پارس ناز پورتال

روش های عالی برای جلوگیری از چروک پوست گردن

روش های عالی برای جلوگیری از چروک پوست گردن

روش های عالی برای جلوگیری از چروک پوست گردن 

برترین روشها برای پیشگیری از پوست گردن را برای شما داریم که میتوانید در زیر آن را دنبال نمایید تا همۀ وقت} جوان و جذاب باشید. دغدغه بیشتر خانم ها مراقبت از پوست صورت هست و کمتر کسی ممکن هست به پوست گردن هم توجهی نشان دهد. اگر می‌خواهید همۀ وقت} جذاب و جوان بمانید اضافه بر پوست صورت باید از پوست گردن و حتی قسمت هاي دیگر بدن هم به خوبی مراقبت کنید. در این جا با روشهای پیش گیری از چروک شدن گردن آشنا شوید.

 

ضد آفتاب بزنید

مهم‌ترین کاری که می‌توان برای جوان نگه داشتن پوست گردن انجام داد بهره گیری از کرم ضد آفتاب هست. اضافه بر پوست صورت باید به پوست گردن هم ضد آفتاب بزنید.

 

روی صورت را بپوشانی

بهره گیری از کلاه نه تنها پوست صورت را از آفتاب سوختگی حفظ میکند بلکه از قرار گرفتن پوست گردن در برابر اشعه هاي ماوراء بنفش نیز پیشگیری میکند.

 

کرم صورت بهره گیری کنید

بله می‌توانید از فروشگاه هاي لوازم آرایشی کرم هاي مخصوص گردن تهیه کنید اما اینکار ضرورت چندانی ندارد چون کرم هاي مناسب پوست صورت برای پوست گردن هم مناسب میباشند. کرم هایي تهیه کنید که حاوی پپتید یا رتینول باشند زیرا رشد کلاژن پوست را تحریک می‌کنند.

 

به پشت بخوابید

این حالت به دلایل مختلفی برترین حالت خواب هست. یکی از دلایل این هست که مانع از چروک شدن پوست گردن در طول شب می‌شود. وقتی روی شکم یا به پهلو می‌خوابید پوست صورت و گردن به بالش فشار داده میشود و این کم کم زمان باعث ایجاد چین و چروک و خطوط روی پوست میشود.

 

کمتر از گوشی گوشی بهره گیری کنید

متخصصین پوست یکی از عوامل پیری زودرس را بهره گیری بیش از حد از گوشی می‌دانند. وقتی هنگام بهره گیری از گوشی مدام سرتان را به پایین خم می‌کنید کم کم زمان روی پوست گردن چین و چروک ایجاد شده و روز به روز عمیق تر می‌شود. برترین کار برای پیشگیری از این مشکل بهره گیری کمتر از گوشی تلفن همراه هست یا اینکه حداقل هنگام بهره گیری از گوشی، گوشی را بالا نگه دارید تا مجبور نباشید سرتان را خم کنید.