پارس ناز پورتال

جنجال بر سر تجاوز و رابطه جنسی با خواهر زن | تجاوزهای جنسی شیطانی

جنجال بر سر تجاوز و رابطه جنسی با خواهر زن | تجاوزهای جنسی شیطانی

جنجال بر سر تجاوز و رابطه جنسی با خواهر زن +عکس

تجاوزهای شیطانی و ترسناک به خواهر زن و رابطه جنسی با خواهر زن معضلی است که در پرونده های دادگاهی بسیار به چشم می‌خورد. امروز نگاهی داریم به عده ای از این ماجراهای غیر انسانی.فاصله گرفتن از انسانیت و پایبند نبودن به دین و خدا باعث چنین حرکات زشت و ناپسند می‌شود.

 

مردی که در تجاوز جنسی به خواهر زن خودش هم رحم نکرد

نادر مردی هوسران بودو دائم دختران و زنان به ویژه بی‌بضاعت را مورد نیت شیطانی خود قرار می‌داد و حتی به زنان متاهل و دختران فامیل نیز رحم نمی کرد، هیچ کس از نادر راضی نبود و به خاطر فساد اخلاقی از او بیزار بودند.اینبار به سراغ یک افسر اداره جنایی پلیس آگاهی ارومیه رفتیم که خاطره‌ای سوزناک و متفاوت داشت.

 

این کارآگاه که نامش برده نمی شود،‌ پرونده‌ای را بازگو کرد که وقتی خبر مرگ شوهری رابه زنش دادند، بجای این که بر سر و صورت بکوبد، لبخند زد و خدا رابه خاطر عدالتش شکر گفت. این افسر می گفت: واقعا برایم جالب بود، خبر مرگ و یا قتل تعداد زیادی از مجرمان رابه خانواده‌شان داده بودم و حداقل خانواده فرد فوت شده برایش گریه و زاری می کردند

جنجال بر سر تجاوز و رابطه جنسی با خواهر زن | تجاوزهای جنسی شیطانی

و از خداوند آرامش ابدی روحش را خواستار میشدند، اما آن زن نه تنها نارحت نشد، بلکه نشاط و شادی از چشمانش کاملا مشخص شد و ‌اصلا خواستار رسیدگی به پرونده مرگ شوهرش هم نشد.کارآگاه پلیس آگاهی اسم خاطره‌اش را گذاشت وقتی با مرگت شادی به ارمغان می آید و به قول خودش این داستان واقعی را بازگو کرد

 

که انتهای جرمی را بگوید که از قتل و تاراج هم بدتر است. افسر پلیس همچنین به گوشه‌ای دیگر از خاطره‌‌اش اشاره کرد و گفت: هنوز باورم نمیشود عده‌ای طلبکار که پول‌های میلیونی آنان توسط آن مرد کلاهبرداری شده بود، وقتی فهمیدند آن مرد مرده است از پولشان گذشتند و به مرگش رازی شدند. حتی عده ای از قربانیان کلاهبرداری از شادی قهقهه زدند و دائما می گفتند، از مرگش مطمئن هستید؟ اشتباه نگرفتید؟ جنازه‌اش داخل سردخانه است؟

 

به گفته مامور انتظامی، اصلا برای این مرد مراسم تشیع جنازه برگزار نکردند، جسدش با حضور یک قبرکن دفن شد و حتی هیچ کسی نبود که برای او قطره‌ای اشک بریزد و ناله‌ای سر دهد. در ادامه این خاطره رابه طور کامل بخوانید:چند سال گذشته در شهرستان ارومیه ماموران پلیس راه جسدی را کنار خودرویی کشف کردند

 

که اسلحه در دستش بودو از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود. سریعا پيکر به دکتری قانونی منتقل شد و مسئولان قضایی و گروهی از کارآگاهان اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی به محل اعزام شدند تا صحنه را مورد بررسی قرار دهند.

