در نیویورک ازدواج کردند و پسرشان بر بلیز وینسلت در دسامبر 2013 در انگلستان به دنیا آمد. دارایی خالص کیت وینسلت 90 میلیون دلار برآورد شده است.

 

مت دیمون 46 ساله شد

متیو پیج “مت” دیمون (Matt Damon) زاده 8 اکتبر 1970، بازیگر، تهیه کننده و فیلمنامه نویس آمریکایی است که مجله فوربس او را در میان پرسودترین ستاره های دنیا قرار داده و او را بازیگری نامیده که فیلم هایش بیشترین فروش را در کل دوران ها داشته اند. دیمون تابحال افتخارات زیادی به دست آورده

 

که از آن میان می توان به دریافت یک جایزه اسکار از چهار نامزدی، دو جایزه گلدن گلوب از هفت نامزدی، دو نامزدی جایزه بفتا و شش نامزدی جایزه امی اشاره کرد.
جشن تولد هفته برای این افراد معروف جهانمت که در کمبریج ماساچوست به دنیا آمده و بزرگ شده، بازیگری را با تئاتر مدرسه آغاز کرد و با فیلم سینمایی «میستیک پیتزا» (1988) بطور حرفه ای بازیگر شد. در سال 1997 بود که با نوشتن فیلمنامه «ویل هانتینگ خوب» و بازی در این فیلم در کنار بن افلک به شهرت رسید و این فیلم برای دیمون جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین فیلمنامه و همچنین نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای دیمون به ارمغان آورد.

 

وی همچنان به جذب تحسین منتقدین ادامه و در فیلم های برجسته ای مانند «نجات سرباز رایان» (1998)، فیلم «آقای ریپلی بااستعداد» (1999)، «جزم اندیشی» (1999)، «سیریانا» (2005) و فیلم سینمایی «رفتگان» (2006) نقش آفرینی کرد.

 

دیمون به خاطر درخشیدن در نقش جیسون بورن در سری فیلم های «بورن» (2002 تا 2016) و در نقش یک شیاد در سه گانه «اوشن» (2001 تا 2007) معروف تر شد. همچنین برای بازی در نقش مکمل فرانسوا پیه‌نار در فیلم «شکست‌ناپذیر» (2009) و نقش اصلی یک فضانورد رهاشده

 

در سیاره مریخ در فیلم «مریخی» (2015) نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد در نقش مکمل و بهترین بازیگر نقش اول مرد را به ترتیب بدست آورد. او نامزدی های امی برای جان بخشیدن به کاراکتر اسکات ثورسون در فیلم زندگی نامه ای «پشت چلچراغ» (2013) و برای تهیه کنندگی سریال رئالیتی «پروژه چراغ سبز» کسب کرد.
جشن تولد هفته برای این افراد معروف جهانجدیدترین پروژه های دیمون فیلم های «دیوار بزرگ چین» و «آب رفتن» هستند که در سال 2017 به نمایش عمومی درمی آیند. علاوه بر بازیگری، دیمون در فیلم های مستند و انیمیشن هم صداپیشگی کرده و در کنار همه این کار، با بن افلک دو کمپانی تولید تأسیس نموده است. او در کارهای نیکوکارانه و خیریه نیز بسیار فعال است و در کمپینONE ، بنیاد H2O Africa ، غذا دادن به آمریکا و Water.org نیز فعالیت دارد.

 

مت دیمون در دوران فیلمبرداری «ویل هانتینگ خوب» با همبازی اش مینی درایور دوست بود. بعد از آن رابطه ای دو ساله با وینونا رایدر بازیگر داشت. از سال 2001 تا 2003 با اودسا ویتمایر، دستیار شخصی سابق بیلی باب ثورنتون و بن افلک دوست بود.

 

در آوریل 2003 بود که در زمان فیلمبرداری «بهم چسبیده» در میامی با لوسیانا بوزان باروسوی آرژانتینی آشنا شد. آنها در سپتامبر 2005 نامزد کردند و در دسامبر 2005 در مراسمی خصوصی در اداره ثبت ازدواج منهتن پیوندشان را رسمی کردند. این زوج سه دختر به نام های ایزابلا، جیا زاوالا و استلا زاوالا دارند و باروسو یک دختر از ازدواج قبلی اش به نام الکسیا باروسو دارد. دارایی خالص مت دیمون 140 میلیون دلار برآورد شده است.
جشن تولد هفته برای این افراد معروف جهانسیگورنی ویور 67 ساله شد

سوزان الکساندرا ویور یا سیگورنی ویور (Sigourney Weaver)، زاده 8 اکتبر 1949، در منهتن نیویورک، هنرپیشه و تهیه کننده آمریکایی است. پس از جان بخشیدن به کاراکتر ناچیزی در فیلم «آنی هال» (1977)، با نقش اصلی الن ریپلی در فیلم «بیگانه» (1979) به شهرت رسید.

