پارس ناز پورتال

جین سیمور پزشک دهکده بازیگری که پیر نمی شود

مجموعه : اخبار سینما
جین سیمور پزشک دهکده بازیگری که پیر نمی شود

جین سیمور پزشک دهکده بازیگری که پیر نمی شود 

مردم ایران جین سیمور را به خوبی می شناسند.سریال پزشک دهکده با بازی جین سیمور در ایران طرفداران زیادی داشت که برای اولین بار از شبکه دوم سیما پخش شد. جین سیمور و یا همان بازیگر معروف سریال “پزشک دهکده”، 43 سال پیش در فیلم جیمز باند “زندگی کن و بگذار بمیرد” بازی کرده بود ولی وقتی روز جمعه برای مصاحبه در برنامه ای ظاهر شد، همچنان چهره جوان خود را حفظ کرده بود.

 

این بازیگر مشهور بریتانیایی-امریکایی 65 ساله برای مصاحبه درمورد سریال جدید خود به نام “هوتن و بانو” در این برنامه حاضر شده بود.
جین سیمور پزشک دهکده بازیگری که پیر نمی شودجین سیمور 66 ساله بازیگر معروف نقش مایکلا کوئین در سریال پزشک دهکده

 

جین سیمور که پیراهن زمردی رنگی به تن داشت در بخشی از صحبت هایش در مورد ظاهر جوانش صحبت کرد.او گفت:”البته من ورزش می کنم ولی چندان در این مورد وسواس ندارم، من ورزش های پیلات و جیروتونیک انجام می دهم. از پوست خودم راضی ام، گرچه مثل قبل نیست.”
جین سیمور پزشک دهکده بازیگری که پیر نمی شودجین سیمور در کنار همکار بازیگرش در سریال جدیدش مایکل لاندس و مجری برنامه

 

او که چندان طرفدار جراحی های زیبایی نیست ، اظهار داشت که در شغل او طبیعی ماندن و  داشتن زیبایی طبیعی، بسیار لازم است. “از نظر من باید به صورت طبیعی پیر شوم. بسیار معتقدم که این یک بوم خالی است، من باید تمام عضلاتم را به کار بگیرم، گاهی باید در نقش یک مادربزرگ و گاهی در نقش یک عاشق بازی کنم.”

 

جین سیمور سال گذشته تصدیق کرده بود که در سال 2007 عمل جراحی پرتز سینه انجام داده است. در آن سال وی اظهار داشت که چند سال پیش، پس از به دنیا آمدن دوقلوهای 11 ساله اش، همیشه قصد انجام این عمل را داشته است. همچنین در کنار آن افشا کرد، حدود ده سال پیش یک لیفتینگ جزئی چشم نیز انجام داده است.
جین سیمور پزشک دهکده بازیگری که پیر نمی شودجین سیمور و مایکل لاندس