پارس ناز پورتال

جنیفر گارنر و بن افلک رسما از هم طلاق گرفتند

مجموعه : اخبار سینما
جنیفر گارنر و بن افلک رسما از هم طلاق گرفتند

جنیفر گارنر و بن افلک رسما از هم طلاق گرفتند 

بن افلک بازیگر و کارگردان سینما که تا کنون همسران زیادی از میان ستاره ها اختیار کرده هست این بار از جنیفر گارنر نیز جدا شد.سرانجام طلاق بن افلک و جنیفر گارنر رسمی شد.این دو بازیگر محبوب آمریکایی و ستاره هاي سرشناس هالیوود یعنی بن افلک و جنیفر گارنر به طور رسمی تقاضای طلاق کردند. گفته می‌شود این زوج هنری پنجشنبه قبل با مراجعه به دادگاه فوق العاده لس آنجلس تقاضانامه مربوطه را پر کرده و خواستار جدایی از یکدیگر شدند.

 

انها با انتشار بیانیه مشترکی که در اختیار رسانه هاي گروهی قرار گرفت، اعلام کردند دوستان خوبی برای یکدیگر میباشند ولی ادامه این زندگی مشترک امکان‌پذیر نیست.طلاق بن افلک و جنیفر گارنرنزدیکان این ستاره هاي آمریکایی رابطه بن و جنیفر را مفید و دوستانه توصیف کرده اند، به این معنی که انها با تفاهم و رضایت خاطر از هم جدا میشوند.

جنیفر گارنر و بن افلک رسما از هم طلاق گرفتند

بن افلک و جنیفر گارنر در سال 2005 و در مراسم باشکوهی در لس آنجلس ازدواج کردند. آن ها یکی از زوج هاي محبوب هنری ایالات امریکا در دهه جدید بودند و زندگی گرم و عاشقانه اي داشتند.بن و جنیفر صاحب دو دختر به نام هاي ویولت و سریفینا و پسری به نام «ساموئل» میباشند.

 

گفته میشود آن ها بصورت مشترک سرپرستی فرزندان خود را بر عهده خواهند داشت و مشکل خاصی در این رابطه وجود ندارد.در سال هاي جدید شایعات بسیاری درمورد اختلاف میان بن افلک و جنیفر گارنر در رسانه هاي خبری و نشریات هنری منتشر شده بود.

 

 به گزارش پارس ناز بعضی باور دارند، اعتیاد به مشروبات الکلی افسردگی خشونت و رفتار نامناسب بن افلک در خانه ریشه اصلی مشکلات خانوادگی این زوج هنری هست.آن ها در سال 2015 اعلام کردند قصد جدایی دارند و مدتی از هم دور بودند ولی بصورت رسمی تقاضای طلاق نکردند.ظاهرأ بن افلک سعی کرده مشروبات الکلی را کنار گذاشته و به اوضاع آشفته خود سر و سامانی دهد.

 

در این دوران آن ها جلسات متعددی را با مشاور خانواده گذرانده و قصد داشتند تا زندگی مشترک خود را حفظ کنند.با این حال بن افلک و جنیفر گارنر در نهایت تصمیم به جدایی گرفتند و بصورت رسمی تقاضای طلاق کردند.با دقت به تفاهم کامل آن ها در قبال جدایی حضانت فرزندان و مسائل مالی به نظر نمی‌رسد طلاق انها حواشی زیادی داشته باشد و احتمالا در ماههای آینده نهایی میشود.