 

وی این نقش را در سه دنباله بعدی یعنی «بیگانه ها» (1986) که برای آن نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد، «بیگانه 3» (1992) و «بیگانه: رستاخیز» (1997) ادامه داد.

 

وی در فیلم های دیگری نیز ظاهر شده که در گیشه موفق بوده اند و از میان آنها می توان به «شکارچیان روح» (1984)، «شکارچیان روح 2» (1989) و «آواتار» (2009) اشاره کرد. ویور برای نمایشنامه غیر-برادوی Das Lusitania Songspiel در سال 1980 نامزد جایزه درام دسک شد و برای نمایشنامه برادوی Hurlyburly در سال 1984 نامزد جایزه تونی شد.

جشن تولد هفته برای این افراد معروف جهان

ویور که هفت بار نامزد جایزه گلدن گلوب شده، این جایزه را برای بهترین بازیگر زن در فیلم درام و بهترین بازیگر زن در نقش مکمل برای بازی اش در فیلم های «گوریل ها در مه» و «دختر شاغل» هر دو محصول سال 1988 کسب کرد و اولین زنی شد که دو جایزه بازیگری گلدن گلوب را در یک سال از آن خود می کند.

 

وی برای هر دوی این فیلم ها نامزدی اسکار را نیز به دست آورد. برای نقشی که در فیلم «توفان یخ» (1997) بازی کرد، جایزه بفتای بهترین بازیگر زن در نقش مکمل را برد و علاوه بر آن سه نامزدی امی بدست آورده و دو جایزه ساترن برد.

 

به خاطر مشارکت های متعدد و کمک های شایان به تاریخ فیلم های علمی-تخیلی، به سیگورنی ویور لقب «ملکه علمی-تخیلی» داده اند. وی در کارهای موفقی مانند «فوتوراما» (2002)، «وال-ای» (2008)، «پُل» (2011)، «کلبه ای در جنگل» (2012) و «در جستجوی دوری» (2016) نقش های کوچکی داشته

 

و فیلم های مهم دیگر او «سال زندگی خطرناک» (1982)، «دیو» (1993)، «مرگ و دوشیزه» (1994)، «مقلد» (1995)، «نقشه دنیا» (1999)، «ماجراجویی کهکشانی» (1999) و «نیایش ها برای بابی» (2009) هستند. در سال 2013 ویور به برادوی برگشت تا در «وانیا و سونیا و ماشا و اسپایک» نقش آفرینی کند. جدیدترین پروژه او «تماس تلفنی هیولا» است که در سپتامبر 2016 اکران شد.
جشن تولد هفته برای این افراد معروف جهانسیگورنی از اکتبر 1984 تابحال همسر جیم سیمپسون، کارگردان تئاتر است و این زوج دختری به نام شارلوت دارند که در سال 1990 به دنیا آمد. پس از بازی در فیلم «گوریل ها در مه: داستان دیان فوسی» وی یکی از طرفداران و حامیان بنیاد گوریل های دیان فوسی شد و حالا رئیس افتخاری این بنیاد است.

 

باشگاه جهانگردان از او به خاطر کارهایش تقدیر کرده و ویور یکی از طرفداران محیط زیست نیز محسوب می شود. دارایی خالص سیگورنی ویور 40 میلیون دلار تخمین زده شده است.

 

برونو مارس 31 ساله شد

پیتر جین هرناندز با نام صحنه برونو مارز (Bruno Mars)، زاده 8 اکتبر 1985، خواننده، ترانه سرا، نوازنده، تهیه کننده و طراح رقص آمریکایی است که در هونولولوی هاوایی و در خانواده ای از موزیسین ها به دنیا آمد و در سن کم شروع به ساختن موزیک و اجرا در عرصه های مختلف موسیقی در شهر زادگاهش کرد.

