پارس ناز پورتال

حتما به این علامت ها در هنگام خواب توجه کنید

حتما به این علامت ها در هنگام خواب توجه کنید

حتما به این علامت ها در هنگام خواب توجه کنید

 اگر در خواب علامت های زیر را دیدید باید بدانید که معنی خاصی به شما انتقال داده شده است که باید آن را درک کنید. اینک ما به شما آن ها را خواهیم گفت. برای همه‌ی ما پیش آمده است که بعضی روزها که از خواب بیدار میشویم خواب شب گذشته را که دیده‌ ایم کاملا به یاد می‌ آوریم.

 

بین اکثر ما هم چندین نماد در خواب مثل پرواز، دریا، بوستان گل، و بسیاری چیزهای دیگر عموما مشترک است و تقریبا همه‌ی ما نمادهای مشترک در خواب‌‌ هایمان داریم. این مقاله که هایر پرسپکتیو انتشار داده است به ۷ نماد در خواب که تقریبا مشترک و پربسامد میان انسانها است اشاره می‌کند و تعبیری برای هر کدام ارائه میدهد.

 

۱. آب

دیدن آب در خواب بلندهمتی شما را در زندگی نشان می‌دهد. اگر مدام خواب اقیانوس ببینید، احتمالا زمان آن رسیده است که روی فرصت‌های بزرگ‌تر مانور بدهید و ریسک‌پذیر باشید. اگر نهر کم آب و برکه‌های کوچک در خواب ببینید می‌تواند به این معنا باشد که بیش از حد تلاش میکنید.

 

۲. پرواز

پرواز کردن در خواب معمولا به عنوان یک خواب با تعبیر شفا در نظر گرفته می‌شود. این نوع خواب ندای بیداری از سوی ذهن ناخودآگاه شما است. پرواز می‌تواند به این معنا باشد که شما در زمان بیداری مشکلاتی دارید و تلاش می‌کنید که بالا بروید و از مشکلات دور شوید.

 

۳. گل

دیدن غنچه‌ی گل نشان می‌دهد فرصت‌های تازه در راه هستند. دیدن گیاهان جوانه زده یعنی بذرهایی که کاشته‌اید به زودی به بار می‌نشینند. اگر در خواب گل پژمرده ببینید یعنی فصلی از زندگی شما احتمالا پایان خواهدیافت.

 

۴. جاده

جاده نمادی از سفر شما در زندگی است. اگر یک جاده یا مسیر صاف و سنگ‌فرش شده را ببینید به این معنی است که شما سفری بسیار آسان دارید. اگر جاده مه‌آلود و تاریک است و به سختی می‌توانید حرکت کنید، احتمالا از آینده‌ی خود می‌ترسید.

 

۵. رویای ماه

دیدن ماه در خواب یک بخش از شما را نشان می‌دهد که پنهانی، نادیده، و شاید خلاقانه – و کمی آشکار – است و می‌خواهد از شما بگریزد.

 

۶. تلفن

اگر در خواب ببینید تلفن زنگ می‌زند یعنی بخشی از شخصیت‌تان به شیوه‌ای که نیاز دارد، با شما ارتباط برقرار می‌کند. احتمالا به زودی یک وضعیت روشنگرانه رخ خواهدداد. اگر در خواب تلفن را پاسخ ندهید، احتمالا این پیغام‌ها را نادیده خواهید گرفت.

 

۷. جعبه

دیدن جعبه در خواب به این معنی است که شما حس می‌کنید چیزی از شما پنهان شده‌است. جعبه‌ی خالی نشانه‌ی ناامیدی است. اگر تعداد زیادی جعبه در خواب ببینید یعنی در پردازش احساسات‌تان مشکل دارید و لازم است آنها را پنهان کنید.