جنجال بر سر تجاوز و رابطه جنسی با خواهر زن | تجاوزهای جنسی شیطانی

تحقیقات پلیس مشخص کرد که این فرد به نام « نادر » معلمی بازنشسته بودو چند سالی میشد که در کار قاچاق پارچه فعالیت می کرد و بدلیل بدهکاری و کلاهبرداری از شهروندان ارومیه به تهران رفته بود تا با 170 میلیون تومان پول برگردد و بدهی‌اش را بپردازد. در ادامه بررسی‌های معلوم شد که نادر 40 ساله حدود یک ماه در تهران حضور داشت

 

و بیشتر اوقات در خانه خواهر زنش بیتوته می کرد و روز‌ها از خانه بیرون می‌رفت و همچنین با بررسی بیشتر مشخص شد که اصلا در مدت حضور نادر در تهران هیچ گونه پولی به حسباش واریز نشده و اصلا معامله‌ای صورت نگرفته است.از سوی دیگر پرینت ‌عدد‌های تماس گرفته شده نادر به ده‌ها زن و دختری ختم میشد که در تحقیقات از آنان ماموران ‌فهمیدند

 

که نادر با آنان رابطه نامشروع داشته است و حتی کمی بعد خواهر زن نادر به پلیس گفت: شوهرم را در تصادف از دست دادم و نادر به خاطر دادن کمی پول من را وادار میکرد تا با او رابطه داشته باشم.

 

با صحبت‌های خواهر زن نادر،‌ پلیس به نتیجه تازه‌ای رسید و آن هم ارتباط نامشروع این مرد کلاهبردار با زنان و دختران بی‌بضاعت با مقدار پول اندک بودو ماموران هرچه جلوتر می‌رفتند، بر تعداد افراد قربانی این مرد اضافه میشد و کلاهبرداری جدید از او به خاطر کسب مال برای رسیدن به زنان و دختران کشف می ‌شد.

جنجال بر سر تجاوز و رابطه جنسی با خواهر زن | تجاوزهای جنسی شیطانی

ماموران که در حال بررسی موضوع بودند و تا آن لحظه هم حرفی از مرگ او پخش نکرده بودند تا درصورت وقوع جنایت بتوانند، قاتل را آسان‌تر شناسایی و دستگیر کنند، دکتری قانونی اعلام کرد که احتمال دارد، علت مرگ نادر خودکشی باشد.

 

با اعلام این خبر، ماموران تصمیم گرفتند که موضوع رابه همسر نادر اطلاع دهند و او را از مرگ شوهرش مطلع کنند. صبح فردای آن روز درب خانه همسر نادر رفتم، وقتی همسرش جلوی درب خانه آمد، با کلی برنامه ریزی مرگ شوهرش رابه نوعی بازگو کردم اما او در عین ناباوری خداروشکر کرد، به طوریکه شادی در چشمانش موج می‌زد.

 

خنده‌های همسر نادر برایم درس بزرگی بود چراکه حتی خانواد‌های قاتلان بی‌رحم برای مرگ و یا اعدام اعضای خانواده‌شان دلسوزی می کنند و ناله‌ سرمی‌دهند ولی نادر با فساد اخلاقی که داشت، اندک اندوهی بر دل هیچ کس از اعضای خانواده‌اش وارد نکرد. همسر نادر می گفت: نادر مردی هوسران بودو دائم دختران و زنان به ویژه بی‌بضاعت را مورد نیت شیطانی خود قرار می‌داد

 

و حتی به زنان و دختران فامیل نیز رحم نمی کرد، مثلاً با یکی از خواهر زاده‌هایم با فریب رابطه برقرار کرد و سپس آبرویی از او برد که دیگر دختر بیچاره نتوانست از خانه بیرون بیاید و اگر من هم دراین رابطه حرفی می‌زدم،

 

مورد ضرب و شتم قرار میگرفتم، هیچ کس از نادر راضی نبود و به خاطر فساد اخلاقی از او بیزار بودند.با صحبت‌های زن نادر و همچنین نظریه دکتری قانونی مبنی بر خودکشی این مرد فاسد پرونده مختومه اعلام شد و پيکر جهت خاکسپاری در اختیار خانواده‌اش قرار گرفت.

