پارس ناز پورتال

جیمیل اندروید پشتیبانی از gif را آغاز نمود

جیمیل اندروید پشتیبانی از gif را آغاز نمود

جیمیل اندروید پشتیبانی از gif را آغاز نمود 

نرم افزار جیمیل اندروید از این پس از فایل های gif پشتیبانی خواهد کرد که واقعا یک نقص بزرگ در این نرم افزار به شما می رفت. اپلیکیشن جیمیل برای سیستم عامل اندروید، دیگر تنها محدود به قابلیت‌های ارسال و دریافت ایمیل نبوده و به کاربران قابلیت‌های بیشتری را ارائه می‌کند. به عنوان نمونه، می‌توان به قابلیت پشتیبانی از کیبورد GIF اشاره کرد

 

که بعد از دریافت به روزرسانی جدید این اپلیکیشن، استفاده از آن ممکن می‌شود. پشتیبانی از GIF در اپلیکیشن جیمیل پلتفرم اندروید، در نسخه 7.3.13.151698241 این برنامه گنجانده شده است.تابع جستجوی GIF کیبورد اندروید اختصاصی گوگل یعنی Gboard، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است، به طوری که سبب شده تا شرکت‌های بسیار زیادی پشتیبانی از فایل‌های تصویری GIF را به اپلیکیشن‌های خود اضافه کنند.

 

به عنوان نمونه‌ای بارز، می‌توان به محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان دنیا یعنی واتس اپ (و فیس بوک مسنجر) که بیش از یک میلیارد کاربر دارد، اشاره کرد. اگرچه حجم بالای کاربرد و از طرفی استقبال آنها سبب شده تا فایل‌های GIF در تمامی شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی شوند، اما حقیقتا انتظار نداشتیم خبر پشتیبانی از GIF در اپلیکیشن جیمیل را بشنویم.

 

جیمیل اندروید پشتیبانی از gif را آغاز نمود

 به گزارش پارس ناز پیام‌رسانی موبایل هرگز باعت توقف روال نامه‌رسانی در دنیای واقعی و همچنین در دنیای دیجیتال نخواهد شد. به عنوان نمونه، برای کارهای اداری مجبور به طی کردن روال رسمی از جمله ارسال ایمیل برای مکاتبات مختلف خواهید بود. در این بین، هنوز افرادی وجود دارند که با دوستان خود نیز از طریق ایمیل در ارتباط هستند.

 

پشتیبانی از GIF در اپلیکیشن جیمیل پلتفرم اندروید سبب می‌شود کاربران همانند زمان استفاده از پیام‌رسان‌های موبایل، صمیمانه‌تر با دوستانشان مکاتبه کنند.