پارس ناز پورتال

جنجال عمل زیبایی چشم گربه ای ترلان پروانه

مجموعه : اخبار سینما
جنجال عمل زیبایی چشم گربه ای ترلان پروانه

ازدحام عمل زیبایی چشم گربه اي ترلان پروانه 

این روزها شایعات بسیاری درمورد انجام عمل جراحی چشم گربه اي توسط ترلان پروانه بازیگر بسیار جوان و معروف ایرانی منتشر شده هست. انتشار شایعه پیرامون هنرمندان و چهره هاي معروف همه ي وقت وجود داشته و دارد.

 

در میان شایعاتی که در شبکه های مجازی منتشر شده هست شایعه اي درمورد عمل زیبایی چشم های ترلان پروانه به گوش می‌رسید که این بانو بازیگر با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام این شایعه را تکذیب کرد.

جنجال عمل زیبایی چشم گربه ای ترلان پروانهعمل زیبایی چشم هاي ترلان پروانه

 

 به گزارش پارس ناز ترلان پروانه در واکنش به شایعه عمل زیبایی چشم هایش این استوری را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

جنجال عمل زیبایی چشم گربه ای ترلان پروانهترلان پروانه

 

عمل زیبایی چشم ترلان پروانه

ترلان پروانه بازیگری که از کودکی در تلویزیون شناخته شده بود, در خانواده اي هنری متولد شد واز سه سالگی کار بازیگری را با تیزرهای تبلیغاتی شروع کرد و پس از آن خیلی زود وارد برنامه هاي تلویزیونی شد.

جنجال عمل زیبایی چشم گربه ای ترلان پروانهعمل زیبایی چشم ترلان پروانه واقعیت ندارد

ترلان پروانه بعد از بازی در سریال تلویزیونی خوش غیرت, پاداش بزرگ 101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها و شبی از شبها در سال 83, در سال 84 در پنج فیلم سینمایی دغدغه, بالابند, زن بدلی, مادر صدامو می شنوي و چپ دست بازی کرد و رسما وارد سینما شد .

جنجال عمل زیبایی چشم گربه ای ترلان پروانه

عکس های ترلان پروانه

جنجال عمل زیبایی چشم گربه ای ترلان پروانه

او در جشنواره فیلم طفل و نوجوان به دلیل بازی در فیلم “آهوی پیشونی سفید” برنده “پروانه زرین” بعنوان برترین بازیگر دختر شد.

جنجال عمل زیبایی چشم گربه ای ترلان پروانه

ازدحام عمل زیبایی چشم گربه اي ترلان پروانه ،چشم هاي ترلان پروانه،حواشی زندگی ترلان پروانه،درمورد زندگی خصوصی ترلان پروانه،ترلان پروانه بازیگر ایرانی