جنجال بر سر تجاوز و رابطه جنسی با خواهر زن | تجاوزهای جنسی شیطانی

تجاوز به خواهر زن متاهل

مردادماه سال جاری پرونده قتل زنی ۲۸ ساله در بهارستان به پلیس آگاهی ارجاع داده شد.بررسی های اولیه نشان می داد، عامل جنایت قربانی خودرا خفه کرده است.با بازجویی های صورت گرفته از شوهر مقتول و رفع اتهام از وی، تحقیقات پلیسی از همسایگان آغاز شد.

 

اظهارات همسایگان و شواهد موجود، نشان می داد که فرد میانسال ناشناسی صبح همان روز به منزل مقتول مراجعه کرده و صدای درگیری نیز از منزل وی به گوش می‌رسید اما همسایگان این سر و صدا را مبنی بر دعوای زن و شوهری گذاشته و توجهی نکرده بودند.

 

بررسی های دقیقتر از منزل مقتول نشان داد که صدای زنگ در خراب بوده و امکان زنگ زدن از بیرون وجود نداشته است اما آیفون از داخل منزل کار می کرده است، لذا قاتل باید فردی آشنا می بوده که یا کلید داشته یا تلفنی از مقتول خواسته که در را باز کند و وارد ساختمان شده است، بهمین دلیل ذهن ماموران آگاهی به سمت آشنایان و اقوام مقتول معطوف شد.

 

باوجود چنین شواهدی و پس از بررسی‌های تخصصی، پلیس به فردی به نام «ابراهیم- الف» مظنون شد و با زیر نظر گرفتن محل اختفای متهم طی یک عملیات ضربتی او را دستگیر و به پلیس آگاهی بهارستان منتقل کرد.متهم در بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد. متهم در اعترافات خود گفت که صبح روز حادثه ساعت 10 صبح به در منزل مقتول مراجعه کرده

جنجال بر سر تجاوز و رابطه جنسی با خواهر زن | تجاوزهای جنسی شیطانی

و پس از تماس با وی و باز شدن در، وارد منزل شده و به وی حمله کرده است، پس از خفه کردن مقتول پيکر او رابه یکی از اتاق‌ها منتقل کرده و برای گمراه کردن پلیس، منزل رابه‌هم ریخته است.وی درباره انگیزه اش گفت: قصد اذيت و اذیت مقتول را داشتم اما او در برابرم مقاومت کرد بهمین خاطر وادار به قتل او شدم.

 

با تکمیل تحقیقات جنایی، پرونده برای محاکمه به شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. صبح امروز مرد جوان به ریاست قاضی عزیزمحمدی پای میز محاکمه قرار گرفت.در ابتدای جلسه اولیای دم مقتول خواستار قصاص متهم شدند.در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و با قبول اتهامش گفت: روز حادثه تسلیم وسوسه شیطان شدم.

 

وقتی وارد خانه شدم، مقتول روزه بود اما برای من هندوانه آورد. دریک لحظه به طرفش حمله کرده و او را مورد اذيت و اذیت قرار دادم. مقتول تهدید می کرد موضوع رابه همسرش میگوید. بهمین خاطر خفه اش کردم.وی افزود: بعد از قتل برای این که صحنه را بهم بزنم، با چاقو به او چند ضربه زده و وسایل خانه را بهم ریختم.پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شدند.

 

دختر نوجوان شوهر خواهرم به زور من را وادار به رابطه می کرد

دختر ۱۳ ساله وقتی شکم درد گرفت و به بیمارستان رفت هیچ کس حتی خودش تصور نمی کرد راز وحشتناکی فاش شود. باردار شدن دختر ۱۳ ساله راز سیاه داماد خانواده را فاش کردپزشکان پس از معاینه متوجه شدند این دختر نوجوان بدون این که بداند باردار است و وقتی بررسی کردند از یک رابطه سیاه که در آن دختر۱۳ ساله از سوی مرد آشنایی فریب خورده بود پرده برداشتند.