 

پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان به لوس آنجلس نقل مکان کرد تا حرفه موسیقی را در پیش بگیرد. وی در سال 2009 با آتلانتیک رکوردز قرارداد بست. در همان سال تیم اسمیزینگتونز را ساخت که تک آهنگ هایی مانند Nothin’ on You از بی.او.بی. و Billionaire از تراوی مک‌کوی را تولید کردند. او در ترانه سرایی هر دو تک آهنگ شرکت داشت و به عنوان هنرمند سولو شناخته شد.
جشن تولد هفته برای این افراد معروف جهاناولین آلبوم استودیویی او تحت عنوان Doo-Wops & Hooligans در سال 2010 منتشر شد که آهنگ های Just the Way You Are و Grenade در چارت های 100 آهنگ برتر بیلبورد در آمریکا جای گرفتند و آهنگ The Lazy Song رتبه چهارم را به دست آورد. دومین آلبوم او تحت عنوان Unorthodox Jukebox در سال 2012 منتشر شد

 

و در ایالات متحده آلبوم شماره یک شد. در سال 2014 مارس در یکی از آهنگ های مارک رانسون به نام Uptown Funk مشارکت کرد.برونو مارس در طول دوران حرفه ای موسیقی اش، بیش از 100 میلیون تک آهنگ و آلبوم در کل دنیا فروخته است و تبدیل به یکی از پرفروش ترین هنرمندان تمام دوران ها شده است.

 

مارس در 100 آهنگ برتر بیلبورد شش تک آهنگ نامبر وان دارد و بعد از الویس پریسلی، تنها هنرمند مردی است که زودتر از همه پنج آهنگش به صدر رسیده اند. مارس تابحال جوایز و نامزدی های زیادی بدست آورده که از آن میان به چهار جایزه گرمی می توان اشاره کرد. در سال 2011 مجله تایم او را یکی از 100 فرد پرنفوذ در دنیا نامید.

 

در دسامبر 2013 فوربس او را در لیست «30 زیر 30» در رتبه اول قرار داد. برونو به خاطر اجراهای روی صحنه و سبک رترو یا همان مد قدیمی در اجرا شهرت دارد. گروه او که هولیگانز نام دارد در اجراهایش او را همراهی می کنند و انواع و اقسام سازها از گیتار الکتریک بگیرید تا پیانو، کیبورد، درامز و … می نوازند و در عین حال رقصنده ها و همنواهای پشت سر مارس هستند.
جشن تولد هفته برای این افراد معروف جهانمارس تابحال سبک های موسیقایی مختلفی را امتحان کرده و در اصل با سبک آر اند بی کارش را شروع کرد. به گفته خودش، هنرمندانی مانند مایکل جکسون، الویس پریسلی، جیمی هندریکس، اسلای استون، کارلوس سانتانا، جورج کلینتون، کلدپلی، پرینس و آشر الهامبخش او بوده اند.

 

در سال 2011 بود که مارس با جسیکا کابان (مدل) آشنا شد و هنوز هم رابطه آنها ادامه دارد. دارایی خالص برونو مارس 90 میلیون دلار برآورد شده است.

 

مت بومر 39 ساله شد

متیو استتون “مت” بومر (Matt Bomer) زاده 11 اکتبر 1977، بازیگر آمریکایی است که در وبستر گرووز میزوری به دنیا آمد. در سال 2001 با «گایدینگ لایت» وارد عرصه تلویزیون شد و با نقشی که در سریال تلویزیونی «چاک» محصول شبکه ان بی سی بازی کرد، به تدریج شناخته شد.

 

با سریال «یقه سفید» و نقش اصلی سریال، نیل کفری شیاد و کلاهبردار و در عین حال مشاور اف بی آی، که بین سال های 2009 تا 2014 از یو اس ای نتورک پخش می شد، محبوبیت و شهرت بسیاری پیدا کرد.
جشن تولد هفته برای این افراد معروف جهانبومر برای نقش مکمل فلیکس ترنر در مقابل مارک رافلو در فیلم تلویزیونی «قلب طبیعی» (2014) محصول شبکه اچ بی او، یک جایزه گلدن گلوب و یک نامزدی جایزه امی ساعات پربیننده کسب کرد. وی در فصل چهارم سریال ترسناک «داستان ترسناک آمریکایی» به عنوان مهمان حضور کوتاهی داشت که در فصل پنجم تبدیل به یکی از بازیگران اصلی این سریال شد.

