پارس ناز پورتال

جوش شیرین شامپوی مفید و عالی موها

مجموعه : نکات سلامت مو
جوش شیرین شامپوی مفید و عالی موها

جوش شیرین شامپوی مفید و عالی موها 

جوش شیرین می تواند برای موها بسیار عالی عمل کند و علاوه بر خاصیت های بی شمار دیگر آن باید مفید بودن برای مو را هم متذکر شویم. محبوبیت جوش شیرین هر روزه نزد دانشمندان رو به افزایش است و دانشمندان به یافته‌های جدیدی در مورد قدرت شفا و طیف گسترده‌ای از موارد استفاده این ماده دست یافته‌اند.

 

اگر شما تصمیم دارید از محصولات طبیعی برای سلامت پوست و موی خود استفاده کنید درنگ نکنید زیرا این محصولات همانند مواد شیمیایی به سلامت شما آسیب نمی‌زنند پس این روش‌های درمانی امتحان کنید و از نتایج آن لذت ببرید.جوش شیرین یک معجزه برای موهای شماست این ماده دارای خواصی است که باعث بهبود سلامت موهای شما می‌شود.

 

شامپو جوش شیرین می‌تواند موها را از هر ماده ی اضافه‌ی دیگر پاک کند و باعث درخشندگی موهای شما شود. متعجب نشوید چون اینها بخش کوچکی از خواص شامپو جوش شیرین است.

 

نحوه آماده کردن شامپو جوش شیرین
به نسبت ۳ به ۱ جوش شیرین و آب را با هم مخلوط کنید به این ترتیب ۱ قسمت جوش شیرین و ۳ برابر آن آب و این محلول را درون یک بطری بریزید و خوب با هم ترکیب کنید البته شما می‌توانید بسته به بلندی موهای خود مقدار جوش شیرین و آب را به همان نسبت ۳ به ۱ افزایش دهید برای موهای خشک و مرطوب باید

 

شست و شو از ریشه مو آغاز کردن و به نوک موها رسید و زمان آن باید از ۱ دقیقه تا ۳ دقیقه به طول بی‌انجامد بستگی به بلندی یا کوتاهی موهای شما دارد و برای پاک شدن جوش شیرین ازموهای خود بهتراست از آب گرم استفاده کنید.عدم استفاده از شامپو در طول مدت استفاده از شامپو جوش شیرین ممکن است برای شما مشکل باشد اما بهتر است صبور باشید و منتظر نتیجه بمانید.

 

بعد از شستن موها با جوش شیرین نوبت به سرکه سیب می‌رسد. ترکیب سرکه سیب با ۴ به ۱ است یعنی اگر یک لیوان سرکه استفاده می‌کنید.باید ۴ لیوان آب با آن مخلوط کنید و برای از بین بردن بوی سرکه می توانید چند قطره اسطوخودوس، کمی نعنا یا اسانس رزماری را با آن مخلوط کنید.

 

و این محلول را بعد از شستن کامل موهای خود از شامپو جوش شیرین استفاده کنید و حتما به خاطر داشته باشید در هنگام استفاده از این محلول چشم‌های خود را بسته نگه دارید تا مبادا سرکه موجود در آن به چشم‌های شما آسیب وارد کند.با استفاده از این شامپوی خانگی موهایی عالیتر، براق‌تر و پرتر داشته باشید.