جنجال بر سر تجاوز و رابطه جنسی با خواهر زن | تجاوزهای جنسی شیطانی

چندی پیش مادرو دختری به بیمارستانی رفتند و ادعا کردند دخترنوجوان شکم درد دارد و امانش بریده شده است وقتی این دختر معاینه شد همه ی پی بردند که وی باردار است و این درحالی بود که این دختر اصرار داشت با هیچ پسری دوستی نکرده و حتی موبایل ندارد که با کسی رابطه تلفنی نیز داشته باشد.

 

پرسنل بیمارستان وقتی مادر را آگاه کردند که دخترنوجوانش باردار بوده و بچه زودتراز زمان عادی درحال متولد شدن است این مادر غش کرد و بعد نزد دخترش رفت تا او را از مادر شدن مطلع کند.دختر۱۳ ساله باز اصرار داشت با کسی دوستی نکرده تا این که مادرش گفت او باردار است و بچه حتماً پدری دارد دخترنوجوان با شنیدن این ماجرا به گریه افتاد و درحالیکه خجالت می‌کشید و میترسید فاش کرد دامادشان-شوهرخواهر-او را فریب داده و با وی ارتباط پنهانی داشته است.

 

بنابه این گزارش، پس از تولد نوزاد که سالم نیز بود سرنوشت این دختر۱۳ساله به حراست بیمارستان گزارش شد و با مخابره چنین اقدام وحشتناکی به پلیس و دستگاه قضایی داماد فریبکار تحت تعقیب قرار گرفت.

 

تجاوز به خواهر زن دردسر آفرید

در پی شکایت زن جوان مبنی بر این که توسط همسر خواهرش مورد اذيت و اذیت قرار گرفته است، پرونده ای در یکی از شعب دادگاه کیفری استان تهران تشکیل مأمورانانتظامی تحقیق درباره این ماجرا را آغاز کردند.این دختر نوجوان بطور مکرر در هر فرصتی مورد اذيت جنسی از سوی همسر خواهر خود قرار می گرفته است.

 

دختر ۱۸ساله در بازجویی گفت: شوهر خواهرم اوایل سعی بر فریب دادن من داشت و بعد ها با تهدید این که اگر به او اجازه نزدیک شدن به خودم را ندهم، به پدرم خواهدگفت که در گذشته با پسری در ارتباط بوده ام، من را وادار به تسلیم کرد.وی با بیان این که پدرم مردی کاملا متعصب و خشن است، بیان کرد: اگر او می فهمید با پسری دوست هستم، قطعأ من را می کشت.

 

چراکه او در خانه اجازه نفس کشیدن نیز به ما نمی داد و اجازه نگاه کردن به نامحرم را نداشتیم. همچنین نمیخواستم زندگی خواهرم از هم گسسته شود و تا هم اکنون سکوتکردم، اما حالا آزارهای آن مرد، من را خسته کرده و دیگر نمیتوانم صبوری کنم.

 

رابطه نامشروع با خواهر زن

با درود من حدود ۱۳ سال است که ازدواج کرده ام هم اکنون نزدیک به ۳ سال است که به خواهر زنم علاقه پیدا کرده ام و در این یکسال اخیر خیلی زیاد وابستش شده ام طوری شده که اگه یک روز نبینمش داغونمیشم.البنه رابطه ما به بغل کردن وبوسیدن هم رسیده ولی بعد از اینکار هردومون پشیمون میشیم.بعضی وقتها همدیگه رو آغوش می گیریم

 

ومیخوابیم و لذت جنسی می‌بریم تا به حال چندین بار به هم قول دادیم کهاین کارو نکنیم ولی باز نمیتونیم . اون در طول زندگیش به یک پسر علاقه پیدا کرده وقتی که من میفهمم که با اون رفته بیرون من بیشتر داغون میشم. ودلیلش اینه که اگه من با اون باشم اگر هم هر کاری بکنم مثل

 