 

در عرصه سینما، وی در فیلم سینمایی مهیج «نقشه پرواز» (2005) در نقش مکمل ظاهر شد. در سال 2011 در فیلم مهیج علمی-تخیلی «در زمان» بازی کرد و در سال 2012 در درام کمدی «مجیک مایک» و در دنباله آن در سال 2015 بازی کرد.
جشن تولد هفته برای این افراد معروف جهاندرام ماوراء الطبیعه «افسانه زمستان» محصول سال 2014 فیلم بعدی اش بود و پس از آن در فیلم نئو نوآر «مردان خوب» در سال 2016 بازی کرد. روی صحنه تئاتر، بومر در نمایش برادوی «8» ساخته داستین لنس بلک بازی کرد. آخرین پروژه سینمایی او فیلم «هفت دلاور» بود که در سپتامبر 2016 اکران شد

 

و در تلویزیون نیز در سریال «آخرین تایکون» نقش آفرینی خواهد کرد. مت بومر سه فرزند پسر دارد و دارایی خالص او 9 میلیون دلار برآورد شده است.

 

هیو جکمن 48 ساله شد

هیو مایکل جَکمن (Hugh Jackman) زاده 12 اکتبر 1968، بازیگر، خواننده و تهیه کننده استرالیایی است که با بازی در نقش های گوناگون در ژانرهای سینمایی مختلف در سراسر دنیا به آوازه و شهرت فراوان رسید. شاید محبوب ترین و شناخته شده ترین نقش او، کاراکتر “ولورین” در سری فیلم های «مردان ایکس» باشد.
جشن تولد هفته برای این افراد معروف جهاناز دیگر نقش های برجسته او می توان به نقش اصلی کمدی رمانتیک «کیت و لئوپولد» (2001)، فیلم اکشن و ترسناک «ون هلسینگ» (2004)، درام «پرستیژ» (2006)، درام فانتزی حماسی «چشمه» (2006)، درام رمانتیک تاریخی حماسی «استرالیا» (2008)، «فولاد اصل» (2011)، نسخه سینمایی «بینوایان» (2012)،

 

فیلم مهیج «زندانیان» (2013)، «چپی» (2015) اشاره کرد. بازی اش در فیلم «بینوایان» اولین نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد و اولین جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد در کمدی یا موزیکال سینمایی را در سال 2013 برایش به ارمغان آورد.
جشن تولد هفته برای این افراد معروف جهاندر عرصه تئاتر برادوی، جکمن جایزه تونی را برای «پسر اهل اوز» بدست آورد. هیو جکمن که خود تابحال چهار بار مجری مراسم تونی بوده، یک جایزه امی هم برای یکی از این اجراها بدست آورده است. در فوریه 2009، میزبانی و مجری گری هشتاد و یکمین مراسم اسکار نیز به عهده او بود.

 

وی بازیگر بسیار پرکاری است و پروژه های سینمایی او به موارد فوق ختم نمی شوند. فقط در سال 2016 سه فیلم از او به نام های «ادی عقاب»، «ددپول» و «مردان ایکس: آپوکالیپس» اکران شد و برای سال 2017 دو پروژه «لوگان» و «بزرگترین شومن روی زمین» را در دست تولید دارد و برای سال 2018 قرار است برای انیمیشن «لریکینز» صداپیشگی کند.
جشن تولد هفته برای این افراد معروف جهانجکمن در آوریل 1996 در کلیسای سنت جان توراک، ویکتوریا، حومه ملبورن، با دبورا-لی فرنس ازدواج کرد. آنها سر صحنه فیلمبرداری سریال تلویزیونی استرالیایی «کورلی» با هم آشنا شدند و جکمن خودش انگشتر نامزدی فرنس و حلقه های ازدواجشان را طراحی کرد.

 

فرنس دو بار سقط جنین را تجربه کرد و پس از آن، این زوج دو فرزند با نژادهای مختلط به نام های اسکار و ایوا را به فرزندی پذیرفتند. در نوامبر 2013 بود که او اعلام کرد تومور سرطان سلول بنیادی دارد که با جراحی آن را از روی بینی اش برداشتند.

جشن تولد هفته برای این افراد معروف جهاندر ماه مه 2014 تومور سرطانی دیگری از روی بینی اش برداشته شد و به آسوشیتد پرس گفت که انتظار دارد در آینده دوباره تومور سرطانی داشته باشد. این باعث شد که جکمن با چسبی روی بینی اش در مراسم اکران فیلم «مردان ایکس: روزهای گذشته آینده» در شهرهای مختلف دنیا شرکت کند.

 

او همیشه طرفدارانش در اینستاگرام را به زدن ضدآفتاب تشویق می کند. دارایی خالص هیو جکمن 150 میلیون دلار برآورد شده است.