پارس ناز پورتال

جنون مردی که زن مورد علاقه اش را در کنار امیر دید

جنون مردی که زن مورد علاقه اش را در کنار امیر دید

جنون مردی که زن مورد علاقه اش را در کنار امیر دید 

مردی که دختر مورد علاقه اش را در کنار مرد دیگری دید نتوانست جلوی خودش را بگیرد و اتفاقی شوم را رقم زد،این داستان می‌تواند هشداری برای زندگی همۀ ما باشد.  مرد جوان وقتی فهمید زن مورد علاقه‌اش عاشق مرد دیگری هست، هر دوی انها را کشت و پا به فرار گذاشت. او اکنون هفت سال هست به علت مراجعه نکردن اولیای دم برای دریافت دیه، بلاتکلیف در زندان مانده هست.

 

13 مهر 89، وقوع درگیری منجر به قتل به پلیس پایتخت اطلاع داده شد. درگیری در یک منزل اتفاق افتاده و در پی آن یک زن و مرد با توری پرده خفه شده بودند. تحقیقات نشان می‌داد قاتل از دوستان مقتولان بوده و با آن ها رابطه داشته هست. با شناسایی هویت متهم، عملیات دستگیری او کلید خورد و سرانجام پس از مدتی با دستگیر او به اتمام رسید.

 

متهم که مردی جوان بود در بازجویی‌ها به هر دو قتل اعتراف کرد و گفت من به مواد مخدر اعتیاد دارم و از این طریق با زنی به نام کبری «مقتول» آشنا شدم. پس از مدتی به او علاقه‌مند شده و توصیه دوستی دادم، اما مخالفت کرد. فهمیدم پای مرد دیگری به نام امیر در بین هست. وقتی دیدم کاری از پیش نمیبرم، نقشه قتل هر دویشان را کشیدم.

 

روز حادثه به منزل کبری رفتم. امیر هم آنجا بود. با او درگیر شدم و جلوی چشم کبری، با توری پرده خفه‌اش کردم. سپس سراغ کبری رفتم و وی را هم خفه کردم.»با ثبت اعترافات متهم، کیفرخواست پرونده صادر شد و برای رسیدگی در اختیار دادگاه کیفری استان شهر تهران قرار گرفت.

 

 به گزارش پارس ناز متهم در جلسه دادگاه با درخواست اولیای دم و با دقت به مدارک موجود به قصاص محکوم شد و در حالی که در آستانه اعدام قرار داشت پیروز شد با جلب رضایت اولیای دم از مرگ نجات یابد. او سپس از جنبه عمومی جرم محاکمه و به حبس و تبعید محکوم شد. اما هفت سال پس از ماجرا اولیای دم که راضی به دریافت مبلغی در ازای بخشش شده بودند،

 

برای تعیین مقدار آن مراجعه‌اي نداشتند تا متهم همچنان در زندان بلاتکلیف بماند. او روز قبل به علت وجود بعضی نواقص در جریان رسیدگی‌هاي قبلی در شعبه دهم دادگاه کیفری استان شهر تهران به ریاست قاضی  محمدباقر قربانزاده تحت محاکمه قرار گرفت و گفت هفت سال هست در زندانم و در این مدت اولیای دم برای تعیین میزان مبلغ مصالحه اقدامی نکرده‌اند. از قضات می خواهم شرایط من را مشخص کنند.