بوس یا بغل یا لذت جنسی گناه نمی کنم .ولی با تو که باشم گناه می کنم . من خودم واقعا از این مساله خسته شدم دیگه دارم دیوانه میشم از طرفی هم هم زن وفرزندم رو دوست دارم هم زندگیم رو تو رو خدا یه راهیپیش پام بذارید. اگه ادامه بدم چی میشه دوست ندارم زندگیم بپاشه.درضمن ادم بی دینی هم نیستم ولی نمیدونم چرا سر نماز هم که میایستم همش اون جلو چشمامه .خداییش بگین چه کار کنم

 

با درود و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و سپاس از ارتباط تان با مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی نخست لازم است بدانيد از جه ديني چه گناه بزرگي را مرتكب شده ای، و كار شما در دنيا و آخرت چه آثار و آفاتي دارد، و سپس… . بنا بر اين پاسخ تان را در قالب چند نكته تقديم مي كنيم.

 

۱٫ نكته اول: از نظر اسلام هرگونه رابطه با نامحرم اعم از سخن گفتن شهوت انگيز، نگاه شهوت آميز، تماس بدني و عمل زناشويي، حرام و گناه كبيره است. پيامبر اكرم«ص» از سخن گفتن زن با مرد نامحرم نهي كرد،و فرمود: ” هر كس به نامحرم نگاه كند، و چشم های خودرا با نگاه به نا محرمي پر كند، خداوند در قيامت چشم هايش رابا آتش جهنم پر خواهد كرد، و هر مرد و زن نامحرمي با همدست بدهند، دچار غضب الهي

 

مي شوند. هر كس با زن نامحرمي همراه شود و در جاي خلوتي قرار گيرد، زن و مرد در زنجيري از آتش قرار خواهند گرفت، و جايگاه آنان با شيطان در جهنم است.در روايت ديگري آمده است: هر گاه مرد و زن نامحرمي با همدست بدهند، و مصافحه كنند ، يا باهم شوخي يا بگو و بخند داشته باشند، يا يكديگر را ببوسند، خداوند آنان رابا دست های بسته وارد محشر مي كند، در حالي كه ميخ های آهنين در چشمان آنان

 

است. آنگاه پس ازآن كه در نزد همه ی خلايق رسوا شدند، دستور داده مي شود انها رابه آتش جهنم بيندازند. نوشته ايد: « بعضي وقت ها باهم مي خوابيم و لذت جنسي مي بريم» آيا مي دانيد كه مرتكب چهگناه بزرگي شده ايد؟ گناه شما آنقدر زشت و بزرگ است كه قرآن كريم مي فرمايد: حتي به آن نزديك نشويد؟ «ولا تقربوا الزّنا انّه كان فاحشة و ساء سبيلاً»؛ يعني«نزديك زنا نشويد، كه كار بسيار زشت و بد

 

راهي است». امام صادق «ع» مي فرمايد: «زنا، شش اثر بد در سرنوشت انسان دارد: سه اثر آن در دنيا و سه اثر ديگرش در آخرت گريبان فرد را مي گيرد. اما آثار دنيوي زنا: آبرو را مي برد، رزق را كم و او رابه فقر وفلاكت مبتلا مي كند، و عمر را كوتاه، و مرگ را نزديك مي كند. اما سه اثر مربوط به آخرت عبارت است از: ۱- غضب پروردگار رابه همراه دارد. ۲- حسابرسي روز قيامت را براي زناكار بسيار مشكل مي كند. ۳- زنا كار

 

براي هميشه در جهنم خواهد ماند». و در روايت ديگري آمده است كه اهل زنا به هفتاد دو نوع عذاب و درد بلاي جسمي و روحي در دنيا و آخرت گرفتار خواهند شد، و از لحاظ حكم شرعي اگر در لذت جنسي، عملدخول هم انجام گرفته باشد، كسي كه همسر دارد، حكمش اعدام است، ولي كسي كه همسر ندارد، اگر بار اول باشد، حكمش صد ضربه شلاق است.

 

ماجرای تجاوزهای جنسی شیطانی ترسناک